Rallijs «Sarma 2011» - tradīcijas un pārsteigumi 3

 
17.janvāris 2011 7:45

Latvijas rallija sezona bez “Sarmas” nav iedomājama, un arī šogad, 12.-13. februārī notiks ziemas rallijs un rallijsprints „Sarma 2011”.

Pats pirmais „Sarmas” rallijs startēja Rīgā, Raunas ielā, 1976.gadā, tā maršruts tolaik virzījās tālāk uz Siguldas un Kangaru pusi. Gulbeni par savu mājvietu „Sarma” sauc kopš 1984.gada, kad Vilhelms Sniedzāns pārliecināja, ka ziemas rallijam ir jānotiek tur, kur patiešām ir ziema, sniegs un sasaluši ceļi, tātad – Gulbenē!

Pirmsākumos, līdz 1987.gadam, „Sarma” bija komandu rallijs, kur ekipāžas startēja vienlaikus komandā pa trijām automašīnām un finiša laiks tika fiksēts tikai pēc pēdējās no tām. Kopš tiem laikiem ir mainījusies gan tehnika, gan izaugušas jaunas autosportistu paaudzes, bet pats rallijs „Sarma” ir nemainīga vērtība – tas ir vienīgais rallijs Latvijā, kas norisinās jau 34 gadus bez pārtraukumiem, gan labākos, gan mazāk „treknos” gados. Pat tad, kad citur nav februārī bijis ne ziemas, ne sniega, gulbenieši vienmēr ir mācējuši sarunāt tur, „augšā”, un arī laika apstākļu dēļ „Sarma” atcelta nekad nav tikusi.

Ierasts, ka rallijs „Sarma” tradicionāli notiek Gulbenes pusē, bet šogad „Sarma” startēs Alūksnē un bez jau zināmajiem dopiem rallijā ir iekļauti arī Alūksnes novada ceļi, kuros sacensības paredzētas divos nakts ātrumposmos (te sportisti trasē dosies pēc „rāvējslēdzēja” principa).

Otrā rallija diena sāksies 10:00 pie Vecgulbenes muižas un norisināsies Gulbenes pusē ar 6 ātrumposmiem, kur dažiem klasiskiem, gadiem zināmiem dopiem pievienosies arī līdz šim „Sarmā” neiekļauti ceļi. Abās rallija dienās sportistiem ātrumposmos būs jānobrauc 108,78 kilometri.

„Sarma 2011” būs vienlaikus Latvijas rallija čempionāta 2.posms, rallijsprinta čempionāta 1.posms, Baltijas Ziemas kausa noslēdzošās sacensības pēc Viru (Igaunijā un Utenā (Lietuvā), tāpat „Sarmā” sportisti cīnīsies arī Latvijas čempionāta rallijā-reidā 1.posmā.

Organizatori ir parūpējušies, ka arī Road klases braucēji, kas startē rallijsprinta čempionāta ietvaros, varēs mazliet vairāk izjust īsta rallija garšu - viņiem pirms un pēc došanās regularitātes braucienā, ātrumposmā tiks iekļauta arī neliela sprinta distance.

Domājot par skatītāju ērtībām, šogad tiek piedāvāts rallija ieejas biļetes iegādāties, vienkārši nosūtot SMS uz numuru 1800 ar kodu SARMA2, pretī saņemot īsziņu, kas būs ieejas biļete uz vienu ātrumposmu (2 LVL) vai SARMA5 – ieejas karte uz abām rallija dienām (5 LVL).

Ir skaidrs, ka 12.-13.februārī Gulbenes un Alūksnes pusē mūs gaida skaists ziemas rallijs – tiekamies „Sarma 2011” trasēs!

Jaunākā informācija ap un par ralliju „Sarma 2011” – www.autorally.lv un www.4rati.lv.

Dace Janova, www.4rati.lv
 

 
Visi komentāri
 
281538. viesis 8.februāris 2011 16:16
0 0 Atbildēt

Pirmais rallijs SARMA notika 1975.g 23.novembrī RĪGĀ KPO Raunas ielaKP1 Bulduri KP2 Milzkalne PS-1,PS-2 PS-3,PS-4 KP3 Purmaļi KP4Stende PS-5 KP5 Kabile KP6KandavaPS-6 KP7Lamiņi PS-7 KP8Pluģi PS-8 KP9 Kalnciems PS-9,PS-10 KP10 Plakanciems PS-11 KP11Rīga KP12 Raunas iela ar kopējo garumu 607,5 km ,tai skaitā 42,6km papildsacensības 1976.g 20-21.novembrīnotika otrais rallijs "SARMA-76" Rīgā

281539. viesis 8.februāris 2011 16:38
0 0 Atbildēt

Otrais rallijs SARMA-76 notika Rīgā 1976.g 20-21.nov. KP0 Rīga PS-1 Garkalne PS-2 Ropaži KP1 Lorupe PS-3 AsariKP2Veselava KP3 Ineši PS-4Vējava KP4 Ērgļi PS-5 Kliģene-1 KP5Zaube KP6lielvārde KP7 Rīga KP8 Uz trasesPS-6 Ropāži KP9Zaube PS-7 Kliģene-2 KP10 Ērgļi PS-8 Vējava KP11 Ineši KP12 Veselava PS-9 Asari KP Līgatne KP14 Rīga ar kopējo garumu 696,7km ,tai skaitā 49,5 km papildsacensības

281540. viesis 8.februāris 2011 17:14
0 0 Atbildēt

Pirmais rallijs SARMA-75 startēja 1975.g 23.nov RĪGĀ un virzījās pa maršrutu Rīga-Bulduri-Milzkalne-Purmaļi-Stende-Kabile-Kandava-Lamiņi-Pluģi-Kalnciems-Plakanciems-Rīga-Raunas iela. 1976.g.20-21.nov.startēja otrais rallijs SARMA-76 un virzījās pa maršrutu RĪGA-Garkalne-Ropaži-LORUPE-AsariVESELAVA-INEŠI-Vējava-ĒRGĻI-Kliģene-1-ZAUBE-LIELVĀRDE-RĪGA-KP uz trases-Ropāži-ZAUBE-Kliģene-2- ĒRGĻI-Vējava INEŠI-VESELAVA-Asari-LĪGATNE-RĪGA.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti