Audi TT - 3,1 sekunde līdz 100 73

 
15.oktobris 2002 11:08

Vācu tūninga firma MTM Essenes motoru šovā demonstrējusi tūnētu "Audi TT" versiju. Neparasts šajā "Audi TT" ir tas, ka tas aprīkots ar diviem 1.8 litru dzinējiem, kuru jauda paaugstināta līdz 326 zs katram. Viens dzinējs, kā parasti, novietots priekšā, otrs - bagāžas nodalījumā...

Priekšējā dzinēja jauda tiek novadīta uz priekšējiem riteņiem, aizmugurējā - aizmugurējiem. Šo abu dzinēju kopējā jauda ir 652 Zs. Šādi tūnēts Audi TT līdz 100km/h ātrumam ieskrienas nieka 3.1 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir aptuveni 340km/h. Cena šādi pārbūvētam Audi TT varētu būt gandrīz 400 000 vācu marku. rubbdzi lenta.ru
 
Visi komentāri
 
43595. viesis 15.oktobris 2002 11:14
0 0 Atbildēt

Kut ko līdzīgu darīja ar A klases Mersedesiem, bet šitā jau ir raķete. Intresanti kur nolikt porfeli jau brauc divatā? :)

43596. viesis 15.oktobris 2002 11:14
0 0 Atbildēt

jesss

43598. viesis 15.oktobris 2002 11:15
0 0 Atbildēt

veel dziivojam DM laikos??? :o)

43599. viesis 15.oktobris 2002 11:15
0 0 Atbildēt

Interesanti, vai šim TT ir arī divi ātrumkloķi?! :)

43601. viesis 15.oktobris 2002 11:18
0 0 Atbildēt
43602. viesis 15.oktobris 2002 11:20
0 0 Atbildēt

cormick: vispaar jau shii ir pagaajushaa gada beigu zinja, taapeec arii DM ;) Bet, any way, intsanti. Vis maz me par taadu joku Audi nebija dzirdeeji. Un no 1.8 izspiest taadu jaudu! Pareekjiniet cik ZS no litra!

43606. viesis 15.oktobris 2002 11:23
0 0 Atbildēt

viesis 2002-10-15 11:18:26: nu ja jau tu taa, tad paintereseejies par Bugatti kuram ir 1k zs un kuraa ir 2 VW dzineeji :)

43609. viesis 15.oktobris 2002 11:26
0 0 Atbildēt

Vienalga suuuuuuuds!

43610. viesis 15.oktobris 2002 11:27
0 0 Atbildēt

rubbdzi: viens ir ielikt autiņā divus motorus un pavisam kas cits uzkonstruēt motoru savienojot divus citus kopā.

43611. viesis 15.oktobris 2002 11:28
0 0 Atbildēt

tucars24.valuehost.ru/1985_audi_s1_group_b.htm

Sadus piemerus mes daudz varam atrast, kas Fordu atstaj aiz sevim!

43612. viesis 15.oktobris 2002 11:28
0 0 Atbildēt

Nu ja, no Rīgas līdz Daugavpilij par 45 minūtēm :) Menti pat nepaspēs savejiem pa raciju par to brīnumu pateikt :)

43615. viesis 15.oktobris 2002 11:33
0 0 Atbildēt

1,8*1,7=3.06 (1,7 ir koef, ar ko reiz. mototru tilp. ja ir turbo), 326:3.06=~107 zs/l un vairs nemaz tik ļoti iespaidīgi neizskatās. Ja kas standarta Mitsuks EVO (5, 6, 7) ar 2l turbo jau ir 280zs un nomainot turbīnu, bez problēmām var panākt ~400zs.

43618. viesis 15.oktobris 2002 11:37
0 0 Atbildēt

2jurons:

audjusnikam dzineejs gandriiz pa 300 kubiem lielaaks,a jaudas mazaak...taatad fords taapat lielaaks rulzis :P

draco

43619. viesis 15.oktobris 2002 11:39
0 0 Atbildēt

Tikai cik tādam auto motoram resurss, vai ar to no Rīgas līdz Daugavpilij maz varēs aizbraukt :-)

43621. viesis 15.oktobris 2002 11:47
0 0 Atbildēt

2 draco:

Par kaadu Fordu tu runaa? Vienalga dinamikaa Audi S1 ieliek, kas ari ir svarigakais autosportaa! Bet šī diskusija ir lieka. Nedz man ir S1, nedz tev ir tas Fords, par kuru tu te runā.

43622. viesis 15.oktobris 2002 11:48
0 0 Atbildēt

Ja pēc motora izjukšanas ieslēgts neitrālajā - tad aizripos. Banka Baltija garantē:)

43624. viesis 15.oktobris 2002 11:49
0 0 Atbildēt

Runaajot pa liidziigiem auto, kautkur redzeeju liidzigi uzkonstrueetu VW Scirocco - arii likaas interesants.

43643. viesis 15.oktobris 2002 12:31
0 0 Atbildēt

gt , vai tad evo nav turbiinu?? 2*1.7=3.4--> 280/3.4=82.4 --->nepavisam nav iespaidiigi tik ar to piebildi ka tikai evo 7 ir 280zs no 4 cilindru motoriisha, evo 6 = 260Zs

43656. viesis 15.oktobris 2002 12:47
0 0 Atbildēt

Noteikti baigi daudz dzer benzinu janem tads pats tikai dizelis vai labak uz gazi. Tikai kur to balonu nolikt?

43658. viesis 15.oktobris 2002 12:49
0 0 Atbildēt
43662. viesis 15.oktobris 2002 12:58
0 0 Atbildēt

Nu jau panesaas :) Kaut kanemaniiju ne ford ne saab zonaa shos auto aprakstus! Secinaajums, kad kaads kaut ko uzraksta tad spriedeleet visi gudri, bet lai pashi nosuutiitu rakstu vajadziigajai zonai - neviens! Un, ticiet man, ir arii daaaaaudz jaudiigaaki audi. Shir ir interesants tieshi ar to ka vinjam ir divi dzineeji. Tjipa Quattro bez starptilta difera ;)

43671. viesis 15.oktobris 2002 13:18
0 0 Atbildēt

Viesi 2002-10-15 12:31:32: Ir Evo turbīna un es to zinu (izlasi uzmanīgāk manu pēdējo teikumu taj mesedžā un pievērs uzmanību vārdam "nomainot"), bet par Evo es pastāstīju, lai saprastu, ka ~300zs no 1,8 t motora nav nekas ārkātējs (izlasi Rubbdzi mesedža 2002-10-15 11:20:52 pēdējos divus teikumus), nevis, ka Evo būtu ārkārtēja zs/l attiecība.

p.s.(humoram) Un pietam Audi TT standartā arī šim motoram max bija "tikai" 220zs (aptuveni - no galvas nezinu). 220/3.06=~72zs/l. Bet kā tev matemātikā mācīja 82zs/l>72zs/l.

43674. viesis 15.oktobris 2002 13:25
0 0 Atbildēt

No ko juus te kasaaties par tiem ZS/l! Vai tad tas ir galvenais parametrs auto dzineejam? Labaak papeetiet katra auto paatrinaajumu un max aatrumu! Var uztaisiit auto kursh 100km/h sasniedz 5 sekundees bet max ir tikai 120km/h! Var uztaisiit ka auto liidz 100 ieskrienas 30 sekundees bet max ir 300km/h! Galvenais ir visu faktoru kopums!

43685. viesis 15.oktobris 2002 13:45
0 0 Atbildēt

Peec shis te:

www.autobild.de/suche/artikel...70c50325e3f7e#

iznak ka cena ir 250 000 euro.

43698. viesis 15.oktobris 2002 14:23
0 0 Atbildēt

Siekala noteceeja!

43702. viesis 15.oktobris 2002 14:36
0 0 Atbildēt

Varbuut naakoshreiz buus kaads auto ar 3 motoriem?

43706. viesis 15.oktobris 2002 14:42
0 0 Atbildēt

viesis 2002-10-15 14:36:14: Nee. Bet ar 4 gan - katram ritenim savs :D

43707. viesis 15.oktobris 2002 14:44
0 0 Atbildēt

Incanti, vai iespējams šos divus motorus gāzēt atsevišķi, panākot tādējādi underster vai oversteer efektus atkarībā no vajadzības? tas jau būtu baigi feini, līdzīgi kā kāpurķēžu traktoram!!!

43711. viesis 15.oktobris 2002 14:52
0 0 Atbildēt

NU UN ??????

43715. viesis 15.oktobris 2002 15:19
0 0 Atbildēt

Runaa, ka sho Audi tuneejis pats Gagarins - Audi GagarinTT.

Es gan nezinu kaa var izstuureet horizontaali lidojoshu raketi...?

43719. viesis 15.oktobris 2002 15:32
0 0 Atbildēt

to Viesis:

Ir labaaki risinaajumi - 4WD diferenciaalim mainiit attieciibu xx:yy Vienaa no jaunajaam piedaavaatajaam rallija un ielas versijaam tas bija. Ka tik ne EVO7?

43722. viesis 15.oktobris 2002 15:54
0 0 Atbildēt

...xei kaa var runaat vel par vaacu markaam, ja taads vairs tur nav?

43748. viesis 15.oktobris 2002 17:08
0 0 Atbildēt

un tagad visi kopaa sakam:

AUUDII RULLLJEEZ ! AUUDII RUULLLJEEZZZ !!!

un velreiz visi kopaa:

BMW SUUUXXX ! BMW SUUUXX !!!

paldies par uzmanibu.

43754. viesis 15.oktobris 2002 17:20
0 0 Atbildēt

tieši nedāļas nogalē redzēju pa satelītu pārraidē auto motor und sport kā šitādu audi testēja, tikai tam bija jau kaut kadi 748-750ZS kopā, maksimālo izspieda 371km/h, uzrāvienu gan neizdevās noteikt, jo kaut kas atņirdzās (starp citu esmu lasījis, ka šī firma MTM piedāvā arī tadu pasu audi ar 1000ZS !!!), otrais pēc ātruma testā bija RUF pārtaisīts Porsche GT2, vai turbo, neatceros, rezultāts - 351km/h

PS vispar jau BMW gluzi nesūkā, pirms kada pus gada internetā mobile.de pārdevās M5 ar 14 litru V12 turbo motoru(4 turbīnas), 1800Zs Max speed 470km/h, 0-100 =2.7s liidz 200= 4.7s liidz 300 9.ar kaut ko. pakalējās riepas 445-ces

bildes nebija, nevaru pat iedomāties kāds tas zvērs izskatās, cena gan arī bija ap 1000000eiro, bija rakstīts ka pielaists lietosanai uz koplietosanas celiem.....

43757. viesis 15.oktobris 2002 17:27
0 0 Atbildēt

cik ilgi šitādā autiņā tie divi motori sinhroni darbosies. noteikti pēc kāda laika kāds sāks vairāk stumt, vai vairāk vilkt. tas pats, kas sinhronizēt vairākus divkameru karburatorus.

43762. viesis 15.oktobris 2002 17:54
0 0 Atbildēt

Cerams ka šī firma normāli uztaisīja TT, jo paši audi nemācēja. Kurš tad pirks un riskēs - vai izmetīs no pagrieziena, vai nē.

audi ir sūds, gaidu komentārus

43778. viesis 15.oktobris 2002 19:54
0 0 Atbildēt

Jomajo! 326 zirgi no 1.8 motoriisha!?!!!?!? Aarpraats!

43779. viesis 15.oktobris 2002 19:57
0 0 Atbildēt

mm khmm.. iespaidiigi.

43780. viesis 15.oktobris 2002 20:15
0 0 Atbildēt

Par šito dampi jau sen biju lasījis! Nu nezinu cik tas ir praktiski! Ir arī variants ar 500ZS no katra motora, tikai tad tilpums ir 2.0 nevis 1.8! Zviedru dampis Konigsegg CC 8S arī rauj 3 sekundēs līdz 100, bet gan ar vienu motoru un izskatās dah..ja labāk par šo grabažu! Un v max ir 390!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tā lūk!

43781. viesis 15.oktobris 2002 20:39
0 0 Atbildēt

Njaa. Bembis 2.7 sekundēs līdz simts :0

Jūs te nesaspringstiet. Bija agrāk BMW f1 dzinējs ar tilpumu 1.4 vai 1.5 litri ar jaudu 1400zs !!!!

43795. viesis 16.oktobris 2002 8:12
0 0 Atbildēt

Jājā, un to "megadzinēju"resurss ir ~ 10000 km.... hehe. 326 Zs no 1,8 l. Da tur kloķvārpstu nogriezīs kā desas gabalu. Ja man būtu lieks piķis šo krāmu jau nu nepirktu. Tur ir skaidrs, auto izbraucieniem 1x gadā. A nevis patstāvīgi rullēt. Pa tādu naudu var nopirkt paliekošas vērtības, nevis Audi.

43799. viesis 16.oktobris 2002 9:02
0 0 Atbildēt

43800. viesis 16.oktobris 2002 9:02
0 0 Atbildēt

vacija vairs nav markas, bet gan EIRO! taka nemuldi!

43801. viesis 16.oktobris 2002 9:07
0 0 Atbildēt

normāls tačka, kā reizi labais ar ko uz darbu braukt, nav liels, viegli noparkoties

43808. viesis 16.oktobris 2002 9:32
0 0 Atbildēt

Man gan viņš liekas nepraktisks. Cik tad kartupeļu maisus ar tādu es varēšu pavest? MAZ!!!

43811. viesis 16.oktobris 2002 9:36
0 0 Atbildēt
43905. viesis 16.oktobris 2002 12:29
0 0 Atbildēt

bljaaaa! es shito zinju taisni biju sagatavojis audi.boot.lv :((( ehh. tagad kaads padomaas ka shpikoju :( taa iet ka zinjas lasa no vienas sources - lenta.ru no turienes laikam pus pasaule njem raxtus.

43931. viesis 16.oktobris 2002 13:33
0 0 Atbildēt

Piemineetais BMW F1 bija 87.g. BMW Beneton komandaa. 1,5L turbo , gan tikai ar 900Zs, kas arii protams ir nenormaali daudz.

Pietika lai sasniegtu 1,6(!) sek liidz 100 km/h.

Protams resurss viena saciikste un arii ne vienmeer paveicaas:(

-karavs-

43978. viesis 16.oktobris 2002 14:49
0 0 Atbildēt

to: type44

Ja lenta.ru tikai tagad rakstīja par šo auto, tad tās nu gan nav svaigākās ziņas! Par šito krievu žurnālā Autopanorama bija rakstīts jau 1/2 gadu atpakaļ1 Secinājmus izdari pats!

44011. viesis 16.oktobris 2002 16:36
0 0 Atbildēt

Ideāla mašīna

44024. viesis 16.oktobris 2002 17:52
0 0 Atbildēt

btw es nemaz no lenta.ru nenjeemu shito zinju. tas izskataas ir njemts no Ukrainas audi kluba lapas ;) vismaz es tur shito atradu, savukaart Ukrainas audi saits to bija njeemis no lenta.ru tur bija runa par auto shovu. a par kuru ? varbuut pagaajushaa gada ;)

44030. viesis 16.oktobris 2002 19:18
0 0 Atbildēt

IDEAALA MAŠIINA UZ VIŅPASAULI,KUR AR VIŅŪ BRAUKT? PAT VĀCIJA VAR AR 130 UZ BĀMJA JA VAIRAAK UN TIKSI AVAARIJAA TAK NO STRAHOVKAS NEKAA NEDABUUSI, BET AR KO LAI LATVIJAS POLICISTS VIŅŪ NOKER ?

44035. viesis 16.oktobris 2002 21:19
0 0 Atbildēt

Kas ir BAAMIS??? :)))

44218. viesis 17.oktobris 2002 18:18
0 0 Atbildēt

Tas nav auto ja 3.1 sekunde lidz 100

to nav vispār ko rādit, tāds Atrums ir jau vēsturē.

44235. viesis 18.oktobris 2002 1:50
0 0 Atbildēt

audi.boot.lv ir vairaak infas par shito aparaatu.

44344. viesis 18.oktobris 2002 12:51
0 0 Atbildēt

Nifiga sebja!

44413. viesis 18.oktobris 2002 15:49
0 0 Atbildēt
44415. viesis 18.oktobris 2002 16:08
0 0 Atbildēt

shamajam auto ir 8 dzineeji!

www.gaura.com/ev/kaz/index_e.html

44443. viesis 18.oktobris 2002 19:04
0 0 Atbildēt

Ha ha siekal zakji :)) Audi rulz forever !!! Taa tas ir un taa tam buus buut :)) A visaadi mitsuki un fordi shit saakot jau no projekta par realizaaciju nav korunaat nemaz :PPPPPPP

44469. viesis 19.oktobris 2002 15:46
0 0 Atbildēt

cik ta vinjam ir starteru, arii 8 ???

44504. viesis 20.oktobris 2002 14:54
0 0 Atbildēt

A kas tas par debilu 1,7 koeficientu? Kāda jēga tur kaut ko rēķināt un salīdzināt, ja katram tjūnētam motoram vienalga turbīnas kompresija u.c. parametri atšķiras? It kā tas būtu tik vienkārši - turbomotoru pārrēķināt uz atmosfērisko, pareizinot ar "maģisko skaitli" 1,7 :) Tad jau varam ņemt Dālbeka monstergolfa '85 Audi 2,1 dzinēju ar 900hp, pareizināt 2,1 ar 1,7, un reku šeku mums iznāk 252hp no litra! Nu, un kas par to? Kāds man paskaidros?

44508. viesis 20.oktobris 2002 15:25
0 0 Atbildēt

... īsāk: GT99 aprēķini varētu kaut cik štimmēt tikai tādā gadījumā, ja TT dzinēju turbīnas attīsta tieši 1,7 reizes lielāku spiedienu par atmosfērisko, t.i. ~1,7bar. Nesaku, ka tā nevar būt; tas ir pilnīgi iespējams, bet ne jau nu tagad visu reizināsim ar 1,7 :)

44509. viesis 20.oktobris 2002 15:39
0 0 Atbildēt

briinums ka veel neviens nav vankeljmotorus piemineejis....

44576. viesis 21.oktobris 2002 9:27
0 0 Atbildēt

Turbo motora pielīdzināšanai atmosfēriskajam visā pasaulē autosportā ir pieņemts koeficients 1.7 ar ko ir jāreizina. Tas nav no gaisa izdomāts, bet gan officiāls pieņēmums!!! To izmanto auto iedalīšanai klasēs dažādās autosporta disciplīnās. Turbo dīzeļu dzinējiem ja nemaldos bija 1.5 koeficients!

Nav ko te lieki strīdēties :)

Ar šo Audi TT tuninga firma MTM parāda uz ko ir spējīga un ko prot uzbūvēt un nav auto domāts sērijveida ražošanai - tas ir vienkārši firmas šedevrs. Un motori ir viegli sasinhronizējami ar speciālu vadības bloku kas regulē lai abi motori sinhroni strādātu un ir viegli saprogramējams!

44580. viesis 21.oktobris 2002 9:34
0 0 Atbildēt

To Coolberg cik ir dzirdeets diizelim koeficienti netiek piemeeroti

44722. viesis 21.oktobris 2002 13:38
0 0 Atbildēt

Coolberg, tu acīmredzot kaut ko no tā saproti, tāpēc īsumā - kāpēc tieši šī konstante? IMHO pie atšķirīgiem motora parametriem (i.e. turbīnas spiediens) zūd jēga vispār kaut ko pielīdzināt... Kam kalpo šī konstante? Ko mums dod iznākums "atbilstoša atmosfēriska dzinēja jauda = 250zs/litrs" Audi 2,1 dzinējam, ja mēs zinām, ka līdzvērtīgs dzinējs bez turbo šo skaitli nemūžam nesasniegtu? Vienkārši zināt gribas! :)

44766. viesis 21.oktobris 2002 15:15
0 0 Atbildēt

Nē nu tas koeficients ir FIA pieņemts lai vismaz kaut kādā veidā sadalītu līdzvērtīgi auto pa klasēm jo 2.0 l dzinējs nekad nebūs konkurētspējīgs ar 2.0 turbo motoru. Ja pareizina ar 1.7 tad sanāk 3.4 l un tas jau ir klasē no 3000 līdz 5000 cm3. Dīzeļiem ir kur ir šis koeficient un ir kur arī nav. Bet jaudu salīdzināšanā tas koeficients nav īpaši piemērojams jo ir samērā subjektīvs tur tev taisnība.

44773. viesis 21.oktobris 2002 15:32
0 0 Atbildēt

bmv rulzzz!!!

44799. viesis 21.oktobris 2002 16:19
0 0 Atbildēt

Paldies Coolberg, nu man bilde ir skaidrāka. Koeficientu izmanto iedalīšanai klasēs. GT99 acīmredzot neņēma vērā, ka attiecīgais auto pašlaik nestājas uz starta FIA organizētās sacensībās... :)

44805. viesis 21.oktobris 2002 16:22
0 0 Atbildēt

Patiesiiba, Coolberg un Imo, ir jums abiem - tik tieshaam oficiaalajos FIA parametros motora ar turbiinu litraazha tiek reizinaata ar 1.7. Tomeer gluzhi patiess tas skaitlis, protams, nav - jo katrai turbiinai ir atshkjiriigi raadiitaaji, apgriezienu skaits utt. Un kas notiek, ja ir BiTurbo? :) Reizinaam ar 1.7 un veel ar 1.7? Cik zinu, biturbo audi ljoti veiksmiigi izmanto savos rs autinjos, lai likvideetu turbobedri, jo viena no taam saak grizties aatraak, nekaa otraa - bet otraa ir smagaaka un ar lielaaku inerci, taapeec pirmaa, iespeejams, saak griezties aatraak vai par darbojas visu laiku, kas arii ir iespeejams, kaa jaunajam A6 1.8T. Starp citu, ljoti labs dzineejs :) tikai VW corrado jau 1989. gadaa sasniedza pilniigi to pashu - 1.8 dzineejs ar g60 lader jeb kompresoru, kas darbojas pastaaviigi, un 160Zs, taapat kaa Audi A6. :))) Patiesiiba ir taada, ka nevar jau nemaz saliidzinaat corrado ar A6, jo atshkjiras motora tilpumi, vaarstu skaits (tipa malieks taa.. a mosh nee), turbiinas apgrizieni, konstrukcija... Jo lielaaki turbiinas apgriezieni un taas masa, lielums un taadeejaadi PIELIKTAA jauda - jo mazaaks taas resurss... Dzheki, shitaa diskusija ir DOOMED from the outset!

-----------------------------------

kurba

44861. viesis 21.oktobris 2002 20:02
0 0 Atbildēt

chau Kurba :P. (Spechux)

45113. viesis 22.oktobris 2002 23:46
0 0 Atbildēt

Mazliet stulbi cenu izteikt vaacu markaas, jo taada naudas vieniiba vairs nepastaav!

52187. viesis 28.novembris 2002 14:55
0 0 Atbildēt
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti