Vasaras autosprinta uzvaras izšķir sekunžu desmitdaļas - iAuto

Vasaras autosprinta uzvaras izšķir sekunžu desmitdaļas

 
12.maijs 2011 0:02

Latvijas vasaras autosprinta čempionāts sporta kompleksā 333 startējis ar sīvu spēkošanos par uzvarām čempionāta ieskaites klasēs – 1800, 2500 un 2500+ vērtējumos uzvarētāju noskaidroja sekunžu desmitdaļas.

Par uzvarētājiem čempionāta pirmajā posmā kļuva Imants Firsts (1800), Jānis Ivanovskis (2500) un Andris Slava (2500+). Pārliecinošas uzvaras papildu klasēs guva Jānis Nordens (2500 Open) un Daniels Baltais (2500+). Sezonas sākums vērtējams atzinīgi – ir gan daudz dalībnieku, gan azartiskas sportiskās cīņas.

1800 klase sarūpējusi spilgtāko pārsteigumu, jo jaunie noteikumi atgriezuši dalībniekus un konkurenci šajā ieskaitē. Tomēr favorīti palikuši tie paši. 333 trasē turpinājās jau pērn piedzīvotais Imanta Firsta un Jāņa Skujiņa duelis. Abi pērn čempionātu noslēdza pirmajās vietās ar vienādu punktu skaitu, bet par čempionu kļuva Jānis. Imants, uzvarot šā gada pirmajā posmā, Skujiņu divu braucienu summā apsteigdams par mazāk nekā pussekundi, uzsācis revanša sezonu.

Trešo vietu guva vēl viens pērnais medaļnieks – bronzas ieguvējs Andris Slišāns. Izmainoties tehniskajiem noteikumiem un palielinoties konkurencei līderu rezultāti gan šosezon, gan pērn iegūst īpašu atzinību – viņi tik tiešām šobrīd ir ātrākie.

Līdz šim neapturams kā supersprinta speciālists veiksmīgu sacīksti 2500 klasē aizvadīja Jānis Ivanovskis – uzvara, par 0,7 sekundēm divu braucienu summā pārspējot Vilni Haferbergu un Aigaru Tīdmani. Nestartējot pērnā gada čempionāta līderiem Marekam Matvejevam un Normundam Orlovam, šajā klasē būs interesanti vērot cīņu par jauno valdnieku pozīcijām.

2500+ klasē sezonu ar uzvaru uzsācis pērnā gada čempions Andris Slava. Lai gan trasē nebija Andra pērnā gada principiālais konkurents Mareks Štolcermanis, cīņas karstumu tas nemazināja – Slavas pārsvars abu braucienu summā pār otrās vietas ieguvēju Danielu Balto bija tikai 0,18 sekundes. Šķiet, abu duelis varētu turpināties arī nākamajos posmos. Trešo vietu sasniedza Zintis Dāvidsons, piekāpjoties uzvarētājam par divām sekundēm.

Brīvāku noteikumu klasēs 2500 Open un 2500+ Open cīņas sekunžu ziņā nebija tik saspringtas. Mazākajā klasē Jānis Nordens visai pārliecinoši aiz sevis atstāja Valteru Liepiņu un Ģirtu Vītiņu. Par intrigu kalpoja abu junioru kārtējais iekšējais duelis – otro no trešās vietas šķīra tikai 0,1 sekunde. 2500+ Open klasē Daniels Baltais bija pārliecinoši ātrāks par Oļegu Gulua.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Līdz 730 km: Volkswagen atklāj piecmetrīgā Ķīnas tirgum paredzētā ID.Unyx 08 sniedzamību

Volkswagen Ķīnas tirgū līdz 2027. gadam plāno laist klajā 20 elektrificētus modeļus, par vienu no tiem kļūstot ID Unyx 08 – piecmetrīgam elektriskajam SUV, kas uz konveijera stāsies 2026. gadā. Lasīt vairāk

 

Kur ir mana laiva? Braucam ar KGM elektrisko pikapu (+ VIDEO) 1

Pilnībā elektriski pikapi Eiropā pagaidām ir eksotika. Vai nu tādu nav vispār vai tie ir ļoti dārgi. Šajā brīdī uz skatuves parādās korejiešu KGM jeb bijušais Ssangyong ar 100% elektrisku pikapu par mazāk nekā 50 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Tas bija pēdējais – Volkswagen Drēzdenes rūpnīca izlaiž pēdējo eksemplāru

Šonedēļ Drēzdenes Caurspīdīgajā rūpnīcā (Gläserne manufaktur) noslēdzās vesels laikmets. No konveijera noripoja pēdējais automobilis – sarkans VW ID.3 GTX, kas kļuva par simbolisku robežšķirtni rūpnīcas vēsturē. Lasīt vairāk

 

Jaunais BMW iX3 spēs nobraukt vairāk par 800 km(+ VIDEO) 2

Tikai pāris mēnešus pēc oficiālās pirmizrādes mobilitātes izstādē Minhenē arī Rīgā tika izrādīts jaunās paaudzes elektromobilis BMW iX3. Tas radīts uz jaunās Neue Klasse jeb jaunā klase platformas, un ir pirmais sērijveida modelis, kas pārstāv BMW jauno dizaina valodu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti