Rīts ar ceļu policiju - iAuto

Rīts ar ceļu policiju 6

 
12.jūnijs 2001 12:00

Rīga, 12. jūnijs. Rīts. Saule. iAuto direktors ar savu sagrabējušo Scirroco steidzās pa Raņķa dambi uz Preses Namu, kur atrodas mūsu redakcija. Bet nekā! Krustojumā ar Balasta dambi izskrēja uz ielas ceļu policists. Un tad sākās...

Policists paziņoja mums, ka esam pārsnieguši maksimāli pieļaujamo braukšanas ātrumu, itkā esot bijis 68 km/h. Lika izkāpt... un iet sastādīt protokolu par šo mežonīgo pārkāpumu. Tad pēkšņi Dzintaram (direktors) ienāca prātā pajautāt, lai pārkāpums tiktu uzrādīts. Policista kungs Rešmanis (0035) atbildēja, lai Dzintars ejot uz tirgu pie gaļas izcirtējiem un "pajautājot, lai parāda"... Un tā arī neko neparādīja, sakot, ka tā ir slēptā metode. Patiesībā var uzskatīt, ka tāda rādījuma nav bijis, ja to nevar uzrādīt! (Gluži kā ar policistu Radaru, kurš pēc skaņas spēja noteikt braukšanas ātrumu.) .... Uzraudzību slēptā formā veic, sadarbojoties divām vai vairāk patruļām. Šajā gadījumā inspektors transportlīdzeklī kustības laikā vai no dabiskā aizsega, mākslīgās būves (ceļu malās atrodošās autostāvvietas, degvielas uzpildes stacijas u.c.), informāciju pa fiksēto pārkāpumu pa rāciju paziņo inspektoram, kurš veic satiksmes uzraudzību atklātā formā. Ceļu policijas darbinieki visus slēptā formā fiksētos Ceļas satiksmes noteikumu pārkāpumus atzīmē speciālās veidlapās. Šajā postenī bija tikai divi policisti, tātad šis nebija tas gadījums. Kā tajā vietā varēja notikt ātruma mērīšana ar radaru? Tas notika caur krūmiem, vismaz 100-120 m attālumā uz 2 joslu ielas. Vai tad iespējams precīzi noteikt pārkāpēja mašīnu, ja krūmi priekšā? Tajā pašā laikā pie policistu mašīnas apstājās auto ar Lietuvas valsts numura zīmēm, izkāpa vadītājs ar karti rokās un mēģināja jautāt ceļu vienam no policistiem. To jums vajadzēja redzēt! Stāv zaļš vīrs, rokas kabatās, vīpsnājot kaut ko murnina. Laba valsts policijas reklāma! Lietuvietim arī laikam patika. Pa šo laiku tika sastādīts protokols un mēs drīkstējām doties tālāk - pie Jums. Varbūt arī Jums ir kas piebilstams pie šīs situācijas? Rakstiet! Mašīnas numurs DE 522, CPP inspektors Rešmanis (0035), SPEC.ROTA. Rakstā izmantoti materiāli no http://www.lcp.lv
 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
37. viesis 14.jūnijs 2001 9:34
3 1 Atbildēt

Tiessaam www.lcp.lv ir visas atbildes. Dereetu apskatiit peedeejos spriedumus radaru sakaraa ...

Kas attiecas uz autovadiitaaju aplieciibu iznnemssanu, tad tas jau ir sen sasaapeejis jautaajums, kurss tiek risinaats (tiesaa).

edgars

48. viesis 14.jūnijs 2001 19:31
1 0 Atbildēt

Man bija lidziga situacija ar policistu Skrastinu No0280

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 29

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Līdz 2027. gadam - Ķīnas Changan Eiropas tirgū ar elektroauto zīmoliem Avatr un Nevo 1

Ķīnas autoražotājs Changan nākamo divu gadu laikā plāno uzsākt savu elektroauto zīmolu Avatr un Nevo tirdzniecību Eiropā. Lasīt vairāk

 

Jau no rītdienas: Valsts policija uzsāk automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem 32

No rītdienas, 11. decembra, Valsts policija uzsāks automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem, neapturot transportlīdzekli, tādiem kā – pārvietojamie un stacionārie fotoradari, 360 grādu kameru sistēmas un vidējā ātruma kontroles radari. Lasīt vairāk

 

Great Wall Motor piedāvā Haval 6 5

Ķīnas autobūves uzņēmums Great Wall Motor papildina Eiropas tirgū pieejamo modeļu klāstu ar Haval H6. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti