LMT rallija komandai – dubultuzvara Utenas rallijā Lietuvā

 
30.janvāris 2011 15:16

Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda spīdoši aizvadījusi pirmo Latvijas čempionāta posmu autorallijā Halls Winter Rally, kas notika Lietuvas pilsētas Utenas apkaimē.

12 ātrumposmu sacīkstē Andis Neikšāns un Pēteris Dzirkals izcīnīja uzvaru kā absolūtajā, tā N4 klases ieskaitē. „Pirmie desmit ātrumposmi ar jauno Mitsubishi Lancer Evo X ir uzvarēti,” gandarīts par paveikto ir Andis Neikšāns. „Uz tik labu rezultātu nemaz necerējām, pirms rallija spriedām, ka jau iekļūt pirmajā trijniekā būtu labi. Galu galā, Lietuvā taču satikās Latvijas topa braucēji.”


Foto: Zigismunds Zālamanis (Nikon)

A. Neikšāns atzīst, ka uzvara šajā rallijā ir balva par centību gatavojoties LRČ pirmajai sacīkstei. Viņam piekrīt stūrmanis P. Dzirkals: „Ceļi Utenā bija interesanti, bet arī sarežģīti no stenogrammas pieraksta viedokļa. Precīzs trases pieraksts mums lielā mērā palīdzēja uzvarēt.” Ekipāža ir ārkārtīgi apmierināta ar jauno rallija automašīnu. A. Neikšāns: „Jaunā automašīna ir ideāla, taču ir vēl nianses, kas jāapgūst. Mēs varam braukt vēl ātrāk, jo Lietuvā pilnu auto potenciālu vēl neriskējām izmantot.” P. Dzirkals: „Viss noritēja bez aizķeršanās, un mūsu jaunais auto ir nevis labs, bet ļoti labs.”

Uzvarētāju ekipāža ir sevišķi lepna par Lietuvā izcīnīto LMT komandas dubultuzvaru. Māris Neikšāns kopā ar Ringoldu Bērziņu, kam šīs bija pirmās lielās sacensības, izcīnīja 2. vietu, bet 11. ātrumposmā pat uzrādīja absolūti ātrāko rezultātu. „Mūsu priekšrocība bija tā, ka braucām ar labi iepazītu automašīnu, un varējām atļauties vairāk riskēt. Ringoldam šīs bija ugunskristības, un treniņos ieguldītais darbs un laiks tagad atmaksājās ar uzviju. Kopā ar Ringoldu es varu braukt ļoti ātri.”

Rallija sākumā Māris izvēlējās piesardzīgāku braukšanas stilu, taču pēc pirmajiem ātrumposmiem sāka braukt ātrāk un agresīvāk. 4. ātrumposmā ekipāžā smagāk nekā plānots piezemējās pēc tramplīna, taču viss beidzās veiksmīgi. „Godīgi sakot, mums paveicās, ka automašīnai nekas nenotika. Viens no mūsu konkurentiem Ivars Vasaraudzis šajā vietā taču izstājās!” Stūrmanis R. Bērziņš atzīst, ka šī bija vissaspringtākā Utenas rallija epizode: „Mazliet sasitu muguru, taču tas nav nekas nopietns. Prieks, ka esam uzsākuši sezonu ar tādu handikapu, taču vienlaikus pieaug arī atbildība – rallijā „Sarma” mums jānobrauc ne sliktāk!”

Halls Winter Rally Utena rezultāti absolūtajā ieskaitē:

1. Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals (Mitsubishi Lancer Evo X)
2. Māris Neikšāns/Ringolds Bērziņš (Mitsubishi Lancer Evo IX) +00:21,5 sek
3. Jānis Feldmanis/Anrijs Jesse (Mitsubishi Lancer Evo X) +00:57,3
4. Mārtiņš Svilis/Aivis Aizsilnieks (Mitsubishi Lancer Evo VIII) +01:02,2
5. Dominykas Butvilas/Renatas Vaitkevičius (Mitsubishi Lancer Evo X) +01:29.7
6. Rokas Lipeikis/Inga Lipeikytė (Mitsubishi Lancer Evo VIII) +01:37.0
7. Martynas Samsonas/Mindaugas Varža (Subaru Impreza) +01:37.0
8. Aivis Egle/Mārtiņš Jerums (Mitsubishi Lancer Evo X) +01:47.9
9. Jānis Vorobjovs/Guntars Zicāns (Mitsubishi Lancer Evo X) +01:54.1
10. Martynas Samuitis/Ramūnas Šaučikovas (Mitsubishi Lancer Evo X +02:19.4
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti