Folkreisa fināls sestdien 333 trasē

18.oktobris 2010 13:06

23.oktobrī Ropažos, sporta kompleksā 333 notiks LAF Folkreisa Vasaras kausa pēdējais – izšķirošais – posms.

Sacīkstē par vienīgo uzvaru cīnīsies aptuveni 30 dalībnieki, bet folkreisa centrālā seriāla kopvērtējuma uzvarētājs noskaidrosies Artūra Bāriņa, Jāņa Nikela un Mārtiņa Lapsas cīņā. Tāpat vēl nav zināmi arī uzvarētāji junioru un komandu vērtējumā. Sestdienas sacīkste tiks vērtēta arī Zemgales un Vidzemes seriālu ieskaitē, līdz ar to kļūs zināmi laureāti arī šajos reģionos.


Jānis Nikels ir viens no galvenajiem Folkreisa Vasaras kausa pretendentiem. (Foto: Viesturs Saukāns)

Sestdien folkreisa dalībnieki cīnīsies 333 trases garajā versijā, kurā būs gan daudz asfalta, gan grunts daļas. Lielais dalībnieku skaits ļaus veidot arī vairākas kvalifikācijas grupas, kas finālā iekļuvušo dalībnieku sastāvu padarīs neprognozējamu. Jāņem vērā, ka sacīkstē savā ieskaitē cīnīsies arī autokrosa un rallijkrosa sportisti. Sacensību sākums skatītājiem – pl.12:00.

Matemātiski par LAF Folkreisa Vasaras kausa ieguvējiem var kļūt vienīgi Bāriņš (Jelgava), Nikels (Strenči) un veiksmes gadījumā arī Lapsa (Katlakalns). Reālākie pretendenti ir pirmie divi, kurus šķir tikai seši kopvērtējuma punkti – Bāriņam 60 punktu, Nikelam – 54. Seriālā, kurā posma uzvara kopvērtējumā nes 20 punktu, izredzes uz uzvaru saglabājas arī Mārtiņam Lapsam, kuram kopvērtējumā 41 punkts. Taču viņa uzvaru var sarūpēt ievērojama veiksmes deva.

Komandu vērtējumā pirms pēdējā posma vadībā atrodas Folkreisa Fabrikas vienība, kuru pārstāv Jānis Nikels un brāļi Mareks un Rihards Daiņi (Jūdaži). Komanda pirms pēdējā posma veikusi arī tehnisku bruņošanos, tāpēc saglabā favorītes statusu. Galvenie konkurenti – Raunas Bruģakmens vienība – atpaliek no līderiem par 11 punktiem (punktu maksimums, ko var gūt viena komanda sacīkstē – 37 punkti). Cīņa par šo vērtējumu noritēs līdz pēdējam sezonas aplim.

Junioru kopvērtējuma vadībā pašlaik atrodas Sandis Džeriņš (Vecpils), kurš sakrājis 57 punktus. Par pieciem punktiem mazāk Rihardam Dainim, kas nozīmē, ka arī šajā ieskaitē viss vēl nav beidzies. Turklāt paredzams, ka pēdējā sacīkstē junioru (1989. gadā un vēlāk dzimušie) būs vairāk – šosezon četriem startējušajiem pievienosies kroskartu braucējs Eliss Dukaļskis (Sigulda), pastāv iespēja, ka būs vēl kāds jaunais braucējs.

LAF Folkreisa Zemgales kausa kopvērtējuma vadībā pirms pēdējā posma atrodas Ivars Kerns (Rīga), no kura tikai par punktu atpaliek Raivis Riekstiņš (Turkalne). Taču teorētiski uz uzvaru kopvērtējumā pretendē 11 dalībnieki! Teorētiski desmit uzvaras pretendenti arī uz LAF Folkreisa Vidzemes kausu, taču reālākie favorīti ir Raivis Riekstiņš un Roberts Plūme (Valmiera).
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Viesojamies Kuldīgā jaunajā mākslas kvartālā "Duna Brewery un KOPA" Kaļķu ielā 14 (+ VIDEO)

Latvijas Gada auto 2023 testa dalībnieki piestāj Kuldīgā, jaunajā mākslas kvartālā "Duna Brewery un KOPA". Eksperti šeit var atpūsties, bet elektroautomobiļi papildināt enerģijas krājumus. Lasīt vairāk

 

Vai drīkst glabāt riepas uz balkona? 3

Pēc katras nomaiņas riepas tiek novietotas glabāšanā līdz nākamai sezonai. Noteikti esat aizdomājušies, ka to kalpošanas ilgums atkarīgs arī no uzglabāšanas apstākļiem. Lasīt vairāk

 

Dabasgāzes un siltumenerģijas atbalstu piemēros automātiski

Nākamā apkures sezona būs dārga. Tāpēc valdība sagatavojusi dažādus iedzīvotāju atbalsta veidus. Bet kā pie tiem tikt? Kam atbalsts pienāksies automātiski, kam – nāksies pieteikties? Lai gan joprojām ir daudz nezināmo, šis tas kļuvis skaidrāks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Toyota pirmais 100 % elektromobilis (+VIDEO) 5

Toyota ir hibrīdauto pionieris, turpretim sava elektromobiļa japāņiem nebija. Tāpēc pirmais 100% bateriju auto no hibrīdu senseja ir notikums, kas jāredz klātienē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti