«If» ievieš visu negadījumu pieteikšanu un pārskatu internetā

 
21.oktobris 2009 12:12

Investējot 46.000 eiro, If apdrošināšana ieviesusi visu veidu negadījumu pieteikšanu internetā.

Internetā un arī pie If partneriem pieteiktais negadījums tiek automātiski reģistrēts If datu bāzē, tādēļ klients jebkurā brīdī internetā – If Portālā var sekot līdz sava negadījuma pieteikuma statusam - pieteikts, apstrādē, apstiprināta tāme vai izmaksāts.

Tagad ne tikai KASKO, bet arī īpašumu, civiltiesiskās atbildības, ceļojumu, nelaimes gadījumu un pat veselības apdrošināšanas atlīdzības If polišu īpašnieki var pieteikt internetā – nedodoties uz If biroju. Negadījumu pieteikšana internetā ļauj ietaupīt klientu laiku, kā arī transporta, telefonsarunu izdevumus. Internetā klienti negadījumu piesaka ātrāk pēc notikušā negadījuma, liecina If pieredze, līdz ar to arī ātrāk var saņemt atlīdzību.

Negadījumu pieteikšana internetā ir ne vien ērta, bet arī ātra – tā aizņem vidēji 10 minūtes:
•    Jāievada polises dati (Polises numurs, personas kods, vai auto reģistrācijas nr.)
•    Jānorāda dati par negadījuma apstākļiem
•    Ja iespējams - jāpievieno skenēti vai fotografēti dokumenti – fotogrāfijas, zaudējumu tāmes, čeki, izziņas par zaudējuma apmēru, utt.

Pēc negadījuma pieteikšanas internetā, klients saņem apstiprinājuma e-pastu ar lietas numuru un var sekot savam atlīdzību lietas statusam If Portālā. KASKO gadījumā klients var tūdaļ doties uz servisu. If Portālā klients var pārskatīt savas polises izmaksu vēsturi visā tās darbības periodā.

Oskars Hartmanis, If Atlīdzību daļas vadītājs atzīst: „Mēs varam lepoties ar veiksmīgu sadarbību ar partneriem - servisiem, kas palīdzēja ieviest KASKO negadījumu pieteikumus internetā jau pirms 2 gadiem. Ik dienu saņemam labas atsauksmes par ērto KASKO atlīdzību pieteikšanas sistēmu gan no partneriem, gan klientiem. Klientiem tas ir daudz saprotamāks un vienkāršāks negadījuma pieteikšanas veids – uzreiz doties uz auto servisu. Vienlaikus klientam tā ir iespēja taupīt laiku un saņemt salabotu auto ātrāk, bet mums – iespēja ietaupīt administratīvos resursus.

Lai atvieglotu arī citu If klientu negadījumu pieteikšanu un radītu pārskatāmāku atlīdzību izmaksas procesu, nolēmām ieviest arī pārējo atlīdzību veidu pieteikšanu internetā.”

Piesakot KASKO internetā, laiks līdz remontdarbu uzsākšanai samazinās par 33%, liecina If pieredze, bet reģistrējot čeku par saņemtajiem veselības aprūpes pakalpojumiem, laiks līdz ārstniecības pakalpojumu kompensācijas saņemšanai, samazinās par 85%. Trīs nedēļu laikā, kopš testa režīmā darbojas šī iespēja, jau 50% If veselības atlīdzību pieteikumu pieteikti tieši internetā, If Portālā.

Klienti ar vien biežāk izvēlas internetu un e-pastu kā ērtāko komunikācijas kanālu ar  apdrošinātāju, liecina If klientu pētījums.  2009. gadā 40% negadījumi If pieteikti attālināti – internetā, pie sadarbības partneriem vai pa tālruni. Visvairāk – 74% no If pieteiktiem KASKO negadījumiem, pieteikti nebraucot uz apdrošinātāja biroju. KASKO negadījumu pieteikumus internetā un pie partneriem If ieviesa jau 2007.gadā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilnīgi jaunais C3 Aircross sola pievilcīgas cenas (+ FOTO) 2

Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 13

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti