Vadītājam izslīd slikti nostiprināta krava (+ FOTO) 18

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

iAuto | 23.oktobris 2019 9:43

Aculiecinieka iesūtītajos attēlos redzams kāds autovadītājs, kurš 21.oktobrī Jūrmalā izkaisīja uz ielas būvmateriālu kravu.

Šoreiz viss beidzās laimīgi, taču nereti redzēti gadījumi, kad šādi, no priekšā braucoša automobiļa nokrituši priekšmeti trāpa pa aizmugurē braucošo mašīnu un, ja trieciens skar vējstiklu, sekas var būt visnopietnākās. 

Šoreiz krava visticamāk nav izsturējusi bremzēšanu un nokritusi priekšā.

Esam uzmanīgi, ja jāved lieli priekšmeti uz automobiļa jumata.

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

 
Visi komentāri
 
Vernons 23.oktobris 2019 10:09
5 0 Atbildēt

Šīs plātnes ir slidenākas par ledu!

JanJan 23.oktobris 2019 11:59
5 0 Atbildēt

Kad gribās iepist santīmiņu, bet nezini īsti, ko dari!

650 23.oktobris 2019 12:10
4 0 Atbildēt

Gudrs Vadītājs noteikti piesauktu arī attēlos uzskatāmi saskatāmo nevienuvien ātomkaru un neskaitāmās lokālās 6dB zemestrīces pārcietušo Brauktuves stāvokli.

Neparvelti pārsimt metrus tālāk pie paša Domes stūra tukša lauka vidū augu diennakti produktīvi strādā "procesus regulējošais" Luksofors.

ps- ja paiet 1km uz otru pusi pa šo pašu slaveno ielu- tur uz Tās visā valstī šobrīd vispopulārākās G-pārejas (akurāt pēc iAuto publikācijas) jau vairākas dienas notiek Rakšanas darbi.Kustība ir, tāteikt, organizēta pa vienu joslu katrā virzienā.Spriežot pēc uzstādīto norobežojumu daudzuma un arī "klusajās" diennakts stundās notiekošajiem intensīvajiem darbiem,tur vai nu būvē Metro,vai nu tiks norakta daļa no nesamērīgi platās Lienesielas.

iAuto 23.oktobris 2019 13:05
1 0 Atbildēt

Uz Lienes ielas gājēju pāreja tiek aprīkota ar luksoforu! Beidzot un tas ir pareizi. Par to būs raksts iAuto!

650 23.oktobris 2019 13:40
0 1 Atbildēt

ā,jā,ir gan,nebiju visu šodienas repertuāru pārskatījis;).Pats fakts ir ok, tikai nav saprotams, KO tieši tur raks tuvākajos 3 mēnešos.Zeltu mošk? Varbt jūru ar lielupi savienos? Kapc nevar izrakt visu uzreiz un pa nakti, vai vismaz/kamēr silts?

Tur uz foto ir pārejas posms, bet tagad tās barjeras ir abās Lienesielas pusēs.Un- tumsā tur reāli nevar saprast reāli itin NEKo! Tas ir precīzi tas pats "rokraksts", kā slavenajam Dubultu novada megaremontam.

iAuto 23.oktobris 2019 21:03
0 0 Atbildēt

Arī nobrīnījos par februāri!

ezis71 23.oktobris 2019 21:20
0 0 Atbildēt

Tev tak jāsaprot,gada beigas,zanačka atradās Jūrmalas domē,vajag notralināt,īsāk sakot visu sadirst tāpat kā Priekuļos.Priekuļos bija tā,taisīja jaunu ielu,ceļinieki nobruģēja arī pieeju pie mājām no galvenās ielas,pagastam vajadzēja trotuāru pie reizes no saviem līdzekļiem nomainīt jo ziemā sniegu tīrot traktors to sapisa.Ja nemaldos tas vēl bija vasaras vidū,ceļinieki smuki izlīdzināja melnzemi,iesēja zālīt starp ceļu un ietvi jo pagastam nebija piķis jaunam bruģim,teica kad taisīs tikai nākamgad.Ka tik ne tā,jau ziema uz sliekšņa bet pagasts nolemj bruģi mainīt,pēkšņi atradās brīvi līdzekļi,kā nekā gada beigas,vajag notralināt un visu sadirst.Tā arī bija,kad skaties uz ceļiņieku bruģi liekas kad vakar ieklāts bet uz pagasta,liekas kad viņam divdesmit gadi,skudras viņu iecienījušas jo apakšklājs ir celtniecības grants,smilts arī netika no augšas ieslaucīta,vienkārši nobēra un viss.

Slinkais 23.oktobris 2019 13:51
2 0 Atbildēt

redzēju to brīdi kad tās plātnes krita nost var tikai piebilst, ka cilvēks ir pilnīgs dunduks. plātnes bija atsietas tikai no sāniem, ar visai švaku lentīti.

farkops ir, iznomāt Kauguros piekabi izmaksātu 10-15 eur....

Pļurkt 23.oktobris 2019 14:37
2 0 Atbildēt

Un ja šitāds mērglis nobremzē pirms gājēju pārejas pie skolas???!!!

Man šķiet tikai balstoties uz šiem foto vajadzētu ielikt šim kādas pārdesmit stundas nostrādāt sabiedriski derīgo darbu, teiksim parkos savākt suņu kakas!

Jonuks 23.oktobris 2019 14:05
0 0 Atbildēt

ja visu dara ar pratu ne tik to var paveikt no veikala brauc 60km miljons.skaties.lv/divreiz-pec-m...00-kg-cementa/

Slinkais 23.oktobris 2019 14:06
0 0 Atbildēt

nožēlojami

iAuto 23.oktobris 2019 21:05
0 0 Atbildēt

Iespaidīgi

Gonzalless 23.oktobris 2019 14:06
1 1 Atbildēt

Fascinē parādība Latvijā, ka dunduki auto jumta reliņiem normālu/sertificētu šķērstieņu vietā lieto kaut kādas brusiņas... Lai neapdraudētu citus satiksmes dalībniekus kravu uz jumtu jāvēd tiaki pienācīgi nostiprinātu, t.i. atbilstoši reliņi, šķērstieņi un bagažnieks,platforma/jumta kaste.

WALA 23.oktobris 2019 15:46
0 1 Atbildēt

Tad nu tā - šķērsstieņu esamība negarantē absolūti neko, Esmu uztaisijis sev uz Pick Up kravas kastes vāka reliņus un ir atbilstoši šķērsstieņi, vari tos vilkt klāt cik vien gribas - mitrā laikā ceļot tos apmēram 100 KG vāka aiz tiem škērstieņiem - pietiekoši bieži tie pabīdās pa kādu 1 cm turp vai šurp vienā vai otra malā ( nekad pa vidu tieši nesanāk paņemt + katra puse tomēr neslīd vienādi) - tālāk ne jo ta nostrādā tas "fiksētā garuma" efekts, bet ja kaut kāda attiecīga krava ( teiksim jau ~ 100KG) abas puses rautu vienmērīgi abās pusēs, tad tie škērsstieņi varētu mierīgi "nostaigāt" pilnu to reliņu garumu ( manā gadījumā gan protams atdurtos pret kabīni). Tā kā jautājums ir vienīgi par pareizi atsietu kravu, un ir pilnīgi poh kādi ir tie šķērs "bomīši", jā ar satndarta škērsstieņiem ir vienkāršāk, bet tie neko negaratē. Mazliet labāk ir tiem kam ir konkrēti šķērstieņu fiksācijas punkti (un bieži citur tos nemaz nevar uzlikt/nostiprināt), bet tiem savukārt ir ļoti ierobežots svars ko tur drīkst likt !!!

Arī ar Thule fiksatoriem + lielo jumta kasti uz Hondas FR-V bez reliņiem ar pirmo nemaz netrāpīju pareizajās vietās - braucot pakustējās - bija jāpārbauda un jāpievelk atkārtoti. Tā ka liekat visi aiz auss - pašam ir jāsasprot un jāgarantē pareiza kravas nostiprināšana, un vēlams vēl atkārtoti visu pārbaudīt pēc kādiem 20 km.

Sertificētājs 25.oktobris 2019 8:55
1 0 Atbildēt

Fascinē parādība, ka ar vien vairāk cilvēki uzskata, ka tieši sertifikāts, nevis saprāts, ir drošības garants. Nekad iepriekš nav bijis tik izdevīgi tirgot fufeli. Pat baznīcas indulģences salīdzinājumā tāds kaktu bizness vien ir.

s 23.oktobris 2019 20:55
3 0 Atbildēt

Tas saucās "viencexperts" iebrauc Jūrmalā...

Andrejs 24.oktobris 2019 4:16
0 2 Atbildēt

Vadītājs tiešām pamuļķi, ieekanomeja uz piekabi, bet smadzeņu nepietiek salikt salonā

Labāk pisties krāmēt uz jumta

uupis 24.oktobris 2019 20:44
0 0 Atbildēt

Nu tagad zinās kā pareizi jāstiprina krava un kā jāpārvietojas ar tādu kravu!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

“Latvijas Gada auto 2020” titulu iegūst "Škoda Kamiq" (+ VIDEO) 15

Konkursa "Latvijas Gada auto 2020" galveno titulu sīvā konkurencē ieguvis "Škoda Kamiq" (109 balles), tikai par trim ballēm pārspējot otrās vietas ieguvēju jauno “Peugeot 208” (106), paziņots piektdienas vakarā, 6. decembrī, notikušajā konkursa svinīgajā noslēguma ceremonijā Vecrīgas viesnīcā "Avalon Hotel & Conferences". Lasīt vairāk

 

Miljonu vērto Nissan GT-R50 by Italdesign vēl var pasūtīt (+ FOTO)

Nissan paziņojis, ka sporta auto GT-R īpašo modeli, kas tapis sadarbībā ar itāļu kompāniju Italdesign vēl var pasūtīt. Kupejas cena ir 1 miljons eiro. Lasīt vairāk

 

Spītīgs velobraucējs aptur satiksmi uz šaura ceļa (+ VIDEO) 22

Satiekoties ar pretimbraucošo kravas auto, velobraucējs nedomā piekāpties ne sprīdi, uzskatot, ka 15-tonnīgā fūre viņu var apbraukt pa nomali. Lasīt vairāk

 

Lielākās Latvijas pilsētas plāno savienot ar ātrgaitas autoceļiem 45

Starp lielākajām Latvijas pilsētām plānots veidot ātrgaitas autoceļus, aģentūrai LETA pavēstīja satiksmes ministra padomniece komunikācijas jautājumos Baiba Ābelniece. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti