Rallijs «Sarma 2011» - tradīcijas un pārsteigumi 3

17.janvāris 2011 7:45

Latvijas rallija sezona bez “Sarmas” nav iedomājama, un arī šogad, 12.-13. februārī notiks ziemas rallijs un rallijsprints „Sarma 2011”.

Pats pirmais „Sarmas” rallijs startēja Rīgā, Raunas ielā, 1976.gadā, tā maršruts tolaik virzījās tālāk uz Siguldas un Kangaru pusi. Gulbeni par savu mājvietu „Sarma” sauc kopš 1984.gada, kad Vilhelms Sniedzāns pārliecināja, ka ziemas rallijam ir jānotiek tur, kur patiešām ir ziema, sniegs un sasaluši ceļi, tātad – Gulbenē!

Pirmsākumos, līdz 1987.gadam, „Sarma” bija komandu rallijs, kur ekipāžas startēja vienlaikus komandā pa trijām automašīnām un finiša laiks tika fiksēts tikai pēc pēdējās no tām. Kopš tiem laikiem ir mainījusies gan tehnika, gan izaugušas jaunas autosportistu paaudzes, bet pats rallijs „Sarma” ir nemainīga vērtība – tas ir vienīgais rallijs Latvijā, kas norisinās jau 34 gadus bez pārtraukumiem, gan labākos, gan mazāk „treknos” gados. Pat tad, kad citur nav februārī bijis ne ziemas, ne sniega, gulbenieši vienmēr ir mācējuši sarunāt tur, „augšā”, un arī laika apstākļu dēļ „Sarma” atcelta nekad nav tikusi.

Ierasts, ka rallijs „Sarma” tradicionāli notiek Gulbenes pusē, bet šogad „Sarma” startēs Alūksnē un bez jau zināmajiem dopiem rallijā ir iekļauti arī Alūksnes novada ceļi, kuros sacensības paredzētas divos nakts ātrumposmos (te sportisti trasē dosies pēc „rāvējslēdzēja” principa).

Otrā rallija diena sāksies 10:00 pie Vecgulbenes muižas un norisināsies Gulbenes pusē ar 6 ātrumposmiem, kur dažiem klasiskiem, gadiem zināmiem dopiem pievienosies arī līdz šim „Sarmā” neiekļauti ceļi. Abās rallija dienās sportistiem ātrumposmos būs jānobrauc 108,78 kilometri.

„Sarma 2011” būs vienlaikus Latvijas rallija čempionāta 2.posms, rallijsprinta čempionāta 1.posms, Baltijas Ziemas kausa noslēdzošās sacensības pēc Viru (Igaunijā un Utenā (Lietuvā), tāpat „Sarmā” sportisti cīnīsies arī Latvijas čempionāta rallijā-reidā 1.posmā.

Organizatori ir parūpējušies, ka arī Road klases braucēji, kas startē rallijsprinta čempionāta ietvaros, varēs mazliet vairāk izjust īsta rallija garšu - viņiem pirms un pēc došanās regularitātes braucienā, ātrumposmā tiks iekļauta arī neliela sprinta distance.

Domājot par skatītāju ērtībām, šogad tiek piedāvāts rallija ieejas biļetes iegādāties, vienkārši nosūtot SMS uz numuru 1800 ar kodu SARMA2, pretī saņemot īsziņu, kas būs ieejas biļete uz vienu ātrumposmu (2 LVL) vai SARMA5 – ieejas karte uz abām rallija dienām (5 LVL).

Ir skaidrs, ka 12.-13.februārī Gulbenes un Alūksnes pusē mūs gaida skaists ziemas rallijs – tiekamies „Sarma 2011” trasēs!

Jaunākā informācija ap un par ralliju „Sarma 2011” – www.autorally.lv un www.4rati.lv.

Dace Janova, www.4rati.lv
 

 
Visi komentāri
 
281538. viesis 8.februāris 2011 16:16
0 0 Atbildēt

Pirmais rallijs SARMA notika 1975.g 23.novembrī RĪGĀ KPO Raunas ielaKP1 Bulduri KP2 Milzkalne PS-1,PS-2 PS-3,PS-4 KP3 Purmaļi KP4Stende PS-5 KP5 Kabile KP6KandavaPS-6 KP7Lamiņi PS-7 KP8Pluģi PS-8 KP9 Kalnciems PS-9,PS-10 KP10 Plakanciems PS-11 KP11Rīga KP12 Raunas iela ar kopējo garumu 607,5 km ,tai skaitā 42,6km papildsacensības 1976.g 20-21.novembrīnotika otrais rallijs "SARMA-76" Rīgā

281539. viesis 8.februāris 2011 16:38
0 0 Atbildēt

Otrais rallijs SARMA-76 notika Rīgā 1976.g 20-21.nov. KP0 Rīga PS-1 Garkalne PS-2 Ropaži KP1 Lorupe PS-3 AsariKP2Veselava KP3 Ineši PS-4Vējava KP4 Ērgļi PS-5 Kliģene-1 KP5Zaube KP6lielvārde KP7 Rīga KP8 Uz trasesPS-6 Ropāži KP9Zaube PS-7 Kliģene-2 KP10 Ērgļi PS-8 Vējava KP11 Ineši KP12 Veselava PS-9 Asari KP Līgatne KP14 Rīga ar kopējo garumu 696,7km ,tai skaitā 49,5 km papildsacensības

281540. viesis 8.februāris 2011 17:14
0 0 Atbildēt

Pirmais rallijs SARMA-75 startēja 1975.g 23.nov RĪGĀ un virzījās pa maršrutu Rīga-Bulduri-Milzkalne-Purmaļi-Stende-Kabile-Kandava-Lamiņi-Pluģi-Kalnciems-Plakanciems-Rīga-Raunas iela. 1976.g.20-21.nov.startēja otrais rallijs SARMA-76 un virzījās pa maršrutu RĪGA-Garkalne-Ropaži-LORUPE-AsariVESELAVA-INEŠI-Vējava-ĒRGĻI-Kliģene-1-ZAUBE-LIELVĀRDE-RĪGA-KP uz trases-Ropāži-ZAUBE-Kliģene-2- ĒRGĻI-Vējava INEŠI-VESELAVA-Asari-LĪGATNE-RĪGA.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Škoda Octavia G-TEC - "taksistu" sapņu auto (+VIDEO)

Lai gan Volkswagen grupa palikusi pēdējā, kas šobrīd ražo vieglās automašīnas ar CNG iekārtām, un neviens nezina, vai darīs to turpmāk, pagaidām viss ir pa vecam. Jaunā Škoda Octavia pieejama arī braukšanai ar dabasgāzi. To sauc par G - Tec. Lasīt vairāk

 

Tālbraucēju Spānijā apžilbina ar lāzeru; vainīgajam draud 30 000 eiro sods (+ VIDEO) 11

Kādam tālbraucējam no Baltkrievijas Spānijā nācās piedzīvot nepatīkamus brīžus, kad no priekšā braucošās automašīnas viņa virzienā tika raidīti žilbinoši lāzera stari. Lasīt vairāk

 

DB AUTO Forums 2020 fokusēsies uz nākotnes izaicinājumiem 1

Jau trešdien 25.novembrī izdevniecība “Dienas Bizness” sadarbībā ar Circle K Latvija, Latvijas Auto asociāciju un VW Moller Auto Lidosta rīko ikgadējo DB auto nozares forumu “AUTO 2020”, kurā nozares profesionāļi diskutēs par karstām tēmām un būtiskiem Auto nozares izaicinājumiem un to ietekmi uz Latvijas tirgu. Lasīt vairāk

 

Ātruma ierobežojuma zona 30 km/h visā pilsētā – jauna tendence Eiropā 36

Arvien vairāk Eiropas pilsētu pašvaldības ievieš ātruma ierobežojumu zonas 30 km/h visā pilsētas teritorijā. Tā nesen rīkojās arī Bilbao pašvaldības vadība Spānijā, un no 2021. gada šāds ierobežojums tiks ieviests arī lielākajā daļā Briseles un Parīzes ielu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti