Teng Tools Rallijs Madona – pārsteidzoši asa cīņa N4 klasē 2

 
7.jūnijs 2010 9:37

Ar spīdošu Ivara Vasaraudža un Pētera Spredža, kā arī Mika Ernstsona un Kārļa Kļaviņa ekipāžu uzvaru ir noslēdzies Latvijas Rallija čempionāta un Latvijas Rallijsprinta čempionāta 4. posms Teng Tools Rallijs Madona.

Tas - vienlaikus ar Madonas pilsētas svētkiem 5. un 6. jūnijā notika Madonā un tās apkārtnē.

Divu dienu garumā gan rallija, gan rallijsprinta dalībnieki demonstrēja savu meistarību un lielā ātrumā cīnījās par sekundes desmitdaļām. Ārkārtīgi sīvu cīņu no starta līdz pat finišam sagādāja N4 klases rallija ekipāžas.

Rallijsprintā cīņu netrūkst

Rallijsprinta kopvērtējumā un 4WD+ ieskaitē lielisku sniegumu Teng Tools instrumentu atbalstītajā rallijā demonstrēja Mika Ernstsona un Kārļa Kļaviņa ekipāža. Tā līdera pozīcijas ieņēma jau sākot no rallija starta un, uzvarot pirmajos četros ātrumposmos, pārliecinoši atrāvās no sekotājiem. Pēc pirmās sacensību dienas otro vietu ieņēma Rolands Mēnesis ar Māri Ziediņu, taču otrās dienas sākumā viņi savas pozīcijas zaudēja. Līdz rallija finišam viņi tās atguva, taču līderi bija pārāk tālu, lai tos noķertu. Trešo vietu šajā klasē izcīnīja Nauris Berķis un Arvils Piķis.

Klasē 4WD pārliecinoši uzvarēja Ali Jansona un Ivara Krieva ekipāža, kuriem tuvākie sekotāji Didzis Blūms un Aigars Rencis, kā arī Ints Jeršovs un Jurģis Ozols zaudēja aptuveni divas minūtes. Daudz sīvāka cīņa bija vērojama 1600+ klasē. Tajā pirmās dienas līderus Ģirtu Torganu un Rolandu Liazānu pēdējā ātrumposmā izdevās apsteigt Ulda Brieža un Monvida Austruma ekipāžai. Zaudējot tikai 1,2 sekundes, trešajā vietā finišēja Kaspars Brencis un Armands Ziemelis. 1600 klasē uzvaru izcīnīja Raivis Ozoliņš un Jānis Veilands, taču no viņiem ne mirkli neatpalika ne Arvo Himičs ar Gintu Lasmani, ne Toms Zeleznevs ar Gaidaru Aunu, kuri šādā secībā arī sadalīja atlikušās godalgotās vietas.

Rallijsprinta 4WD Open ieskaitē uzvaru izcīnīja Jānis Vorobjovs ar Gunti Zicānu, apsteidzot Jāni Feldmani un Anriju Jessi, kā arī Alekseju Mersijanovu un jevgēņiju Kalačevu. 2WD Open klasē uzvaru izcīnīja Ivars Norberts un Modris Žeimuts.

Rallijsprinta Road klases sportistiem šoreiz nācās sacensties ļoti garos ātrumposmos, no kuriem garākais bija pat 125,95 km garš. Tas neliedza uzvarēt Mārim Freibergam un Edgaram Trūpam, kuri šosezon ir uzvarējuši visos čempionāta posmos. Otro vietu izcīnīja Kaspars Borgs un Andris Pāpe, trešo – Uldis Dūka un Pēteris Dūka.

Rallisti savērpj intrigu

Ivara Vasaraudža, Pētera Spredža un viņu Mitsubishi Lancer WRC ātrums ir neapšaubāms. Šo trijotni Latvijā nespēj noķert neviens, līdz ar to uzvara rallija kopvērtējumā un A Plus ieskaitē ar pamatīgu pārsvaru pār sekotājiem ir tikai un vienīgi pašsaprotama. A Plus ieskaitē otro vietu izcīnīja Raimonds Kisiels un Gatis Panavs, kuriem šoreiz vēl nesanāca finišēt arī otrajā vietā rallija absolūtajā vērtējumā, kaut arī pietrūka pavisam nedaudz – aptuveni 15 sekundes. Trešo vietu šajā klasē izcīnīja Mārtiņš Svilis un Aivis Aizsilnieks, kuri visu ralliju cīnījās ar lietuviešiem Roku Lipeiķi un Ingu Lapeikīti.

Cīņa N4 klasē šoreiz bija spraigāka par spraigu – par godalgoto vietu sadalījumu līdz pat finišam sekundi sekundē cīnījās piecas ekipāžas. Sākot no rallija starta līderi šajā cīņā bija Aivis Egle un Mārtiņš Jerums, taču viņi nedrīkstēja atslābināties ne mirkli, jo viņiem aiz muguras notika ļoti asa cīņa. Abas sacensību dienas otro pozīciju centās noturēt Māris Neikšāns un Raivis Jansons, kuriem uz papēžiem mina Jānis Vorobjovs un Guntars Zicāns, kā arī Jānis Feldmanis ar Anriju Jessi. Savukārt Andis Neikšāns ar Pēteri Dzirkali, kuri pirmajā dienā piedzīvoja likstas ar sava rallija automobiļa bremžu sistēmu, otrajā burtiski lidoja, lai atgūtu iepriekš zaudēto – Andis visos otrās dienas ātrumposmos uzrādīja labākos N4 klases rezultātus un, apsteidzot Jāni Feldmani, bīstami pietuvojās pirmajam trijniekam. Visa cīņa izšķīrās pēdējā ātrumposmā – Vorobjovs neizturēja spriedzi un kādā krustojumā smagi kļūdījās, pabraucot garām krustojumam, savukārt Andis Neikšāns uzrādīja tik labu rezultātu, ka apsteidza savu brāli un finišēja otrajā vietā Eglem zaudējot tikai 3,83 sekundes. Trešajā vietā finišēja Māris Neikšāns, Andim zaudējot 4,42 sekundes.

Otrajā dienā 2WD ieskaitē fantastisku sniegumu demonstrēja Ivo Ķilpis ar Arti Ceriņu, kuri pirmajā dienā zaudēja daudz laika dzinēja defekta dēļ. Viņi centās noķert līderus – Artūru Priednieku un Jāni Kirkovaldu, samazinot vairāk kā minūti lielo laika deficītu uz pusi, tādējādi izcīnot otro vietu un izpelnoties nemazums ovāciju no skatītāju puses. Trešajā vietā šajā ieskaitē finišēja Ivo Priedītis ar Mārtiņu Vitkovski.

Ātruma Cilts Lukss balva Ķilpim

LTV7 raidījuma Ātruma Cilts īpašo balvu par labāko un skaistāko lēcienu Klasnavas ātrumposma tramplīnos apbalvošanas ceremonijā saņēma Ivo Ķilpis un Artis Ceriņš. Raidījuma vadītāja Sanita Pelēķe, pasniedzot balvu, gan atzina, ka Ātruma Cilts Lukss balvai ir bijis arī otrs pretendents – Ivars Vasaraudzis, kurš ar saviem lēcieniem tramplīnos pārsteidza nevienu vien WRC pazinēju un Somijas rallija biežu viesi.

Sacensības turpinās! Skatītāji pret Vasaraudzi, Egli un Priednieku

10. jūnijā, pulksten 19:00 Ātruma Cilts kartinga hallē notiks nebijušas sacensības, kurās jebkurš Teng Tools Rallijs Madona skatītājs varēs pierādīt savu spēju stāties pretī īstiem rallija pilotiem - Teng Tools Rallijs Madona visu trīs ieskaišu uzvarētājiem – Ivaru Vasaraudzi, Aivi Egli un Artūru Priednieku. Šiem pilotiem pretī gan stāsies tikai trīs ātrākie rallija skatītāji, kuri no sešiem labāko kvalifikācijas braucienu autoriem tiks noskaidroti priekšsacīkstē, kas notiks tieši pirms skatītāju un rallija pilotu sacīkstes. Visi sacensties gribētāji tiek aicināti no pirmdienas līdz trešdienai, paņemot līdzi Teng Tools Rallijs Madona skatītāja karti, doties uz Ātruma Cilts kartinga halli un, uzrādot labākos apļa laikus, mēģināt kvalificēties priekšsacīkstei. Kvalifikācijas laiki tiks apkopoti katru vakaru un tiks publicēti gan www.rallymadona.lv, gan www.autorally.lv mājas lapās.

 
Visi komentāri
 
277438. viesis 7.jūnijs 2010 15:47
0 0 Atbildēt

KAD VIENREIZ BEIGS PIEMINĒT TO PUIŠELI VASARRAUDZI,KURS BRAUC AR 2 REIZES JAUDĪGĀKU AUTO NEKĀ N4 MAŠINAS ...BESĪ ...

Virsrakstā bija jābūt " Atkal uzvar talantīgākais rallists Latvijā -Egle"

277442. viesis 8.jūnijs 2010 10:23
0 0 Atbildēt

277438. viesis pirms 19 stundām

KAD VIENREIZ BEIGS PIEMINĒT TO PUIŠELI VASARRAUDZI, KURS BRAUC AR 2 REIZES JAUDĪGĀKU AUTO NEKĀ N4 MAŠINAS... BESĪ...

----------------------------------

Tu kaut ko jeedz no automobilju klaseem? Cik peec FIA noteikumiem jaabuut max rallija auto jaudai (N / A / WRC) un max aatrumam? Jeb tu domaa, ka Vasaraudzha mashiinai ir 600 ZS? :-) BESII IDIOTI! :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti