Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

“A26” pārstāvis: Valsts policijai piegādājām iepirkuma nolikumam atbilstošus automobiļus 8

 
A26 | 25.oktobris 2016 11:48

Informējam, ka šis ir uzņēmuma "A26" pārstāvju sagatavots raksts un tajā ir pausts attiecīgā uzņēmuma viedoklis. Minēto apgalvojumu patiesums nav ticis pārbaudīts no portāla puses.

Pilnsabiedrība “A26” ne tikai ir piegādājusi Valsts policijas iepirkuma nolikumam un tehniskajai specifikācijai atbilstošus auto, bet arī izteikusi labāko finansiālo piedāvājumu, kas ļāva ietaupīt valsts budžetā teju 100 tūkstošus eiro un turpmāk ļaus ietaupīt uz katru nobraukto kilometru, uzsvēra pilnsabiedrības “A26” pārstāvis Guntars Šīrants. “A26” ir sniegusi skaidrojumu Valsts policijai, ka atbilstoši Nodrošinājuma valsts aģentūras pērn izsludinātā atklātā konkursa par transporta nomu Valsts policijas vajadzībām nolikumā un tehniskajā specifikācijā bija definēts, ka vieglo automobiļu A16 emisijas klasei jāatbilst EURO 6 standartam, tas ir, dzinējam jāatbilst uz EURO 6 attiecināmām robežvērtībām.

“Iesniedzot savu piedāvājumu, mūsu piegādātājs nodrošināja iepriekš minēto prasību, veicot tehniskus uzlabojumus zemākam emisiju standartam atbilstošām automašīnām un attiecīgi samazinot to radīto emisiju līmeni un nodrošinot atbilstību EURO 6 attiecināmām robežvērtībām,” skaidroja Šīrants.

Uzņēmējs piebilda, “A26” piemērotais tehniskais risinājums atbilda Iepirkuma prasībām, un nekādā veidā neietekmē spēkratu izmantošanas iespējas.

“Vēl vairāk – izmantotais risinājums pat uzlabo auto darbības efektivitāti, samazinot degvielas patēriņu. Tādējādi Valsts policija turpmākos piecus gadus varēs ietaupīt nodokļu maksātāju naudu katrā nobrauktajā kilometrā,” norādīja Šīrants.

Viss iepriekš minētais ļāva nodrošināt Iepirkumam atbilstošas automašīnas un iespējami izdevīgāko finanšu piedāvājumu, gan runājot par nomas izmaksām, gan par ilgtermiņa ekspluatācijas izdevumiem.

Iepirkuma daļā, kuras priekšmets bija “Vieglais automobilis A16”, pilnsabiedrība iesniedza savu labāko iespējamo piedāvājumu, gan izpildot Iepirkuma tehniskajā specifikācijā noteiktās prasības, gan piedāvājot konkurētspējīgu cenu. Pilnsabiedrības “A26” saimnieciskais piedāvājums 806’820,00 eiro, kuru atzina arī par izdevīgāko, ļāva valsts budžetā ietaupīt teju 100 tūkstošus eiro (92’911,80 eiro).

Turklāt “A26” piedāvājums attiecībā uz katra automobiļa ekspluatācijas izmaksām finansiāli ir būtiski izdevīgāks nekā pārējo Iepirkuma dalībnieku priekšlikumi.

A26 nodrošināto automobiļu ekspluatācijas izmaksas ir 7864,52 eiro par vienu vienību, bet nākamā tuvākā pretendenta piedāvājums - 8047,53 eiro. Ņemot vērā transportlīdzekļa darbmūžības ekspluatācijas izmaksu aprēķinu, šis ir svarīgs rādītājs, kas apliecina, ka A26 piedāvājums un automobiļu dzinēja parametri ir labāki un efektīvāki.

2015.gada 8.jūlijā Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludināja atkāto konkursu par transporta nomu Valsts policija vajadzībām (no 2016.gada līdz 2022.gadam), iepirkuma identifikācijas numurs IeM NAV 2015/66.

Konkursa uzvarētāji: “SEB līzings” –12,4 miljoni eiro, “Carlo Motors” un “Pilna servisa līzings” apvienība – 7,2 miljoni, “A26” – 4,2 miljoni eiro, no kuriem 806’820,00 eiro veido daļa par “Citroen Jumpy” piegādi.

Portālā iAuto vēl par šo tēmu lasi:

Forums: Auto tirgoņi apšmauc policiju un piegādā neatbilstošu transportu

Ziņa: Saistībā ar neatbilstošu dienesta automašīnu piegādi policijā sāktas vairākas disciplinārlietas

Ziņa: Kozlovskis: Divu nedēļu laikā I.Ķuzim jātiek skaidrībā ar automašīnu nomas konkursa likumību

 
Visi komentāri
 
GB12 25.oktobris 2016 12:09
8 0 Atbildēt

Ja jau viss ir tik tīri, kāpēc neviens par to nezināja PIRMS piegādes?

arnis 25.oktobris 2016 15:08
3 1 Atbildēt

Tā jau domāju,Ķuzim, kā parasti, viss ir kārtībā, vajadzēja iecelt uz 15 gadiem, nav ko niekoties.

Crdi 25.oktobris 2016 15:43
15 0 Atbildēt

Sakarināja uz degvielas trubām tos maģiskos magnētiskos fufeļizatorus?

ha 25.oktobris 2016 17:22
1 0 Atbildēt

hahaha

s 25.oktobris 2016 22:28
7 0 Atbildēt

kādus uzlabojumus tieši veica piegādātājs un vai tie atbilst ražotāja noteiktajai ekspluatācijai. Vai auto nezaudē ražotāja garantiju. Kāpēc tehniskajā lapā parādās EURO5

Palaidniex 26.oktobris 2016 6:52
3 0 Atbildēt

Nu, ja tās lamatas ne iedarbina, bet stumj tad tās atbilst pat EURO18 robežvērtībām. Ja ražotājs izņem dzinēju, tad vēl var ietaupīt kādus 230000

imzz 26.oktobris 2016 14:05
5 0 Atbildēt

/tehniskajā specifikācijā bija definēts, ka vieglo automobiļu A16 emisijas klasei jāatbilst EURO 6 / Te ir tā "sula" , es domāju- Nevis JĀBŪT EURO6 , bet JĀATBILST. Mācieties, iepirkumu speciālisti ! Kā jebkuram citam auto tirgotājam neienāca prātā savus EURO5 uzdot par tikpat labiem kā EURO6 , pieņemsim, kaut vai pēc kvalificēta šamaņa veikta rituāla ?

as 2.novembris 2016 10:19
0 0 Atbildēt

Tā kā iauto darboņi ir tuvu stāvoši īlem un motoru pārbūvēm, ir skaidrojums, kaut teorētisks, kā var šo dabūt gatavu?

Neesot speciālistam es teoretizētu, ka var, jo vietējie bāleliņi var sagrozīt auto kompi un salikt mehāniskus ierobežotājus, lai motors kļūtu ekonomiskāks, ekoloģiskāks. Kāpēc to to nedara ražotājs? Jo negrib, lai tas kļūst kusls, iespējams arī dārgāks, iespējams risks uzrauties uz motora problēmām. Vietējie ar lētu darba spēku, iespējams to var atļauties, jo peļņa, kas plānota no 40 auto pārdošanas ir pietiekama, lai nosegtu šos riskus un izdevumus. Pie tam risks, ka no 40 auto visi sabruks, ir neliels. Ja kāds sabruks, to novērsīs pa garantiju, jo ražotājs šīs pārbūves nebūs redzējis un garantiju apstiprinās. Es pareizi spriežu, D.Kalnieša kungs?

Ak jā, kāpēc ražotājs neaprīko visus benzīna auto ar gāzi? Jo ne visiem to vajag un ne visi to grib+ manis uzskaitītie augstākminētie argumenti. Tāpēc agrāk minētais arguments, kāpēc visu neizdara jau ražotājs, neiztur kritiku, manuprāt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Volkswagen elektromobiļiem būs cits dizains un pievienos pogas

Volkswagen ieklausījies pircēju viedokļos, tādēļ nākamie markas elektromobiļi atšķirsies ar dizainu, bet līdzās skārienekrāniem atkal varēs redzēt pogas. Lasīt vairāk

 

Iznācis jaunais 2025. gada “Kalendārs Rallijs Latvijā”

Latvijas autorallija cienītāju uzmanībai nodots jaunais “Kalendārs Rallijs Latvijā"– pagājušās sezonas Latvijas un Baltijas autoralliju 14 spilgtāko mirkļu apkopojums, ko piedāvā fotogrāfi Raimonds Volonts un Jānis Asaris. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām Huyndai Tucson lādējamo hibrīdu (+ VIDEO) 5

Jaunākais Hyundai Tucson ārēji izskatās tāpat kā iepriekš. Kas mainījies? Šī ir ceturtās paaudzes Tucson modeļa modernizētā versija. Eiropas tirgum to vēl arvien ražo Čehijā, un tirdzniecībā tā nonāca vien gada vidū. Lasīt vairāk

 

No 1.decembra ceļu satiksmē tikai ar atbilstošām ziemas riepām 12

Tuvojoties Ceļu satiksmes noteikumos noteiktajam ziemas periodam, VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija" (CSDD) sadarbībā ar Valsts policiju pēdējo dienu laikā visā Latvijas teritorijā veikusi tehniskās kontroles uz ceļiem, lai pārbaudītu transportlīdzekļa tehnisko stāvokli un riepu atbilstību ziemas prasībām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti