Egle/Jerums izcīna svarīgus punktus rallijā Sarma 2011

 
16.februāris 2011 15:06

Pirms dažām dienām noslēdzās pēdējais LRČ ziemas sezonas posms, rallijs „Sarma 2011”, kur R-evolution Racing Team ekipāža Egle/Jerums izcīnīja 5.vietu N4 grupā un ieguva 6 punktus.

Pirms nākamā posma rallija „BTA Talsi 2011” ekipāža ar 14 punktiem LRČ kopvērtējumā atrodas 3.vietā.
„Rallijs mūsu ekipāžai izvērtās neveiksmīgs,” iesāk Aivis Egle, „līdz sestajam ātrumposmam mūsu uzņemtais braukšanas temps bija atbilstošs mūsu tehnikas iespējām, bet vienā no līkumiem pienākošais ātrums bija pārāk liels un līkumā auto ieslīdēja sniega valnī. Ar skatītāju palīdzību tikām atpakaļ uz trases.”

Pēc šīs neveiksmes Egle/Jerums ekipāža, ātrumposmā zaudējot līderim aptuveni 3 minūtes, ierindojās vairs tikai 15 vietā absolūtajā kopvērtējumā.

„Pēc šādas neveiksmes bija grūti turpināt braukt uz riska robežas, jo tik lielu pārsvaru vairs atlikušajos ātrumposmos nebija iespējams sadeldēt. Izvēlējāmies piesardzīgāku tempu un veiksmīgi finišējām šajā rallijā,” tā Aivis Egle.

Ekipāža tomēr atzīst, ka šogad rallijā „Sarma 2011” bija arī nepatīkami pārsteigumi.

Aivis Egle: „Patika, ka laiks kā jau ierasts bija atbilstošs īstam ziemas rallijam un arī tas, ka trase bija ļoti interesanta un pietiekoši sarežģīta. Nepatīkami pārsteigumi mūsu ekipāžai bija vairāki, jo jau pirmās dienas otrā ātrumposma startā sapratām, ka pēc dalībnieku saraksta un pēc rāvējslēdzēja principa pirms mums trasē devās igauņu ekipāža A.Ahu/K.Ahu, kuru jau panācām dažus kilometrus pirms finiša.

Zaudējām svarīgas sekundes. Otrkārt rallija laikā dažās vietās skatītāji uzskatāmi atradās riskanti tuvu braukšanas trasei un braukšanas trajektorijām, ignorējot drošības noteikumus.”

Rallijs „Sarma 2011” laikā Prospeed R-evolution inženieri strādāja pie dažādiem Mitsubishi Lancer Evo X regulējumiem un ieguva vērtīgu informāciju par tehnikas iespējām sacensību laikā.

R-evolution Racing Team ekipāža Egle/Jerums neizslēdz iespēju, ka piedalīsies kādā rallijā Igaunijā pirms Latvijas Rallija Čempionāta kalendāra nākamā posma „BTA Rally Talsi 2011”, kas norisināsies maija vidū.

Ekipāžas Egle/Jerums 2011.gada sezonas atbalstītāji ir Tieto, AMG Eksports, Aļņi AS, Latakko un Prospeed.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti