A.Neikšāns un „LMT rallija komanda” – Latvijas čempioni autorallijā!

 
30.augusts 2010 0:00

Pēc 12 autosportā pavadītiem gadiem, pie sava pirmā Latvijas čempiona titula ticis „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” pilots Andis Neikšāns.

Pie tam viņš to paveicis prestižākajā Latvijas autosporta disciplīnā – rallijā – un prestižākajā klasē N4. Pateicoties Anda Neikšāna/Pētera Dzirkala un Māra Neikšāna/Raivja Jansona ekipāžam, arī „Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda” jau vienu posmu līdz čempionāta noslēgumam kļuvuši par Latvijas čempioniem autorallijā.

Sestdien, 28. augustā, noslēdzās Latvijas autorallija čempionāta priekšpēdējais – sestais posms – rallijs „Kurzeme 2010”. Tajā uzvaru N4 klasē izcīnīja Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals, bet komandu vērtējumā kārtējo reizi (piekto sešu posmu laikā!) nepārspējama bija „Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda”. Komandas otra ekipāža Māris Neikšāns/Raivis Jansons finišēja ceturtie, saglabājot iespējas cīnīties par trešo vietu kopvērtējumā.

Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals sacensības iesāka ar labāko laiku pirmajā ātrumposmā un trešo labāko laiku otrajā dopā. Šāds sniegums ļāva „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandai” izšķirošo sacensību dienu uzsākt 3 sekundes priekšā konkurentiem Jānim Vorobjovam/Guntaram Zicānam un deviņas sekundes priekšā Aivim Eglem/Mārtiņam Jerumam. Nākamās dienas pirmajos divos ātrumposmos pārsvars tika vēl nedaudz pieaudzēts, un pēdējos dopos to izdevās nosargāt.

„Tā ir fantastiska sajūta! Pirmo reizi karjerā esmu kļuvis par Latvijas čempionu! Iepriekš teju katru gadu esmu bijis ļoti tuvu titulam, taču vienmēr tas pēdējā mirklī aizgājis gar degunu. Beidzot tas ir noticis!,” saka Andis Neikšāns, kurš nav gatavs apstāties pie sasniegtā – galu galā šobrīd viņam ir tikai 25 gadi. „Kurzemes rallijs bija ļoti saspringts – visu laiku bija jābrauc ar maksimālo atdevi. Jānis un Aivis bija ļoti ātri un beigās viss trijnieks sabrauca astoņās sekundēs. Lieliska cīņa!”

Māris Neikšāns/Raivis Jansons ralliju uzsāka ļoti ātri, esot N4 klases līderi pēc pirmās dienas. Tomēr nākamajā dienā „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” duets īsti nespēja konkurēt ar vadošajām ekipāžām, un sacensības noslēdza ceturtajā vietā, saglabājot iespējas pacīnīties par trešo vietu kopvērtējumā. „Laikam Somijas rallija avārija atstājusi sekas uz mūsu sniegumu trasē,” secina Māris Neikšāns. „Jāizanalizē Kurzemes rallijs, jāpieņem pareizie lēmumi, un jācīnās par bronzas medaļu čempionāta noslēdzošajā posmā! Liels prieks par Anda čempiona titulu! Pēdējo reizi kāds no Neikšāniem čempions bija 2004. gadā, kad es uzvarēju Latvijas čempionātā AN2000 klasē. Tagad beidzot tituls ir arī Andim!”

Šobrīd „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” sacensību plānos ir pārtraukums līdz septembra beigām, kad risināsies Latvijas autorallija čempionāta pēdējais posms „Latvija 2010”.

Komandas ģenerālsponsors jau no 2004. gada ir „Latvijas Mobilais Telefons”. Vēl komandu atbalsta auto apkalpošanas un īres kompānija „AMP Motorsport”, sporta transmisiju ražotāji „Samsonas Motorsport”, būvkomānija „LEC”, „Neste Oil”, drošības sistēmu laboratorija „Guard Lab”, „Gros Auto” un „Juneka”.

Rallija „Kurzeme 2010” rezultāti

1. G.Gross/R.Molders (Igaunija, Ford Focus WRC) 50:36,53
2. R.Kisiels/A.Ronis (Skandi Auto Rally Team, Mitsubishi Lancer WRC) +1:18,71
3. A.Neikšāns/P.Dzirkals (LMT Rallija komanda, Mitsubishi Lancer Evo IX) +1:28,52
4. J.Vorobjovs/G.Zicāns (Vorobjovs Racing, Mitsubishi Lancer Evo X) +1:35,25
5. A.Egle/M.Jerums (Tieto/Kronus Rally Team, Mitsubishi Lancer Evo IX) +1:36,48
6. M.Neikšāns/R.Jansons (LMT Rallija komanda, Mitsubishi Lancer Evo IX) +1:55,49

 

Latvijas čempionāta kovērtējums N4 klasē pēc 6. posma

1. A.Neikšāns/P.Dzirkals (LMT Rallija komanda, Mitsubishi Lancer Evo IX) 49 punkti

2. A.Egle/M.Jerums (Tieto/Kronus Rally Team, Mitsubishi Lancer Evo IX) 40 punkti

3. J.Vorobjovs/G.Zicāns (Vorobjovs Racing, Mitsubishi Lancer Evo X) 36 punkti

4. M.Neikšāns/R.Jansons (LMT Rallija komanda, Mitsubishi Lancer Evo IX) 33 punkti

5. J.Feldmanis/A.Jesse (Mitsubishi Lancer Evo X) 20 punkti

6. R.Mēnesis/M.Ziediņš (Ajags Latvija, Mitsubishi Lancer Evo IX) 8 punkti

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti