Vai ceļu policisti drīkst izrakstīt soda kvītis pie TC "Spice" Remtes ielā (+ video) 153

 
iAuto | 1.marts 2015 13:35

Vairāki automobiļi ir saņēmuši "plāksterus", vai pamatoti? Situācijas būtība ir lieliski redzama video materiālā.

Paldies par iesūtīto video! Ja Tu zini vēl citas divdomīgas vietas Rīgā vai citur Latvijā, raksti komentāros vai sūti mums uz e-pastu iAuto at iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
krabis 1.marts 2015 15:34
19 9 Atbildēt

zime darbojas lidz krustojumam , un izbaraucot no stavietas vai tenitorijas nav uzskatam par krustojumu. tatad vis ir pareizi,,,, autoram vajadzetu pamacities c.s.n vai pasizglitoties

ww 1.marts 2015 15:43
32 46 Atbildēt

Kā,izbraucot no stāvvietas,es varu zināt,ka pirms tam krustojumā ir uzstādīta zīme???

kaspis 1.marts 2015 18:50
15 8 Atbildēt

izbraucot no tās stāvvietas līdz zīmei ceļa sākumā ir 38 metri. Apaļu zīmi arī no aizmugures vajadzētu atpazīt - tikai un vienīgi šoferu nolaidība IZBRAUCOT NO BLAKUSTERITORIJAS.

apals 1.marts 2015 20:15
8 19 Atbildēt

Apalu ziimi no otras puses atskirt nevar. tik pat labi tur var buut ziime gajejiem iet aizliegts. Unikaalas ziimes (tas kuras var atpaziit no otras puses) ir tikai divas, dodiet celu un stop ziime.

kaspis 1.marts 2015 23:13
11 1 Atbildēt

tikpat labi tur var būt zīme "30" un jebkurā gadījumā, nezināšana neatbrīvo no atbildības.

Inspektors 2.marts 2015 12:05
2 9 Atbildēt

Tev ir pienākums pakustināt tuklās kājeles un aiziet apskatīties

Palaidniex 1.marts 2015 19:16
9 9 Atbildēt

Kā izbracot no pagalma spēj atcerēties, ka tur ir vienvirziena iela?

Stulbāks par stulbu! 1.marts 2015 19:19
5 4 Atbildēt

Tiešām stubs komentārs!

Palaidniex 1.marts 2015 19:24
8 3 Atbildēt

Kas tur stulbs??? Bieži rauj uz vienvirziena ielām pret špūri?

Un kāpec izbraucot no daždesmit metru "dziļas" blakusteritorijas atkal ir jāparkojas? Kāpēc izbraucot no Moller klientu parkinga ir jāparkojas pie tā servisa sētas?

TurIr pārkingu turkavaibiezs!!!!

Vajag tikai mazliet pacensties un atrast vieņu no vairākiem desmitiem brīvo vietu un paiet gabaliņu kājām! Gabals nenolūzīs un veselība tikai iegūs!

Bils 2.marts 2015 18:30
0 0 Atbildēt

Palaidniek, Tu Spicē laikam neipērcies. Es tur vēl vakar braucu, iebraucu Spices stāvvietā vispār no Ventspils ielas.

Ja vajdzētu uz Moller, tad arī tur teorētiski varbūt atstatu auto un dotos iekšā... bet man tur nevajag ;)

Vakar kā reiz piefiskēju, ka stāv autioņi tajā vieta un nedaudz patraucē izmainīties, bet tikai nedaudz.

gatins 1.marts 2015 20:13
11 6 Atbildēt

Nevienu tas neinteresee taisnibas mekleetaaj.

Tik pat labi vari teikt ka tevi komaa atveda uz pagalmu no kura izbraucot ir vienvirziens. Tas nenoziimee ka vari braukt pretii vienvirzienam. Ja sedies pie stures ej liidz tuvakajam krustojumam un skaties ziimes.

Michux 2.marts 2015 11:54
8 0 Atbildēt

Sakarīgā valstī izbraucot no blakus teritorijas būtu netikai zīme dodiet ceļu, bet arī norādīta zīme ar būltiņu kas parāda ka ir vienvirziena iela utt... nevienam nav nekur jākāpj laukā un jāskatās, priekštam ir jāsakārto infrastruktūra... un uzlikt vienu zīmi ar krustiņu ir daudz izdevīgāk nekā norīkot poličus bezjēdzīgai sodu rakstīšanai!!!

palaidniexam 1.marts 2015 19:34
8 10 Atbildēt

runa iet par zīmi kā tādu, nevis konkrēti, ka blakus Spice un Moller auto! Tādas vietas ir vairākas, neba šī vienīgā!

Man varbūt nevajag, ne Moller auto, ne Spici, gribu varbūt ieturēt pauzi tieši tur. Un kā es tur nokļūstu, nav citu problēma, bet izbraucot konkrētās pieminētās vietas, nemanu ceļa norādi, ka tur nevar apstāties un punkts!

Palaidniex 1.marts 2015 19:39
12 5 Atbildēt

Piebraucot vietai, kur gribi nomest savu lamatu vajag būt vērīgākam! Savu izklaidību un nevērību nevajag mēģināt tagad izvilkt uz "nelietīgo" miliču cietsirdību.ja tur grib briesmīgi noparkoties, tad piebraucot normāli būtu jārodas nojausmai ka nedrīkst stāvet. Ja kāds pārkāpējs tur jau stav, tas nedod tiesības apstāties un cerēt, ka tad nesoda.

Ir pietiekami daudzas vietas kur pat atļauti saparkoties nemākam un ar savu svarīgās pakaļas klāt pievesanas vēlmi pie durvīm traucejam sariksmi citiem.

Stulbāks par stulbu! 1.marts 2015 19:43
0 0 Atbildēt

Piedod, tak saku, ka sulbāks par tulbu! Neprotu par pareizi izlasīt, ka tas pat bija jautājums! Tev taisnība!

Kārlis 1.marts 2015 22:00
6 14 Atbildēt

Palaidniek, tu esi idiņš, ja visu laiku saki, ka jāpārliecinās par zīmi. Iedomājies, ja sāks visi staigāt pa ceļu, lai paskatītos, kas par zīmi tur uzstādīta, jo īpaši sniega, slapja, dubļu vai diennakts tumšajā laikā. Vai nu uzliek vēl vienu zīmi vai, lai taisa trotuāru līdz zīmei.

Inspektors 2.marts 2015 12:10
13 3 Atbildēt

Pārlasi vēlreiz Ceļu satiksmes noteikumus pirms kādu sauc par idiņu

Inspektors 2.marts 2015 12:03
7 3 Atbildēt

Kādas diskusijas var būt

Ceļu satiksmes noteikumi - 291. punkts nosaka, ka 318., 319., 321., 323., 325., 326., 327., 328. un 329.zīmes darbība ir spēkā no tās uzstādīšanas vietas līdz tuvākajam krustojumam aiz zīmes, bet, ja krustojuma nav, - līdz 519.zīmei. Ja 323.zīme uzstādīta pirms apdzīvotās vietas, minētās zīmes darbība ir spēkā no tās uzstādīšanas vietas līdz 518.zīmei. Zīmju darbības zona nebeidzas vietās, kur uz ceļa izbrauc no blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u.tml.), un vietās, kur ceļu šķērso vai no tā atzarojas lauku ceļš, meža ceļš vai cits tamlīdzīgs ceļš, pirms kura nav uzstādītas attiecīgas priekšrocības zīmes, kā arī krustojumos, kuriem nav tieša pieslēguma attiecīgajai brauktuvei.

... 4.marts 2015 20:34
1 13 Atbildēt

Iesākumā

Kas ir krustojums?

Šinī gadījumā ja ir uzstādīta zīme dodiet ceļu, šo vietu var uzskatīt par krustojumu! CSN

OPelists 8.marts 2015 11:56
1 1 Atbildēt

izbrauktuve no stāvvietas nav krustojums. CSN ir noteikts...ja neesi pārliecināts, jāiet un jāapskatās vai iepriekš nav uzstādīta aizlieguma zīme

Es 1.marts 2015 15:43
27 44 Atbildēt

Eh, ja ir cela zime "dodiet ceļu" tad ir uzskatāmi, ka tas ir krustojums

briedis 1.marts 2015 17:15
9 1 Atbildēt

Eh, diemžēl, nav gan. Tā var būt arī "blakusteritorija".

briedis 1.marts 2015 17:17
9 0 Atbildēt

Tehniski pēc likuma, viss ir pareizi. Problēma ir, ka policijā strādā burta kalpi.

"218. 318., 319., 321., 323. un 325.-329.zīmes darbība ir spēkā no tās uzstādīšanas vietas līdz tuvākajam krustojumam aiz zīmes, apdzīvotās vietās, ja krustojuma nav, - līdz apdzīvotās vietas beigām, bet, ja 323.zīme uzstādīta pirms apdzīvotas vietas, kas apzīmēta ar 518.zīmi, tās darbība ir spēkā līdz minētajai zīmei. Zīmju darbības zona nebeidzas vietās, kur uz ceļa izbrauc no blakusteritorijas, un vietās, kur ceļu šķērso vai no tā atzarojas lauku ceļš, meža ceļš vai cits mazāksvarīgs ceļš, pirms kura nav uzstādītas attiecīgas zīmes."

Mareka 2.marts 2015 8:50
1 9 Atbildēt

Bet šajā gadījumā ir zīme. Kreisajā pusē. Tātad, no šīs vietas arī beidzas apstāties aizliegums...

krabis 1.marts 2015 17:59
8 0 Atbildēt

tev pagalms ari ir krustojums

CSN 2.marts 2015 13:05
0 0 Atbildēt

281. Priekšrocības zīmes norāda braukšanas secību neregulējamos krustojumos, brauktuvju krustošanās vietās vai šauros ceļa posmos. Priekšrocības zīmes ir šādas:

281.4. 206.zīme "Dodiet ceļu". Transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kuri brauc pa šķērsojamo ceļu, .... .

Vernons 2.marts 2015 11:08
3 9 Atbildēt

"Plāksteris" ir atceļams! Jāiesniedz sūdzība policijā! Satiksmes organizētājam, lai panāktu mērķi, apstāties aizliegts, jāuzstāda vēl viena zīme ar papildus plāksni. Visiem pārējiem iesaku vismaz vienu reizi izlasīt CSN pašiem!

Blondīne 1.marts 2015 15:53
23 25 Atbildēt

Kāpēc izbraucot no stāvvietas jāpastājas ielas malā?? Nepaspēja izstāvēties stāvvietā???

Dīnei 1.marts 2015 18:33
5 11 Atbildēt

Varbūt, ka stāvlaukums bija pilns un nebija kur apstāties, pie spices man ir bijis tā, ka jābrauc otrais aplis, lai atrastu, kur novietot mašīnu. Tā lūk!

Frants 1.marts 2015 16:06
2 5 Atbildēt

Policisti drīkst visu un visur !

www 1.marts 2015 16:06
7 17 Atbildēt

Vispār, tā zīme darbojas līdz nākamajam krustojumam! Poliči paši nezin noteikumus un nekas tur divdomīgs! Tak skaidri redzams, ka ir krustojums un jauna zīme nav! Nepatiesas soda kvītis!

mareks 1.marts 2015 16:24
2 8 Atbildēt

kāpēc nepatiesa?,vnk policim garīgais sūdīgs, bet izlādēties nav uz ko :D

pičus 1.marts 2015 16:10
11 2 Atbildēt

No CSN viedokļa sods tur ir pamatots(izbrauktuve no stavietas nav krustojums),no cilvēciskā viedokļa kārtējā naudas slaukšanas vieta.Būtu vismaz dzeltenu svītru novilkuši.

www 1.marts 2015 16:15
9 7 Atbildēt

Tad lai izliek zīmi, ka nedrīkst stāvēt! Tādas nav, tāpēc arī sos nepamatots!!! Nav zīme, nav aizliegums stāvēt!

Al 1.marts 2015 16:23
8 3 Atbildēt

Šādiem gadījumiem ir precedenti tiesu praksē. Tiesa nolēma, ka vadītājam ir pienākums aiziet uz ceļa posma sākumu un apskatīties, kas tā ir par zīmi ceļa posma sākumā, respektīvi ir jāpārliecinās vai auto neatrodas 326 zīmes darbības zonā.

Bils 2.marts 2015 18:55
2 0 Atbildēt

Cik ilgi drīkst vazāties to zīmi lūrēt? Man varbūt kliba kāja un tie 38m katrā virzienā aizņem 10 minūtes... Bet auto tikmēr stāv "neatļautā" vietā.

tā tas i 24.marts 2015 0:18
0 0 Atbildēt

CSN NAV !!!!!! tāda termina - AIZIET APSKATĪTIES CEĻAZĪMES !!!

Ir CSN un viss ! Tātad zīme pirms krustojuma> zīme pirms krustojuma arī nozīmē lai autovadītāviem nebūtu jāvazājas pa pilsētu zīmes pētīt

seskis 1.marts 2015 16:32
11 1 Atbildēt

Klau- bet ir taču tā! Ja neesi 100% pārliecināts (un tikai nestāsti, ka neesi sastapies ar šo sajūtu), tad neesi slinks, aizej uz vienu, aizej uz otru galu in izčeko, ir zīmes vai nav!? Un ja godīgi- piekrītu blondīnei! Nu nevajag tur likt auto- apkārt pilns iespēju, tikai mazliet vairāk piepūles....

:) 1.marts 2015 16:50
5 15 Atbildēt

Bet tur tak skaidri redzama zīme, dodiet ceļu! Tātad ceļš/iela, un 326 zīmes darbības zona ir līdz tam ceļam un viss! Un ja pabrauksi un vērīgāk paskatīties, tad arī izbtraucot no pagalmiem, sētām, stāvvietām, zīme 326 tiks izlikta, ja patiešām nedrīkst stāvēt un apstāties... šeit nesaskatu, ka tur nevar stāvēt!

:) 1.marts 2015 16:52
6 3 Atbildēt

Un šeit neiet runa, vai blakus ir Spices stāvvieta un kāda vella pēc, nevar tur stāvēt utt... ja zīme nav, tad stāvēt drīkst, kur vēlos!

seskis 2.marts 2015 7:40
2 1 Atbildēt

Nu daudz kur ir atļauts stāvēt- bet tomēr, šad un tad ir tā saucamais "čujs", ka labāk savu auto tur neatstāt! Piem. "maskačkā"- atstāsi savu autiņu pa nakti!? Labi- tas mazliet no citas operas!

Tur tiešām nevajag likt- tu traucē normāli pabraukt garām! Neesi āmurgalva- noliec auto parkingā un staigā vesels! Nu neliec savu auto, kur citiem traucē pabraukt garām, pat neskatoties uz to- ir tur atļauts vai nav!!

seskam 2.marts 2015 14:31
0 3 Atbildēt

Reāli stulbs komentārs! Kaut ko tādu vajag sadzejot! :D Operas viņam te atradušās! Stulbs esi pats! :D Šitā dzejojot par operām un citām operām gudrāks pats nepaliec :D

briedis 1.marts 2015 17:19
8 2 Atbildēt

Stāvvieta ir blakusteritorija - tātad, nav krustojums un zīme nebeidz darbību.

.. 1.marts 2015 16:56
5 4 Atbildēt

Daļēji piekrītu! Bet ja es kā šoferis vērīgs, neredzu zīmi, tad jau esmu pārliecināts, ka nav aizliegums stāvēt! Man nav jāiet pa puskvartālu meklēt zīmes! Nevajag radīt šādas situācija šoferiem! Bet te LV jau tā notiek un vienmēr atradīsies aizstāvji! Tad ejiet un izliekat zīmi, lai nav jāmaldās! Ja jau tur tik bīstama vieta, ka nedrīkst stāvēt, tad drauds lielāks, ka es vēl iešu meklēt to zīmi, tas nekas, ka aiz izbruacamā ceļā tās nav... tātad- stāvēt drīks!

Vernons 1.marts 2015 16:49
4 15 Atbildēt

Ķuzis teica, ka vispirms jāsamaksā sods, bet pēc tam var meklēt arī savu "taisnību", jo dzīvojam taču tiesiskā un demokrātiskā valstī! Ha, ha, hā!

kaspis 1.marts 2015 17:37
11 2 Atbildēt

neizpratu to "hahahaa" iemeslu - vai tad sods nepamatots? Ir zīme, ir kautkādi celiņi no kautkādiem veikaliem, kas nesaprotams?

hahaha 1.marts 2015 17:51
6 19 Atbildēt

Un kā var zināt, kas tā par zīmi!? Nu nav jābūt atminamām zīmēm, bet skaidri saliktām tur, kur radītas divdomīgas situācijas! Nav ko tad maldināt šoferus! Ne jau visi ir rīdziniekie, kas pārzin, ka tāda zīme tur ir! Un ja es no citurienes atbraucu, esmu laimīgs, ka atradis vietu, kur nolikt auto. Un tas izbraucamais ceļš no Rentes ielas reāls ceļš ar visām ceļa zīmēm arī ceļa braucamo daļu, kas jau vien liecina, ka nekāda izbrauktuve tā nav! Norāls ceļš!

hahaha 1.marts 2015 18:00
0 0 Atbildēt

labojums- ceļš uz Remtes ielas

kaspis 1.marts 2015 18:37
9 1 Atbildēt

ja tev zīmes ir "jāatmin" tad paņem svaigāko noteikumu grāmatiņu un atsvaidzini atmiņu...

P.S lauķis ar pasātu kā reiz liksies spices stāvvietas tukšākajā galā...

!!! 1.marts 2015 19:09
2 3 Atbildēt

Man varbūt nemaz Spici nevajag!

Un runa jau ir par to, ka zīmes tur nav!!!!!!!!!! Un man nav jāmeklē un jāmin, kur tā z'me IR uzlikta!!!!!

Sviests! Paši redzat un saprotat, ka situācija reāli divdomīga! Un zīmei tur IT jābūt, ja nedrīkst stāvēt, bet tās tur NAV!!!!!!

Palaidniex 1.marts 2015 19:12
4 1 Atbildēt

Braucot pa Spices stāvlaukumu ir zīmes abās celiņa pusēs, tā kā izgriešana no blakusteritorijas nav krustojums- zīmi vien vajag ievērot.

Moller klientu parkings arī ir blakusteritorija, tāda pati kā izbraukšana no pagalma uz vienvirziena ielas. Kā nopagalmaprotam izbraukt un ievērot ņoteikumus, bet no Moller nemākam?

:D 1.marts 2015 19:15
4 3 Atbildēt

Neiet runa par nemākam! Bet par to, ka zīme ir gabalu atpakaļ un ja es uz šo ielu izbraucu kaut vai caurbraucot Spices stāvlaukumu, tad nemaz neredzu, ka ir aizliegts stāvēt, jo nav uzlikta visās pārredzemajās vietās! Tikpat labi, tur var būt zīme "Caurbraukt nevar"utt...

Palaidniex 1.marts 2015 19:18
3 2 Atbildēt

Kādas ir zīmes izbraucot no Spices parkinga abās pusēs pirms tā izvadceļaa no blakusteritorijas NEkrustojuma?

:D 1.marts 2015 19:21
1 1 Atbildēt

Tās attiecas tikai uz to posmu, līdz Rentas ielai!

Palaidniex 1.marts 2015 19:26
3 1 Atbildēt

Kāpēc? Izbraukšana no blakusteritorijas NAV krustojums, pat ja ļoti lidzinās tādam!

Krustojuma nav, zīmes darbība turpinās!

Vernons 1.marts 2015 17:47
5 20 Atbildēt

Sviests! Policija reti kad atzīst savas kļūdas! Noslogo tiesu un tā atceļ sodu! Tāpēc ha, ha, hā!

kaspis 1.marts 2015 18:33
13 2 Atbildēt

kur te ir policijas kļūda? Kāpēc noteikumus jāpilda tikai katram trešajam, jo pirmie divi ir izbraukuši no mazsvarīgām blakusteritorijām?

kapsi! 1.marts 2015 19:18
4 7 Atbildēt

Runa iet par to, ka zīmes nav pārredzamas no visām izbraucamajām vietām! N u kā lai es zinu, kas tā par zīmi, uzbraucot uz Remtes ielu, ja es nemaz neesmu to sācis braukt no sākuma, bet gan uzbraucis no blakus teritorijas! Man no pirksta jāizzīž, ka tur ir tāda zīme!?

kaspis 1.marts 2015 19:37
8 3 Atbildēt

spices izbrauktuves un mollera stāvvietas pieslēgvietas atrodas 36-38m attālumā no ceļa sākumā uzstādītās zīmes (video 2:04) - ja to žoperis nejēdz pamanīt, tad laiks doties pie acuārsta.

Ja tu izbrauc no blakusteritorijas, tad tev ir gan pienākums pārliecināties, kur tu esi iebraucis, kā arī man jājautā - KĀ tu tiki tajā blakusteritorijā? Vismaz mollerā nevar iebraukt, nepabraucot garām tām zīmēm.

Un paklausies ko palaidnieks stāsta, viss korekti paskaidrots.

kaspi 1.marts 2015 19:47
2 4 Atbildēt

es varu moller iebraukt arī izbraucot Spices stāvlaukumu.

kaspis 1.marts 2015 19:53
11 1 Atbildēt

lasi augstākrakstīto palaidnieka komentu: "Kādas ir zīmes izbraucot no Spices parkinga abās pusēs pirms tā izvadceļaa no blakusteritorijas NEkrustojuma?"

P.S es varu ienākt mājā caur skursteni, vai tāpēc man nav jāklauvē?

seaman 1.marts 2015 17:12
1 0 Atbildēt

LLP

krabis 1.marts 2015 17:56
8 3 Atbildēt

kue jus tur krustojumu redzat???? ta ir tenetorija un izbraucot no tenetorijas vai stavietas nav uzskatams par krustojumu izskatas ka te visi ir ka blondines kuras nezin c.s.n

kasinsh79 1.marts 2015 18:18
6 2 Atbildēt

Kas par absurdu?

Nesen tur atstāju auto, iedams uz Moller testa braucienu.

Pirms tam vēl pārbaudīju, vai ielas galā nav zīmes.

Un arī izbraucot no Moller, tur NAV zīmes, ka apstāties vai stāvēt aizliegts.

Palaidniex 1.marts 2015 19:10
9 2 Atbildēt

Moller stāvlaukums ir iela? Izbraukšana no Moller ir krustojums???

Un kas traucē dododies pie Moller uz testa braucieņunoparkot auto Moller durvju priekšā - klientiemparedzētajā stāvlaukumā?

Zīmi "Dodiet ceļu" uzstāda arī izbraucot no DUS, pagalmiem un citām blakusteritorijām.

:D 1.marts 2015 19:12
2 3 Atbildēt

Un izbraucot no tām teritorijām, nez kāpēc ir zīmes, ka nevar stāvēt utt... un šeit nav? Kāpēc pie tik lielas izbraucamās balkus teritorijas diez nav izlikta zīme? Maldinoši... un pat ļoti! Peļņa kabatniekiem!

Palaidniex 1.marts 2015 19:21
6 2 Atbildēt

Neskaidri - noteikti! Maldinoši? Diez vai. Kādas ir redzamās zīmes 0:46?

Kāda ir zīmju darbības zona? Līdz krustojumsm vai apdzīvotas vietas beigām?

Kur ir tuvākais krustojums? Nu, saspringstam, saspringstam...

:D 1.marts 2015 19:27
3 0 Atbildēt

labi, neskaidri! Tā būs pareizāk! :)

Palaidniex 1.marts 2015 19:29
4 2 Atbildēt

Bet ir ībļi, kuru skaidri redzamu zīmi ignorē un tiem ir pajāt. Ko ar tādiem?

kaspis 1.marts 2015 19:41
10 1 Atbildēt

priekš tādiem Vernons mums liek bremzēšanu rādīt ar paceltu roku...

Tā arī šams neatbildēja, kāpēc noteikumi jāievēro katram trešajam - tam, kurš pabrauca zem zīmes, nevis tiem diviem ībļiem, kas izjājās no piparbodīšu stāvvietām.

Vernons 1.marts 2015 20:05
1 13 Atbildēt

To Jums uzliek par pienākumu CSN 73. punkts! CSDD nespēj labot, bet policija nespēj saprast!

:D 1.marts 2015 19:38
2 1 Atbildēt

Tos arī izjāt(un pēc pilnas programmas!), kas pie tādām ārredzamām zīmēm tā dara!

Palaidniex 1.marts 2015 19:41
2 3 Atbildēt

Un ko drīt, ja to pārkāpj profesionali vadītāji, nu tipa Vernoni?

Vernons 1.marts 2015 19:54
5 24 Atbildēt

Tādi kā Palaidniex ir Latvijas lāsts! Palasiet CSN un beidziet šūmēties, policija rīkojas nelikumīgi! Ir pārkāpts Likuma par policiju" 4. pants! Plāksteris ir nepamatots!

Palaidniex 1.marts 2015 20:01
9 2 Atbildēt

Ko tad es esmu te saskādējis, kādas avārijas radījus ar kadu bērnu dzīvībām riskējis?

Manuprāt, profesionāliem voģilām D un ar 95. Kodu vajadzētu zvanīt par CSN pārkāpumiem ar divkāršu bardzību. Jo tas ir viņu profesionālais pienākums to zināt un ievērot, viņiem par to maksā naudu.

Tādi vernoni parko savas fūres zem zīmem, lai uz Maksimu ietu iepirkties, bet nē, vernoniņš, steidz aizstāvēt. Da i arī liek neskatīties uz ceļu uz priekšu...

Vernons 1.marts 2015 20:11
3 26 Atbildēt

Tad kad ceļi paliek slideni lauku rajonos, Tauta pārkāpj autobusā, jo autobusam un tā vadītājam cilvēki uzticas!

Slideni ceļi ir bijuši mana darba ikdiena!

Tu Palaidniex baigi riskē, jo ar demagoģiju tālu netiksi!

Palaidniex 1.marts 2015 20:18
10 1 Atbildēt

Vecais dislektiķi, ko nu grabies pie draudiem? Kaķu lāsti debesīs nekāpj!

Labāk reiz nokavēt vai nepagūt, nekā zināt, ka tavā mājā spēlē sērīgu mūziko, ko pats nekad vairs nedzirdēsi.

Atradies lielceļu bruņinieks, kas grafika deļ ir gatavs kapa ieraut cilvēkus, kam nav apjausmas par riskiem...

kaspis 1.marts 2015 19:57
10 1 Atbildēt

kāpēc noteikumi jāievēro tikai katram trešajam>? kāpēc tiem diviem IZBRAUCOT NO BLAKUSTERITORIJAS NAV JĀIEVĒRO?

kasinsh79 1.marts 2015 20:05
3 6 Atbildēt

Moller parkingā vietu nebija!

Attiecīgi izbraucu ārā un noliku auto, kur, manuprāt, tas nebija aizliegts.

Palaidniex 1.marts 2015 20:10
10 1 Atbildēt

Tavuprāt vai saskaņā ar CSN? Tas nv gluži viens un tas pats!

krabim 1.marts 2015 18:24
9 4 Atbildēt

Ja izbraucamais ceļš, teritoija ir tik liela/plaša, tad skaidrs, ka zīmes ir jāizliek! Tas nav kkādas mazpilsētas pagalma izbraucamais ceļš. Jau daudzi te min, divdomīga situācija! Pēc ceļa, no kura izbrauc pretī Spicei( laikam ta Moller auto izbrauktues), nemaz nevar īsti pateikt, ceļš vai pagalms vai kas cits!

Ja esi pamanījis, tad arī no tankstellēm izbraucot, ir iozliktas ceļa zīmes, ja tai posmā nedrīkst apstāties. Nu nav ko maldināt šoferus un viss! Liekas, ka speciāli te uzrakuši naudas ienākuma avotu, lai tik pildās kabata kādam... taukmūļu bars!

nezinitis 1.marts 2015 18:54
8 3 Atbildēt

Cieniejamie video skatitaji uzmanigi palasiet celu satiksmes noteikumus.

291. 318., 319., 321., 323., 325., 326., 327., 328. un 329.zīmes darbība ir spēkā no tās uzstādīšanas vietas līdz tuvākajam krustojumam aiz zīmes, bet, ja krustojuma nav, - līdz 519.zīmei. Ja 323.zīme uzstādīta pirms apdzīvotās vietas, minētās zīmes darbība ir spēkā no tās uzstādīšanas vietas līdz 518.zīmei. Zīmju darbības zona nebeidzas vietās, kur uz ceļa izbrauc no blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u.tml.), un vietās, kur ceļu šķērso vai no tā atzarojas lauku ceļš, meža ceļš vai cits tamlīdzīgs ceļš, pirms kura nav uzstādītas attiecīgas priekšrocības zīmes, kā arī krustojumos, kuriem nav tieša pieslēguma attiecīgajai brauktuvei.

Nezinītim 1.marts 2015 19:25
5 11 Atbildēt

Redzi, es nesāku ceļu no Rentas ielas sākuma un kā tad lai zinu, kas tur sāumā par zīmi? A!? Tātad- divdomīgi! Tad lai nemaldina šoferi un izliek zīmi! Neba tur viens tikai atstāj auto, bet daudzi... tad lai domā, kur tā kļūda... bet Latvijā tak vajag to piķi izgrābt no šoferīšiem un radī't šādas situācija, lai tak tā nauda ienāk ar' :D Absurds!

Palaidniex 1.marts 2015 19:48
5 1 Atbildēt

Ja visi brauc pie sarkanā, arī brauksi?

Varbūt tomēr reiz jāiemācās atbildēt katram pašam par sevi, citi lai paši tiek galā ar pašu sastrādāto

....... 1.marts 2015 19:55
1 8 Atbildēt

Izvērtē savu sakāmo! Šeit neviens neko neapdraud! Tizlums kaut kāds no Tavas puses!

Palaidniex 1.marts 2015 20:03
11 2 Atbildēt

Uz tās ielas nedrīkst parkoties, jo tas reali apgrūtina satiksmi. Lasi apdraud braucējus, noliek šķēršļus, kur tiem nav jābūt.

Vernona priekšā pat gāzi atlaist nevar, jo tas uzzreiz taisīs likumīgu slepkavību, bet te, nomestsavu lamatu, lai tik pārdesmit metri mazāk jāiet... Kustību invalīdiatradusies...

palaidniexam 1.marts 2015 21:16
2 13 Atbildēt

Nu kā es varu zināt, ka apgrūtinu satiksmi, ja nav nekādas zīmes, ne ceļa zīme, ne ceļas seguma zīme?! Tikpat labi, ja nevar uzlikt zīmi, tad lai uzvelk nepārtraukto līniju un tad gan varēs piekasīties, ka tur auto novietot nedrīkst!!

!!! 1.marts 2015 19:10
1 0 Atbildēt

Pirms ko saki, padomā kā to saki! Laikam "lauķis"esi pats! Zema intelekta cilvēks ar trulu domāšanu, kas stereotipiski iedala cilvēkus! Stulbums, inteliģences pabira!

autobende 1.marts 2015 19:21
5 14 Atbildēt

Būtu laiks un līdzekļi , varētu izdrāst gan tos poličus kas līmē plāksterus, gan kas to zīmi tur projektējis ! Izbraucot cauri Spicei pavisam no citas puses, no citas ielas, uzbraucot uz to Remtes ielu un apstājoties, man nav jāskrien neku, ne uz pakaļpusi, ne uz priekšpusi, lai skatītos uz kaut kādām zīmēm !!!!!!!!!!!

;) 1.marts 2015 19:31
4 9 Atbildēt

Tieši tā!

GB12 3.marts 2015 12:51
1 1 Atbildēt

Vispirms iemācies uzrakstīt darbības vārdu, ko varētu izdarīt ar tiem poličiem. Drāzējs... :D

BadAss 3.marts 2015 14:56
1 0 Atbildēt

Tu kļūdies.

Ir jāskrien līdz tuvākajam krustojumam apskatīties zīmes.

P.S. Ja slinkums skriet, tad izliec avārijas trīsstūri.

LMT 1.marts 2015 19:41
10 3 Atbildēt

Kauns par tādiem nejēgam, kas brauc nezinot noteikumus, stājas kur traucē citiem un vēl ēdas uz CP! Vainīgs esi, nebubini un maksā ragā.

kaspis 1.marts 2015 19:48
12 2 Atbildēt

piekrītu! šis balagāns ne ar ko neatšķiras no tā paša džerika glābtajiem dzērājšoferiem, atrodot nepareizā vietā iebakstītu komatu protokolā...

Pārkāpi - neīdi un maksā! Nekas tur nav nesaprotams vai neredzams, nevajag onanēt pie stūres bet sekot līdzi tam kā un kur brauc.

kaspi 1.marts 2015 19:58
3 12 Atbildēt

Zema līmeņa intelekts Tev! Pieļauju, ka tik pats zema līmeņa ceļa kultūra un viss pārējais!

Skumīgi, ka tik aprobežoti latvieši..

solaris 1.marts 2015 19:51
2 0 Atbildēt

Kur tad pazudis LMT nodrillētais uzbrēciens, ka vajag atlaist CSDD vadību?!

LMT 1.marts 2015 21:07
0 0 Atbildēt

Te jau CSDD ir garentējusi drošību un naudas iekasēšanu, tā kā viss oki.

GB12 3.marts 2015 12:52
0 0 Atbildēt

Laikam pirmo reizi dzīvē jāpiekrīt LMT.

TDIOTS 1.marts 2015 19:52
2 2 Atbildēt

tie nebij ceļu policisti -CP.

tie bija vanckaini meņķaras ''stachanoviesi'' , kuri drebošām roķelēm štancē ''plānu'' . Stipri šaubos ka viņu ''aktivā darbība'' ir CP priekšniecības atbalstīta..

Un pilnīgi droši vajag raxtīt protestu prieksniecībai + sniegt tiesā.Ja to nedarīs , tad ''meņķārisms'' var sāk strauji izplatīties .

GB12 3.marts 2015 12:53
1 0 Atbildēt

Joprojām tici leģendām par plāniem?

LMT 1.marts 2015 19:52
2 1 Atbildēt

Ja reiz šeit redzams, ka šī (un daudz līdzīgas vietas) rada domstarpības par ceļa drošību, tad kur problēma izlikt zīmi!

Šī vieta ir tizluma kalngals! Un nav ko aizstāvēt tik neprofesionāli novērtētas ceļazīmju izlikšanu vietas!

kaspis 1.marts 2015 19:55
12 2 Atbildēt

nu bet tad raksti iesniegumu satdepam nevis birdini asaras delfināriju stilā dzeltenās lapelēs...

kaspi 1.marts 2015 20:01
3 9 Atbildēt

neapčurājies pats asaras birdinādams šeit.. hahahahahahahahah...

kaspis 1.marts 2015 20:05
9 4 Atbildēt

ja reiz nolaižamies līdz tādam līmenim - tad eji ka vien tirst, luni ;-D hahahaaa

Vernons 1.marts 2015 19:59
2 12 Atbildēt

Izskatās ka neviens no Jums nav redzējis kā uzstāda šādas 326. ceļa zīmes! Palasiet!

kaspis 1.marts 2015 20:04
11 1 Atbildēt

Kāpēc noteikumus jāpilda tikai katram trešajam, jo pirmie divi ir izbraukuši no mazsvarīgām blakusteritorijām?

Palaidniex 1.marts 2015 20:08
11 3 Atbildēt

Ļoti daudzi fūru šoferi nesaprot, ko tas četru zilo apļa sektoru savārsmojums uz sarkana fona nozīmē.

Pie kam savu nesaprotamību aizbilst ar vienīgo iespēju mūžā nopirkt kefīru, izbojājot tādai nestspējai neprojektētu ceļa nomali

autobende 8.marts 2015 16:42
0 0 Atbildēt

Palaidniex , Tu laikam bērnībā ar putekļu maisu daudz esi klopēts, ...tads apdauzīts esi!

kasinsh79 1.marts 2015 20:13
4 2 Atbildēt

Palaidniex, Tev jānomierinās :)

Palaidniex 1.marts 2015 20:20
8 1 Atbildēt

Ja es izbraucu centrā uz Brīvības ielas, piemēram, starp Stabu un Ģertrūdes ielām no kāda nama pagalma, tad neredzot zīmi es varu auto parkot nost? :)

Konuss 2.marts 2015 0:15
2 6 Atbildēt

Tajā gadījumā Tu tai pagalmā vari iebraukt tikai vienā vietā. Izbrauksi arī pa to pašu vietu. Līdz ar to satiksmes organizācija Tev jau būs zināma. Taču šajā gadījumā divdomības rada tas, ka konkrētajā vietā Remtes ielā Tu vari nokļūt arī pa citu ceļu, kur nevar noprast par stāvēšanas aizliegumu. Tik pat labi tur varēja būt "ķieģelis". Un ko tad? Pirms uzbraukšanas uz Remtes ielu no Spices izkāpt un slāt skatīties, ir tur ķieģelis, vai nav? Neloģiska situācija, ko ir pavisam viegli atrisināt, uzstādot papildus zīmes.

kunusam 2.marts 2015 14:42
1 0 Atbildēt

Un redzi, jau cik daudzi to te ir rakstījuši, ka vai vieglāk nav izlikt papildus zīmi? Bet nē, ir cilvēku kategorija, burtu kalpi, kas reāli nedomā! Kāpēc tad rodas šādas situācijas? Normālā civilixētā valstī jau nu vajadzētu saprast, ja jau reiz tur tās mašīnas liek, tad kaut kas nav kārtībā, apsekot situāciju un izlikt zīmes un tad skatīties, vai turpina tur kāds likt un viss! Un tasd neviens nevienam draudus ceļu satiksmē neradītu! Tagad tik kā kraukļi visi te ņerkst! Sajūta, ka ņerkst ņerkstēšanas pēc, bet ieklausīties un pa visiem kaut ko darīt lietas labā negrib. Ka tik ieknābt kādam! Reāli redzmas, ka situācija apstrīdama abos variantos, bet nē- tā ir pareizi,tā ir pariezi! Šinī situācijā abām pusēm ir pareizi un abām ir nepareizi! Lai būtu precīzi un nerada draudus satiksmē, tad izliec zīmi! Cik tur tā darba, vai lai novlekt nepārtraukto līniju uz ceļa un lieta darīta. Nevienam nebūs jautājumu- kuram taisnība, kuram nē!

kaspis 2.marts 2015 23:44
9 0 Atbildēt

un kāpēc neviens no tiem vaimanātājiem neuzraksta satdepam iesniegumu lai vismaz izvētē zīmes nepieciešamību DIVDOMĪGĀ situācijā? Es neapstrīdu ka tur var neuzmanīgi iekrist, bet JURIDISKI sods ir PAMATOTS. Tā vietā tikai īdēšana internetā...

hmm 1.marts 2015 20:40
2 4 Atbildēt

Vai tad zīmes darbība nav līdz krustojumam? Pēc būtības jābūt tur vēl vienai zīmei...

Palaidniex 1.marts 2015 20:59
11 2 Atbildēt

Divupiparbožuparkingu izbrauktuves NAV krustojumi! ;)

LMT 1.marts 2015 21:11
3 2 Atbildēt

Precīzi teikts,- trekns + no manis!

Mumis 1.marts 2015 21:11
2 1 Atbildēt

Noteikumus neviens laikam nezin....

Kārlis 1.marts 2015 21:56
4 3 Atbildēt

Zīmi gan vajadzētu izlikt, jo iet un pārbaudīt pa ceļu (ietves līdz zīmei nav) uzstādīto zīmi ir bīstami.

Riča 1.marts 2015 22:18
2 2 Atbildēt

pie velna dirsā mentus, zīme darbojas līdz krustojumam. Tālāk viss kārtība, pilnīgi netaisnīgi

kaspis 1.marts 2015 23:19
4 3 Atbildēt

tauta IR stulba...

kaspim 2.marts 2015 14:44
1 2 Atbildēt

Tu pats gelvanais STULBENIS!

EsPats 1.marts 2015 23:29
8 3 Atbildēt

Neredzu tur neko nepareizu. Šajā gadījumā, gan Spice, gan VW ir pagalmi, pirms pagalmiem arī var būt 206. (Doiet ceļu) ceļa zīme, taču tas nenozīmē, ka tas ir krustojums. Vēl konkrētāk, man liekas ka šiem abiem pagalmiem nebūt nav ielu nosaukuma. Līdz ar to 326. (Apstāties aizliegts) ceļa zīme ir spēkā visas ielas garumā. Savukārt, par nezināšanu - nezināšana neattaisno no pārkāpuma, tāpat kā - ja citi dara, nenozīmē, ka tas ir pareizi! :) Līdzīgas situācijas pie Arēnas var manīt, kad kāds uz Dinamo atbraukušais izdomā iespiesties perpendikulāri, noparkojot ielas malā, jo vieta atļauj.. pēc 15 minūtēm jau ir vesela rinda, nelaimīgo cilvēku, kas pēc spēles atradīs plāksteri. Cits jautājums ir protams preventīvs vai monetārs CP piegājiens, jo 80% gadījumu ekipāža centīsies, nevis novērst pārkāpumu, bet labāk pagaidīt, paskatīties un aizpildīt protokolu.

Mareka 2.marts 2015 9:10
4 1 Atbildēt

Apkārtnes nepazinējam - Remtes iela arī liekas līdzīga vnk brauktuvei, bez ielas nozīmes. Tur viss līdzīgi tajā milzīgo stāvlaukumu juceklī - nevar saprast, kur ir iela, kur ne. Un tātad ja nevaru uztvert to kā ielu, bet visu kā vienu stāvlaukumu savienojumu???

EsPats 2.marts 2015 17:39
1 2 Atbildēt

Nespēja orientēties satiksmē un apkārtnē diemžēl norāda uz katru indivīdu atsevišķi. Attiecīgi, ja nespēj korekti novērtēt situāciju, tad tā diemžēl ir paša vaina.

iDmore 2.marts 2015 8:59
4 0 Atbildēt

Latvijā tas diemžēl ir tipiski, ka ceļu policija domāta, nevis lai ieviestu kārtību, bet gan iekasētu..

aansis 2.marts 2015 10:16
4 0 Atbildēt

Juridiski, protams, "plāksteris" pienākas. Bet citādi - tikai kārtējais pierādījums tam, ka satiksmes organizatori un policisti nav ieinteresēti satiksmes sakārtošanā, bet gan sodu iekasēšanā. Kamēr šī situācija nemainīsies, prasīšu arī no pašiem 100% likumu ievērošanu, kas viņiem ļoti nepatīk.

Diemžēl lielo caurbraucamo blakusteritoriju problēma ir sastopama ļoti daudzās vietās. Piemēram, ir iespējams caur Europark stāvvietu nokļūt no Brieža uz Rūpniecības ielas, kur nav nekādas norādes par to, ka tā ir vienvirziena iela! Manā skatījumā būtu obligāti jāietver kādā no likumiem norma, kas uzliek par pienākumu šādu teritoriju apsaimniekotājiem nodrošināt papildus ceļa zīmes, kas novērstu šādus pārpratumus.

vova 2.marts 2015 10:46
3 9 Atbildēt

Kas atšķir blakusteritorijas izbrauktuvi no krustojuma?

Gan krustojuma tiešā tuvumā var būt kāda blakusteritorija, gan, gluži pretēji, izbrauktuve no teritorijas var būt nepārredzami gara.

Tātad, kur ir atšķirība? Tā ir zīme "dodiet ceļu" ! Un ja šķiet, ka šī zīme uzstādīta arī pie teritorijas izbrauktuves, tad tas ir tikai tādēļ, ka konkrētā izbrauktuve ir juridiski pielīdzināta krustojumam, lai izvairītos no pārpratuma.

Tā ka divdomīgas situācijas nav...

kaspis 2.marts 2015 11:29
11 3 Atbildēt

1.24. krustojums — vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī, kā arī vieta, kur ceļu satiksme organizēta ar 409.ceļa zīmi. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu. Šis termins neattiecas uz vietu, kur uz brauktuves izbrauc no blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u.tml.);

kā redzam, te ir skaidri pieminēts - izbrauktuve no veikala stāvvietas NAV krustojums, pat ja tur uzliek trijstūri.

vova 3.marts 2015 9:00
0 0 Atbildēt

taisnība kaspi! :)

tātad - ja no blakusteritorijas līdz brauktuvei ir brauktuve, kuru krustošanās vietu vari norobežot ar iedomātām līnijām ... utt... tas ir krustojums.

Inspektors 2.marts 2015 12:08
5 3 Atbildēt

Tev ir pienākums pakustināt tuklās kājeles un aiziet apskatīties

konstantins 2.marts 2015 12:16
3 15 Atbildēt

Tieši tā krustojums-atkārtotas cela zīmes nav-darat secinājumu mašīnu atļauts novietot jebkurā gadījumā, jo zīme darbojas līdz krustojumam.un nepārtrauktas līnijas arī nav-var pārsūdzēt šo APK ar video ierakstu foto atēliem-bet tas viss [prasa laiku un ja nav nokavēts pārsūdzēšanas termiņš. Lai Ceļu policisti pamācās ceļus satiksmes noteikumus :D.

Vernons 2.marts 2015 12:21
2 11 Atbildēt

10 dienas īss termiņš! Tas speciāli, lai nebūtu laika attapties!

Vernons 2.marts 2015 12:46
2 7 Atbildēt

281. Priekšrocības zīmes norāda braukšanas secību neregulējamos krustojumos, brauktuvju krustošanās vietās vai šauros ceļa posmos. Priekšrocības zīmes ir šādas:

281.4. 206.zīme "Dodiet ceļu". Transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kuri brauc pa šķērsojamo ceļu, .... .

kaspis 2.marts 2015 14:29
8 3 Atbildēt

1.24. krustojums — vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī, kā arī vieta, kur ceļu satiksme organizēta ar 409.ceļa zīmi. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu. Šis termins neattiecas uz vietu, kur uz brauktuves izbrauc no blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u.tml.)

A 2.marts 2015 13:27
2 5 Atbildēt

Pārsūdziet!

odivg 2.marts 2015 15:35
3 0 Atbildēt

Tas nav svarīgi cik tālu ir ceļa sākums, tas var būt arī 1km vai 500m. Un šī arī nav blakusteritorija, bet teritorija, kas savieno divas ielas. Un ja autovadītājs ir iebraucis no vienas ielas un izbrauc uz otras ielas pa kuru nekad nav braucis, viņš nevar zināt kāda zīme stāv ielas sākumā. Tātad šajā gadījumā vadītājs noteikumus nav pārkāpis, bet soda nauda jāmaksā!

Bils 2.marts 2015 19:18
3 0 Atbildēt

Manuprāt, pirmām kārtām, te būtu jāaizveras tiem, kas reāli nav bijuši šajā vietā. Un nekad nav iebraukuši no Spices stāvvietas otra gala un izbraukuši minētajā vietā. Savādāk tāds palags sanāk, ka sāk visus mācīt kā ir likumā, ka maz neliekas.

Es neapstrīdu likumu, es apstrīdu situāciju!

kaspis 2.marts 2015 23:48
13 4 Atbildēt

te ļoti daudzi kā reiz apstrīd likumu - lielākais strīds jau ir par to ir tas krustojums vai nav. Es saku ka nav krustojums, jo tur pieslēdzas veikalu stāvvietas, bet redz ka varenais noteikumu eksperts VERNONS saka ka sods nepamatots...

Vernons 3.marts 2015 11:28
2 9 Atbildēt

Sods ir nepamatots!

Zinis 2.marts 2015 22:33
4 9 Atbildēt

Vispār policistu kungiem derētu palasīt noteikumus, jo tā zīme strādā līdz tuvākajam krustojumam

Vernons 3.marts 2015 18:53
2 10 Atbildēt

3. martā satiksmes orgazatori situāciju ir izlabojuši! Un plāksteri atcels.

kaspis 4.marts 2015 14:45
1 0 Atbildēt

ja plāksteris ir atcelts - tad vai vismaz to atkārtojošo zīmi ir uzlikuši? Savādāk visa šī bļaustīšanās ir bez jēgas...

Bils 3.marts 2015 23:00
0 0 Atbildēt

Veron "NETICAMI"!

Klau, iAuto REDAKTOR, kāpēc šis raksts aizvākts no galvenās lapas saraksta? Knapi atradu caur labās rindkopas stabiņu ;)

P.S. Ja izceltu kur augstāk, gan jau te būtu atkal cepiens un iAuto apmeklējumu reitings augs ;)

P.S. Šķiet ka Jaunais iAuto redaktors nealkst asiņu- -un TAS PAREIZI! :)

Peace!

iAuto 4.marts 2015 19:53
0 0 Atbildēt

Cik ilgi tad mums šo ziņu starp TOP 6 ziņām turēt?

kaspis 4.marts 2015 17:29
0 0 Atbildēt

tad kā sanāk - ja es nofilmēju ka varu pa kādu meža taku iekļūt kādā apdzīvotā vietā nepabraucot zem baltās zīmes, es tur varu mierīgi plēst uz 90kmh? Un manus plāksterus ar

atcels?

BadAss 5.marts 2015 1:14
0 0 Atbildēt

Savulaik bija iespējams no Zaķumuižas ceļa uz Papīrfabriku (vai otrādāk) iebraukt Rīgā bez baltas zīmes.

Bet tākā biju jauns un dumš, tad kasījos ar mentiem. Pat savu taisnību pierādīju.

Paņēma mani beigās par tehnisko apskati laikam.

xxx 4.marts 2015 20:28
0 6 Atbildēt

Nu jā, bet te ir divdomīga situācija!

1. Ja šoferīši vienmēr saprastu, ka stāvlaukumi pie veikaliem , lieliem vai maziem ir tikai un vienīgi blakus teritorija tad nevajadzētu tur likt zīmes dodiet ceļu!

2. ja nosacītajā krustojumā ir uzstādīta ceļa zīme dodiet ceļu, tad protams to var uzskatīt par krustojumu, kas šinī gadījumā nozīmē ka tur apstāties ir atļauts!

Laipni lūgti Latvijā

P.S. šī nav nebūt vienīgā vieta!

BadAss 5.marts 2015 1:36
0 7 Atbildēt

1) Mentu sodu neapstrīdētu.

Tagad gan video vairs nav pieejams.

2) Tomēr.

Vēl viens moments - ja es iebraucu pa iebrauktuvi, kur skaidri un gaiši redama zīme ar stāvēšanas aizliegumu, mirkli velāk es redzu no sānceļa "Dodiet ceļu" zīmi (kuru var atpazīt arī no ptras puses)

Pirmā doma - krustojums.

Attiecīgi atceļas viss iepreikš aizliegtais.

Ārpus apdzīvotām vietam noteikti.

Apdzīvota vietā, piem Rīgā nē.

Lai ka būtu pēc noteikumiem, uzskatu, ka pie teritorijam, caur kuram var nokļūt uz konkrētas ielas no blaikusielas, vajadzētu zīmi.

iAuto 5.marts 2015 23:08
0 0 Atbildēt

Brīvdienās iAuto būs par šo vietu otrs raksts. Kopā mēs varam :)

Aigis 8.marts 2015 11:39
1 0 Atbildēt

..un kur video pazuda?

gaco 8.marts 2015 11:54
1 5 Atbildēt

Nu ko var gribēt no debīlajiem"mentiem'",viņi likumus tulko pēc sava ieskata!!!

JautāJUMS 8.marts 2015 21:42
0 4 Atbildēt

Poliči pēc saviem šoferi pēc saviem bet CSN pēc saviem. Un kuri tad ir pareizie???

JautāJUMS 8.marts 2015 21:33
6 0 Atbildēt

Ja šo dažu ,,aunu'' pēc kas tiesības visticamāk ir nopirkuši tiks sagandēta dzīve citiem auto vadītājiem tad manis pēc viņiem var pat divus talonus logā līmēt un pat tiesības noņemt un pieprasīt jaunu CSN eksāmenu kārtot.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti