Valsts tuvākajos gados varētu uzstādīt vēl 100 stacionāros fotoradarus, no kuriem puse būtu mulāžas 30

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 28.oktobris 2018 8:04

Valsts tuvākajos gados varētu uzstādīt vēl 100 stacionāros fotoradarus, no kuriem puse būtu mulāžas, aģentūrai LETA pastāstīja Iekšlietu ministrijas (IeM) valsts sekretārs Dimitrijs Trofimovs.

Atbilstoši valdības apstiprinātajam stacionāro fotoradaru uzstādīšanas plānam līdz šā gada beigām uz Latvijas ceļiem kopumā jābūt uzstādītām vēl pāris mērierīcēm, līdz ar to noslēdzot 100 radaru projektu. Pirmie stacionārie fotoradari tika izvietoti 2015.gada februārī.

Trofimovs aģentūrai LETA skaidroja, ka valdība ir uzdevusi IeM un sadarbības partneriem izvērtēt esošā projekta rezultātus un piedāvāt tālākos risinājumus satiksmes drošības uzlabošanā. IeM izveidotajā darba grupā secināts, ka stacionārie fotoradari sevi ir pierādījuši kā efektīvu līdzekli ātruma samazināšanā un satiksmes drošības uzlabošanā, tāpēc darba grupā izvirzīts priekšlikums, ka valstī nepieciešams paplašināt stacionāro fotoradaru tīklu.

Ņemot vērā iepriekšminēto ekspertu sagatavotais priekšlikums paredz, ka tuvākajos gados uz ceļiem varētu uzstādīt 50 fotoradarus ar mērierīcēm, kā arī 50 fotoradarus-mulāžas. Mērierīču izvietojums fotoradaru ietvaros regulāri tiktu mainīts, līdz ar to autovadītāji nezinātu, vai ceļa malā stāvošais fotoradars konstatē pārkāpumu.

Trofimovs vērsa uzmanību, ka par šādu priekšlikumu būs jālemj valdībai, turklāt vēl ir jāvienojas par projekta finansējuma avotiem.

Lai arī šī gada rādītāji avārijās bojāgājušo skaita ziņā nav iepriecinoši, stacionāro fotoradaru tuvumā traģiskas avārijas nav bijušas, norādīja Trofimovs.

Jau ziņots, ka paralēli stacionāro fotoradaru projektam tika realizēts arī pārvietojamo fotoradaru projekts. Patlaban Valsts policijas rīcībā ir 12 pārvietojamie fotoradari.

 
Visi komentāri
 
B*ed 28.oktobris 2018 9:51
16 11 Atbildēt

Skarbi - ik uz stūra radari, vidējā ātruma kontrolieri un mulāžas - totālās kontroles laiks tuvojas

septiņoups 29.oktobris 2018 0:25
12 4 Atbildēt

Bet tu liec lietā savas spējas di..t - ievērot CSN.Skarbi.

ass*u*ker 29.oktobris 2018 17:51
1 0 Atbildēt

Halyava-ne visiem.Skarbi gan.

Jonux 28.oktobris 2018 10:28
7 1 Atbildēt

Drankigi tu ap vasaras vidu salasi riepas un kautkur cela mala iekur ugunskuru (gan svetkus nosvinet gan labu darbu izdarit) pec tam izradas ka tur tik mulaza .

vēlētājs 29.oktobris 2018 0:26
4 4 Atbildēt

bet pakakāt taču tu spēsi?

pistalnieks 29.oktobris 2018 0:27
0 2 Atbildēt

ej,kaut ko cituu,tādu nazu nozodz!

650 28.oktobris 2018 14:36
15 9 Atbildēt

Nožēlojama ieinteresēto personu uzkurbulēta klaja demagoģija.Valsts Kontroles atzinumā ir teikts, ka šobrīd apritē esošais satiksmes drošības plāns stāvokli "nav uzlabojis" un ka (ne man, bet Valsts Kontrolei) esot "pamats domāt", ka tas (tāds, kāds šobrīd ir) situāciju neuzlabos arī turpmāk.Respektīvi, tas drošības plāns NAV īsti pareizs.

"Valsts" varēja parūpēties (labāk) par ārpuspilsetas ceļu infrastruktūras nodrošināšananu cilvēka cienīgā līmenī- par atstarojošu līniju un stabiņu esamību, par virsmas sakārtošanu un par liekā ūdens aizvadīšanu un par vismaz acīmredzami/uzkrītošāko un viskretīniskāk/kaitinošāko bezsaimnieka un bezatbildības piemēru novākšanu no sabiedrības acīm.

Uz vienas no "Valsts" galvenajām maģistrālēm- t.s. Jūrmalas šosejas (kur štrunta daži km tā suudalielceļa kalpo par "izeju" no Metropoles uz vismaz trijiem tālākajiem Kurzemes orientācijas "svarīgajiem" virzieniem), mums lepni dižojas bezsaimnieka suuudaa nolaista un fragmentiem nobrukusi sēta ar caurumiem un ar līku un desmitiem reižu lauzītu un locītu "barjeru".Tik klaju "Valsts varas simbolu" fig kādā citā Valstī šodien vairs redzēsi.Nerunājot pat par risēm un par ūdeni, kas viss tur šobrīd ir novērojams visu laiku visssūudīgākajā stāvoklī un apmērā.Tas ir acīmredzams "Valsts brauktuvju " sakārtotības simbols un izcils "Drošības" piemērs un visSkaistākā "Dāvana" tiem, kuri pēc 3ned pa šo sapņufragmentu gar to slaveno visuredzošo fotoradara aci trauksies vērot kārtējo kibernētiski/kosmisko uguņošanu.

Freijers 29.oktobris 2018 9:45
7 0 Atbildēt

Var pilnīgi piekrist - reti, kuram ceļam, un lai cik dīvaini nebūtu arī pierīga pārsvarā, gar malām normālas līnijas, stabiņi - naktīs piķis tumšs kā nēģ.... , bet šo sūda kastu stutēšanai piķis atradīsies, mulāžas viņi likšot..Stulbums kkāds - vispirms savelk visādus savējos (LAMB tukšie "viedokļi", un citi formas taisītāji) ceļu drošības padomē...kur kā likums izdomā jaunus sodus, kasēšanas veidus utt. - jo tas taču ir tik viegli, turklāt ienesīgi, bet kā ceļu infrastruktūru uzlabot - tur prātiņš, maciņš un gribēšana ir par īsu !

Pļurkt 28.oktobris 2018 19:26
4 0 Atbildēt

Valstij, gluži kā komunstu laikos "vesj par ushol na gudek"!

Pļurkt 28.oktobris 2018 19:27
1 1 Atbildēt

... na gudok"!

atrabotka 28.oktobris 2018 20:59
6 0 Atbildēt

Interesanti, ko lai domā. Tā vietā lai sakārtotu ceļus, uzlabotu visu infrastruktūru lai var braukt ātri un droši, liek radarus lai sodītu (es neesmu par ātruma pārkāpšanu, nepārprotiet mani) Pareizi, labi ceļi maksā dārgi un paši par sevi tieši naudu neienes. Radari tomēr ienes. Ja neienestu lielu peļņu jau esoši, tad neliktu jaunus. Vai tiešām mēs dzīvojam kaut kādos viduslaikos, ka nevar normālus ceļus uztaisīt, par kuriem var LEGĀLI ātri (normāli) braukt - vismaz 120 vai 130 km/h.

Freijers 29.oktobris 2018 9:47
4 0 Atbildēt

Tak reāli arī varētu vismaz daļu no žēlīgajiem 2 joslu ceļiem (posmus) par autostrādēm pataisīt, kur tiešām varētu legāli, kaut uz 100 - 110 visu laiku braukt, nevis žēlīgi atmestajiem 100 no maija līdz oktobrim.

GB12 30.oktobris 2018 15:37
0 0 Atbildēt

Var jau ienest - uzbūvē maksas ceļus. Tiesa, tiem tad arī būtu jābūt tādiem, ka ir vērts maksāt.

verjotems 29.oktobris 2018 0:22
0 0 Atbildēt

Varētu,ja neaizmirstu.Nav ko cepties.

celms 29.oktobris 2018 0:24
2 0 Atbildēt

Tā lieta iepatikusies,pirmo simtu liekot.Vai tādu Parkinsona likumu zināt,licēji?

Indijas trafiks 29.oktobris 2018 0:29
0 0 Atbildēt

Ierosiniet manabalss atcelt CSN,sīkie ,nespējīgie zagļi

650 29.oktobris 2018 1:37
6 0 Atbildēt

Kāpēc gan nesludināt to lažu un neturpināt īstenot to fufeli, kad joprojām masveidā un nospiedošā vairākumā atrodas tie,kuri ir pazemīgi gatavi demagogkgiem gan aizmuguri nolaizīt, gan par taisnīgu vārdu un pilnīgas patiesības uzrakstīšanu ar mīnusiem un suudiem nomētāt.Pareizi un likumsakarīgi jau ir, jo “neoficiālā/darbaļaužu” viedokļa izteikšana,publicēšana un atbalstīšana visos laikos ir bijusi ļoti problemātiska un slidena lieta, labāk tālāk no grēka.Tas mums ir gandrīz ikkatra vidējās kategorijas Vadoņa lolotākais sapnis- kad tu spēj izgudrot un pieņemt “sabiedrībai vitāli svarīgus lēmumus”un kad tev ir pilnīgi pajaat gan uz patieso rezultātu,gan uz to,ko šī pati tavas darbības dāsni apmaksājošā sabiedrība par tiem tevis pieņemtajiem lēmumiem domā.

Freijers 29.oktobris 2018 9:50
6 1 Atbildēt

Man atkal vnk iespārda pārlaime ar kādu sludina, ka tādu un tādu pasākumu (kases ieņēmumu) rezultātā ir samazināts ātrums....Tāda atpalicība laikam tikai pie atpakaļrāpuļiem ir vērojama - citur cenšas, lai cilvēks ceļu veic ātrāk, ietaupa laiku, utt. Te atkal lepojas, ka cilvēks vairāk laiku var pavadīt uz ceļa, nevis ar ģimeni/mājās/strādājot/mācoties, utt.

650 29.oktobris 2018 12:03
5 0 Atbildēt

Lab ka vismaz ir kāds ar ko parunāt.Es te 3x biju ielicis atsauci uz to Valsts Kontroles 2017.g.dec.atzinumu, kādi trūkumi ir kontatēti lidz 2020g spēkā esošajam sat droš plānam.Tas plāns esot fufelis un tas esot izveidots,bāzējoties uz kļūdainas un nepietiekamas negadījumu cēloņu izpētes.Es viņu ielikšu 4to reiz, pašlaik nav pie rokas un slinkums googli meklēt.

Vēl arī biju ielicis Austrijas beidzamā laika lēmumu dažās vietās atļaut 150 un oficiālu AT personu cilvēcīgu skaidrojumu par to, ka neviens tur reāli netiks sodīts ar toleranci drusku virs 160.JO- sekoja piebilde- ka GADĀ tas ikdienas pāris minūšu ātruma/laika ietaupījums sastādīšot tur kko ap 5-6 stundām, ko cilvēki varēšot veltīt ģimenēm, hobijiem,uttt.(????).Ne es to izdomāju - to teica austrijas amatpersonas.

Tātad, acīmredzami, ka tā problēma ar LV ceļu neatbilstību nekam ir vienk ilggadējas nolaidības un demagoģijas rezultāts. Jo ,pat ja ir tikai daži ceļi, kur teorētiski varētu atļaut ātrāk traukties- bet tieši TUR mums nezkapc ir tas viskritiskākais suuda stāvoklis.Tas ir visur, ka šādi ātrceļi ved Galvaspilsētas virzienā un ka Valsts rūpējas lai tie būtu ātri un sakārtoti.Reku i Viļņa,Varšava,Vīne- visur milzīgas grandiozas pārbūves ir izveiktas.Ne tā kā te, kad piem iebraucošie Kurzemes cilvēki saņhem dzīvības apdraudējumu un ūdens baseinu kopā ar līku barjeru un DESMIT vietās CNg rezultātā izgrauztu sētu.Kura gadiem ilgi pēc šiem negad netiek remontēta un iespējams drīz tiks demontēta- jo pāri barjerai kāptgribošie mazdārziņu bomži ir laikam veiksmīgi apsprāguši vai nu godīgi izmanto sev veltīto finansu mokās tapušo triljonu vērto gājēju tiltiņu.

Reālu LV ražotāja izgatavotu drāšupinuma gabalu par 600 fotoradaru iegādes ekvivalentu summu varētu iepirkt lai apjoztu Ekvatoru un rises uz intensīvākajām niezošākajām vietām varētu aizdarīt ar Šveicē ražotu zobupastu un vel atliktu summa, par kuru varētu sterilizēt LV ragaino dzīvnieku saimi kopā ar Personām ,kuras (pagaidām neveiksmīgi) atbild par viņu nenokļūšanu uz brauktuves.

nulles opts 29.oktobris 2018 17:57
2 4 Atbildēt

Atbildot uz cien "650" daudzajiem vārdiem,pavisam īsi-.isies .irst.Aizguvums no Limbažu puses.

650 29.oktobris 2018 18:38
2 1 Atbildēt

Paskaidro te varbūt tā drusku smalkāk.

Kanibaals 29.oktobris 2018 11:58
5 0 Atbildēt

Jā tas uzstādījums ir interesants samazināt vidējo ātrumu nevis panākt ātruma ievērošanu. Varbūt uzlikt 0km/h un avāriju nebūs vispār, tas ir vienīgais drošais ātrums, bet pat tad var nomirt saindējoties ar atgāzēm no ilgstošas stāvēšanas.

650 29.oktobris 2018 12:14
2 0 Atbildēt

Protams- tieši tāpēc mēs te redzam ikdienas formālo atskaiti par notikušajiem un bojāgājušajiem. Bet nekādi neredzam nedz cēloņu analīzi nedz arī šī rudens jauko statistiku par bojāgājušo saistību ar staciOnāro un pārvietOjamo fotoradaru tīklojumu attiecīgajās vietās unattiecīgajos diennakts laikos.Tur tak ir skaidrāks par skaidru, ka tumsā gājējs tiek notriekts tikai un vienīgi ātruma dēļ.

Pļurkt 29.oktobris 2018 17:16
4 1 Atbildēt

Citāda atskaite, kā vienīgi formāla nemaz nevar būt!! Jo praktiski visi fotoradari ir salikti nevis melnajos punktos, bet taisnu ceļa posmu (vismaz 2 km taisnu) vidū vai galos!!

Respektīvi ir salikti vistīrākai naudas slaukšanai, nevis da jeb kādai drošībai!!

Ja tie būtu saštopēti bīstamos posmos, melnajos punktos, pie skolām, bērnudārziem, poliklīnikām, slimnīcām utt... es būtu PAR ar abām rokām un kājām!!

šrpopenauers 29.oktobris 2018 17:59
1 0 Atbildēt

Kanibaal,vai glābiņš nebūtu negatīvas vērtības ātruma kustība,lai labāk filozofēšan?

GTD2 29.oktobris 2018 16:12
0 0 Atbildēt

bet ja liks mulāžas tad vajag atkal speciālas zīmes ''mulāža'' sav'dāk būs patērētāju maldināšana, un tur varbūt tiesas darbi

ezis71 30.oktobris 2018 10:27
0 0 Atbildēt

Jautrākais būs tas kad nevarēs izkontrolēt cik iepirkti īsti radari un cik mulāžas,kāds labi uzvārīsies.

25% apjāšana 29.oktobris 2018 17:54
2 0 Atbildēt

Nu jā,patriotisma uzplūdos,nedaudz pazadzis (pārkāpis CSN),attīrot s/a,pabrauc garām FR +18,un nekā.Muļjāža.

650 29.oktobris 2018 18:43
0 0 Atbildēt

Revīzijas ziņojums.Vai ceļu satiksmes drošības politika tiek plānota un īstenota efektīvi? 2017.gada 22.decembris.

Cienījamais lasītāj!

Valsts kontrole ir pabeigusi revīziju ceļu satiksmes drošības jomā “Vai ceļu satiksmes drošības politika tiek plānota un īstenota efektīvi?”.....tir_pir_tirpirPir....(ja..):

www.lrvk.gov.lv/uploads/reviz...2018%20IeM.pdf

ezis71 30.oktobris 2018 10:21
0 0 Atbildēt

Tas pat zirgam skaidrs ka Latvijā fotoradari kalpo budžeta lāpīšanai jeb lai būtu paēduši 300 000 valsts ierēdņu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 

Latvija/Lietuva 20.04.2024 - vai mūsējiem izdosies konkurēt ar šādām degvielas cenām? (+ FOTO) 54

Autovadītājs piefiksējis degvielas cenas vienā un tajā pašā dienā Latvijā un Lietuvā. Cenu starpība 23 un 24 centu apmērā par dīzeļdegvielu un benzīnu liek apšaubīt mūsu konkurētspēju un lozungus par atpalicības samazināšanu no kaimiņiem. Lasīt vairāk

 

Bricis: Bīstamība uz ceļiem saglabāsies līdz otrdienas rītam (+ VIDEO) 3

Bīstamība saglabājas ne tikai šodien, bet vēl līdz rītdienas rītam. Rīt pēcpusdienā temperatūra visā Latvijā pakāpsies virs nulles, ilgstošie nokrišņi beigsies, intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja LTV laika ziņu redaktors Toms Bricis. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti