Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

CSDD mērķis šogad būs bojā gājušo skaita samazināšana uz ceļiem 41

 

Foto: Ilustratīvs attēls

Nozare.lv | 3.marts 2018 14:22

Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) mērķis šogad būs turpināt samazināt bojā gājušo skaitu uz ceļiem, tiekoties ar satiksmes ministru Uldi Auguli (ZZS), teica CSDD valdes priekšsēdētājs Andris Lukstiņš.

Lai šo mērķi sasniegtu, jāpabeidz esošā 100 stacionāro fotoradaru uzstādīšanas programma.

CSDD informācija liecina, ka iepriekš bīstamajās vietās, kur uzstādīti fotoradari, samazinās bojā gājušo skaits, taču joprojām ir daudz autovadītāji, kurus soda par ātrumu pārsniegšanu. It īpaši tie ātrumu pārkāpēji, kuri pieķerti, izmantojot stacionāros radarus.

Līdz šim tādejādi piemēroti sodi par ātruma pārsniegšanu vairāk kā 15 miljonu eiro apmērā, norādīja Lukstiņš.
Tāpat pērn tika izpildīts valdības stacionāro fotoradaru uzstādīšanas plāns 2017.gadam un uz Latvijas ceļiem kopumā darbojās 60 stacionārie radari. Būtiski ir ātruma mērierīču tuvumā sasniegtie satiksmes drošības rezultāti - faktiskais ceļu satiksmes negadījumu kopskaits samazinājies par 47%, bet par 45% samazinājies smago ceļu satiksmes negadījumu skaits, atzīmēja Lukstiņš.

CSDD apkopotā statistika liecina, ka bojā gājušo gājēju skaits gadu no gada samazinās, bet attiecībā pret kopējo ceļu satiksmē bojā gājušo skaitu šis rādītājs vēl aizvien ir augsts - 38%. 2017.gadā uz Latvijas ceļiem bojā gāja 51, bet ievainoti 889 gājēji.

 
Visi komentāri
 
Pļurkt 3.marts 2018 17:42
16 13 Atbildēt

Visefektīvākais līdzeklis ir VISU ceļu uzaršana -> tā lai pa tiem vispār nebūtu iespējams pabraukt ne ar ko, ja nu vienīgi ar tanku!!

-----

Visas šīs darbības ir vērstas tikai un vienīgi uz papildus kāpostu iekasēšanu deputāteļu un ministreļu algām!

Redaktors 3.marts 2018 20:26
1 0 Atbildēt

Ko vajadzētu darīt? Kādi ir Tavi priekšlikumi?

GB12 4.marts 2018 12:28
1 1 Atbildēt

Viņam nav un nebūs nekādu priekšlikumu, vismaz ne tādu, ko būtu vērts uzklausīt - vienīgais, ko viņš jēdz, ir pusanonīmi īdēt internetā.

Pļurkt 4.marts 2018 14:47
1 1 Atbildēt

Ja tu kaut reizi normāli izlasītu kaut vai vienu topiku no sākuma līdz galam, tad nevajadzētu KĀ VIENMĒR dirst un apdirst!

Vienīgais ko tu jēdz ir tieši dirst un apdirst - kā jau kārtīgam apdirsinātājam nākas!

Tad sūkstās ka maz kas ar tevi vispār grib runāt vai kaut ko apspriest.

GB12 4.marts 2018 23:32
0 0 Atbildēt

Kur tu izrāvi, ka ar mani maz kas grib runāt un, pie tam vēl, es par kaut ko sūkstos? Iesalniek, tu galīgi jau jocīgs uz vecumu paliec?

Pļurkt 5.marts 2018 14:01
0 1 Atbildēt

Man tā šķiet ka tu uz vecumu galīgi glupiņš paliec!

Bradypus 3.marts 2018 20:34
13 0 Atbildēt

NEKO! Parstajiet šķiest naudu. Vidusmēra cilvēkam daudz lielākas iespējas nomirt ir nevis CSNg, bet gan sirds slimību dēļ - varbūt ir laiks naudu piešķirt medicīnai, nevis Lukstiņa afērām.

ribins 4.marts 2018 1:49
1 0 Atbildēt

Un ar to pašu transportu saeimu likvidēt!

viencexperc 4.marts 2018 10:01
3 1 Atbildēt

Ja cilvēks pats nerūpējas par savu sirdi, kā to var izdarīt valsts?

Nu var uzlikt sodu tiem, kuri pārāk ilgi sēž pie datora, piemēram.

Bradypus 5.marts 2018 8:37
1 0 Atbildēt

Kā? Piemēram, nosakot un apmaksājot obligātas kardiologa pārbaudes. Par fotoradaru naudiņu noteikti pietiktu aparatūras iegādei un dzīvības izglābtu krietni vairāk.

ES 3.marts 2018 20:36
5 0 Atbildēt

Galvenos valsts autoceļus uzbūvēt Eiropai atbilstošus, divas joslas katrā virzienā ar sadalošo barjeru pa vidu un bez ciemiem un krustojiem.

D.G 3.marts 2018 21:10
7 17 Atbildēt

jāizveido izstāde ar bojāgajušo, avāriju bildēm..izstādi aplemklē katrs vai pēc paša gribas autovadītājs kurš iziet tehnisko apskati..

jāuzfilmē video ar interviju ar reāliem atāliem radiniekiem, draugiem, kuriem ir bojāgājis kāds autoavārijā, tas nav viegls darbs bet nu, ..tas būs reāli, varbūt kādu aizkers..video varēs radīt netikai interneta vai tv, bet ari radio..

GB12 4.marts 2018 12:30
3 0 Atbildēt

Starp citu, nav nemaz tik zemē metama ideja, varbūt ne gluži tādā formātā... pirms 12 gadiem dēļ sakrātiem soda punktiem sanāca pasēdēt svētdienas skolā... atmetot visu liriku par uzvārīšanos uz tā rēķina, patiesībā, diezgan vērtīji bija... un arī visādas bildes rādīja, stāstīja par reāliem gadījumiem. Pēc tam labu laiku ātrumu pārsniegt negribējās.

AnsisR 5.marts 2018 10:38
3 0 Atbildēt

Ceļa malās vajag nevis plakātus ar autosportistu, bet ar fotogrāfijām no avāriju vietām. Reālas bildes kur redzamas asinis.

Otra mana ideja ir par reklāmas akciju, kurā agresivā veidā tiek izsmieti likumpārkāpēji. Salīdzinājumi par mazajiem krāniņiem, ar sīkiem niķīgiem bērniem, kakātgribošu skrējēju, u.t.t. Panākt, ka sabiedrība ņirgājas par tiem, kas piem. pārkāpj atļauto braukšanas ātrumu. Manuprāt tas darbotos, jo neviens jau negrib, lai viņu uzskata par lohu.

Kanibaals 5.marts 2018 19:05
2 0 Atbildēt

Mazs IQ tīri labi darbojās.

viencexperc 3.marts 2018 22:43
20 18 Atbildēt

Es ieteiktu samazināt atļauto braukšanas ātrumu - pilsētā uz 30, ārpus pilsētas uz 50.

Tiktu nošauti divi zaķi:

1) valsts kase papildinātos rekordtempos. Nopelnīto naudu varētu atvēlēt valsts attīstībai un deputātu prēmijām.

2) bojāgājušo skaits strauji saruktu. Jo ja uz 50 braucot gājēju var nosist viegli, tad uz 30 jau grūtāk. Bet autovadītājiem nosisties braucot uz 30 būtu ļoti jācenšas. Ārpusilsētas arī pat nenāktos dzīt traktorus un mopēdistus. Jo tie arī iet uz 50.

Visiem būtu labi.

Nu protams. 3.marts 2018 23:19
2 1 Atbildēt

Slēdzam vispār ceļus un tad valsdti ciet. Pietiks taču mocīt tā jau samocīto tautu.

Pļurkt 4.marts 2018 9:07
4 3 Atbildēt

Es ieteiktu kā kādreiz Anglijā!!

Uzlikt par pienākumu, lai pirms ikkatra auto ietu taurētājs un ar skaļām taures skaņām brīdinātu apkārtējos par tuvojošās NĀVES briesmām!

---

Ja grib reāli ļoti lietderīgi, efektīvi izlietot naudu ceļu uzturēšanai, remontiem, renovācijām un jaunbūvēm, tad ir pilnīgi bez nekādām izmaiņām jāievieš Čehijas pieredze.

Tur ir gan lēti, gan ātri, gan kvalitatīvi, gan efektīvi.

Prāgas apvadceļa vidējais katrs kilometrs ar 4 joslām IZKALTS klintīs, ar divlīmeņu krustojumiem, utt sanāca krietni lētāk kā Saulkrastu brīnumposms, kurus būvēja apmēram vienā laikā. Pie kam tai laikā Čehijā bija lielākas algas un dārgāka degviela vai citiem vārdiem sakot it kā izdevumi.

Haha 5.marts 2018 8:59
0 3 Atbildēt

Tu esi viens no tiem gudriniekiem, kas arī izraisa šīs te avārijas situācijas - velkas uz 50 ārpus pilsētas, neļauj nevienam tevi apdzīt un tad vicinās ar rokām un "midžina" ar tālajiem jebkuram normāli braucošajam, kas tevi apdzen. Mans ierosinājums - pēc 50 gadu vecuma likt pārlikt visus eksāmenus, lai mazāk sēņotāju uz ceļiem, kā arī jaunajiem vadītājiem obligātu drošas braukšanas skolu, lai mazāk pajoliņu, kas nemāk saslīdējušu auto savākt.

Honza 3.marts 2018 22:48
0 2 Atbildēt

Bīstamajās vietās nelikt radarus,bet paaugstinātus guļošos policistus!

650 3.marts 2018 23:27
7 0 Atbildēt

Beidzamās Neatkarības gados LV ir "no jauna uzbūvēti" veseli divarpus maģistrālie autoceļi.Un visi pēc beidzamajām kosmiskās ceļubūves tendencēm.Viens tas debilais pusotras joslas (kur gadiem ilgi cilvēki sitās tieši dēļ tā), otrs tur tas vel debiilākais barjeroti līkumoti taisnais (bez nevienām kabatām un bez atpūtas vietām, bet toties ar fotoradariem un līķu kaudzi csdd ēkas augstumā).Par tādu sasniegumu tiešām patiess lepnums pārņem.Cieņā noliecam atlikušās galvas,Āmen.

s 4.marts 2018 1:06
2 0 Atbildēt

Latvijas Valsts ceļi (ir tāda valsts SIA, izveidota it kā ceļu uzturēšanai kārtībā) pamatā nodarbojas ar to, ka piš smadzenes pašvaldībām un privātajiem par nobrauktuvēm no reģionālajiem autoceļiem - jātaisa projekti, detālplānojumi, sertificēti ceļu būves inženieru atzinumi par ekonomisko pamatojumu utt. Finansējumu saņem ļoti labu. Nav nekādas vajadzības atskaitīties par savu darbību. Ideāli!

ribins 4.marts 2018 1:56
0 0 Atbildēt

Laikam jāsak streikot uz ceļiem ar tankiem un pie saeimas lai ceļa nodokļu naudu sāktu liederīgi likt lai sakārtotu brauktuves un likumdošanu!

iJuris 4.marts 2018 10:24
6 6 Atbildēt

Joprojām neesmu redzējis pārliecinošus argumentus radaru ietekmei uz drošību un tiešu negadījumu ar bojāgājušajiem samazināšanos.

Tas ko es redzu ikdienā ir tas ka diezgan intensīvā satiksmē pat diennakts tumšajā laikā, auto plūsma brauc ar 120-140 km\h kreisajā joslā, un viss kārtībā, divu gadu laikā vienu nopietni avāriju redzēju, dzīvnieks dēļ. Bet tas nebūtu noticis ja žogs būtu ceļa malās, nevis pa vidu.

Pirms uzlikt savus kases aparātus, kurus es kā šīs valsts iedzīvotājs un auto vadītājs neesmu prasījis, piedāvāju stingrāku kontroli un sodus par nobrauktām riepām utml, atļaut smagajiem un autobusiem braukt ar vismaz 90km\h, ierīkot uz šosejām apdzīšanas joslas, sākt divu līmeņu krustojumu izbūvi uz A klases ceļiem. Es varētu turpināt ilgi, bet skaidrs ka tie ir izdevumi, nevis ieņēmumi. Un tā visa runāšanas par drošību utt ko dos radari ir klaja d*****na.

GB12 4.marts 2018 12:41
3 0 Atbildēt

Daļēji varētu piekrist, bet diemžēl lielai, varbūt pat lielākajai daļai mūsu bāleliņu joprojām ir saglabājusies tā padomju stila domāšana - nevis "likums ir izdots, tātad, man tas ir jāievēro", bet gan "kā es varu to apiet (samaksāt kukuli, slēgt Waze u.tml." (nepārprast, lūdzu, man nav nekas pret Waze, pats to izmantoju). Un diemžēl tieši ar pātagas metodi mūsu bāleliņus var kaut kā disciplinēt. Un piemērs tam ir iepriekšējā fotoradaru sāga... jā, pilnībā korumpēts pasākums, bet satiksme tajā laikā tiešām bija mierīgāka. Un otrs, kāpēc tie paši bāleliņi, izbraucot no Latvijas pēkšņi iemācās braukt civilizēti? Kāpēc, piemēram, Vācijā neviens neatļaujas lēnāk par plūsmu vilkties pa kreiso joslu? Cik tur bija, 200 euro sods par tādu joku? Kāpēc Norvēģijā neviens neatļaujas pārsniegt ātrumu par vairāk kā 5-10 km/h? Un čunčina rindiņā ar pārējiem, nedzen pāri nepārtrauktajām u.tml? Kāpēc tajā pašā Norvēģijā tie paši iebraucēji pie lielveikala neiedomājas likt auto invalīdu stāvvietā vai novietot mašīnu pāri kādai līnijai vai kaut kā citādi stulbi izpildīties? Jo atnākot pēc veiksmīgās iepirkšanās vadītājs atradīs logā dāvanu kartīti min 300 euro apmērā.

msh 4.marts 2018 14:56
0 1 Atbildēt

Autobusi arī drīkst braukt uz tiem 90 - tas ka visādi vietējie autobusi brauc lēnāk, ir grafika dēļ - ko tad tam šoferim darīt - braukt uz 90 un pāris pieturās 50 km distancē apstāties paļuļķēt?

650 4.marts 2018 15:15
4 1 Atbildēt

Lūdzu raksturojiet dažādu virzienu īpatnības- kurā konkrēti maršrutā interesents šodien var normāli izbraukt no Rīgas. Nu tā , pa lielam droši un europejiski.Nezinot tur kkādus vietējos specifiskos knifus un apslēptos apdraudējumus, vnk iekāp un brauc.Uz Tallinu braucot iebrauks purnā, uz Pleskavu izsitīs zobus vangažu meža risēs un aiz siguldas dabūs apdzinēju purnā, uz Maskavu braucot aizmigs un piemiiziis bikses, jo 60 km nav ateju un atpūtasvietu, uz Ogri iebrauks auzās jau pie rumbulas, uz Bausku stāvēs sastrēgumā un aiz Ķekavas saņems visus iespējamos augstminētos apdraudējumus komplektā, poļu fuures ieskaitot.Uz Jelgavu vispār nevar braukt, jo tur pārvietojas ikdienas bandīti uz +60 pa labo rindu un uz -20 pa kreiso,uz Ventspili labāk nebraukt vispār, jo nav garantijas ka lidz Smārdei vesels aizbrauksi, uz Jūrmalu arī tas pats, plus vel risēs sametīsies, peļķēs noslīksi un vietējie papuasi var tev iebraukt gan sejā gan dibenā. Ko darīt?

Kanibaals 4.marts 2018 17:04
4 2 Atbildēt

Nu bojāgājušo skaits samazinās, jo ziemas maigākas. Pāris kārtīgas ziemas un viss būs atkal pa vecam. Un par fotoradariem pēc pēdējiem gadījumiem ir tieši pretēji tagad ir avārijas pie radariem kur agrāk nebija vispār.

ja gribēs tad varēs 4.marts 2018 18:34
0 0 Atbildēt

Ja gribat mazāk bojāgājušo, tad jāpaliek tik pat drastiskiem kā Igaunijā, + 5km/h un jau saņem sodu, un papildus jāatlaiž visi ceļinieki un jāpaņem darbā jauni tādi, kas nezina kas ir kukulis.

iJuris 4.marts 2018 19:46
4 1 Atbildēt

Bet nav jau dēļ ātruma bojā gājušie. Nu ne tieši ātruma dēļ, vairāk iemieg, izbrauc uz ceļa kādam priekšā, neveiksmīgi apdzen, švakas riepas, nenovērtēts ceļa stāvoklis, dzīvnieks uz ceļa, nu viss cits, es saku vēlreiz, uz Jelgavas šosejas katru dienu velk rindā visi uz 120-140km\h posmos kur zin ka nebūs radaru. Un nesitas kā mušas pret vējstiklu, nav vairs VAZ 2101 ēra, kad 120km\h bija sasniegums un 155mm riepa savas iespējas izsmēlusi.

Tai pašā laikā pirms Jaunolaines šosejas vidū veidojas ūdens lāmas jo gadiem nav pazemināts zemes līmenis starp pretējām joslām.

650 4.marts 2018 21:27
4 1 Atbildēt

Jā, un pat to šoseju mums krievi "uzdāvināja".Pat tiltu reku pie Barankām perspektīvai uzcēla ar 4 joslām, kurš tur kā kaunatraips ir sen sapuvis un aizaudzis.Krievu laikā pat JAP mikroautobusi ar 11 pasažieriem pat pa veco jelgavas ceļu vilka mierīgi uz 110, ja ne vel ātrāk..

Ar 155 riepu un ar atbilstošām iemaņā ziemā var un varēja itin labi pabraukt.Toties 255 vai 225 riepu ar 4mm atlikumu uz sniega var atļauties lietot tikai galējs idiots, bet tādu šodien nav mazums mums visapkārt.

Pļurkt 6.marts 2018 7:58
0 1 Atbildēt

Paprasi Hamilkāram Sviķim cik smagi tā "uzdāvināšana" nāca, tad murgo!

Conqueror 4.marts 2018 20:35
0 1 Atbildēt

smēķēšanas un dzeršanas (cēlonis desmitiem slimību - vēzis, insults utt) apkarošana samazinās bojāgājušo skaitu par tūkstošiem!

lukstiņš lai nešauj pa zvirbuļiem (dzērājšoferiem) ar lielgabalu (lielu naudu atmazgāt)!

AnsisR 5.marts 2018 11:18
1 0 Atbildēt

Jebkurā gadījumā vainīgs ir tas kurš brauc ātrāk, kurš apdzen. Tas kurš velkas uz 50, nekur neieskrien. Avāriju izraisa tas kuram par katru cenu vajag apdzīt. Te kārtējo reizi pierādā, ka vainīgs tomēr tas kurš brauc ātrāk, nevis lēnāk.

Pļurkt 5.marts 2018 17:37
2 2 Atbildēt

Vistīrākā bābu loģika!!

Sievietes arī iekuļas negadījumos daudzkārt mazāk kā vīrieši (skaiti kā gribi), taču sieviešu idiotiskās braukšanas dēļ iekuļas nenormāli daudz vīriešu.

Sievieti pie stūres vismaz es varu saredzēt ne mazāk kā 4 mašīnas priekšā, ar totāli rausteklīgu un nedrošu braukšanas stilu.

Tieši tas pat ir ar tiem lēnajiem - paši neiekuļas negadījumos, bet viņu idiotiskās braukšanas dēļ daudzi iekuļas.

----

Pamēģini pabraukt Vācijā ar vieglo pa pirmo joslu lēnāk par kraveniekiem, it seviški, zīmes smagajiem apdzīt aizliegts darbības zonā!

Tad paskatīsimies cik tāda LĒNI-DROŠA braukšana maksā!!

n 5.marts 2018 22:01
0 0 Atbildēt

Tad lai ķer agresīvos apdzinējus! Dēļ tiem arī viss notiek, ne jau ātrums vainīgs.

iJuris 6.marts 2018 11:37
0 0 Atbildēt

Vai arī agresīvos nevaru sasniegts vismaz 90km/h ātrumu, kaitniekus, kurus jāapdzen ir lielākam skaitam vadītāju.

Retās reizēs var sastapt vadītājus kuri domā līdzi tam ko dara pats un citi. Vislābāk var redzēt pa kreisi braucējus, spiežas pie vidus tā it kā tur mazāk degvielu tērētu vai riepas mazāk dilst. Nav vairs zirgu tik daudz uz ceļiem lai malas būtu pilnas ar naglām. Brauc gar vidus līniju uz 83km/h un ko, drošs vadītājs? Nebūt ne, sodāms par pasīvi agresīvu uzvedību, pats nebrauc un citiem neļauj

Tā vietā lai piespiestos ciešāk labajai malai un ļautu aizmugurē braucošajam redzēt ceļu priekšā turpina vilkties, un kad kāds iet garām, tad vēl paātrinās.

Lūk arī bīstamie momenti. Daļa vienmēr brauks kā auni, bet lielāko daļu vajag izglītot, viņi jau nesaprot kāpēc visi uz viņiem dusmīgi...

Vernons 6.aprīlis 2018 11:30
0 0 Atbildēt

Tad kad "priekšā braucošam" uzliks par pienākumu, ar savu rīcību, garantēt drošību, tad tos CSN ātruma samazināšanas procesā sāks arī pildīt! Bet līdz šim CSN sastāv tikai un vienīgi no CSN 105. punkta pirmās trešdaļas: "Izvēlies distanci", bet "Priekšā braucošais bremzējot" atbrīvots no jebkādas atbildības un darbības garantēt drošību!

Kārtību un secību mums diktē "Ceļu satiksmes Likuma" 19. panta 1., 3. un 4. punkti. Kāpēc tā nedarām?

Vernons 6.aprīlis 2018 11:24
0 0 Atbildēt

Kas ir agresija? Divu un vairāk CSN punktu nepildīšana pēc kārtas! Tas rakstīts LAPK 149. panta 4. punktā "Agresīva braukšana". Nu un kāds ir ātruma samazināšanas process? Nav atrunāts tieši, bet vispārīgi CSN 57., 64., 70., un 104.4. punktos. Brīdinājuma signālam nav norma laikā un telpā. 5 sekundes pilsētā 8 ārpus tās, tas apmēram atbilst brīdinājuma zīmes statusam.

Bet policija teic ka "Distance nav ievērota" un "Ātrums nav izvēlēts pareizi". Nevajag policijai kultivēt CSDD pavadā bandītismu uz ceļiem un nebūs jācīnās ar "Ātrumu".

Vai Tu ļautos mandeles operēt caur anālo atveri?

Vernons 6.aprīlis 2018 11:33
0 0 Atbildēt

LAPK 149.4 pants. Vispārīgo ceļu satiksmes noteikumu pārkāpšana

Par agresīvu braukšanu, kas izpaudusies kā:

1) vairāku tādu citu citam sekojošu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu izdarīšana, kas saistīti ar ceļu satiksmei bīstamu vai traucējošu situāciju radīšanu;

2) transportlīdzekļa vadīšana tādā veidā, ka tiek izdarīts ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums un radīti traucējumi vienmērīgai transportlīdzekļu plūsmai vai tiek ignorētas pārējo transportlīdzekļu vadītāju intereses (vairākkārtēja braukšanas joslu maiņa apsteidzot, vairāku sastrēgumā esošu vai kolonnā braucošu transportlīdzekļu apdzīšana pa pretējā virziena joslu vai apbraukšana pa sabiedriskā transporta joslu, ceļa nomali, ietvi, gājēju ceļu, velosipēdu ceļu vai citām vietām, kas nav paredzētas transportlīdzekļu braukšanai, u.tml.), —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no septiņdesmit līdz divsimt astoņdesmit euro. + 6 soda punkti!

Vernons 6.aprīlis 2018 11:36
0 0 Atbildēt

Ceļu satiksmes Likuma" 19.pants. Ceļu satiksmes dalībnieku vispārīgie pienākumi un tiesības

(1) Ceļu satiksmes dalībniekiem ir jāizpilda šā likuma, Ceļu satiksmes noteikumu un citu normatīvo aktu prasības, kas nosaka ceļu satiksmes dalībnieku pienākumus; jāizpilda policijas darbinieku un to personu norādījumi, kuras pilnvarotas regulēt satiksmi, kā arī jāievēro luksoforu signālu, ceļa zīmju un ceļa apzīmējumu prasības.

(2) Ja tuvojas operatīvais transportlīdzeklis, citiem satiksmes dalībniekiem jādod tam ceļš, lai operatīvais transportlīdzeklis un transportlīdzekļi, kurus tas pavada, varētu braukt netraucēti.

(3) Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.

(4) Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.

(5) Transportlīdzekļa vadītājam ir tiesības uzzināt viņa vadītā transportlīdzekļa apturēšanas iemeslu, kā arī tās amatpersonas vārdu, uzvārdu un amatu, kura to apstādinājusi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas īsti ir UAZ “Buhanka” – automobilis, pašgājējs transportlīdzeklis vai traktors?

UAZ furgoniņa “Buhanka” kvalitāte un atpalikušās tehnoloģijas nokaitinājušas pircējus tiktāl, ka tiek piedāvāts to ieskaitīt pašgājēju transportlīdzekļu vai pat traktoru kategorijā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kā brauc jaunais un elektriskais Porsche Macan?(+ VIDEO) 2

Jaunais Porsche Macan ir kļuvis par 100% elektromobili. Tik principiālas izmaiņas notikušas tikai otrajā modeļu paaudzē, bet cik tajā daudz ir īsta Porsche? Lasīt vairāk

 

Par 20 000 eiro lētāk - īpašais kolekcionāru Golf R 333 Limited Edition par super cenu 5

76 400 eiro vērtais un 333 vienībās izlaistais ierobežotā skaita Golf skaitījās izpirkts, taču tagad tas negaidot parādījies pārdošanā, turklāt ar ievērojamu atlaidi. Lasīt vairāk

 

Konkursā “Latvijas Gada auto 2025” sīva konkurence dārgāko auto segmentā (+ VIDEO) 1

To, kurš auto kļūs par konkursa “Latvijas Gada auto 2025” uzvarētāju un kuri modeļi iegūs speciālās nominācijas, paziņos apbalvošanas ceremonijā 12. decembrī TV un interneta tiešraidē plkst.19.00. Par savu “Latvijas Gada auto 2025 Tautas simpātiju” var balsot ikviens internetā gadaauto.lv, kur var laimēt Dacia Duster uz nedēļas nogali vai apmeklējot lielformāta foto izstādi tirdzniecības centrā “Mols”. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti