Ķīnieši grib pirkt «Pininfarina» akciju kontrolpaketi

 
4.janvāris 2011 12:43

Ķīnas autoražotājs "Beijing Automotive Industry Holding Corp (BAIC)" ir nolēmis iegādāties itāļu ateljē "Pininfarina" akciju kontrolpaketi.

Patreiz ķīniešu BAIC izmanto Pininfarina dizaineru pakalpojumus, izstrādājot jaunos modeļus uz Saab tehnoloģiju bāzes.

Uz Pininfarina akciju kontrolpaketi pretendē arī Kanādas-Austrijas autodetaļu ražotājs Magna, ķīniešu kompānijas Brilliance Auto Group un Anhui Jiangling Automobile, kā arī Indijas autoražotāji Mahindra un Bajaj Auto.

BAIC holdings pastāv kopš 2001.gada un uz šo brīdi ir iekļuvis Ķīnas lielāko autoražotāju pieciniekā. Tas ražo automobiļus sadarbībā ar Mercedes-Benz un Hyundai.

2009.gada decembrī BAIC iegādājās trīs Saab platformu izmantošanas tiesības, kā arī šo automobiļu ražošanai nepieciešamās iekārtas. Pirmais automobilis, kas tiks izstrādāts, izmantojot zviedru tehnoloģijas, savu debiju piedzīvos 2011.gada aprīlī Šanhajas autoizstādē. 

Itāļu firma Pininfarina tika izveidota 1930.gadā. Tās galvenā specializācija ir automobiļu dizaina izstrāde. Par Pininfarina klientiem ir kļuvušas tādas kompānijas, kā Ferrari, Maserati, Rolls-Royce, Cadillac, Jaguar, Volvo, Alfa Romeo un Lancia. Laika posmā no 2007. līdz 2009.gadam kompānija zaudēja aptuveni 358 miljonus ASV dolāru.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti