Juridiskā komisija neatbalsta autovadītāja tiesību atņemšanu par ātrumu pārsniegšanu par vairāk nekā 30 km/h 67

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 13.decembris 2023 14:38

Saeimas Juridiskā komisija pagaidām neatbalsta grozījumus Ceļu satiksmes likumā, kas ieviestu iespēju atņemt uz laiku autovadītāja tiesības par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu par vairāk nekā 30 kilometriem stundā (km/h).

Komisija pirms otrā lasījuma šodien bija sarīkojusi sēdi, kurā skatīja Iekšlietu ministrijas (IeM) un Satiksmes ministrijas (SM) priekšlikumus par sankcijām par braukšanas ātruma neievērošanu. Piemēram, SM priekšlikums paredz, ka par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu līdz 5 km/h ar mopēdiem, motocikliem, tricikliem, kvadricikliem, vieglajiem automobiļiem un kravas automobiļiem, kuru pilna masa nepārsniedz 7,5 tonnas, piemērotu brīdinājumu transportlīdzekļa vadītājam.

Tāpat SM priekšlikums paredz, ka par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu no 6 līdz 10 km/h ar mopēdiem, motocikliem, tricikliem, kvadricikliem, vieglajiem automobiļiem un kravas automobiļiem, kuru pilna masa nepārsniedz 7,5 tonnas, piemērotu brīdinājumu vai desmit eiro naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam.

Patlaban likums paredz, ka par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu līdz 10km/h ar mopēdiem, motocikliem, tricikliem, kvadricikliem, vieglajiem automobiļiem un kravas automobiļiem, kuru pilna masa nepārsniedz 7,5 tonnas, transportlīdzekļa vadītājam piemēro brīdinājumu.

IeM priekšlikums paredz, ka par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu no 31 km/h līdz 40 km/h ar mopēdiem, motocikliem, tricikliem, kvadricikliem, vieglajiem automobiļiem un kravas automobiļiem, kuru pilna masa nepārsniedz 7,5 tonnas, piemērotu 80 eiro naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam un varētu piemērot arī tiesību izmantošanas aizliegumu uz laiku no viena līdz trim mēnešiem.

Sabiedrības iniciatīvu portālā "Manabalss.lv" vairākās dienās tika savākti tūkstošiem parakstu pret priekšlikumu, kas paredzētu tiesību atņemšanu par braukšanas ātruma pārsniegšanu par vairāk nekā 30 km/h.

Uz sēdi uzaicinātais režisors un TV raidījuma "Zebra" vadītājs Pauls Timrots izteicās, ka portālā "Manabalss.lv" tūkstošiem cilvēku ir parādījuši, ka viņiem šis priekšlikums nepatīk. Viņa skatījumā, pēc fotoradaru izvietošanas vadītāji sāka ļoti ievērot satiksmes noteikumus un šajās vietās negadījumu skaits būtiski samazinājās. Sabiedrība jūtot, ka "šo vienošanos ir izpildījusi".

Timrots spekulēja, ka priekšlikums par tiesību atņemšanu totāli sagrautu soda punktu sistēmu, jo šī sistēma tika radīta, lai izķertu regulāros pārkāpējus. "Tagad priekšlikums, ka jebkurš pie pirmās reizes nejauši neredzot zīmi brauks ar plus 30 km/h un viņam par to atņems vadītāja apliecību, tas totāli sagrauj ticību valstij un ilgi būvēto soda punktu sistēmu," pauda Timrots. Tā vietā Timrots aicināja domāt par plašāku policistu redzamību uz ceļiem.

Arī komisijas loceklis Vilis Krištopans (PLL) pauda kritiku IeM priekšlikumam, jo vadītāji varot nejauši nepamanīt ātruma ierobežošanas zīmes un tā rezultātā zaudēt tiesības, kas dažu profesiju pārstāvjiem nozīmētu arī zaudēt darbu, jo viņiem nepieciešama automašīna savu pienākumu veikšanai.

Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) valdes priekšsēdētājs Aivars Aksenoks komisijā norādīja, ka pētījumi par ātruma pārsniegšanu un negadījumu sekām ir daudz, jo ātrums ietekmē negadījuma sekas. Aksenoks vērsa uzmanību - ja vidējais ātrums jebkurā vietā samazināsies par 6 km/h, tad izdosies nosargāt daudzu cilvēku dzīvības.

"Jau šobrīd ir noteikts, ka nedrīkst vispār pārsniegt atļauto braukšanas ātrumu. Tomēr cilvēki uztver, ka likums ir spēkā tikai tad, ja par to paredzēts sods, bet tagad par nelieliem pārkāpumiem tāda īsti nav," uzsvēra Aksenoks.

Valsts policijas Reaģēšanas pārvaldes priekšnieks Juris Jančevskis komisijā mierināja, ka daudzi nav sapratuši priekšlikumu būtību. Priekšlikums paredz, ka

tiesību izmantošanas aizliegums uz laiku nav obligāts nosacījums pie pirmās pārkāpuma reizes. Tas kalpotu kā izvēles papildus sods un to noteiktu, piemērojot kopējo sodu.

Attiecībā uz soda punktu sistēmu Jančevskis vērsa uzmanību, ka patlaban par ātruma pārkāpumu no 31 -40 km/h ir paredzēti divi soda punkti. Lai anulētu apliecību, nepieciešami 16 soda punkti, kas nozīmē, ka vadītājam astoņas reizes ir rupji jāpārkāpj atļautais braukšanas ātrums.

Jančevskis vērsa uzmanību, ka Igaunijā vadītāja apliecību var atņemt uz laiku līdz sešiem mēnešiem par ātruma pārsniegšanu, sākot no 21 km/h pārsnieguma, un uz 12 mēnešiem no pārkāpuma par 41 km/h.

Patlaban Ceļu satiksmes likums paredz, ka tiesību atņemšanas sankcija iestājas, ja atļautā braukšanas ātruma pārsniegšana pieļauta no 51 kilometra stundā līdz 60 kilometriem stundā.

Nākamā Juridiskās komisijas sēde par minētajiem jautājumiem varētu notikt janvārī.

LETA jau rakstīja, ka iepriekš Saeimas atbildīgā apakškomisija bija atbalstījusi attiecīgo IeM priekšlikumu par iespēju uz laiku atņemt tiesības par braukšanu par no 31 kilometriem līdz 40 kilometriem stundā ātrāk nekā atļauts.

Iepriekš tviterī kā pretarguments sodu palielināšanai tika minēta "nesakārtotā situācija" ar iespējām konstatēt, ka ir jau iebraukts apdzīvotā vietā. Dažkārt esot situācijas, ka no apkārtnes uzreiz nav redzams, ka apkārt ceļam ir sākusies apdzīvota vieta, un arī ceļa zīme par apdzīvotās vietas sākšanos var būt slikti pamanāma, piemēram, ja to aizsedz krūmi, norādījis kāds no sociālo tīklu lietotājiem.
 

 
Visi komentāri
 
uupis 13.decembris 2023 15:04
0 8 Atbildēt

Sliktie!

uupis 13.decembris 2023 15:09
12 12 Atbildēt

Slikti! Tagad Dzīvojamās zonās drīkst nēsāties ar +50. Samaksā sodu un nēsājies atkal!

sviesc 13.decembris 2023 15:30
31 0 Atbildēt

Tātad priekšlikums ir izstrādāts pavirši. Tā teikt bez detaļām un precizējumiem. Piemēram: aizturam apliecību no +20 tikai dzīvojamās zonās utt. Visa sāls ir detaļās, tā teikt.

uupis 13.decembris 2023 15:49
0 25 Atbildēt

Muhahahahahahahaha!

Es tak teicu ka visi grib raļļot Dzīvojamā zonā un balso PAR ātruma pārsniegšanu Dzīvojamā zonā!!!

Fakts paliek fakts - tu tajā skaitā plēsi drēbes ka runa neiet par Dzīvojamo zonu, zobu devi ka Dz zonā ir jāņem nost tiesības - bet pēc fakta kas? Igauņiem ņem nost pie +21 un neko - dzīvo! Bet tu esi par raļļošanu ar +50 Dz zonā!

Nepieņēma un tas ir fakts - fakts arī ir tāds ka vari par 200 eur raļļot Dz zonā!

sviesc 13.decembris 2023 17:14
15 0 Atbildēt

nu bet protams. mostos no rīta, ņemu rokās karti un skatos kur kāda dzīvojamā zona, lai varētu doties turp padriftēt.

neesmu paspolējis pa kādu dzīvojamo zonu, diena nav izdevusies.

uupis 13.decembris 2023 17:25
0 12 Atbildēt

Es tak teicu ka loģisku argumentu NEBŪS!

Kāpēc Igaunijā par +21 atņem tiesības un nav referendumu, bet Latvijā +31 skaitās pārkāpēja tiesību aizskārums?

Nu vismaz pacenties sakasīt domu pabiras un kaut ko loģisku pateikt, kāpēc Igauņiem tas ir normāli bet mums skaitās slikti?

sviesc 13.decembris 2023 17:45
0 0 Atbildēt

Currently, the Road Traffic Law provides that confiscation of drivre's license applies if the driver speeds above 51 km/h. In such case a fine of EUR 240-320 and a prohibition on exercising the right to drive for three months shall be applied.

sviesc 13.decembris 2023 17:42
7 0 Atbildēt

ka saskaņā ar Igaunijas likumdošanu, autovadītāja tiesības var aizturēt, ja braukšanas ātrums ir par 20 km/h vai vairāk lielāks, nekā atļauts noteiktajā ceļa posmā. Tādā gadījumā ceļu policisti uz vietas sastāda protokolu un uz laiku aiztur autovadītāja tiesības. Autovadītāja tiesības var saņemt atpakaļ policijas iecirknī pēc tam, kad samaksāta soda nauda.

Mūsu mēdiji jau atkal sniedz nepatiesu info. Igaunijā ir šadi.

WALA 13.decembris 2023 18:02
3 0 Atbildēt

Nepareizi tulkots Igaunijas likums, tur nav tāda noteikuma ka par +21 uzreizi aiztur vadītāja apliecību, taču ja avarēsi un tam būs  tieša cēloņsakarība, bez tiesībām paliksi ar garantiju !

WALA 13.decembris 2023 18:04
3 0 Atbildēt

P.S. bet ārzemniekiem var būt istuācija, ka tiešām aiztur gadijumā ja nav vienošanās ar konkrētu valsti par CSN noteikumu pārkāpumu datu apmaiņu, vai kadrs jau ir uzrāvies un nesamaksājis. Ar Latviju šādam "jokam" jau labu laiku nevajadzētu būt - godīgi saņemsi soda kvīti - un brīvs !

Nja 13.decembris 2023 19:18
0 0 Atbildēt

Ko Tu te streso? Šīs ir tikai komisijas uz priekšlikumi. Līdz pieņemšanai tur bija ļoti tālu. Tagad pielabos un runāts atkārtoti. Nemīz galvenais.

Jobo 13.decembris 2023 19:25
12 0 Atbildēt

Tak vislielākie skrējēji dzīvojamās zonās ir tieši vietējie.

Pats esmu redzējis kā čaļi ar kaucošām riepām lidoja ārā no savas sētas. Bet visi citi jau vainīgi nevis paši.

es 13.decembris 2023 15:20
4 2 Atbildēt

Mīkstie! Tāpat kā mīž smagajiem likt braukt ar ziemas riepām.

core 13.decembris 2023 15:56
24 2 Atbildēt

Pareizs lēmums. Sodītājs ūpis jau raud 👍

uupis 13.decembris 2023 16:11
0 9 Atbildēt

Tātad igauņi ir garīgi atpalikuši ja jau ņem nost tiesības pie +21?

Vai vari paskaidrot kāpēc Igaunijā var atņemt par +21 bet Latvijā nedrīkst par +31?

uupis 13.decembris 2023 16:15
0 9 Atbildēt

Neceru ka būs kaut kāda loģikas dzirksts argumentējējot kāpēc Igaunijā tiesību atņemšana par +21 nevienu nesatrauc un ir normāla rīcība, bet Latvijā par +31 ir slikti un baisā ažiotāža!

WALA 13.decembris 2023 18:00
15 0 Atbildēt

Igaunijā nav tiesību atņemšanas par +21, tas būtu pirmais kas jāņem vērā ! Otrs kas jānem vērā - jau likumā vai CSN ir iestrādāts, tas ka pārkāpums kurš nav izraisījis negadījumu tiek vērtēts pilnīgi savādāk kā tāds kurš ir rezultējies ar kaut kādiem nodarījumiem videi, transporta lidzekļiem vai cilvēkiem !

uupis 14.decembris 2023 10:01
1 1 Atbildēt

Palasīju - ir gan - tiesību atņemšanu var nozīmēt kā papildsodu! Un kā reiz par +21 kā papildsods var būt tiesību atņemšana no 1 līdz 3 mēn!

WALA 14.decembris 2023 10:48
2 0 Atbildēt

Tas lūk gan tiesa, kaut vēl ir drusku nianses !

Vernons 13.decembris 2023 16:03
14 0 Atbildēt

Plakāts: "Cieni citus"! Ieskrējiena joslā apstāties un stāvēt aizliegts! Likuma "Par policiju" 4. pants!!! CSL 19. panta 3. punkts!

uupis 13.decembris 2023 16:17
1 10 Atbildēt

Kā vernons argumentē, kāpēc Igaunijā tiesību atņemšana par +21 ir normāli, bet Latvijā par +31 nedrīkst atņemt?

WALA 13.decembris 2023 16:27
16 0 Atbildēt

Pat pieņemot ka EE tiesību aktos kas tāds "bezierunu" formātā eksistē, kāds LV sakars ar situāciju Igaunijā, vetējiem CSL/CSN ir jātbilst LV reālisituācijai, nevis Igaunijas !

Igaunija ieguva arī slānekļa naftu, vai tādēl to vajadzēja/vajadzētu darīt arī Latvijā ?!?!?

P.S. un Igauņu bāleliņi jau nu brauc "ka šņakst" un tā ka pat es ne visai ievērojot ātruma ierobežojumus EE jamiem līdzi netieku ...

es 13.decembris 2023 16:50
1 7 Atbildēt

Nezinu, kas tur viņiem šņakst, bet ātrāk par letiņiem EE nebrauc neviens. Ja nu kāds atsaldēts FIN. Toties pie mums gan EE, gan LT patīk izpildīties. Un tas vien jau liecina par mūsu mīkstajiem sodiem. Tā kā atņemšana par +30 būtu tieši laikā.

WALA 13.decembris 2023 17:29
5 0 Atbildēt

Nu igaunis - mūsus kompānijas "lielākais" čiekurs pa visu Baltiju, no LV =>EE velkot salsīja 3 sodus vienas dienas laikā, pie tā ka otrs igaunis kurš bija pie stūres vismaz pusi ceļa, nesalasīja nevienu ... Bet kopsummā braucot līdz Tallinai pa EE, ir daudzi lēnāki par mani, bet es nejutos ātrs - nu ne pavisam ...

WALA 13.decembris 2023 17:45
1 0 Atbildēt

P.S. Un piemēram nezin kāpēc igauņu žurnālitse saka ka apmēram 50% igauņu pārsniedz ātrumu: 

news.postimees.ee/7405059/fines...ked-from-march

uupis 13.decembris 2023 17:28
0 11 Atbildēt

Nejauc haizivi ar skābiem kāpostiem!

Atkārtošu priekš garīgi atpalikušiem!

Kāpēc Igaunijā pārkāpums tiek atzīts par pārkāpumu, bet pie mums protestē pret aizliegumu pārkāpt?

WALA 13.decembris 2023 17:38
24 0 Atbildēt

Tu te daudz raksti, bet nocitē un apraksti kā tas Igaunijā ir organizēts - un tad parunāsim tālāk. Pagaidām tā ir tukša diršana un ne mazākās sapratnes par situāciju, lai neteiktu ka prasta ignorance !;)

uupis 13.decembris 2023 18:02
0 14 Atbildēt

Pajāt kā tas ir organizēts - kāpēc mūsējie tā nedrīkst un nevar?

WALA 13.decembris 2023 18:07
12 0 Atbildēt

Tāpēc ka tad jau tā "nespējīgās" tiesas būs pārbāztas ar šīm muļķībām !  Mums ir pilnīgi savādāk būvēts šis sodu pasākums, tāpēc tukši kaut "pļūtīt" maus medijos par Igauniju - ir lieki. Diezin vai pats stāstnieks vispār kaut ko par to zina, vēl jo mazāk saprot ...

ak 14.decembris 2023 7:13
16 0 Atbildēt

Mēs neesam Igaunija. Ja Tu te taisies visu kopēt no Igaunijas, tad davai arī algas un dzīves līmeni, reizē ar sodiem. Varbūt Indijas CSN vajag pieņemt, a ko?

Vernons 13.decembris 2023 18:32
4 0 Atbildēt

Ir Ceļu satiksmes Likuma 19. pants: "Pienākumi un tiesības" tā 4. punkts paredz, ka neviens neatkāpsies no Noteikumu prasībām ne tik cik melns aiz naga! Tātad Noteikumi jāpilda Katram! Ne vis Katram otram, kā Tu te apgalvo. Izskatās ka Tev šī Likumu herarhija ir "tumša bilde"!

uupis 14.decembris 2023 10:44
0 4 Atbildēt

Tu pats teici ka gājējs ir sabraucams kā spainis un prasība DOT CEĻU ir priekš kaķiem!

Vernons 14.decembris 2023 12:20
5 0 Atbildēt

Gājējam ir svēts pienākums pārliecināties par Savu Drošību! Un "Dot ceļu" transportam, lai nav tam strauji jābremzē!

uupis 15.decembris 2023 10:18
0 0 Atbildēt

Kurš tas ir punkts!

Precīzi lūdzu punkta numuru, kurš atļauj šoferim nepildīt prasību DOT CEĻU!

Citādāk būs sitiens pa oļiem!

Maksims Ter-Oganesovs 13.decembris 2023 17:31
3 0 Atbildēt

+30 un bez tiesībam tiešām nav gudri

0pis 13.decembris 2023 17:56
3 1 Atbildēt

Timrots tagad ir tāda kā sabiedrības balss?

Vernons 13.decembris 2023 18:38
8 0 Atbildēt

Timrots ir teātra režisors, pēc izglītības, kas lieliski tiek galā ar kustības drošību! CSDD ir Juris Teteris, kurš ir mežsargs pēc izglītības un kultivē noziedzīgu politiku ceļu satiksmē! Par ne mazu atalgojumu. Policija uzrauga šo nejēdzību un visi rullē. Tāpēc mums ir no 100 līdz 150 ceļu satiksmes negadījumu dienā!

650 13.decembris 2023 19:16
2 0 Atbildēt

Pie kam, Teterkg-s vakakar no e-krāna autoritatīvi klāstīja/par senāka izlaiduma indivīdu iespējamajām veselības problēmām.Nepervelti pat senākos latv.folkloras materiālos ir atsauce uz to, kurš "zina ko ēdis"  p

Uuu-pim-pim 13.decembris 2023 18:27
18 0 Atbildēt

Uz Igauniju braucu bieži un gadiem ilgi - braucu tur tāpat kā LV (100-110 km/h pēc spidometra), vismaz trešdaļa igau''nu arī krietni ātrāk (iesaku Ūpim izmēģināt svētdienās šoseju Tallina-Pērnava, par piemēru) un nefantazēt par kaut kādiem igauņajiem ierastajiem 90 km/h vsai tiesību atņemšanu pie +21 km/h - tad man to sen vairs nebūtu.

es 13.decembris 2023 18:46
0 4 Atbildēt

Kur jūs raujat tos ātros igauņus? Es 2x gadā izbraucu Tallinu un ar saviem 100-105 esmu ātrākais. Pēdējo reizi, naktī, mani Igaunijā apdzina tikai LV numuru Cayenne. Pēc tam tas bija ļoti ātrs brauciens… tur daudzi igauņi bikses pieliktu.

core 13.decembris 2023 19:10
3 0 Atbildēt

Tu esi tāds nabags, ka tik astē kādam vari sēdēt?

es 13.decembris 2023 19:21
4 4 Atbildēt

Es esmu tik bagāts, ka varu braukt lēni. Bet reizēm trubas ir jāiztīra.

ZZZZ 14.decembris 2023 9:10
4 1 Atbildēt

Gada teiciens. es Tev iAuto vietā izvirzītu nominācijai 👌👍Super īsi un kodolīgi.

Nja 13.decembris 2023 19:20
0 0 Atbildēt

Nezinu gan par to 110. Visi ar LV numuriem aiz robežas uzreiz uz 90. Vidējais Igaunis 95-100. Ar 105 Tu jau busi ātrākais. Tas ka viens EE aiznesas uz 120 nenozīmē ka tā tur ir norma.

Freijers 14.decembris 2023 9:00
4 1 Atbildēt

Pateikšu noslēpumu - arī uz LV šosejām (vismaz vairumu 1+1) ~105 ir plūsma...atrāk ir uz retajiem 2+2 un vairāk posmiem un arī siltajā gada laikā.

Nja 14.decembris 2023 10:27
0 1 Atbildēt

Tu lasi ko es rakstu? Tas ir par Igauniju un Igaunijā ar 105 tu esi ātrākais, kamēr te ir tā tav aplūsma. Ko tieši tu ar šo gribēji gudru pateikt?

core 13.decembris 2023 18:36
14 0 Atbildēt

Ūpis atkal apdirsās ar savu igauniju.

Vernons 13.decembris 2023 18:46
7 0 Atbildēt

Avārijas ir no Ātruma samazināšanas! Kāds tad ir CSN Ātruma samazināšanas process? Ko instruktors Ūpis stāsta saviem kursantiem un kā viņi to izpilda dzīvē? Ūpi, nodemonstrē visiem, ka esi "lietaskoks"!

es 13.decembris 2023 18:50
1 2 Atbildēt

Tevī kāds strauji no aizmugres ienāca?

p.s. CSN punkts nr.100 ir pirms nr.104 un tādā secībā viņi ir izpildāmi.

es 13.decembris 2023 18:54
3 3 Atbildēt

Un interesanti, ka 100-tajā punktā bīstamākais ir tieši šķēršļa apbraukšana, nevis apstāšanās pirms tā. Tā kā ar kaucošām bremzēm nolikt pirms stāvoša smagā ir labāk kā apbraucot viņā ieskriet! Tieši tā nelaimīgā autobusa gadījums.

Vernons 13.decembris 2023 18:55
4 0 Atbildēt

CSN 100. punkts der! Kas tam 100. punktam jādara?

es 13.decembris 2023 19:13
12 3 Atbildēt

Pirmkārt, jābūt acīm vaļā un ātrumam atbilstošam, lai spētu pamanīt.

Vernons 13.decembris 2023 19:52
7 0 Atbildēt

Tu punktu izlasīji? "Šķērsli, kuru spēja pamanīt"! Primāri visām, kas atrodas uz ceļa ir jābūt skaidri apzīmētas! Un "Tavas acis vaļā" ierauga, kad atsitās! Tumsā gājēji, velosipēdisti! Un tad iestājas Kriminālprocesa Likuma 377. pants! Braucēju attaisno. Parasti policija! Bet gadās, kad prokurors iejaucas, tad tiesa attaisno! To es stāstu no sava darba pieredzes.

Sergejs 14.decembris 2023 10:13
4 0 Atbildēt

Jābūt ta jābūt, tik kā to ieskaidrot uz ceļa izgājušam šķērslim tipa briedis es, personīgi, hz, tāpēc arī braucot tomēr turu acis stipri vaļā un cik tas nebūtu dīvaini tas ir dažas reizes līdzējis apstāties pirms stirnu bars bez atstarojošām vestēm tika salikts uz kapota. Tā kā neko neloģisku teiktā par "acis vaļā" neredzu.

 P.S. Velobraucējus un gājējus uz ceļa labprātāk redzētu pamanāmās drēbēs nevis snaipera maskēšanās ekipējumā (kā pie mums daudziem patīk pārvietoties), kā arī piekrītu tam ka ja kāds ir spiests atstāt ceļa malā auto tad to ir jādara pamanamu (bet nu, ja lūr telefonā vai televizoru baksta tad tāpat nepamanīs, pat ar visām zilām bākugunīm)

650 13.decembris 2023 19:46
1 0 Atbildēt

Lai spētu pamanīt "nepamanāmo", vispirms būtu jābūt teorētiskajai sagatavotībai.Tā ir (vismaz) puse no "panākumiem".

Ja tu nezini, ko īsti tev būtu "jāpamana", tad diez vai to pamanīsi.Kāda lai nebūtu attiecīgā advancētā indivīda reakcija,apdomība vai kādas tamlīdzīgas pārcilvēciskas fiziskās spējas.

Taču šajā te "teorētiskās sagatavotības" jomā pamatā dominē vien Demagoģija.

Vernons 13.decembris 2023 22:18
10 1 Atbildēt

Neticēsi, divus gadus rudeņos CSDD izdalīja pa 10000 atstarojošām vestēm, tas kopā sastāda 20000 vestes autobusu pasažieriem! Iemanījās arī velosipēdistus apģērbt, lai būtu redzami! Un Tu domā ka tās vestes tagad biezā slānī var redzēt uz ceļiem un autobusu pieturās? Centās radīt apstākļus, bet Tauta to negrib novērtēt!

Sergejs 14.decembris 2023 12:42
2 0 Atbildēt

Fii, veste, tā tak nav D&G, Versace vai Calvin Klein (dziļš sarkasms)

Jānis 13.decembris 2023 19:54
0 0 Atbildēt

📸 Look at this post on Facebook www.facebook.com/share/v/e82dd...ibextid=K35XfP

Vernons 13.decembris 2023 20:19
12 0 Atbildēt

Tas jau ir slepkavības mēģinājums! Šķērslis ir apzīmēts un ļoti labi pamanāms! Velosipēdista vietā varēja būt piemēram KAMAZ 5511! Gals klāt!

Vernons 13.decembris 2023 18:54
2 0 Atbildēt

Neder! Tas nav paskaidrojums!

650 13.decembris 2023 19:30
3 0 Atbildēt

Kaut kā (ne jauši) ira palicis tā dēvētajā aiz kadrā.Slaveno 30km/h jezgu esot ierosinājis kads viens Depopupututāts. Diez ko kuras "frākcijas" tas šitā te bij iznācis/klajā? Ar ko (un/vai) šhitā te frākcija bija jau "iepriekš" izcēlusies (rīkojoties savu Vēlātāju vārdā un/vai Uzdevumā) ?

Šodien klausījos lohrādio- tur klāstīja (citkārt Draudīgā) pol. pr-nieka attaisnojuma tekstus- ka LOHI esot pārpratuši ierosināto izmaiņu (rūpīgi asstādīto) textu.

Palasām (atkal, sen nav lasīta) tā dēvēto Lohu eciklopepepēdiju (pirms 17 gadiem publicētu), atvainojos ka neviena frākcija nav to pārtulkojuse latviski: censura.ru/articles/lohi.htm ...Daži no lohiem parasti pat nenojauš, ka viņi ir lohi...Klasisks pilnīga loha piemērs ir pozitīvists...Mūsu vide ir krāpnieciska sabiedrības struktūra, kas balstīta uz dominanci un subordināciju ar maldināšanu, kura tiek īstenota “abpusēji izdevīgā” pakalpojumu un resursu apmaiņā starp fiziskām un juridiskām personām...Varas iestādes rada tik “duļķainu” likumu un rīkojumu vidi, ka lohs principā nevar tajā orientēties, un nevis tāpēc, ka viņš ir stulbs (lai gan tas ir pilnīgi iespējams), bet gan tāpēc, ka šī vide tika radīta tieši tāpēc, lai...

Ja 14.decembris 2023 9:10
0 0 Atbildēt

viss būtu vnk, ko tad darītu mūsu juristu advokātu elite, kurā neko citu nemāk,  ka tikai locīt likumu lai apcakaretu valsti. Loģiski,  jo valsts (tie paši mēs) čakarē pilsoņus (respektīvi savus tuvākos). bet kkā nav dzirdēts,  ka būtu bijis kāds process,  kurā būtu uzvarējis un saņēmis kompensāciju kāds apčakarēts vai traumēts ierindas pilsonis,  jo mūsu

WALA 14.decembris 2023 10:51
1 0 Atbildēt

Tu nevari uzrakstīt likumu kuru neviens un nekad nespēs locīt - viens no iemesliem ir tāds, ka mums apkārt esošām lietām un notikumiem ne visām ir doti latviski nosaukumi, attiecīgi tas vien jau dod interpretācijas iespējas, un vēl trakāk, ja tas "kaut kas" nav atrodams ne vārdnīcā, ne enciklopēdijā ...

Freijers 14.decembris 2023 8:58
15 1 Atbildēt

sodu onaanistiem sēras, vismaz pagaidām. Nedrīkst pieļaut arī čiriku par + 5 - +10, gar ko siekalojās sat ministrs, skaidrs, ka arī tur vienkārši baigo žūksni redz vidējo posmu kontekstā (ņemot vērā, kā tur velkās vairums....).

uupis 14.decembris 2023 14:21
0 2 Atbildēt

būs arī par +5-+10

ZZZZ 14.decembris 2023 15:04
0 1 Atbildēt

Vernons visu cieņu BET tava csn interpretācija ir utopija. Realitāte, kā redzi dzīvē ir skarba un tavus csn nespēj/nevar/nezin/negrib liela cs dalībnieku daļa izpildīt. Iemesls lohauto? Mans redzējums tomēr ātruma mazināšana. Īpaši apdzīvotās vietās. Tad arī ja kāds izkāps priekšā tavam kravas auto kurš tur 30km/h brauktu, ir lielākas nekā ārpus apdzīvotas vietas uz 90+ pēc gps...Arī daudzie, nesenie nelaimes gadījumi, iespējams būtu mazāk. Saprotams šeit kārtīgs akmens ir satiksmes organizācijas pusē. Jo csn dalībnieki neuzticās, nespēj izprast to satiksmes organizāciju. Piemēru lavīnas.

Pods podā, vanna vannā 14.decembris 2023 18:35
2 0 Atbildēt

Es neko neteiktu, ja satiksme tiktu organizēta normālā veidā. Bet, kamēr katra justīne vai zanīte, sēžot domē, izgudro jaunus satiksmes noteikumus (nespējot atšķirt pagalmu no ielas un šosejas), kamēr ceļu būvnieki netiek piežmiegti par katru aizmirsto ceļazīmi - tikmēr tā ir trula naudas kāšana un nav atbalstāma.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kāpēc ir tik svarīgi noteikt atbilstošu ātrumu satiksmes organizēšanai? Ceļa zīmes 110 km/h piemērs (+ VIDEO) 17

iAutolv skaidro, kādēļ arī tik nelielā satiksmes nogrieznī kāds ir Rīgas-Jūrmalas šosejas posms, nepieciešams savlaicīgi mainīt noteikto maksimālo ātrumu un kādēļ dažkārt lielāks ātrums nozīmē mazāku agresiju uz ceļa. Lasīt vairāk

 

No 10 līdz 80 procentiem 10 minūtēs: Polestar testē super ātru uzlādi 7

Inženieriem izdevies atrast risinājumu īpaši ātram uzlādes procesam, kas ievērojami samazinās laiku, kas šobrīd jāpatērē gaidot kamēr uzlādēsies jūsu elektroautomobiļa akumulators tālākajam ceļam. Lasīt vairāk

 

Gaisa pilis vai reāls plāns? - EM izvirzījusi mērķi līdz 2035.gadam Latvijas IKP palielināt līdz 83 miljardiem eiro 7

Ekonomikas ministrija (EM) ir izvirzījusi mērķi līdz 2035.gadam panākt, lai Latvijas IKP sasniegtu 83 miljardus eiro, teikts Ekonomikas ministrijas (EM) izstrādātajā informatīvajā ziņojumā par Latvijas ekonomikas attīstību, ko otrdien konceptuāli skata valdībā. Lasīt vairāk

 

Prezentēts Zeekr Mix – minivens ar neparastu salonu 6

Ķīnas autoražotājs Zeekr Pekinas autoizstādē iepazīstinājis ar minivenu Mix – ģimenes transportlīdzekli, kam piemīt plašas salona transformēšanas iespējas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti