Ar C3 Picasso Citroën atkal izdara apvērsumu tradicionālajās autobūves idejās, ieviešot inovatīvu koncepciju, kas noteikti spēlēs vadošo lomu MPV segmentā.
C3 Picasso ir spilgts Citroën kreativitātes piemērs un izceļas ar izteiksmīgu stilu, inovatīvu arhitektūru un izdomu, kas ne tikai apvieno sevī visas labākās MPV īpašības. Augstu novietotie sēdekļi un labā redzamība no salona iepriecinās visus pasažierus, bet auto labi nostrādātais un intuitīvais modulārais dizains padarīs ikdienu par svētkiem. Un šā jaunatnācēja lieliskā spēja turēties uz ceļa patiks autovadītājiem, kuri vēlas izjust braukšanas prieku un vienotību ar auto.Velnišķīga pievilcība
Citroën speciālisti veiksmīgi izmantojuši pretstatu saspēli, pretnostatot apaļu un stūrainu, spēku un šarmu, mūsdienīgumu un retro, lielu apjomu un plūstošas līnijas, izveidojot automobili ar pārsteidzošu stilu un pievilcīgu, izaicinošu raksturu. C3 Picasso tīrais un funkcionālais virsbūves stils izsaka tā galveno mērķi - pasažieru komfortu vienmēr un visās situācijās.Mazs no ārpuses, liels iekšpusē
C3 Picasso izcili inovatīvā arhitektūra padara to mazu no ārpuses un bagātīgi plašu iekšpusē. Tā izmēri: garums - 4,08 m, platums - 1,73 m un augstums - 1,62 m. tam ir pārsteidzoši kompakts priekšgals un stingri vertikāls pakaļgals. Šīs oriģinālās proporcijas nodrošina neticami lielu salona ietilpību. Arī bagāžas nodalījums ir ietilpīgs - tas var lepoties ar līdz pat 500 litriem (pēc VDA metodes) zem bagāžas plaukta, kad visi pieci sēdekļi ir darba stāvoklī.Atvieglo dzīvi
C3 Picasso izdara revolucionāru apvērsumu draudzīgumā lietotājiem ar savu intuitīvo modulāro dizainu, kas ļauj īpašniekiem rekorda ātrumā optimāli pārveidot salona telpu. Dalīti nolaižamie aizmugures sēdekļi ir atbīdāmi vairāk nekā 150 mm, lai nodrošinātu komfortu visiem pasažieriem, lai kādi arī būtu to apmēri un augumi. Sēdekļus var nolocīt ar vienas rokas kustību, izmantojot slēdžus aizmugures sēdekļu atzveltņu augšpusē. Apvienojumā ar mobilu bagāžas nodalījuma grīdu šī funkcija nodrošina pilnīgi plakanu bagāžas iekraušanas telpu līdz pat pirmās rindas sēdekļu atzveltnēm. Kravas telpas garumu var vēl vairāk palielināt, nolokot priekšējo pasažieru sēdekli atpakaļ galdiņa pozīcijā.
sagada prieku Latvijas autoservisiem ta butu pareizak