Svētdien «Biķernieku» trasē finišēs vasaras autosprinta čempionāts

 
30.septembris 2010 0:02

Svētdien, 3.oktobrī „Biķernieku” trasē Rīgā noslēgsies Latvijas vasaras autosprinta čempionāts. Sestā posma starts paredzēts plkst. 12.

Uz starta stāsies aptuveni 50 braucēju, kuri būs aizvadījuši vismaz vienu obligāto treniņu. Pēdējais treniņš notiks ceturtdien, 30. septembrī no plkst. 18 līdz 20.


„Biķernieku” trases shēma Latvijas autosprinta čempionāta 6. posmam.

<250>Pirmais treniņš pirms 3. oktobrī paredzētā Latvijas vasaras autosprinta čempionāta posma tika aizvadīts jau pagājušajā ceturtdienā un pulcēja visnotaļ daudz dalībnieku. Labākie braucēji aptuveni 2 km garo trasi, kas ietver daļu autoapļa un daļu kartinga trases, veica nedaudz ātrāk par minūti un 50 sekundēm. Atgādināsim, lai iegūtu atļauju startēt sacensībās, dalībniekiem ir jāpiedalās vismaz vienā obligātajā treniņā. Pēdējais treniņš (dalības maksa 10 lvl) notiks ceturtdien, 30. septembrī no plkst. 18 līdz 20. Treniņos var piedalīties jebkurš braukt gribētājs ar motorsportam paredzētu ķiveri. Svētdien no plkst. 9 līdz 11 paredzēta dalībnieku reģistrācija un tehniskā komisija, bet sacensību starts plkst. 12. Ieejas maksa skatītājiem 1 lats.

Aplūkojot pieteikumu sarakstu, redzams, ka vasaras autosprinta sezonas noslēguma posms „Biķerniekos” izraisījis arī citu disciplīnu braucēju interesi. Trasē varēs redzēt gan rallija braucējus, gan supersprintistus, kā arī dažus šosejas sacensību „Dzintara Volga” dalībniekus ar „VAZ” markas automašīnām. Pagaidām gan tikai baumu līmenī sagaidāma arī ar rotora tipa motoru aprīkota „žiguļa” piedalīšanās.

Jau pirms pēdējā posma ir zināms viens čempions - šosezon uzvarot četros posmos, trešo gadu pēc kārtas ātrākais 2500+ ir Mareks Matvejevs („Opel Corsa”). Šajā grupā zināms arī sudraba medaļas ieguvējs - Normunds Orlovs („BMW Compact 323ti”). Uz bronzas godalgu pretendē trīs braucēji - Atis Līcis („Renault Clio”), Ģirts Vītiņš („Renault Clio”) un Ēriks Ozoliņš („VW Golf III”).
Pamatīga intriga izveidojusies 1800 klasē. Pirmajos trīs posmos uzvarēja Jānis Skujiņš („BMW 318 iS”), bet turpinājumā stafeti pārņēmis Imants Firsts („Toyota Corolla”), esot ātrākais nākamajos divos posmos. Šobrīd četru punktu pārsvars ir Skujiņam, kas nozīmē, ka Firsts viņu var apsteigt tikai uzvaras gadījumā. Turklāt atrisinājuma meklēšana var nonākt tik tālu, ka vienāda punktu skaita gadījumā būs jāskatās papildrādītājs, kuram vairāk uzvaru atsevišķos braucienos. Arī šajā kritērijā pagaidām pārāks Skujiņš – piecas pret četrām. Bronzas medaļu jau pirms pēdējā posma nodrošinājis Firsta komandas biedrs Andris Slišāns („Toyota Corolla”).

Deviņu punktu pārsvaru pār tuvāko sekotāju 2500+ klasē iekrājis Andris Slava („Mitsubishi Lancer EVO”), kurš uzvarējis divās sacīkstēs pēc kārtas. Kopvērtējuma līderi var apsteigt vienīgi Mareks Štolcermanis („Nissan 350 Z”). Štolcermanim ir nepieciešama uzvara sacīkstēs un labākie rezultāti abos braucienos, turklāt Slavam jāfinišē ne augstāk par trešo vietu. Ja nebūs lietus sacīkstes, šāds iznākums ir visnotaļ iespējams. Taču jāatceras, ka visas trīs iepriekšējās reizes „Biķerniekos” ir bijis lietus. Uz medaļām pretendē arī Aivars Ezeriņš („Subaru Impreza”), Ainars Eikerts („Mitsubishi Lancer EVO VIII”), Uģis Geide („Mitsubishi Lancer EVO”) un Ints Jeršovs („Subaru Impreza”).

Jau pirms „Biķernieku” posma zināmi pirmo divu vietu ieguvēji „1800 Street” klasē – pirmais Guntis Lapiņš („VW Golf”), otrais Jānis Strazdiņš („BMW 318 ti Compact”). „2500 Street” grupā atlikuši divi pretendenti uz kopvērtējuma uzvaru - Ēriks Ozoliņš („VW Golf III”) un Aigars Tīdmanis („BMW 323ti”). Līdzīga situācija arī „2500+” klasē, tomēr spēcīgākais dalībnieku sastāvs pēdējā posmā gandrīz droši ļauj apgalvot, ka uzvarētājs kopvērtējumā būs Einārs Juškovskis („Subaru Impreza”), bet Agrim Štikānam („Audi S2”) būs jāsamierinās ar otro vietu.

Arī šogad vasaras sprinta rīkotāji turpina sadarbību ar „Kumho” riepu piegādātajiem un sacensību dalībniekiem tiek piedāvāta īpaša cena. Latvijas vasaras autosprinta čempionāta atbalstītāji 2010. gada sezonā: „Point Transaction Systems”, „Auto24.lv”, „Baltikums apdrošināšana”, „Fixbox”. Informatīvais atbalsts no žurnāla „AutoEuro”, „iAuto.lv”, „jauniauto.lv”, „nightlife.lv”, „burnout.lv”. Visa informācija par sacensībām www.vasarassprints.lv

Latvijas čempionāts vasaras autosprintā

Kopvērtējums pirms 6. (no 6) posma

1800
Jānis Skujiņš 114, Imants Firsts, 110, Andris Slišāns 95, Gatis Klasiņš 81, Edgars Karlsons 61, Raimonds Smeilis 57.
2500
Mareks Matvejevs 118, Normunds Orlovs 101, Atis Līcis 86, Ģirts Vītiņš 79, Ēriks Ozoliņš 79, Reinis Lazdiņš 70.
2500+
Andris Slava 103, Mareks Štolcermanis 94, Aivars Ezeriņš 89, Ainars Eikerts 88, Uģis Geide 82, Ints Jeršovs 79.
Kausa izcīņa
„1800 Street”
Guntis Lapiņš 117, Jānis Strazdiņš 103, Raimonds Smeilis 70, Edgars Karlsons 70, Dzintars Raits 31, Andrejs Kuvšinovs 25.
„2500 Street”
Ēriks Ozoliņš 103, Aigars Tīdmanis 88, Mārtiņš Gūtmanis 88, Edgars Poriņš 88, Guntars Brauns 57, Kaspars Pakše 48.
„2500+ Street”
Einārs Juškovskis 94, Agris Štikāns 90, Gunārs Greiža 43, Matīss Mežaks 25, Daniels Baltais 25, Andrejs Švagris 25.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti