«Goodyear OptiGrip» – nodilušām riepām sniegums līdzvērtīgs jaunām 1

 
11.marts 2009 9:18

Šajā pavasarī Goodyear Latvijā uzsāk jaunu, revolucionāru vasaras riepu tirdzniecību - Optigrip ar pilnībā jaunu tehnoloģiju. Riepas izstrādātas ar SmartWear tehnoloģiju, lai nodrošinātu nepārspējami augstu sniegumu visā riepu ekspluatācijas laikā, pat tad, ja tās ir nodilušas.

Riepu sniegums ir pārbaudīts neatkarīgajos Vācijas TÜV SÜD testos un akvaplanēšanas ziņā tās atzītas par labākām nekā jaunas konkurentu riepas .

Goodyear bija pirmie, kas nogādāja riepas uz mēnesi, un pirmie, kas piedāvāja riepas, ar kurām var braukt bez gaisa spiediena. Šobrīd Goodyear OptiGrip sper vēl vienu revolucionāru soli riepu vēsturē.

Parasti riepām nodilstot, arvien vairāk pasliktinās sniegums uz slapjiem ceļiem, kas izskaidrojams ar protektora dilšanu. Taču OptiGrip riepu bremzēšanas ceļa rādītāji pēc 30 000 km nobraukuma joprojām ir par 20 % mazāki. Pirmo 20 000 km braukšanas laikā OptiGrip ir labāka akvaplanēšanas pretestība salīdzinot ar konkurentu jaunajām riepām .

Goodyear ar inovatīvo SmartWear tehnoloģiju revolucionāri atrisina riepu snieguma pasliktināšanos. Jaunā tehnoloģija ir speciāli izstrādāta tā, ka nodilstot riepas virsmas protektoram, parādās cits gumijas sastāvs un jaunas gropes, šādi nodrošinot augsta līmeņa saķeri uz slapjas virsmas un augsta līmeņa akvaplanēšanas rādītājus. Tādējādi OptiGrip riepas saglabā lielisku sniegumu pat tad, ja ir nodilušas.

Vadītājs to pamana kā īsāku bremzēšanas distanci uz slapja ceļa, labu akvaplanēšanas pretestību un vadāmību visā riepu ekspluatācijas laikā.

Žozefs Lambērs (Joseph Lambert) riepu testēšanas un novērtēšanas vadītājs Goodyear tehniskajā centrā Luksemburgā saka:
“Galvenais nosacījums, izstrādājot OptiGrip riepas, protams, bija to sniegums uz slapjiem ceļiem, kas ir vissvarīgākais drošības parametrs.”

Teicams sniegums neatkarīgos testos 

Goodyear OptiGrip testēšanu veica neatkarīga Vācijas organizācija TÜV SÜD Automotive . Šajos testos tika mērīti vairāki parametri, piemēram, akvaplanēšana un vadāmība dažādos ceļa apstākļos un dažādos riepas ekspluatācijas laika posmos. TÜV SÜD secina, ka OptiGrip pārspēj savus galvenos konkurentus ar šādiem iespaidīgiem rezultātiem, pateicoties riepu nemainīgajam sniegumam:
•    OptiGrip riepas pēc 20 000 km nobraukuma uzrāda labākus taisnvirziena akvaplanēšanas pretestības rezultātus nekā pilnīgi jaunas konkurentu riepas
•    OptiGrip pēc 30 000 km nobraukuma nodrošina par 20 % īsāku bremzēšanas distanci uz slapjiem ceļiem.

Jaunās Goodyear OptiGrip riepas visā to ekspluatācijas laikā konsekventi saglabā sniegumu, bremzējot uz slapjiem ceļiem. Pēc 10 000 km nobraukuma OptiGrip ir par 5 % labākas nekā divu vadošo konkurentu riepas, pēc 20 000 km, par 7 % labākas, bet pēc 30 000 km OptiGrip bremzēšanas ceļš ir pat par 20 % īsāks nekā divu vadošo konkurentu riepām  .

Jauns laikmets riepu ražošanas nozarē: SmartWear tehnoloģija

Goodyear inovatīvo SmartWear tehnoloģiju, kas izmantota jaunajās OptiGrip riepās, raksturo divi īpaši izstrādāti protektora gumijas savienojumi. Virsējais savienojums, kuram ir spraugveida ūdens novades kanāla konstrukcija ar 3D bloķēšanas tehnoloģiju augšējā protektora bloku daļā piedāvā protektora formas stingrumu, kas veicina labākus vadāmības rādītājus sausos apstākļos un lielu nobraukumu.

Nodilstot virsējam savienojumam, pakāpeniski vairāk atsedzas apakšējais savienojums. Šis savienojums ir konstruēts tā, lai nodrošinātu labāku saķeri uz slapjiem ceļiem un tas uztur klasē labākos rādītājus bremzēšanā uz slapjiem ceļiem, kā arī sniegumu visā riepu ekspluatācijas laikā.

Inovatīva protektora konstrukcija

Jauno OptiGrip riepu SmartWear tehnoloģija ir arī iekapsulēta unikāla izskata protektora konstrukcijā, kas turpina mainīties visā riepas ekspluatācijas laikā. Spraugveida ūdens novades kanāli un gropes veido slēptas teknes zem protektora virsmas, kas pakāpeniski tiek atsegtas, nodilstot riepas protektoram. Šīs jaunās gropes veicina efektīvu ūdens novadīšanu un uztur augsta līmeņa saķeri uz slapjiem ceļiem, kā arī pretestību akvaplanēšanai pat tad, ja riepa ir nodilusi.

Videi draudzīgas

Goodyear OptiGrip riepu protektors ar zemu rites pretestību ir izstrādāts, lai veicinātu mazāku degvielas patēriņu. Riepu protektors ar zemu policikliskā aromātiskā polimēra (PCA - Poly Cyclic Aromatic) saturu padara to par videi draudzīgāku riepu.

Pieejamas dažādos izmēros

Jaunās OptiGrip riepas ir pieejamas 16 dažādos izmēros. Izmēru klāsts ir paredzēts, lai aptvertu lielāko daļu vidējas vai augstas veiktspējas transportlīdzekļu. OptiGrip riepas ir pieejamas šādos izmēros:

 
205/65 R15 94H
205/65 R15 94V
215/65 R15 96V

205/60 R15 91H
205/60 R15 91V
205/60 R16 92H
205/60 R16 92V

205/55 R16 91H
205/55 R16 91V
 
Visi komentāri
 
267606. viesis 11.marts 2009 11:18
0 0 Atbildēt

Tas ir forši-uzrakstīt veselu blāķi teksta,bet par cenu-ne vārda!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: VW T-Cross ar lielisku gaismas tehniku (+VIDEO) 7

Mazās klases krosovers Volkswagen T-Cross kopš nonākšanas tirgū 2019. gadā Baltijas valstīs pārdots vairāk nekā 5,5 tūkst. eksemplāros. Lasīt vairāk

 

Līdz 2026.gadam Rīgā plāno pārbūvēt satiksmes pārvadu pār Kārļa Ulmaņa gatvi Bauskas ielā

Līdz 2026.gadam Rīgā plānots pārbūvēt satiksmes pārvadu pār Kārļa Ulmaņa gatvi Bauskas ielā, aģentūra LETA uzzināja Rīgas domē. Lasīt vairāk

 

Mercedes EQS modernizēts; cenas nemainās, sniedzamība vairāk par 800 km (+ FOTO) 5

Mercedes-Benz modernizējis elektriskās piedziņas sedanu EQS, piestrādājis pie izskata un uzlabojis sniedzamību, taču cenu atstājis to pašu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti