Atsaucoties uz jauno automobiļu reģistrācijas statistiku*, kas apkopo datus par visām trim Baltijas valstīm, Volkswagen ir saglabājuši otrās visvairāk pārdotās auto markas statusu. Gada laikā Volkswagen tirgus daļa ir palielinājusies par 1,2 procentiem.
Volfsburgas autoražotājs tradicionāli labākos rezultātus uzrāda Lietuvā, kur tā tirgus daļa sastāda 13,2 procentus. Kopumā gada laikā šajā valstī pārdoti 3323 jauni Volkswagen automobiļi, skaitot kopā vieglos automobiļus un komerctransportu. Volkswagen tirgus daļa Lietuvā kritusies par 0,2 procentiem.2008. gadā Volkswagen lieliskus rezultātus uzrādījuši Latvijā – pirmo reizi kopš 2001. gada vācu autoražotājs atguvis tirgus līdera pozīciju. Volkswagen piedzīvojuši lielu lēcienu tirgus daļas izaugsmē – no 8,5 procentiem 2007. gadā līdz 11,7 procentiem pērn. Kopumā šogad Latvijā pārdoti 2546 jauni Volkswagen.
Igaunijā tirgus daļa gada laikā palikusi gandrīz nemainīga, krītoties par 0,1 procentu un uz gada beigām sastādot 6,9 procentus. Kopā Igaunijā pie īpašniekiem nonākuši 1905 jauni Volkswagen, kas nodrošina markai ceturto vietu statistikas ailītē.
Kopumā Baltijas valstīs gada laikā pārdoti 7774 jauni Volkswagen – tirgus daļa pieaugusi no 9,2 līdz 10,4 procentiem. Grūtajos ekonomiskajos apstākļos kopējie Volkswagen pārdošanas apjomi ir kritušies par 14 procentiem (1216 vienībām), kamēr kopumā tirgus piedzīvojis vēl lielāku kritumu – 23 procentus.
„Redzēt 1,2 procentu lielu tirgus daļas pieaugumi ir tiešām iedvesmojoši. Volkswagen mērķis ir būt tirgus līderim Baltijas valstīs un 2008. gadā mēs bijām šim mērķim tik tuvu, kā vēl nekad. Mēs negaidām, ka pārdošanas apjomi 2009. gadā pieaugs, taču mērķējam uz tirgus daļas pieaugumu, kas galu galā varētu mums nodrošināt lielā mērķa īstenošanu,” komentē Jari Kohonens – Volkswagen importētāja Baltijas valstīs „Auto Group Baltic SE” direktors.