Vidējā ātruma kontroles sistēma samazina negadījumu skaitu (+ FOTO) 30

 
LTV Ziņu dienests | 28.augusts 2024 20:14

Par trešdaļu samazinājies satiksmes negadījumu skaits vidējā ātruma kontroles posmos. Turklāt par ātruma pārkāpumu, tehniskās apskates vai obligātās civiltiesiskās apdrošināšanas neesamību radari fiksējuši sodus vairāk nekā 40 tūkstošos gadījumu. Radari savu efektivitāti apliecinājuši un plānots, ka tuvāko gadu laikā to skaits varētu palielināties.

 
Visi komentāri
 
Kanibaals 28.augusts 2024 20:20
4 5 Atbildēt

Super. Pāķi mazāk skries.

John 28.augusts 2024 20:25
8 4 Atbildēt

Nu cik var muldēt?  Labāk lai eksperti pastāsta kāda ir statistika 5km garumā uz abām pusēm izbraucot no vid ātruma radara posma. Tas taču murgs. Kādas apdzīšanas notiek. Krustojumos, līkumos, grūti paredzamās vietās. Mauc tikai.  

Nevajag vairāk tādus mēslus. Tā būs drošāk.

Nja 29.augusts 2024 8:24
2 6 Atbildēt

Šis tikai panāks to ka tie posmi būs garāki un garāki. Līdz visur būs. Tik grūti braukt normāli, ja vajag apdzīt riskējot, tad vainot vajag pašiem sevis nevis valsti.

Sergejs 29.augusts 2024 9:04
6 1 Atbildēt

Jau 24 gadus maksāju ceļa nodevas un akcīzes par degvielu. Kādā veidā man sevi vainot tajā ka 33 gadu ilgā veiksmes stāsta laikā nav izbūvēta pienācīga ceļu infrastruktūra, atbilstoši esošai transporta plūsmai? Toties dažādu projektu vizualizācijas biroju, komunikācijas un apgūšanas aģentūru un bezjēdzības uzraudzības dienestu gan netrūkst

Nja 29.augusts 2024 11:21
1 6 Atbildēt

Tas ka nav ceļš, nenozīmē ka pa to var braukt kā ienāk prātā. Nu blin aizbrauc uz ārzemēm, ir tur joprojām vienas joslas ceļi un pa tiem nebrauc tā kā pie mums.

WALA 29.augusts 2024 9:38
17 1 Atbildēt

Nekas tur normāli nav un arī nebūs, visi kuriem jānogriežas tieši starp abiem V vidējā radariem mauc kā grib, raustīgie velkas tuvu pie 80 km/h robežas un es braucu cik vien tuvu 103km/h pēc spidometra varu/satiksme ļauj, jā ar visām apdzīšanām utml.

Radari neraustīja ne pirms, ne arī tagad ... Vienīgā pretenzija ir pret "vilcieniņiem" kas salasās aiz kāda tāda "tuvu 80", tad gan apdzīt ir dranķīgi, gan visādi brīnumi tiek izveikti uz ceļa ...

msh 29.augusts 2024 23:29
0 0 Atbildēt

Davai - galvenais lai musaru skaits tiktu samazināts tiktāl, ka varbūtība šos satikt būtu praktiski nulle, un lai tie posmi būtu kārtīga garuma, vismaz 20 km - no pirmā, protams, atkarīga varēšana normāli braukt un apdzīt, kaut 10 un 20 mašīnas - un ja būtu abi kopā, tad beidzot varētu izprovēt uz cik golfs iet, a to 9 gadu laikā nav bijis dūšas paprovēt, un ātrāk par 160 nav uzgriezts Es kā tehnoloģisks atturībnieks wāzi diez vai lietošu, bet vidējā ātruma kontroles posmiem ir arī klasisks risinājums - pie paneļa piestiprināts hronometrs un lapiņa ar saistošo posmu izbraukšanas laikiem

msh 28.augusts 2024 20:31
13 0 Atbildēt

Cik vadītājus vajadzēja aptaujāt lai dabūtu šitos trīs zābakus?

uupis 28.augusts 2024 21:07
2 1 Atbildēt

Atbalstīts!

Ar zemnieku taisno pret idiotiem!

Visi zin kur stāv šie radari - bet tiem kuri bez tehniskās un bez octa pajāt uz radariem - nu tad lūdzu - maxā ja esi tik gudrs!

BMW 29.augusts 2024 9:04
9 0 Atbildēt

Kad brauc ar nereģistrētu traktoru ir pilnīgi pajāt uz to radaru, jo numura taču nav, bet radars pakaļ neskrien un nevienu mierā neliek!

iAuto 28.augusts 2024 22:07
12 0 Atbildēt

Un kā.ir pirms un pēc šī posma?

msh 28.augusts 2024 22:38
12 0 Atbildēt

Sūds par to - vai vispārējā CSNg statistika ir mazinājusies Ja nē, tad ir kārtējā tukšā diršana

uupis 29.augusts 2024 9:07
2 4 Atbildēt

Nu ja pirms un pēc ir slikti, tad raksti petīciju lai uzliek nākamos vidējā ātruma radarus!

650 28.augusts 2024 23:44
27 0 Atbildēt

Ja nu tiešām ir vēl "kāds", kuram nav skaidrs šis akcijas patiesais mērķis- bezcers vairs ko runāt.Tā ir smaga diagnoze.Bet atpakaļceļa vairs nav.Uzgriez skaļāk šo pašreklāmu un "dziedi līdzi". 

Jautājums (ticīgajiem...) - kurš vispār radīja (pieļāva!) situāciju, ka pa LV ceļiem massveidā pārvietojas tr.līdzekļi bez ta, bez octa, bez vignetes un (pat!) ne-reģistrēti? Kuram diez bija "jāatbild" par to, lai tā nenotiktu? Ko mums (īstenībā Par!/ko) stāsta šī tabula? Kad tiks publicētas par šīm atsevišķi izdalītajām pozīcijām ieņemtās konkrētās SUMMAS (konkrēti par Katru pozīciju)? 

Vai negadījumus līdz šim izraisīja tikai tieši ātruma pārsniedzēji (bet ne tie tajās 4 pārējās bandītpozīcijās ietvertie)? Vai reibumā braucošie nepārsniedza neko?

uupis 29.augusts 2024 7:39
3 1 Atbildēt

Par ko arestēja un ielika cietumā Al Kapone gangsteri? Vai tad par bandītismu? Nē! Par nodokļu nemaksāšanu! Tieši tas pats ar policijas rīcību! Lai disciplinētu vadītājus piemēro sodu, par to, par ko vieglāk pieķert un kur pierādījumi ir neapgāžami!

BMW 29.augusts 2024 9:05
15 1 Atbildēt

Lai būtu pavisam godīgi, ir jāpublicē statistika par iepriekšējiem 5 gadiem ceļa posmā, kur uzstādīti radari! Citādi tie apgalvojumi ir izzīsti no pirksta.

anonimikis 29.augusts 2024 9:18
1 0 Atbildēt

CSDD lapā tā statistika ir publicēta.

BMW 29.augusts 2024 10:41
12 0 Atbildēt

Bet kas veido to statistiku, jo Policija datus par avārijas iemesliem CSDD nesniedz. Ja negadījums ir dēļ tā, ka notriekts dzīvnieks, mašīna aizdegusies, šoferis aizmidzis un nobraucis no ceļa, vai nokritis nepieskrūvēts ritenis, kādu statistiku redz CSDD? Vai šie ir ātruma izraisīti negadījumi, jeb arī nepiestiprinātas kravas izbiršana tiek pieskaitīta ātruma pārkāpumam?

BMW 29.augusts 2024 10:43
5 0 Atbildēt

Vai saskaņotie paziņojumi ir statistikā iekļauti, jeb tikai CP sastādītie protokoli?

Sergejs 29.augusts 2024 9:14
1 0 Atbildēt

A kas tur par diviem jocīgiem pleķiem (pēc izskata atgādina dzesēšanas šķidrumu no sasista radiātora) ir uz apvedceļa starp Mārupi un Jelgavas šoseju, tieši tajā vidējā zonā? Škiet arī kaut kādas melnu švīku pārpalikumi bija saskatāmi arī.

WALA 29.augusts 2024 9:41
0 0 Atbildēt

Melnās švīkas varētu būt no drifteriem, tie tur mēdz izklaidēties, bet avārijas ar gadās pa kādai. Un vēl šķiet ka tur ir laba izmēģinājuma vieta močiem "pilnā ručkā" ...

650 29.augusts 2024 9:57
54 2 Atbildēt

Tieši tur tajā V/vid zinā šovasar oirms neilga laika notika SMAGA avārija,oie kam vel ar bīstamu vielu noplūdi apkakārtējajājā ViDē!

Sabierība līdz oat šim brīdim nav "uzzinājusi" nedz vaininieku,nedz kur nu vēl Cēloni!

Kaut kādas avārijas pēdas ir jaušamas nupat arī pie slavenā suudaBābītes lohumezgla,kur kāds acīmrrdzams (bet vārdā nezināms!) Kretīns ir officiāli atļāvis 110 km/h! Tieši pašā vis vis bīstamākajā vietā,pie intensīvas satiksmes un abnormālas Lohu koncentrācijas, tieši pašā fotoradara tiešā tuvumā! Demagoģija un abnormāli nekaunīga manipulācija ar nepierādāmiem "faktiem"!

W12 29.augusts 2024 18:09
41 0 Atbildēt

Vai viņi mūs tiešām uzskata par idiotiem, kuriem var mierīgi iebarot jebkādus mēslus un tauta tiem akli noticēs. Kā atskaites punkts ir ņemti vidējā ātruma radari uz Rīgas apvedceļa Kāds šeit vidējā ātruma radariem sakars ar avārijām un ātruma mazināšanu, ja pēc definīcijas šo ceļa posmu nevar izbraukt ātrāk kā ar vid.ātrumu 70….80 km/h. Dažkārt tur situācija ir vēl trağiskāka - plūsmas ātrums svārstās ap 30….40 km/h Bet tas jau nav radaru nopelns. Ceļš ir pārslogots.Fūras viena aiz otras, traktori utt.Plus vēl pilns ar krustojumiem, kuros no šosejas var nogriezties gan pa labi, gan pa kreisi un….bez papildjoslām šādiem manevriem. Tā ir stulbuma augstākā pilotāža.

650 29.augusts 2024 19:28
13 0 Atbildēt

Prezcīzzi! Uz apvedceļa turpat nesen tika (vienlaikus/Ar!) likvidēti 38gab kreizie nogriezieni!

Cik dzērāju pa šo laiku izņemti no aprites un cik potenciālo bandītu bez TA un OCTA un (kā izrādās!) braucošo ar vispār ne-reģistrētiem a/m? Vai šamo (kaut daļēja) izskaušana nekādi neveicināja tās mistiskās statistikas uzlabošanos? Kādā veidā un cik ilgā laikā katrs šāds bandīts pieņēma Galējo lēmumu nepiedalīties satiksmē? Viņš ko, pirmoreiz brauca, pirmoreiz iekrita un tūliņ pat neatejot no kases (siles..)pārtrauca šo noziedzīgo darbību? Vai varbūt viņš vēl vismaz mēnesi/divus visu to pašu turpināja, pirms galēji "pienākt pie prāta"? KĀ viņš vispār ieguva šo (acīmredzami nepārprotami ilgstošo!) "pieredzi", ka šādi NESODĪTI vispār var darīt?

Tu pa lielam nevari tur neko apdzīt pie šadas satiksmes nu nekādīgi bez bīstamu situāciju radīšanas! Un "tu" to zini un bez īpašas vajadzības to nedarīsi, ne tad un ne tagad.Pat ja tu apdzīsi AR bīstamības radīšanu, tavs V/vid būs tālu no tiem aizkadrā sodāmajiem +13/Vid!

Tur vel "sadales" jautājums par tiem piefiksētajiem V/vid pārkāpumiem- cik no tiem tika izdarīti aiz sākotnējās nezināšanas, aizmirstot,tīšām eksperimentējot? Kāds ir šo reģistrēto ātrumpārkāpumu "sadalījums" pa pārsniegtajiem km/h? (ko visdrīzāk nekad neuzzināsim..).

un TĀPĒC "pēc trim gādiem" šos suudus nodosim pilnā "Valsts" aprūpē.Kad krēJums būs nosmelts, pārkāpēji būs kļuvuši gudrāki un teh.progress piedāvās jaunus aparātus- atkal izdomāsim jaunu iekassēšanas veidu!

q 29.augusts 2024 21:34
2 0 Atbildēt

Paradoksāli, bet man patīk v/ātruma radari, jo šajos posmos ir vieglāk apdzīt visus sēņotajus ;)

W12 29.augusts 2024 22:11
18 0 Atbildēt

…pie nosacījuma, ka šie sēņotāji ietur drošu distanci un netraucē Tev droši pabeigt apdzīšanas manevru…

msh 29.augusts 2024 23:33
1 0 Atbildēt

Jā, tik vajag lai nenotrāpās pretī nākoša melna škoda...

Sergejs 30.augusts 2024 10:35
0 0 Atbildēt

Jā , tas tāds respektējams auto tagad, kā kādreiz melna Volga😁

650 30.augusts 2024 9:10
0 0 Atbildēt

Vajadzīgs turpināt Noskaidrošanu.Par ko vispār te tirgus.Kas īsti ir kaitinoši (kaitino-šāk).Normāli visiem kolektīvi braukt ar "atļauto", vai katrreiz kopā ar visu to rindu raustīties garā puņķī,pie katra staba "pieskaņojoties" dažādiem tiešām lubrakiem, kuri nespēj vienmērīgi nobraukt praktiski ne ar kādu ātrumu? Kuri vispār "nezin" savu ātrumu, un kuri tagd reku raksta uz Sajmu petīcijas,- ka braukšanās laikā Vadītājam vispābā esot Problemātiski vislaik skatīties kkādā tur spiidzžammetrā, uttt.Jā.Hm.

Pr-nieks reku nekaunības uzplūdā man blēj no e-krāna, ka vaig ievērot no pirmā +1nā.Bet dabā (īstenībā,realitātē,aizkadrā sabiedrībai aizvaigā)  tas pats "viņš" tevi kontrollē tikai no +13km/h.Un nakaunās melot, publiski, no tv e-krāna! Bērni skatās, kaunējies būtu! Arī visus radarus (ieskaitot V/vid) tas pats VIŅŠ ir uzgriezis uz šiem te +13. Pa KO diez "man" vajadzētu viņu cienīt?

Kurš diez līdz šim (tajā iepriekšējajājājā atskaites periodā) "kontrollēja" TO, lai likumpaklausīgam nod.maksātājam (sorī, Loham..) nebrauktu purnā visādi te haļeras bez ta,bez octa,vispār bez cssd reģ,bez vad apl,utttt? 

Kur ilgtermiņa kontracepcijas zinātniskā statistika- aptuveni kurā atkārtojuma reizē tie bandīti tika pieķerti un apm (Valstiski/Vidēji) pēc kuras pieķeršanas reizes viņi savus tos paradumus mainīja (vai nemainīja)? Kurš diez viņos ieprogrammēja šo nesodāmības pārliecību?

Mareks 30.augusts 2024 20:25
0 0 Atbildēt

Kā tā valdība atļaujas ierobežot mani, neļauj braukt, kā gribu, dzert arī neļauj.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ceļu būvnieki uzliek zīmi 50, bet paši brauc uz 70 km/h ar smago pa Rīgas Jūrmalas šoseju būvdarbu zonu (+ VIDEO) 9

iAutolv uzfilmē būvnieku transportu, kas brauc ar ātrumu 70 km/h objektā, kur paši būvnieki uzlikuši maksimālā ātruma ierobežojumu 50 km/h. Lasīt vairāk

 

Kur lai tos liek? - Zēbriges osta Beļģijā sāk pārpildīties ar elektromobiļiem 6

Zēbriges osta Beļģijā ir viens no lielākajiem loģistikas centriem Eiropā, taču arī tam ir savas robežas. Lasīt vairāk

 

Sākusies Eiropas ceļu policijas tīkla "Roadpol" akcija "Drošības dienas" (+ VIDEO) 10

“Joprojām kā ikdienā, tā arī šīs akcijas laikā visvairāk konstatēto pārkāpumu skaits ir tieši par ātruma pārkāpšanu, kas ir apmēram puse no visiem pārkāpumiem arī ikdienā,” sarunā par “Drošības dienu” akciju raidījumā “Rīta Panorāma” sacīja Valsts policijas Reaģēšanas pārvaldes priekšnieks Juris Jančevskis. Lasīt vairāk

 

Likumsargi dažu stundu laikā aptur vairākus steidzīgus autovadītājus (+ VIDEO) 5

Aizvadītās nedēļas izskaņā, 14. septembrī, Valsts policijas Satiksmes drošības vadības biroja Speciālo uzdevumu nodaļas darbinieki, veicot ikdienas satiksmes uzraudzību gan Ropažu novadā, gan Smiltenes novadā, fiksēja trīs īpaši steidzīgus autovadītājus – viens no viņiem brauca ar 177 km/h pie atļautajiem 110 km/h, taču vēl viens autovadītājs ne tikai krietni pārsniedza atļauto braukšanas ātrumu, bet brauca arī bez transportlīdzekļa vadīšanas tiesībām. Minētie autovadītāji tika apturēti un saukti pie atbildības. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti