Neikšānam 22.vieta kopvērtējumā Somijas rallijā

 
2.augusts 2010 10:42

Noslēdzies pasaules autorallija čempionāta posms "Neste Oil Rally Finland". 22.vietā absolūtajā vērtējumā un 13.pozīcijā N4 klasē finišēja "LMT rallija komandas" ekipāža Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals.

Diena "Latvijas Mobilā Telefona rallija komandai" neiesākās iepriecinoši. Pēc labi aizvadītajām rallija pirmajām divām dienām, 13. ātrumposms neveiksmīgs izvērtās Mārim Neikšānam/Raivim Jansonam. Ekipāža piedzīvoja avāriju, tomēr sacensības turpināja. Diemžēl avārijas sekas bija pārsista riepa, un jau nākamajā ātrumposmā vēl viena riepa izlaida gaisu - sacensības nācās pārtraukt, jo mašīnā bija tikai viens rezerves ritenis.

<250>Savukārt Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals sacensību pēdējo dienu aizvadīja stabili, katrā ātrumposmā uzrādot 14. līdz 18. labāko rezultātu N4 klasē. Tas finišā deva 13. rezultātu N4 grupā, bet neoficiālajā klasisko N4 automašīnu (standarta pilnpiedziņas automašīnas ar turbo dzinēju) vērtējumā "Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas" duets palika ceturtie, nieka 8,5 sekundes aiz trešās vietas.

"Šādā konkurencē izcīnīt 13. vietu klasē ir labs sasniegums. Ja salīdzinām ar tiem konkurentiem, kuri brauc ar līdzvērtīgu tehniku, finišējām ceturtie. Kopumā rallijs bija ļoti sarežģīts, jo īpaši fiziski. Daudz stundu pavadījām mašīnā, gulēt sanāca ļoti maz. Tad tādēļ, ka ja iepriekš Somijas rallijs risinājās četras dienas, tad šoreiz tie paši ātrumposmi bija saspiesti trīs dienās," stāsta Andis Neikšāns. "Ar rezultātu esam apmierināti. Sportiskajā ziņā noteikti esam progresējuši, salīdzinot ar 2008. gadu, kad Somijā startējām iepriekšējo reizi. Liels paldies visiem faniem, kuri bija ieradušies mūs atbalstīt! Ceru, ka viņiem patika mūsu sniegums!"

Mārim Neikšānam Somijas rallijs paliks atmiņā kā ne īpaši veiksmīgs. Savus trešās sacensību dienas piedzīvojumus viņš komentēja šādi: "Dienu iesākām labi - vienā tempā ar brāli. Nākamajā ātrumposmā netālu no finiša sākās problēmas ar bremzēm, kā rezultātā aptuveni kilometru no finiša bremzes pazuda, izlidojām no trases un apmetām kūleni. Pārsitām riteni, kuru nācās mainīt. Diemžēl nomainītais ritenis nākamajā ātrumposmā izlaida gaisu un aptuveni dopa pusē nācās izstāties - nebija iespējams turpināt ceļu līdz servisa zonai uz diska. Žēl, bet tāds ir rallijs. Vismaz esmu ieguvis pārliecību, ka Somijā iespējams pabraukt arī ātri. Ja 2007. gadā N4 uzvarētājam Patrikam Flodinam zaudējām 1,5 sekundes uz vienu ātrumposma kilometru, tad šogad šim pašam sportistam līdz avārijas brīdim piekāpāmies vien 0,7 sekundes. Tātad esam progresējuši!"

Nākamais starts "Latvijas Mobilā Telefona rallija komandai" paredzēts augusta beigās, kad Liepājas apkārtnē risināsies Latvijas autorallija čempionāta posms "Kurzeme 2010". Pirms šīm sacensībām Latvijas čempionāta kopvērtējumā Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals ir Latvijas čempionāta līderi, bet Māris Neikšāns/Raivis Jansons ieņem trešo vietu N4 klasē.

"Neste Oil Rally Finland". Rezultāti N4 klasē

1. J.Hanninens/M.Markula (Somija, Škoda Fabia S2000) 2.40:36,4

2. P.G.Andersons/A.Fredriksons (Zviedrija, Škoda Fabia S2000) +1:10,7

3. P.Sandels/E.Akselsons (Zviedrija, Škoda Fabia S2000) +1:30,0

4. T.Gardemeisters/T.Suominens (Somija, Ford Fiesta S2000) +1:47,2

5. M.Prokops/J.Tomaneks (Čehija, Ford Fiesta S2000) +4:07,2

6. J.Tuohino/M.Salinens (Somija, Ford Fiesta S2000) +4:09,7

15. A.Neikšāns/P.Dzirkals (Latvija, Mitsubishi Lancer Evo IX) +9:30,4

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti