«Rude racing» atskaite par rallsprintu «Kalnamuiža» (+ foto) 3

3.maijs 2011 10:17

Pirms dažām dienām noslēdzās pirmais vasaras sezonas rallijsprinta pasākums „Kalnamuiža 2011”, kura starts tika dots 1.maijā Sieksātē.

Latvijas Republikas čempionāts rallijsprintā sastāv no 7 posmiem un „Kalnamuiža 2011” bija 3. posms, kurā dalību ņēma liepājnieku ekipāža Mārcis Ķenavs un Armands Ķenavs.


Foto: www.go4speed.lv - Aigars Tīdmanis

Posmā „Kalnamuiža 2011” ekipāža M.Ķenavs/A.Ķenavs ieņēma godalgoto 2.vietu grupā ar motora tilpumu līdz 1600cm3, līdz ar to M.Ķenavs ir arī izvirzījies LRČ rallijsprinta 1600 grupas kopvērtējuma pirmajā pozīcijā. Šīs bija arī pirmās sacensības kurās Mārcis Ķenavs startēja pēc pieteikšanās O!kartes Autosporta akadēmijā, kuras ietvaros tiek vērtēts viņa sniegums gan trasē, gan ārpus tās.

„Sacensības mums iesākās neveiksmīgi, jo saskārāmies ar tehniskām problēmām, kas traucēja uzstādīt konkurētspējīgus rezultātus,” stāsta M.Ķenavs „pirms trešā ātrumposma mūsuprāt mums izdevās atrisināt šīs problēmas, kuru rezultātā izdevās trešo ātrumposmu veikt bez tehniskām problēmām.”

Pēc rallijsprinta pirmajiem trijiem ātrumposmiem M.Ķenavs/A.Ķenavs ierindojās 2.vietā 1600 grupā. Ekipāža bija gatava cīnīties par pirmo vietu, jo no līderiem tā atpalika nieka 10 sekundes.

„Arī 4. ātrumposmā mūsu ekipāžu vajāja tehniskas problēmas, kuras 5. ātrumposmā kļuva ļoti nopietnas un mēs apsvērām iespēju izstāties, jo dzinēja nespēja attīstīt apgriezienus. Līdz ar to pēc piektā ātrumposma bijām zaudējuši līderim gandrīz 2minūtes. Vēlreiz pārbaudot auto elektroniku izdevās dzinēju atdzīvināt un veikt 6 ātrumposmu,” tā Mārcis Ķenavs.

Ekipāža M.Ķenavs/A.Ķenavs pārvarējusi piemeklētās problēmas, tik un tā sasniedza labu rezultātu un ierindojās godalgotajā 2.vietā.

Par pašu organizētību un rallijsprinta norisi M.Ķenavs izsakās atzinīgi: „Rallijsprinta ceļi bija viltīgi, ātri, kā arī ar ļoti labu segumu. Organizētība, manuprāt, bija ļoti laba, patika arī rallijsprinta norises grafiks. Mūsu ekipāža no rallijsprinta „Kalnamuiža2011” aizbrauca apmierināta gan ar ralliju, gan ar iegūtajiem punktiem kopvērtējumā. ”

Ekipāža izsaka pateicību: „Otaņķu dzirnavnieks”, „Ciprese 1”, „Liepaja Shipyard” kā arī visiem parējiem atbalstītājiem un līdzjutējiem.

Artura Enkura fotogalerija - šeit »»

 

 
Visi komentāri
 
282673. viesis 3.maijs 2011 11:31
0 0 Atbildēt

Malači!

282675. viesis 3.maijs 2011 11:31
0 0 Atbildēt

shitie chalji rullee

282716. viesis 8.maijs 2011 20:09
0 0 Atbildēt

Atbalstam Mārci arī autoakadēmijā :)

www.autoakademija.lv/dalibnieki/58

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Skaties šeit 3.decembrī 19:00 konkursa "Latvija Gada auto 2021" rezultātu paziņošanas tiešraidi (+ TIEŠRAIDE)

Lielais fināla TOP 7 jau ir noskaidrots. Arī "Latvijas Gada auto 2021 Tautas simpātija" nominācijā ir izvirzījušies pārliecinoši pretendenti. 3. decembrī (ceturtdien) plkst. 19:00 mēs uzzināsim prestiža „Latvijas Gada auto 2021” titula ieguvēju. Lasīt vairāk

 

Transportlīdzekļu tirgotāji rosina ieviest vismaz 50% ekspluatācijas nodokļa atlaidi, nomainot vecu auto pret jaunāku

Ja pircējs aizvietotu esošo automobili ar vismaz piecus gadus jaunāku, neatkarīgi no tā, vai tiek iegādāts jauns vai lietots auto, pircējam būtu nepieciešams nodrošināt vismaz 50% Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa atlaidi, aģentūrai LETA pauda Latvijas Transportlīdzekļu tirdzniecības asociācijā (LATTA). Lasīt vairāk

 

Indijā izdomā, kā jauno mašīnu pircējus pasargāt no koronavīrusa (+ FOTO) 2

Indijas autoražotājs Tata uzsācis jauno automašīnu iepakošanu caurspīdīgās plastikāta „garāžās”, tādejādi cerot pasargāt tās no mikrobiem. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ:Škoda Octavia RS-vairāk komforta, nezaudējot sportisko tvērienu (+VIDEO) 3

Jaunā Škoda Octavia RS būs īsts atradums tiem, kam nepatika iepriekšējā modeļa pārlieku cietā balstiekārta. Šeit saglabāts sportiskais tvēriens, bet piekare ir blīva, nevis cieta. Tā ir atšķirība. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti