Izmēģinājumiem tika izvēlētas divas modificētas modeļa versijas. Autokompānija Tata atzina, ka oriģinālajā veidā, kādā automobilis tiek pārdots Indijā, Nano nekad nevarētu iziet šos drošības testus. Taču, kā paziņoja koncerna galvenais inženieris, šī versija arī nekad nebija paredzēta pārdošanai Eiropā.

Divi Tata Nano, kas tika nodoti drošības testiem Lielbritānijas automobiļu sertifikācijas aģentūrai, pienācīgi izturēja pārbaudi uz sānu sadursmi ar ātrumu 50 km/h un frontālo sadursmi ar ātrumu 56 km/h.

Eiropas drošības testi bija pirmais vislētākā automobiļa solis Eiropas virzienā. Saskaņā ar Indijas autokoncerna vadības plāniem Eiropā automobilis parādīsies 2012.gadā.
tas, kas izturēja šos testus jau nu vairs nebija pasaulē lētākais automobīlis
eiropā kopš deviņdesmito gadu visus ir obligāts vadītāja spilvens un drošības jostu spriegotājs, kas sastāda pusi šitās tačkas cenas