Visi komentāri - Būvēs jaunus luksoforus 11 vietās Rīgā

Būvēs jaunus luksoforus 11 vietās Rīgā 8

 

Viena no šīm vietām būs Lāčplēša ielā pie Rūsiņa ielas Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Rīgas pašvaldība | 4.februāris 2025 9:57

Satiksmes drošības uzlabošanas nolūkos šogad Rīgā plānots izbūvēt 11 jaunus luksoforus.

Lai gājējiem nodrošinātu drošu pārvietošanos un ielu šķērsošanu, gājēju luksoforus izbūvēs

Lāčplēša ielā pie Rūsiņa ielas, Lāčplēša ielā pie Abrenes ielas, Gustava Zemgala gatvē pie Vairoga ielas, Juglas ielā starp Ūdeļu un Biķernieku ielu, kā arī Melnsila ielā pie nama Nr.21.

Tāpat arī plānota luksoforu izbūve Pērnavas un Vārnu ielas krustojumā, Biķernieku un Burtnieku ielas krustojumā, Ģimnastikas, Vaiņodes un Tadaiķu ielas krustojumā un  Dzelzavas un Kaivas ielas krustojumā.

Savukārt, Eksporta, Muitas ielas un 11.novembra krastmalas krustojumā, kā arī Duntes ielā pie nama Nr.8 tiks pārbūvēti esošie luksoforu objekti.

Luksoforu objektu (regulējamas gājēju pārejas vai regulējama krustojuma) izbūve spēj nodrošināt augstāku satiksmes dalībnieku drošības līmeni nekā neregulējams objekts - atsevišķi satiksmes dalībnieki kustību veic nodalītās kustības fāzēs. Turklāt līdz ar satiksmi regulējošo luksoforu izbūvi neregulējamos krustojumos, vienlaikus tiek arī nodrošināta visu atļauto satiksmes virzienu kontrolēta vadība, kas neregulējamos krustojumos bez luksoforu palīdzības nav iespējama, kā arī nodrošināta sabiedriskā transporta kustības prioritāte.

Plānots, ka luksoforu objektu remontdarbu rezultātā tiks paaugstināta satiksmes drošība, samazinātas elektroenerģijas izmaksas un nodrošināta nepārtraukta luksoforu darbība, samazinot to tehnisko bojājumu skaitu.

Tāpat arī tiks nodrošināta esošo luksoforu objektu modernizācija atbilstoši attiecīgās apkaimes mūsdienu vajadzībām – izveidotas jaunas gājēju pārejas, nodrošināta adaptīva (no reālām plūsmām atkarīga) satiksmes vadība, nodrošināta luksoforu redzamība un izveidotas jaunas kustības fāzes.

Plānots, ka būvniecība varētu sākties šā gada vasaras otrajā pusē pēc veiksmīgu iepirkuma procedūru un līgumu noslēgšanas. Tāpat plānots, ka tam tiks atvēlēti nepilni divi miljoni eiro.

 

 
Visi komentāri
 
Freijers 4.februāris 2025 10:33
4 1 Atbildēt

Divas "maģistrālās" ielas - Zemgala gatve un Juglas tiks vēl pačakarētas.

0pis 4.februāris 2025 12:22
0 1 Atbildēt

Juglu tu vari apbraukt - no Berģu viadukta vīlē līdz nākamajam lielajam krustam un brauc laukā pie Ulbrokas apļa. Nav vajadzības braukt pa mazo šauro Juglas ieliņu, kas atdurās aplī.

Freijers 4.februāris 2025 16:38
0 0 Atbildēt

Kādēļ ir jābrauc dziļāk pilsētā tā vietā, lai pēc iespējas apbrauktu tai pa ārmalu ? Cik es saprotu, tad piedāvā lietot Lielvārdes ielu (kur gar malām ir privātmājas starp citu) - kā tad tas ir no urbānisma viedokļa ?

0pis 5.februāris 2025 8:54
0 0 Atbildēt

Neskaidri apzīmēju kā Berģu viaduktu to, kas ir apvedceļš. Vēl pirms iebraukšanas pilsētā no Vidzemes šosejas uzbrauc uz viadukta pirms Berģu staķika, tālāk pa apvedceļu stūrē uz Lubānas ielu - tur ir varianti. Kādēļ gan būtu jāperas iekšā pilsētā Juglā....

anonimikis 4.februāris 2025 13:14
5 0 Atbildēt

Vairumā gadījumu jau dara ko paši gribējāt - likvidē neregulējamas gājēju pārejas uz intensīvas satiksmes ceļiem .

Freijers 4.februāris 2025 16:40
0 0 Atbildēt

Nu šur tur tas ir lietderīgi - piemēram Lāčplēša, pie nosacījuma, ka ir adekvāts taimers starp zaļajiem gājējiem (t.i. nevis katrs pogas spiedējs aiztur plūsmu).

650 5.februāris 2025 7:12
0 0 Atbildēt

Viens lohsafors= 200 lohkstoši.Lieliski.To vaig fiksi passpēt apgūt (izbūvēt), pirms tas jaunais cietas Stablauzis tajā lohMetropolē ierodas.

Tajā LāčuPlēšu ielā vajadzētu ne tikai tos divus,derētu pa starpu iestarpināt starpā vēl kādus 3-4. Katram loham starpenē policistu nepieliksi, bet nu lohsaforu pa to 200,- varētu gan. Jā.

uupis 5.februāris 2025 9:33
0 0 Atbildēt

Nu ja reiz šoferi paši NEJĒDZ izpildīt prasību DOT CEĻU, tad tiaki loģiski ka būs sarkanā gaisma! Paši vien vainīgi!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lai visi nonāktu paradīzē – zināms iemesls, kādēļ automašīna Minhenē iebrauca cilvēku pūlī 2

Policija noskaidrojusi afgāņu patvēruma meklētāja nolūkus, kādēļ tas apzināti vadīja automašīnu virsū cilvēkiem. Lasīt vairāk

 

Slikto grants ceļu dēļ atsakās pārvadāt pat skolēnus (+ VIDEO) 5

Limbažu pusē ceļi vietām ir tik slikti, ka sabiedriskais transports nereti atteicies braukt un pārvadāt pat skolēnus. Lasīt vairāk

 

“Dieva aci” ikvienam - visi BYD saņems pašu izstrādāto autopilota sistēmu God’s Eye 10

Ķīnas autobūves līderis, koncerns BYD, paziņojis, ka autonomās braukšanas sistēmu God’s Eye saņems ikviens viņu ražotais modelis, tostarp arī tie, kurus pieņemts uzskatīt par mazcenas modeļiem. Lasīt vairāk

 

Kas mikroķirurgam patīk jaunākajā Honda CR-V hibrīdā? (+ VIDEO) 8

Honda CR-V ir liels, izskatīgs un moderns japāņu krosovers. Tas pieejams tikai ar pašuzlādes vai lādējamo hibrīddzinēju, un atkarībā no tā ar priekšējo vai visu riteņu piedziņu. Ko par to teiks pazīstams mikroķirurgs ? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti