Ātrumpārkāpēju ieradumi briesmās - ātruma kontrolei apsver iegādāties vidējās kustības ātruma radarus 58

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 1.marts 2017 14:47

Valsts nākotnē transportlīdzekļu vadītāju kontrolēšanai plāno iegādāties vidējās kustības ātruma radarus, aģentūrai LETA pastāstīja Satiksmes ministrijas (SM) Autosatiksmes departamenta direktors Tālivaldis Vectirāns.

Viņš skaidroja, ka "Point to point" sistēma ir pietiekami dārga, turklāt pirms tās ieviešanas ir nepieciešams sakārtot likumdošanu, lai nerastos problēmas ar piemēroto sodu apstrīdēšanu.

"Sistēma darbojas šādi - šķērsojot konkrētu ceļa posma robežu pirmā mērierīce nofotografē automašīnas numurzīmi un piefiksē šīs robežas šķērsošanas laiku, savukārt izbraucot no konkrētā ceļa posma transportlīdzeklis atkal tiek nofotografēts. Pēc tam ar atbilstošu metodoloģiju tiek aprēķināts ar kādu vidējo ātrumu transportlīdzeklis pārvietojies konkrētajā ceļa posmā un salīdzināts ar šajā vietā oficiāli atļauto braukšanas ātrumu," skaidroja SM pārstāvis.

Šobrīd nav zināms, kad valsts varētu šādas mērierīces iegādāties, taču Vectirāns pieļāva, ka tas varētu notikt tuvākajos piecos gados.

Savulaik par satiksmes drošību atbildīgo iestāžu sanāksmēs arī izskanēja ideja par tādu mērierīču iegādi, kas konstatētu vai šoferi ielu nešķērso pie sarkanā aizliedzošā signāla. Vectirāns norādīja, ka arī šis projekts ir pietiekami sarežģīts un dārgs, taču šobrīd projekts nav tik aktīvs, kā esošā fotoradaru ieviešana. "Šobrīd ir svarīgāk konstatēt to lielo ātrumu ar kādu pārvietojas šoferi un mazināt ātruma līmeni valstī. Turklāt mēs šobrīd nevaram strādāt visos virzienos vienlaicīgi," uzsvēra Vectirāns.

Jau ziņots, ka šogad atbildīgās institūcijas - Valsts policija (VP) un Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) - turpinās darbu pie stacionāro un pārvietojamo fotoradaru ieviešanas.

Šobrīd uz Latvijas ceļiem strādā 40 stacionārie fotoradari. Šogad būs pieslēgti vēl 20 fotoradari un 2018.gadā - vēl 40.

Ar stacionāro fotoradaru iegādi nodarbojas CSDD, savukārt pārvietojamo radaru iegāde ir VP pārziņā. VP iepriekš bija izsludinājusi konkursu par pārvietojamo fotoradaru iegādi, taču dažādu iemeslu dēļ policijai jau aptuveni gadu neizdodas sekmīgi šo iepirkumu pabeigt. Šogad satiksmes dalībnieku kontrole būšot intensīvāka, jo plānots beidzot noslēgt iepirkuma konkursu par 15 pārvietojamo fotoradaru iegādi.

Pagājušajā gadā par stacionāro fotoradaru konstatētajiem pārkāpumiem piespriestas soda naudas 3,7 miljonu eiro apmērā, un visbiežāk šīs mērierīces pārgalvīgus braucējus konstatējušas Rīgā, Lielirbes ielā, un uz Jelgavas šosejas Ozolnieku novadā.

 
Visi komentāri
 
teodors 1.marts 2017 15:16
6 11 Atbildēt

nu tad beidzot

MG 1.marts 2017 15:21
6 2 Atbildēt

Kāpēc tam 5 gadi vajadzīgi?

gunbox 1.marts 2017 18:13
5 0 Atbildēt

Tāpēc, ka zem katra projekta apakšā jāpabāž sava labuma gūšana. Jāatrod firmeles, kuras otkatus uztaisa u.tml. Laikietilpīgs pasākums. Tas nav nekas jauns LV konkursos. Skat par piemēru, pacēla jautājumu par koncertzāli, ļoti ilgi stumdija to tēmu, cik gadus atpakaļ nobalsoja pret. Bet zeme tak Šleseram jau ir sagatavota priekš būvēšanas. Domāju tuvāko 10 gadu laikā būs koncertzāle vai kāds komplekss. Radaru pasākums 100 punkti iet caur līdzīgām shēmām, citādi tas ir pāris mēnešu jautājums profesionālam cilvēkam, jeb 5 gadi draugiem pieņemtiem neatbilstošos amatos.

Motorolers 1.marts 2017 15:49
10 19 Atbildēt

Moš drīz katram mašīnā kameru ieliks, kas vērsta uz spidometru? Jo tālāk jo trakāk, drīz pa šoseju visi vilksies uz 90km/h...laimīgu ceļu! Idioti!

iAuto 1.marts 2017 16:28
27 20 Atbildēt

Vai arī jāpalielina atļautais ātrums!

iuziite 1.marts 2017 22:20
8 4 Atbildēt

Tavuprāt, kuri ir tie LV ceļi uz kuriem var/vajag palielināt atļauto ātrumu? Bez uzbrauciena.

kasinsh79 2.marts 2017 10:17
7 6 Atbildēt

Un vai tad nē?

1. Rīga - Jūrmala

2. Rīga - Ozolnieki

3. Rīga - Ogre

4. Rīga - Sigulda

Gan jau ir vēl daudz citu ceļu arī.

gunbox 2.marts 2017 10:39
5 6 Atbildēt

Rīga - Jūrmala nepiekritīšu, kamēr tur nebūs 100% vismaz 1 gadu bez avārijām. Vispirms jāiemācās braukt uz 90, lai palielinātu atļauto.

Rīga - Ozolnieki pārāk daudz ātrumu samazinošo vietu. Daudz uzbraucamo, nobraucamo. Nav jēgas. Un par cik tas būs? par 10km/h dažos posmos? Beigās vinnē 5min? Muļķības! Ātruma palielināšana tur arī ir riskanta priekš tiem lauķiem, kuri pat trīc uz 90 braukt.

Rīga - Sigulda tur gan varētu, bet tikai atjaunotajā posmā. Pārējais ir bezceļš.

Pēteris 1.marts 2017 15:52
16 17 Atbildēt

Igauņi ieviesīs šī gada otrajā pusē. Kas ilgi nāk tas labi nāk, bet jebkurā gadījumā apsveicama iniciatīva.

15.50 1.marts 2017 15:58
1 2 Atbildēt

igauņiem nevajag - diezgan bieži tur esot, nav gadījies redzēt igauni, kurš savā zemē brauc ātrāk par 90 km/h - dažus BMW es neskaitu

rt 1.marts 2017 16:06
12 2 Atbildēt

Regulāri tur plūsma brauc uz 100 - 105. Vismaz posmā Ainaži - Tallina. Pie radariem nomet. Igauņu CP par 110 spidometrā neizrādā nekādu interesi.

Erix 1.marts 2017 22:50
6 1 Atbildēt

No manas pieredzes Igaunijā - ar 90 neviens nebrauc, bet būtiskākā atšķirība ir tā, ka visi brauc vienā plūsmā - ja ar 100, tad 100. VISI - nav ne lidotāju, ne sēņotāju. Apdzīšanas ir reti sastopamas.

Pēteris 2.marts 2017 12:03
0 0 Atbildēt

Viņi jau šo lēmumu ir pieņēmuši, pamatojums, pastiprināta kravas automašīnu un autobusu ātruma kontrole.

kasinsh79 3.marts 2017 7:02
2 0 Atbildēt

Runāju ar saviem igauņu partneriem.

Neesot tā.

Vai arī - ieliec atsauci, no kurienes šāds info?

kasinsh79 2.marts 2017 10:15
3 4 Atbildēt

Pilnīgas muļķības!

Igaunijā paliks pie stacionārajiem FR (gan ļoti daudz to jau ir, bet būs vēl vairāk visticamāk). Pirms tiem jāsamazina ātrumu līdz +5kmh max (esmu ar +10 nofotografēts, bet bez sekām).

Stacionārie FR iegūst interesantas formas, piemēram, FR nomaskēts parastā stabā ceļa malā utt.

Visādi citādi tur arī ir pietiekami daudz pārkāpēju uz ceļiem. Tikai vairākums - mēreni to dara.

rt 1.marts 2017 16:01
6 2 Atbildēt

Varbūt labāk visās automašīnās salikt tahogrāfus ar GPS un reizi gadā, ejot TA nomaksāt par visām ātruma pārsniegšanām. Un pie reizes varētu pakontrolēt arī braukšanas stundas ne profesionālajiem braucējiem.

Erix 1.marts 2017 16:08
20 0 Atbildēt

Labāk padomājiet, kā sakārtot likumdošanu par personas datu apstrādi. Fotoradars vispirms konstatē pārkāpumu un pēc tam nofotografē pārkāpēju, kas juridiski ir korekti. Šī jaunā ierīce fiksēs VISUS braucējus - arī tos, kas neko nepārkāpj. Kas šos datus un kādos nolūkos izmantos?

anonimikis 1.marts 2017 17:04
1 1 Atbildēt

Jebkura drošības kamera fiksē VISUS ! tās zonā atrodošos plīsoņus. Kamera pie bankomāta fiksē tevi un tavu pudeles brāli, kad velkat ārā no SAVAS kartes piečuku bamslītim. Un tas darbojas jau gadiem. Tad kur ir likumdošanas problēma?

650 1.marts 2017 17:58
0 0 Atbildēt

Kā viņi diez noteiks, kurš konkrētā pārkāpuma brīdi stūrējis to spēkratu? Es jau pieminēju, ka ārzemju Laimesvēstules gadījumā mēdz būt pievienota papildlapa- aizpildi, ja nebrauci pats un uzrādi kurš tur ar Tavu auto brauca. Maldināšānas gadijumam sīka piezīme- sods lidz 5k.

Kā domājiet- piem te 2g jau runā,ka elektroniski kontrolēs iebraukšanu jūrmalā- bet nupat (atkal) saka, ka to kontroli izveikšot PP, bet lūk kameras pie iebraukšanas "šogad nedarbosies".Ja būtu viss ok ar to personas datu apstrādi, viss līdzīgais jau sen darbotos.

viencexperc 1.marts 2017 18:34
0 0 Atbildēt

Veikalā tevi arī filmē novērošanas kameras, pat ja tu nezodz. Un uz ielām, parkos tevi filmē. Kur problēma?

Kamēr to neliek publiski pieejamā telpā, viss likumīgi.

650 1.marts 2017 18:43
3 0 Atbildēt

Jā, bet uz ielas ka filmē- tev tak nesūta pa pastu Rēķinu, ja piem esi kārtojis vajadzības pie Pieminekļa utt- viņiem ir vispirms jānoķer un jāsagrābj aiz p.., un jākonstatē, vai tas vispār esi tu, vai vnk kāds cits tev līdzīgs

niknais 1.marts 2017 19:25
5 1 Atbildēt

lai sakārto ceļus, nevis likumdošanu :D citādi,kamēr sarakstīs likumus, ceļu vairs nebūs un radari būs bezjēdzīgi :D

brrr 1.marts 2017 19:29
1 0 Atbildēt

Vienkārši kādam gribās vairāk naudu!!!

JautāJUMS 1.marts 2017 20:01
2 0 Atbildēt

Vai tad Latvijā pēc pieciem gadiem vairs būs ceļi kur kaut ar 90 km/h varēs pabraukt?

esses 1.marts 2017 20:21
8 5 Atbildēt

nekad vel neesmu teicis, ka valsts japamet vai tamlidzigi, bet nu ja te paradisies shitadi mesli, tad gan sakshu nopietni par to padomaat...

SAKAT SODIT NEPAMATOTI LENOS, KREISO JOSLU MOCITAJUS UN VISADUS LOHUS EXPERTUS, nevis chakarejat ta jau sapisto satiksmi da galam

anonimikis 1.marts 2017 21:45
5 4 Atbildēt

Uz Somāliju dosies? Civilizētajā Eiropā jau sen tādi risinājumi strādā.

iciks 1.marts 2017 21:58
4 4 Atbildēt

Nu tad kraties droši. Tikai pirms tam padomā - kam gan būsi vajadzīgs?

iciks 1.marts 2017 22:00
0 0 Atbildēt

Leiši arī šo lietu bīdīja. Varbūt jau izbīdījuši ir, kas to lai zina. It kā pirms laika eksperimentālais posms bija kaut kur starp Viļņu un Kauņu vai kaut kur citur tajā rajonā. Mērīja, bet nesodīja.

Arī tur bija problēmas tīri ar likumiem.

iuziite 1.marts 2017 22:18
3 3 Atbildēt

Puikas, kas jums? Nonstopā maucat pārkāpjot ātrumu?

Nez, UK un vēl(vairs neatceros kur), nekādu problēmu. Pie mums ne kāds jēdz distanci ievērot, kur nu vēl tādu brīnumu kā ātrums :D Laikam jāsāk kā pie Britiem un Amurikāņim zīmēt uz ceļa bultiņas/līnijas un rakstīt noteikumos, cik ir minimums distancei pie konkrēta ātruma.

"SAKAT SODIT NEPAMATOTI LENOS" - kas tie tādi? Laikam aizmirsi, ka ir "max atļautais ātrums", ne "minimāli" un ko Tu zini kāpēc cilvēks brauc lēnāk, tas nav pārkāpums, cita lieta, vai starp mūsu stresainajiem braucējiem (protams ne visi) tas ir droši.

"nekad vel neesmu teicis, ka valsts japamet vai tamlidzigi, bet nu ja te paradisies shitadi mesli, tad gan sakshu nopietni par to padomaat..." Brauc, brauc kur tas jau ir ieviests :D satiksme un tās iedzīvotāji vnk Tevi izaudzinās un vietējā policija ātri noņems no trases ;)) Hah.

Erix 1.marts 2017 23:09
4 0 Atbildēt

Ļoti uzjautrināja šī ideja: "Brauc, brauc kur tas jau ir ieviests :D satiksme un tās iedzīvotāji vnk Tevi izaudzinās un vietējā policija ātri noņems no trases ;)) "

Esmu bijis tur, kur šāda sistēma ir jau ieviesta. Gan pirms, gan pēc ieviešanas. Novēroju interesantas pārmaiņas un paprasīju vietējiem, kas tad īsti ir noticis. Tātad stāsts ir par automaģistrāli E70 Itālijā. Pirmās reizes, kad tur braucu, iekļāvos puslīdz vienmērīgā plūsmā ~150km/h (atļautais 130). Izleca atsevišķi Ferrari un tamlīdzīgi. Vietām krūmos slēpās karabinieri ar fēniem vai fotoradaru busiņi (jā - uz bāņa), kas izlecējus medīja. Ar +20 braucošā plūsma viņus neinteresēja. Tad pienāca reize, kad bāņa galā sagaidīja lieli plakāti, ka ir uzstādītas minētās vidējā ātruma kameras. Mana pirmā reakcija - braukt ar atļauto 130. Sapratu, ka tā pabraukt nevaru - vai nu 80 ar fūrēm un omīšu Fiatiem vai... KATASTROFA! Vācijas nelimitētajiem bāņiem atbilstoši ātrumi kopā ar itāļu bardaku. Katrs brauc pēc spējām un vēlmes, Ferrari un tamlīdzīgie slalomā ar ātrumu, kas pārsniedz 200 u.t.t. Neskatoties uz savu diezgan lielo pieredzi, sajutos neomulīgi un, iebraucot DUS pēc kafijas, uzjautāju laiski alu malkojošam Itālim, kas ir noticis šajos pāris gados, ko nebiju tur braucis. Atbilde - kopš uzstādītas jaunās kameras un absolūtā ātruma kontrole nenotiek, var beidzot izbaudīt skaistos itāļu auto un pirms posma beigu kameras apstāties un izdzert aliņu. Lai slavēti gudrie satiksmes kontrolieri - saprātīgi pārkāpjoša plūsma un daži ne pārāk traucējoši lidotāji ir aizstāti ar ārprātīgu haosu un braukšanu reibumā. Nekas - pagaidīsim, kādu efektu šīs kameras radīs mūsu postpadomju sabiedrībā. Par vienu esmu drošs - ne tuvu ne to, kas tiek gaidīts un neko satiksmes drošības uzlabošanā.

650 1.marts 2017 22:19
2 1 Atbildēt

Es ieteiktu visiem iepazīties ar "citu" valstu pieredzi- ir kāda valsts ar diezgan pailgām tradīcijām šajā jomā. Tā kā V/vid kontroles iekārta NEkontrolē momentālo ātrumu,ir diezgan ātri jābrauc, lai pēc tā vidējā nokļūtu ar viņu konfliktā.Nezinu kā būs ar 90, bet lai 5 vai 15 km garumā pārkāptu 130/vid,ir drusku jāpacenšas.Šis nenozīmē, ka pa ceļam kāds netiks pa jebkuru pusi uz +50 apdzīts.Bet- protams ir iespēja, ka viņa momentālais ātrums vai agrsesīvās izdarības fakts tajā posmā varētu tikt piefiksēts vēl arī ar CITU kontroles ierīci.Praksē ir tā, ka to tur Tutoru ievēro pamatā tikai tie, kuri nav sapratuši kā vispār tas darbojas.Te ir saprotamā valodā viens ir pacenties paskaidrot:

www.drive2.ru/b/1647320/

iciks 1.marts 2017 23:19
0 0 Atbildēt

Protams, lielu gabalu braucot un kruīzējot ar 110 tāpat vidējais būs kādi 80+, jo ir tak apdzīvotas vietas, ir brīži, kad velcies astē u.tml. Faktiski tie radari, manuprāt, TIK reti likti netiks. Visticamāk uzliks uz kādiem ~5 km un ja tas ir uz kaut vai jaunā Tīnūžu - Kokneses ceļa, tur jau nopelnīties vienkārši. Te nu tiešām var gadīties moments, ko minēja Erix - kāds sirsnīgi lido un beigās uz nomales pīpo...

650 2.marts 2017 0:19
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka būs visādas cūcības.Tas, kurs pieradis pārkāpt, sākumā uzrausies, pēc tam tas viss tiks izkosts un pieradīsim.Tāpat kā tālajā 95-jā pieradām pie šāvieniem no braucoša auto. Gan jau būs arī tā, ka tie īsie gabali tiks uzlikti.Jo, ja ir globāls terors- nav iespējams visu laiku neuzrauties.Atceramies Austrālijas (pirms gadiem 8) piemēru ar fotoradariem- kā čakarēt savus pilsoņus par viņu pašu naudu.Nulles tolerance un pirmajā dienā 20 tūkst pieķerto.T.sk.,ātrie, menti, visi.Pēc tam debates parlamentā un izmaiņa uz +5km/h. Reku Vācijā- nav V/vidējā kameru- jo pilsoņi protestēja, ka tas viņu maršrutu izseko, ja kāds ikdienā fiksē viņu numurus...Toties pie mums pilnīgi viss ir ok. Galvenais ka kaut kas ir jāpērk un vajag attaisnojumu kāpēc..

draivers 1.marts 2017 22:30
0 0 Atbildēt

es par to, ka vajag mainīt cilvēkiem domāšanu, sākot jau ar autoskolām, varbūt kādām kampaņam. jābrauc ir galvenokārt ar DROŠU ātrumu, izvērtējot visus apstākļus. runājot par šādiem raderiem, nekas cits neatliks, kā mocim taisīt nolokāmo numuru...

bukstins 2.marts 2017 0:13
0 0 Atbildēt

Ir diezgan daudz caur tādiem cauri braukt , riebiga sajuta un beigas jau velcies uz 60 piemeram, bet ja ir iespeja taja posmā apstājies uzpīpē , un atkal mauc cik gribas

650 2.marts 2017 0:41
0 0 Atbildēt

Izbeidz, tik traki jau nebūs. Reku nomierinošs video pa Brīvību player.vimeo.com/video/104407472

wes 2.marts 2017 0:58
0 0 Atbildēt

Domāju, ka šis būs daudz pieprasītāks- www.bixenon.lv/lv/shop/233_R...mju-slepsanai/

Bet ja kāds uzrausies, vai arī ar finansēm tā pašvakāk, lai nopirktu to rāmi, izeja ir vienmēr- www.youtube.com/watch?v=nRnlRurTwFg

hj 2.marts 2017 8:23
1 0 Atbildēt

idioti

666 2.marts 2017 8:36
2 1 Atbildēt

nopirkšu štorkas numuriem un problēma atrisināta

Juris 2.marts 2017 8:42
1 0 Atbildēt

Vispār ah....i . Vel nočipos cilvēkus vai arī čipus ieliks mašīnās lai kontrolētu. Ejiet di...t ar saviem point to point kretīnu bars

kasinsh79 2.marts 2017 10:12
0 0 Atbildēt

Lietuvā viens tāds posms jau ir, no Kauņas uz Suwalki braucot.

Jāsaka tā - nepatīkami :) Jau WAZE brīdina par FR ar laika kontroli. Galīgi nesaista nevienu nesties tur.

msh 3.marts 2017 23:07
0 0 Atbildēt

Tātad darbojas.

Ja 2.marts 2017 10:54
0 1 Atbildēt

Tad vispaar bus chau. Es jau tagad nevaru ar behu tik leni braukt kur vel lenaak ?

es 2.marts 2017 11:55
1 0 Atbildēt

Man gan nav īsti pārliecības, ka ātrums ir galvenais vainenieks. Manuprāt atpalicība un stulbums nodara krietni vairāk posta kā ātrums. Kautvai troļļi uz šosejām, neizpratne par laika apstākļiem un auto veiktspēju (kur pamatā ir elementārās fizikas nezināšana), tehniskais stāvoklis (ne tikai riepas, amortizatori arī ar labām riepām nodara skādi).

Attiecīgi jautājums - vai tiešām ir vērts guldīt tik daudz resursus tikai vienas problēmas risināšanai

GB12 2.marts 2017 12:30
0 0 Atbildēt

"nepieciešams sakārtot likumdošanu"

Likumdošana ir likumu izdošanas process, nevis paši likumi. Nu jopcik, kas tas par analfabētismu?

iciks 2.marts 2017 13:04
0 0 Atbildēt

Ā, nu re, vēl viens ir pamanījis ;)

Jāatzīst, šī lieta ir diezgan kaitinoša, taču šis termins tiek lietots visur un vienmēr. Tā runā gan sētnieki, gan ministri...

GB12 2.marts 2017 13:59
0 0 Atbildēt

un pat juristi, lai cik jocīgi tas neizklausītos...

Spartaks 2.marts 2017 12:37
3 1 Atbildēt

Nu nonsens, kontrolet braukšanu pie sarkana nav aktuali, bet merķis ir mazinat plusmas atrumu, mazinot valsts kopproduktu. tas jau izklausas pec ekonomiskas sabotāžas. Tieši braucēji pie sarkanā, nedomājoši apdzinēji nepārskatamos posmos, utt ir bistamaki vienkarsi par ātru brauceju uz tukša ceļa.Vacija uz autobāņa , kur atļautais 120 nevienu neaiztiek pat ja brauc 160, kada ir videja plūsma pa 2. joslu, bet toties momenta noņems no trases , ja ar atlautajiem 120 taisīsi bistamas situācijas. Atrumam ir tiesa korelacija ar nacionalo kopproduktu-lielaks atrums , vairak darijumu, lielāks kopprodukts.

4diena 2.marts 2017 13:57
1 5 Atbildēt

Aizmirsi pieminēt ka lielāks ātrums arī ir lielāks līķu skaits! Un tad nu parēķini kādu ieguvumu dod katrs līķis IKP!!!

Salasās viena padzīvojuša idiņa murgus par ātrumu un IKP, tad te tagad visur mals!

Pieminēt DE ātrumus uz bāņa ir nekorekti, mums nav tādu ceļu un nekad arī nebūs! Ja vien te nesāks vairoties kā ķīnieši!

Un tie kas nespēj braukt ar atļauto ātrumu vai +10, labāk lai paklusē. Jo garīgās kaites ir grūti dziedējamas!

Igors 2.marts 2017 12:42
1 0 Atbildēt

Iegādājaties labāk vairāk tehnikas ,lai ceļus var sataisīt.

Ric 2.marts 2017 13:05
1 0 Atbildēt

Tas ātrums jau tā ir nejēdzīgi lēns! Iemāciet cilvēkiem braukt vispirms pa labo joslu, ja grib sēņot!

es 2.marts 2017 13:40
0 0 Atbildēt

... un šis tiešām ir taisnība. Tieši tāpēc briti krīzes gados palielina ātrumu

Normis 2.marts 2017 14:01
2 0 Atbildēt

Visu laiku izmet naudu kontrolei....bet ceļu remontam netērē... kas man kompensēs ritošās nodilumu sliktu ceļu dēļ?

Rojs 2.marts 2017 20:08
1 0 Atbildēt

šoferi...pie sarkanā ...aizliedzošā ....? Vectirāns norādīja, ka projekts ir sarežģīts un dārgs, un nav aktīvs. Faktiski brauciet zēni, par to tagad neķers.. Tālivaldi Vectirān ??? ???????

kompresija 3,cilindrā 2.marts 2017 20:39
0 0 Atbildēt

Apsver,un jau briesmās?Taisni aizvainojoša muļķība.Kad sakārtos otkatus,tad jau mākoņi varbūt sabiezēs...

neatslābt 2.marts 2017 20:42
0 0 Atbildēt

Visiem nolaist tvaiku!Spīdēt ar gudrību!Izpaust sirds sāpi!Mēs esam unikāli!

Pļurkt 4.marts 2017 10:12
0 0 Atbildēt

var beidzot izbaudīt skaistos itāļu auto un pirms posma beigu kameras apstāties un izdzert aliņu.

-----------------

Vot nekad mūžā neesmu sapratis šos idiotus!

Nesās pa galvu pa kaklu, taisa slalomus, pat apdzen pa labo grantēto apmali, lai ietaupītu kādas 10 - 15 minūtes maucot 100 km, tikai tāpēc lai kādā krogā ceļa beigu daļā atsēdētu pusstundu dzerot piņģeroti kafijas pa 3 Eiriki uzkožot treknu pļošku pa 2 Eiriki!!

Latvijā leno divplākšņu ir pa pilnam! It sevišķi izceļas posmi no Rīgas bļambas līdz Salaspilij un No Rīgas bļambas līdz Baltezeram, kur praktiski visi velkas uz ne vairāk kā 80!

650 4.marts 2017 14:10
0 0 Atbildēt

Visa problēma ka visu laiku raujam kko ārā no konteksta un neieklausamies starprindās un zemtextos.Fufelis tas viss ,ka ""tur-citur"" kāds kko pusstundu dzer un kko gaida.Normāli braucēji nedz raustās ne čakarējās.Tas, kurš steidzas vai brauc lielāku gabalu, bez īpašas vajadzības nestājas un neēd pie katra staba. Brīdinājumi ir ik pa gabalam, bet neviens nezin kur ir fiziski pašas kameras un/vai viņas vispār tajā posmā ir. Navigators kliedz nonstopā (ja neesi to atslēdzis- pie katriem +5km/h tev uzreiz ziņos ka esi V/vid kontroles zonā, bet pati tā zona ir piem 200km gara...)) un no radaretektora vispār nav jēga, jo visi lielceļi ir apkarināti ar dažādām signālu izstarojošām ierīcēm. Nav tur pa lielam nekādu redzamu mentu un krūmu ceļmalā un ļoooti reti ir kādi ferāri un lamborgīni.Kas ir ievērības cienīgi- tas ir daudz neliela izmēra pajaunu auto, kuri ikdienas satiksmē attiecībā uz pārvietošanās ātrumu un kustību koordināciju apkāsīs un pazemos kādus vismaz 90% no mūsējo "profipajoliņu", turklāt neuzraujoties uz kāda tur soda.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti