Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lēna braukšana kā drauds satiksmes drošībai 131

 
25.jūlijs 2011 10:54

Nepamatoti mazs ātrums un neiekļaušanās satiksmes plūsmā provocē autovadītājus veikt nevajadzīgus, straujus un dažkārt pat bīstamus manevrus, kas var izraisīt avārijas situāciju.

Lēni braucēji lielākajā daļā autovadītāju izraisa nepatiku vai pat dusmas, kuras temperamentīgākie izpauž „mirkšķinot” ar auto gaismām, vai pat signalizējot ar skaņas signālu. Dažs agresīvāks braucējs veic strauju apdzīšanu, dažkārt pat neatļautā vietā un, garām braucot, „lēnajam” raida dusmīgus skatus vai pat dažu labu ne pārāk pieklājīgu žestu.

Kopējās satiksmes drošības labā autovadītājiem iespēju robežās būtu jāievēro satiksmes plūsma. Nepamatoti lēna, kā arī ātra braukšana var izraisīt avāriju, pie kam dažkārt lēnā braukšana pat ir bīstamāka. Tādēļ iespējams būtu lietderīgi ceļu policijai pievērst uzmanību arī tiem, kas brauc ļoti lēni, īpaši pa „ātrākajām” joslām.

Viens no novērojumiem liecina, ka lēnu „vilkšanos” praktizē tie, kas braucot runā pa mobilo telefonu, neizmantojot brīvroku sistēmu. Šāds vadītājs ir maldīgi iedomājies, ka runāšana pa telefonu kļūst daudz drošāka, ja, piemēram, Jūrmalas šosejas otrajā joslā ātrums ir samazināts līdz kādiem 70 – 80 kilometriem stundā un telefons rokā.

Jācer, ka jaunā CSDD autovadītāju eksāmenu kārtība ļaus jau eksāmena laikā noskaidrot, vai autovadītājs ir ne tikai apguvis braukšanas pamatus, bet arī vai ir gatavs patstāvīgi iekļauties satiksmē. Ja ne, vēl jāpamācās!

Vēl kāds braukšanas stils, kas provocē uz nepamatotiem manevriem ir ievērojamas distances atstāšana sev priekšā. Distance ir jāievēro, tomēr pārāk liela tā it kā aicina blakus braucošos autovadītājus mainīt joslu, tādejādi veicot būtībā nevajadzīgu manevru, kā arī pagarina iespējamo sastrēgumu.

Lēnas braukšanas problēma nav aktuāla tikai Latvijā. Nesen Austrijas autoklubs, kurš tāpat kā LAMB ir Starptautiskās automobiļu federācijas (FIA) biedrs, bija iesaistījies asā diskusijā savā valstī aizstāvot visu autovadītāju vienlīdzīgas tiesības vadīt spēkratu. Viņu oponenti bija novērojuši, ka palielinās to ceļa negadījumu skaits, kuros iesaistīti autovadītāji vecumā virs sešdesmit gadiem, un viens no iemesliem ir lēna braukšana. Daļa diskusijā iesaistīto tika aicināja vecāka gadu gājuma autovadītājiem pieprasīt regulārāku un detalizētāku medicīnisko apskati nekā pārējiem. Austrijas valdība lēma, ka izmaiņas nav nepieciešamas un ir diskriminējošas. Tik tiešām mūsdienu ES dalībvalstī nav pieļaujama diskriminācija vecuma dēļ, tomēr ir jāveic pasākumi, lai veicinātu drošu satiksmi un mazinātu iespējamos riska faktorus.

Varbūt arī ilgi gaidītie jaunie fotoradari varētu fiksēt nepamatoti lēnu braukšanu, un pēc tam „gliemezis” mājās saņemtu aicinājumu turpmāk iekļauties satiksmes plūsmā un neapdraudēt citus satiksmes dalībniekus.

Juris Zvirbulis,
LAMB prezidents,
Ceļu satiksmes drošības padomes loceklis

 

 
Visi komentāri
 
283446. viesis 25.jūlijs 2011 10:58
0 0 Atbildēt

Tie, kas runā pa mobzām, ir arī baisi agresīvi. Jo nometot klausuli, šim uzreiz vajag ātri un tūlīt atkal visiem garām.

Otra peģiku suga ir gar kāju laidēji. Tādi apdzen un tiklīdz ierauga ceļa malā mentus, tā tajā pašā otrā joslā nometas uz 90. Un nekādi neprotas laist citus garām.

283447. viesis 25.jūlijs 2011 11:54
0 0 Atbildēt

Riigaa leena braukshana ir minimaala probleema. Bet paaraak daudz ir stresaino tirlinju, kas nesaprot, ko noziimee iekljaushanaas pluusmaa, lai pareizi vareetu mainiit joslas. Ja kaads opiits uz lielcelja leeni cucina no ciema bodiites un nenjem pieree skreejeeju uz 120, tad taa ir tikai skreejeeja vaina, ja vinjsh juutaas trauceets. Sodiit vajadzeetu tos leenos divplaakshnjus, kas uz 1.5 joslu celjiem nepalaizh garaam apdziit griboshos. Taa pat kaa apdzineejus uz tiem pashiem celjiem, kam neienaak praataa iesleegt pagriezienus, apdzenot.

283448. viesis 25.jūlijs 2011 13:08
0 0 Atbildēt

Jābrauc normālā ātrumā, nebremzējot kustību. Pareizi rakstīts.

283449. viesis 25.jūlijs 2011 13:26
0 0 Atbildēt

Zuris Jvirbulis varētu beigt savu PR un reāli spiest CSDD pāriet uz lēno igauņu tiesību likšanas shēmu. Pirmās tiesības Botāniķa tiesības ar zaļo kļavas lapu, gribi pilnās pēc kāda gada liec papildus eksāmenus par iekļaušanos plūsmā un par ekstremālo braukšanu...

283450. viesis 25.jūlijs 2011 13:27
0 0 Atbildēt

Kāds ātrums ir pārāk lēns?

Kur Latvijā ir redzētas zīmes «Minimālais ātrums»?

Ja kādam neapmierina lēnie braucēji – lai izsit cauri projektu un saliek minimālā ātruma zīmes un lieta darīta…

Lielais vairums pārāk lēnu braukšanu uztver kā pārvietošanos ar ātrumu – mīnus 5 km/h no maksimāli atļautā, kas pēc būtības nav braukšana ar pārāk mazu ātrumu…

Tā kā atliek sakārtot domas pašiem savās galvās, vai arī salikt minimālo ātruma ierobežojumu un varēs likumīgi sodīt tos kas pārvietojas zem minimālā, citādāk tā ir cepšanās ne par ko.

283451. viesis 25.jūlijs 2011 14:06
0 0 Atbildēt

lēns ātrums ir mīnus 20 no atļautā ātruma. takā pilseta var čillot uz 31, un iepūt ļipā! :D

283452. viesis 25.jūlijs 2011 14:11
0 0 Atbildēt

nu ja pilsētā uztāda vidējo >30 km/h - tas vairs nemaz nav lēni... ;)

283453. viesis 25.jūlijs 2011 14:43
0 0 Atbildēt

reiz braucu pa Salu tiltu Rīgā un pārsteigts konstatēju, ka visi brauc zem 70.

ikdienā parasti visi joņo ap 100. jautājums? kuri tad te ir tie lēnie gliemeži - tie, kuri brauc atbilstoši noteikumiem?

283454. viesis 25.jūlijs 2011 15:21
0 0 Atbildēt

uupi, šis priekš tevis. Nu...principā jau loģiski manuprāt.

Ja kāds pārsniedz plūsmas ātrumu, viņš ir viens un riskē savārīt sūdus pats personīgi.

Ja kāds brauc lēnāk par plūsmu, viņš spiež mainīt joslas, apdzīt utt. citus. Jebšu liek viņiem riskēt savārīt sūdus.

283456. viesis 25.jūlijs 2011 15:43
0 0 Atbildēt

sen jau vajadzēja šo aktualizēt, un tiešām tie lēnie braucēji ir daudz daudz bīstamāki par skrējējiem!

-------------------------

Visi Latvijas autoservisi

www.autoserviss24.lv

283457. viesis 25.jūlijs 2011 17:51
0 0 Atbildēt

Viesim 283454.

Kļūda visā loģikas pamatā…

Citāts: »Ja kāds pārsniedz plūsmas ātrumu, viņš ir viens un riskē savārīt sūdus pats personīgi.«

Labojums:

Ja kāds pārsniedz plūsmas ātrumu, viņš ir viens vai vairāki iekš viena auto un savārīt sūdus var ne tikai sev bet arī citiem, iebraucot pretējā joslā, uz sekundi novēršot uzmanību no ceļa, nepadomājot ka kāds var veikt kreiso vai labo pagriezienu vai apgriešanos, nerēķinoties ar to ka kādam pēkšņi var būt tehniskas problēmas (plīsa dzeses patruboks) utt. utjp.

Piebilde:

Ne jau aiz laba prāta samazināja pilsētās ātrumu no 60-it uz 50-it, un kur tad bija lielie ērgļi, kas maz vitamīnus ēda?

Izplatīta prakse satiksmes organizācijā – problēmātiskās vietās braukšanas ātrumu ierobežo līdz pat 20 km/h – vai tad pie vainas ir lēnie braucēji? Jeb tomēr tie ātrie braucēji, kuriem ir pajāt uz gājēju pārejām, skolām.

Cik no tiem, kuri brauc virsū lēnajiem, paši samazina ātrumu pirms gājēju pārejām un pārliecinās (!!!) par gājēju neesamību?

283458. viesis 25.jūlijs 2011 20:28
0 0 Atbildēt

*******, kā gribu, tā braucu (protams CSN robežās). Cik zinu, tad pārāk mazs ātrums ir 30 km/h, kad jānobrauc no ceļa un jāpalaiž garām pārējie. Es braucu uz 35, man ir liela masa un dubultie riteņi, kā arī uzšāviens uz kg 200 un bise.

283459. viesis 25.jūlijs 2011 22:24
0 0 Atbildēt

Tas uupis tak ir viens riktīgs urbis,konkrēts ujobaks.

283460. viesis 26.jūlijs 2011 1:47
0 0 Atbildēt

Njaa problema speciga, vareja jau vel pieminet smagos kuri pedantiski brauc pa otro jolsu gan pilseta gan arpus tas, vietas kur ir 2as un vairak joslas.

Krasta iela posmas no D-tilta lidz dzelscela tiltam ari ir jauka, ielien visi 3aja josla un brauc ar 60 vai lenak..

Vel vareja pieminet super lenos braukt uzsacejus, saprotu degvielu visi taupa utt, ta vieta drusku agresivak uzsakt un visa rinda atrak tiktu uz prieksu, atiecigi sastregumi mazaki.

Ai jega cepties, tapat nekas nemainisies, turaties tuvak labajai malai gan jau kautka tiksu garam... :)

283461. viesis 26.jūlijs 2011 3:47
0 0 Atbildēt

Cik saprotu - gachoman ir manis piemineetais tirlinjsh, taadiem vienmeer esmu mieriigi ticis Riigaa garaam, braucot pa labo joslu, kameer shie tusee pa kreiso izveiciigi(vinjuupraat) manevreejot!:))

283462. viesis 26.jūlijs 2011 10:04
0 0 Atbildēt

Plūsmas ir tiem mazajiem pelēkajiem, ar zemu pašnovērtējumu... Nu tāpat kā veikalos, mazie pelēkie stāv maksimās, es mc2. :)

283463. viesis 26.jūlijs 2011 10:38
0 0 Atbildēt

Daļēji rakstam var piekrist. Un nevajag komentētājiem iespringt ar "Limuzīna Jāņu nakts krāsā" stilu. Tjipa atļautais ir 50 un iepūt. Gan pašiem gadīsies situācija, kur citi liks tāpat iepūst un tad, protams, ka šie taisnie vadītāji paši cepsies. Bet visvairāk tracina tādi, kuri "izlec" priekšā, kaut man ir galvenais ceļš un tad velkas uz 45 vai 85 atkarībā no atrašanās vietas. Ja jau esi tik "pareizs" un tik smalki ievēro noteikumus, tad nelec man priekšā no sava piebraucamā ceļa bļin.

283464. viesis 26.jūlijs 2011 10:38
0 0 Atbildēt

Chankaishi, biskin neprecizi saprti, es esmu no tiem tirliniem kuri brauc pa tuksako joslu, kamer parejie spiezas ieksa pilnajas, tipa atrajas kreisajas.

Tiesi ta ka aprakstiji.

Es vairak dusmojos uz tim kuri brauc pa ielas vidu ar 45-50 km/h, un nejedz pielist tuvak cela malai, kautgan visiem tiek macits, tureties gar cela labo malu.

Lokomotives iela ir spielgts piemers tam., Vakar ari viena BMW ipasniece brauca ar kreisajiem ratiem smuki gar balto liniju - atrums rovna 45km/h.

Plusma darbojas tikai tad ja neviens nevelkas. Bistamiba nebus pat ja pilseta visi brauks ar +10 km/h, ka ir jau tagad, problema rodas kad kads nevajadzigi leni brauc, un plusma izjuk.

283466. viesis 26.jūlijs 2011 13:05
0 0 Atbildēt

Gacho, plūsma darbojas nevis tad, kad neviens nevelkas, bet tad, kad visi ievēro vienādu ātrumu.

Ja viens brauc ar +20 vai -20, plūsma tik un tā tiek saraustīta...

283467. viesis 26.jūlijs 2011 13:15
0 0 Atbildēt

Atkārtošu uupim vēlreiz, jo viņš lasa un salasa tikai to, ko grib pats salasīt.

Tātad, brauc uupis no Imanta dienām atpakaļ uz Rīgu (piemēram). Nu tā normāli brauc, uz 90 (nuja, kātad, bet nu lai būtu), tāpat kā visi pārējie. Brauc, gremdējas atmiņās par koncertu, ilgs gan bij', pulkstens jau sen pār pusnaktij, un vēl kamēr izkūlās ārā uz šosejas...

[..in the meanwhile...] kilometrus 5 uz priekšu pa šoseju Eduards krauj bagažniekā gurķu kastes un mamuci (priekšējā pasažiera sēdeklī, ne bagažniekā protams). Jābrauce mļe, lai var paspēt Rīgā nakts tirgū to visu nopārdot, a sencis kā reizi ir bezsamaņā no daudzdiennieka. Eduardam ir 19 gadi, viņš ir beidzot ieguvis auto vadītāja tiesības, bet šī ir pirmā reizi uz šosejas. Par savām spējām diezko drošs nejūtas, beztam vēl mamucis turpat blakus purpina "tu tikai neskrien dēliņ, tikai neskrien, netrako".Pirmā reizi braucot tumsā vispēr... Tādēļ Edis nav lohs, Edis brauc us 75.

Apmēram pie Melturiem Imanta dienu apmeklētāji panāk Eduardu. Mīcās, dīdās, bet...Edis nav lohs! Ātrums 75? 75! Auto tehniskas problēmas braukt ātrāk ir? Nav! Nu tad...kožat bebram piržamo. Es te braucu, es te braukšu, un ja kādam vajag tikt man garām, lūdzu, pretējā josla ir brīva.

Un te nu mans stāsts beidzas un turpina uupis...

283468. viesis 26.jūlijs 2011 14:13
0 0 Atbildēt

Es šo lietu izjutu ļoti labi pats, katrs var paeksperimentēt. Braucu no rīt auz darbu 2 rezīmos:1) braucu +19 km/h, daudzi brauc līdzīgi, "cīnās" par katru metru, apdzen katru, kas brauc atļautajā, nervozēju es un citi ar. 2) pamēģināju braukt vienu rītu atļautaj 90 km/h, varbūt +5. rezultāts-pats braucu vēsā mierā, nemaz nenervozēju, bet nervozē un spraucas garām visi parējie. Protams, ka galēji neatbalstu ne vienu no stiliem, ka garīgais atļauj, tā arī braucu, citreiz 90, a citreiz arī 180. Citus netraucējot, un piejāt, ko neapmierinātie domā.

283469. viesis 26.jūlijs 2011 16:55
0 0 Atbildēt

283466., lai ari kas tu butu ka nevari pieregistreties iauto.

es jau to ari saku, riga plusma sen vairs nav 50km/h, visiem ir siki atri superjaudigi sroti kuri var ieskrieties lidz 60 atrak ka 20 sekundes, bet liela dala ta nedara, tapec es saku ja ja visa plusma butu atraka, tad atrak visi tiktu majas lureet TV...

283471. viesis 26.jūlijs 2011 17:09
0 0 Atbildēt

Visvairāk besī tie, kuri iedegoties zaļajam nevar normāli nospiest pedāli un uzsākt braukt! Dēļ šādām ekosēnēm visi sarkanie luksofori pa ceļam ir tavējie. A brauktu biku veiklāt -izbrauktu pa zaļo n-tos krustojumus.

Un tad vispār rodas jautājums- kurš vairāk nokurina degvielu? Tas, kurš iemin un slaidi aizbrauc bez stāšanās pie katra staba vai ekosēne, kura nokurina pusbāku stāvot pie katra staba...

283472. viesis 26.jūlijs 2011 18:14
0 0 Atbildēt

To —> 283467. viesis

»Atkārtošu uupim vēlreiz. Tiri-piri, traļi-vaļi uncacā.

Es te braucu, es te braukšu, un ja kādam vajag tikt man garām, lūdzu, pretējā josla ir brīva.

Un te nu mans stāsts beidzas un turpina uupis...«

Ūpis sagaida taisnu un pārskatāmu ceļa posmu – nospiež akseleratora pedāli un nopogā mašīnas piecas. Lēzeni atgriežas savā joslā un brauc tālāk ar 90-it klausoties rādžiņā to kas patīk – hoķ Vivaldi gadalaikus un nejūtās traucēts…

Un Ūpis nemaz necenšas aizdomāties, kāpēc Edis brauc uz 70-it, ja šams tā brauc tad lai brauc – ceļš ir domāts visiem, un netraucē pat tas ja Edis aizmirst pārslēgties no tālajiem uz tuvajiem… :p

283473. viesis 26.jūlijs 2011 18:20
0 0 Atbildēt

Galējas muļķības sarakstītas, ja cilvēkam nekas nevienam nav jāpierāda, nekur nav jāsteidzas, ir ar veselīgu domāšanu utt utml (- un tā pēc būtības ir katram no mums un tikai liela daļa no mums paši sev čakarē smadzens -) tad lēnākie braucēji viņam netraucē. Man šādi raksti riebj. Apmēram pēc gada pauzes ieskatījos iauto, acīmredzot nekas nav mainījies šai lapā.

283474. viesis 26.jūlijs 2011 19:01
0 0 Atbildēt

apdzit vairakas masinas viena piegajiena dienakts tumasaja laika? Kads neprats un skriesana! Cerams ka atrak par 90 km/h nebrauc apdzīšanas laikā?

Pienemsi distance starp masinam ir 30 metri, tatad kopa japarvar vismaz 150 metri. Atruma stapiba 15km/h. Jautajums cik ilga laika posma, un cik gara distance Upis tiks garam rindai, ja apdzen neparkapjot noteikumus.. :)

tas skiet nav bistami?!!!

283476. viesis 26.jūlijs 2011 21:48
0 0 Atbildēt

Viss taču vienkārši. Gribi būt impis uz ceļa un tēlot bruņurupuci? Apdzenam tādu un nometam pa mēmajiem, šis pakaļā. Pie reizes saremontēta pakaļa un viens lohs uz laiku nerādās uz ceļa. Tas darbojas,ir pārbaudīts.

283477. viesis 26.jūlijs 2011 22:35
0 0 Atbildēt

Var būt kaudze iemeslu braukt lēnāk par atļauto ātrumu, bet NEVIENS no tiem nav arguments darīt to brauktuves kreisajā pusē. Ja kāds brauc lēni pa labo maliņu, man nav nekādu iebildumu. Problēmas rada tie principiālie lēnbraucēji, kam šķiet, ka viņi uz ceļa ir vienīgie un nevienam nav jābrauc ātrāk par viņiem. Dažiem gan skola sanāk barga... Viens tirliņš šādi Polijā nokaitināja fūri. Pēc pārdesmit kilometriem fūre uzsāka apdzīšanu, labi zinot, ka nepaspēs un, kad vajadzēja, vienkārši atgriezās savā joslā. Braucot aiz fūres sanāca iemest aci uz apmales palikušā tirliņa sejā - pampers būtu noderējis :D Paveicās, ka līdz grāvim bija pietiekami vietas.

Neuzskatu, ka šāda rīcība ir pareiza, bet tajā brīdī biju pateicīgs fūres vadītājam, kurš savukārt brīdi vēlāk iekrātajiem vieglajiem ļoti korekti ļāva sevi apdzīt un principā atjaunoja normālu satiksmi ;)

283478. viesis 26.jūlijs 2011 22:43
0 0 Atbildēt

to Seene 306.

Nu un tagad ar to fūri visiem lielīsies? Principā fūri CP varēja labi iz-jāt pa visiem caurumiem, jo pirms apdzīšanas manevra tr. vadītājam ir jāpārliecinās, ka tas paspēs atgriezties savā joslā nevienu netraucējot. Un pie kājas, fūre tam zem paka-ļas, sastāvs no 20 vagoniem vai trīsritenis! Izņēmumi Sat.noteikumos nav paredzēti. Nevari apdzīt- nu sorry, tāda ir dzīve. Nervi netur lēni vilkties - nobrauc malā, vai griez pa citu ceļu. Tā lūk.

283479. viesis 27.jūlijs 2011 8:14
0 0 Atbildēt

viesi 478... Te nu jāpiekrīt - pieklājībai un cieņai uz ceļa noteikumi nav rakstīti - būt cūkai uz ceļa likuma un noteikumu ietvaros nav aizliegts.

283480. viesis 27.jūlijs 2011 8:24
0 0 Atbildēt

Variet lauzt šķēpus, cik gribat. Ir taču skaidrs, ka pieklājība un droša braukšana ir iespējama visos režīmos, var braukt forši, prognozējami ātri, un arī pieklājīgi vilkties.

283481. viesis 27.jūlijs 2011 9:06
0 0 Atbildēt

Joprojām tas pats viesis.

Nu un tagad, uupi iedomājies, ka tu esi nevis tas laimīgais, kas brauc tieši aiz Eduarda, bet tas nelaimīgais, kas brauc 10 kilometrus "aiz".

283482. viesis 27.jūlijs 2011 9:40
0 0 Atbildēt

478. viesim - tu laikam neko nesaprati... CP fūri nevarēja "iz-jāt", jo viņu tur nebija... Bet tak es jau teicu, ka neuzskatu šādu rīcību par pareizu, tikai kā vielu pārdomām tiem, kam liekas, ka vilkties pa ceļu, nelaižot garām citus, ir droši. Un, ja nevari pabraukt normāli - nerādies uz koplietošanas ceļa. Vai esi kādreiz padomājis par to, ka ne visi uz ceļa tikai vizinās? Vai zini, cik šādi tirliņi var izmaksāt fūrei, kas dēļ tā ir spiesta palikt maršrutā par dienu ilgāk, jo nepaspēj veikt paredžeto attālumu atļautajā braukšanas laikā?

Man ir gadījies "vilkties"(60-70) pa Jūrmalas apvedceļu. Un nez kādēļ aiz manis nekāda rinda neveidojās. Visā ceļā neatradās neviens, kam būtu problēmas apdzīt.

283483. viesis 27.jūlijs 2011 10:03
0 0 Atbildēt

Es nezinu , man diendienā braucot nav nekādu problēmu ne ar ar vienu - ātrie pabrauc garām, lēnos es apdzenu. Man liekas problēma ir raksta autora nervos un attieksmē pret dzīvi vispār. Ar to es domāju ka autoram nav pielecis ,ka pasaule nav radīta priekš viņa viena , bet arī priekš sēnēm,opīšiem un blondīnēm un vispār ātri pārvietoties no A uz B ne tuvu nav galvenais dzīvē.

Z

283484. viesis 27.jūlijs 2011 10:39
0 0 Atbildēt

483 Z - problēma ir tādos, kā tu, kas acīmredzot nesaprot, ka pasaule patiešām nav radīta priekš viņa viena. Raksts nav par to, ka nedrīkst braukt lēni, bet gan par to, ka lēna braukšana, lai vai kāds tai būtu iemesls, ir drauds stiksmes drošībai kopumā. Un ja lielākā daļa ātro braucēju to saprot un attiecīgi rēķinās ar savas rīcības sekām, tad lēnbraucējiem ir tendence uzskatīt, ka visiem citiem ir jābrauc tikpat lēni. Bet vajadzētu aptvert, ko dari un atbilstoši rīkoties. Atkārtošos - lēni braucot ir īpaši jāievēro CSN prasība turēties iespējami tuvu labajai malai. Kā arī nobraukt malā un palaist garām aiz sevis izveidoto sastrēgumu, ja pavisam savādāk nevar.

283486. viesis 27.jūlijs 2011 11:05
0 0 Atbildēt

Zvirbuļa kungam nav taisnība – pārsvarā avārijās CP ieraksta "neizvēlējās drošu praukšanas ātrumu" – no šī izriet ka nav svarīgi ar kādu ātrumu es vadu transpotlīdzekli (ja nav attiecīgās ceļazīmes) 5 km/h vai 100 km/h, svarīgākais ir sveikam un vesalam nokļūt no punkta A līdz punktam B.

283487. viesis 27.jūlijs 2011 11:38
0 0 Atbildēt

Katrs sapu saapi izteicis un izvaideejies, tagad palika visiem labaak :D

283488. viesis 27.jūlijs 2011 13:12
0 0 Atbildēt

Atbilde šītam citātam:

//////283481. viesis

Joprojām tas pats viesis.

Nu un tagad, uupi iedomājies, ka tu esi nevis tas laimīgais, kas brauc tieši aiz Eduarda, bet tas nelaimīgais, kas brauc 10 kilometrus "aiz".///////

Nu redz – te jau arī lien ārā psihiska nelīdzsvarotība un tendence visu pārspīlēt 10-kārtīgi… :D :D :D

Kur Latvijā ir redzēta 10 km gara kolonna, kuras galvgalī ir viens 70 km/h braucējs? Pat mamutam skaidrs ka nav.

Otrkārt – nu ja jums besī ārā tā rinda – nu tad sagaidi kādu kafūzi un iebrauc padzert kapiju un ieēst rasoli, pusstunda paies un situācija uz ceļa būs mainījusies un varēsi mierīgāk tālāk dudināt.

Bet ja jāsteidzas – nu ko – nepaveicās – sēdi un gaidi savu kārtu, kad varēsi apdzīt – tāda ir dzīve.

P.S. Kādu laiku atpakaļ kāds dikti neapmierināts exemplārs pa Pleskavas piķi mēģināja nopogāt visus lēnos (85 km/h) braucējus pa nomali (labo malu) un UPSSSSS – policija bija apturējusi tur Volvīzeri par ātrumu (102 km/h). Rezultātā exemplārs nošķīla savu lūzni un Volvīzeri (2 aukstie). Un tagad atbildiet – problēma bija lēnie braucēji vai tomēr agresīvais exemplārs?

283489. viesis 27.jūlijs 2011 16:19
0 0 Atbildēt

10 km un garāku garu kolonnu varēja novērot kā reizi pērnajā vasarā gandrīz katru nedēļas nogali, kad kautkādas tur "pārnēsājamā" tilta sastāvdaļas tika transportētas atpakaļ uz ruslandi. Ātrums - aptuveni 50 kmh, priekā.

283490. viesis 27.jūlijs 2011 23:51
0 0 Atbildēt

Parasti man Zvirbulis ar savu PR reāli kaitina, bet šoreiz pievienošos. Es teiktu tā - daudzi braucēji pat neiedomājas, ka kādam no aizmugurē velkošajamies ir jānokļūst gala mērķī noteiktā laikā vai vismaz tajā pašā dienā.

Piemērs no šīs dienas: Jaunciema gatve, atļautais ātrums 7o, reālais kā parasti +20. Abet Rīgas Satiksmes autobusam 50 km/h ir "OK" un iepūt.

283491. viesis 28.jūlijs 2011 1:43
0 0 Atbildēt

Uupi - atbildot uz jautājumu - problēma viennozīmīgi bija lēnie braucēji. Un sekas radīja CP nepareizi izvēlēts risinājums. Ja nebūtu aizrāvušies tikai ar piecīšu slaukšanu, bet atgādinātu arī lēnbraucējiem kas ir koplietošanas ceļš, nelaime nebūtu notikusi. Par to, kas apdzina pa apmali... Bez komentāriem - "nebarot un nekaitināt"!

Diemžēl braukšanu pa apmali izraisa tieši lēnbraucēju aunisms. Šovakar ceļā uz Jelgavu uz šosejas plūsmas sadalījums joslās atgādināja normālu 3-joslu bāni... Tikai ar no Īrijas atvestu satiksmes organizāciju.

283493. viesis 28.jūlijs 2011 9:57
0 0 Atbildēt

:D :D :D :D :D :D

Njāāāā – apdzīšana pa nomali – ir saskaņā ar CSN :D :D :D

Sēne – tavs viennozīmīgais secinājums ir tikai aisberga redzamā daļa – problēma nav lēnie braucēji…

Problēma ir indivīdi, kuri nespēj pieņemt ka ir citi autovadītāji ar ciādāku braukšanas stilu, iemaņām, citādāku auto tehnisko stāvokli (lūdzu nejaukt ar bojātu auto un tehniskiem defektiem), īpašu kravu…

Ved šoferis kristāla glāzes pa mūsu bedrainajiem ceļiem un brauc ar 60-it, nu lai brauc – nav viņam tas jāizziņo pa radio…

Riepas – vienam lietus riepas, citam bezceļa protektors, citam ekonomklases riepas – arī mainās braukšanas ātrums – nebrauksi ar ekonom riepām lietusgāzes laikā uz 90-it. Man ir lietus riepas es braucu uz 90-it un ko man tagad – gānīt lēno braucēju??? Es necenšos iedziļināties kāpēc kāds brauc savādāk. Iemeslu tam ir miljons.

283494. viesis 28.jūlijs 2011 10:02
0 0 Atbildēt

Lēni braucošie parasti kaitina tikai tos:

1. kuri domā ka ceļš pieder viņam vienam pašam,

2. kuriem ir nemotora auto, bet braukt gribās, lai gan apzinās ka apdzīšana aizņem stundu,

3. kuri nezina CSN un ir ar līkām rokām.

283495. viesis 28.jūlijs 2011 10:02
0 0 Atbildēt

uupi - pa Vāciju esi braucis?

tur ir visas Tevis uzskaitītās problēmas - nodilušas riepas, lēni vedamas kravas, slimi, noguruši, citāda stila braucēji utt...

Tikai tur kaut kā neveidojas bezjēdzīgi sastrēgumi arī uz līkumainām "šnēltrsēm"...

283496. viesis 28.jūlijs 2011 12:43
0 0 Atbildēt

Salīdzināji Vāciju ar Latviju…

Vācijā pietiek gājējam pietuvoties pie gājēju pārejas – mašīnas stājas – šeit kas? pedal to the metal, lai nebūtu jāstājas…

Palūko apkārt un ieraugi ka te ir Latvija un tad piesauc Vāciju ar bāņiem bez ātruma ierobežojuma, kur ja vēlies vari izbaudīt ātrumu un mašīnas jaudu.

283497. viesis 28.jūlijs 2011 13:14
0 0 Atbildēt

un kas, tavuprāt, vācu CSN ir savādāk, ka tur ir nesaraustīta plūsma arī ārpus bāņa?

283498. viesis 28.jūlijs 2011 13:47
0 0 Atbildēt

Lēni braucošie parasti ir tie:

1. kuri domā ka ceļš pieder viņam vienam pašam,

2. kuriem ir nemotora auto, bet braukt gribās, tā lai viņus neapdzen,

3. kuri nezina CSN un ir ar līkām rokām.

283499. viesis 28.jūlijs 2011 13:51
0 0 Atbildēt

Uupi - aisberga redzamā daļa ir tieši agresīvie braucēji. Bet zem ūdens ir viss tas, kas izraisa agresiju. Sākot ar kaudzi nodokļu no kā ceļu uzturēšanai tiek piga un beidzot ar tiem, kam šķiet, ka tieši viņu vilkšanās ir vispiemērotākais braukšanas stils visiem.

Painteresējies, kas tev Vācijā draud, ja tiksi pieķerts nepamatoti braucot pa trešo joslu vai traucējot apdzīšanu. īslaicīga ātruma pārsniegšana apdzenot, savukārt neskaitās pārkāpums pat bargajā skandināvijā, kur citādi soda par +5 ;) padomā, kādēļ!

283500. viesis 28.jūlijs 2011 14:30
0 0 Atbildēt

Uupi - redzku pats tikko nonāci pie problēmas saknes. Problēma NAV ātrajā vai lēnajā braucējā, bet braukšanas kultūrā. Un to tev te visi mēģina iestāstīt. JA lēni braucošais ievērotu satiksmes kultūru (un nav svarīgi, ka tā nav ierakstīta noteikumos) un korekti sadzīvotu ar citiem satiksmes dalībniekiem, pieraujoties nedaudz tuvāk labajai malai vai braucot pa labo joslu, tad neviens neceptos un netaisītu agresīvus gājienus, kā to tikko mēģināja parādīt 283495. Ja daudzi, gan lēnie, gan ātrie nebūtu egoisti un nedomātu tikai par sevi, tad viss būtu ok. Un tavu komentāru ar 1.,2.,3. mierīgi var pārveidot, aizstājot "ātrie" ar "lēnie", kā to jau ir izdarījis Sēne :D. Iznākums tieši tāds pats. Pārējo var nemainīt.

283503. viesis 28.jūlijs 2011 15:18
0 0 Atbildēt

Latwānijā pārsvarā ir debīli braucēji. Ne jau tikai lēnie vai ātri braucēji ir problēma. Katru dienu ik pa 5 minūtes redzu kādu profānu pie stūres, kuru pēc būtības nedrīkstētu laist auto tuvumā pat šāviena attālumā. Katru dienu braucu uz/no Berģiem un redzu, ka gandrīz vienmēr atrodas kāds īpatnis, kurš velkās pa pirmo joslu un pirms paša Berģu pagrieziena met pa kreisi uz otro joslu, nereti maucot citiem sānos un stulbi bolot acis un tik pat bieži redzu idiņus, kuri spītīgi brauc pa 2 vai pat 3 joslu un tikai pirms paša pagrieziena uz Juglas ielu sāk spraukties iekšā pirmajā rindā, lai mestu pa labi... Nezinu, kur tādi rodas un kas tādiem ir atļāvis kārtot eksāmenu, bet normāli tas nav.

283504. viesis 28.jūlijs 2011 15:22
0 0 Atbildēt

[c]Uupis:Njāāāā – apdzīšana pa nomali – ir saskaņā ar CSN[/c]

Pa nomali nav iespējams apdzīt, palasi ko nozīmē apdzīšana. Pa nomali var apsteigt, bet tikai vienā gadījumā - "127. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, kad tas rāda kreisā pagrieziena signālu un ir uzsācis manevru."

283505. viesis 28.jūlijs 2011 15:43
0 0 Atbildēt

:D :D :D :D

Tātad Kanibaals grib teikt ka tādas avārijas uz Pleskavas šosejas nebija?

Tātad Kanibāls grib teikt ka Volvīzers tālāk aizbrauca un viss bija bumbās?

283506. viesis 28.jūlijs 2011 16:00
0 0 Atbildēt

----------------------------------------------------------------------------------------

ECO A

JA lēni braucošais ievērotu satiksmes kultūru (un nav svarīgi, ka tā nav ierakstīta noteikumos) un korekti sadzīvotu ar citiem satiksmes dalībniekiem, pieraujoties nedaudz tuvāk labajai malai vai braucot pa labo joslu, tad neviens neceptos un netaisītu agresīvus gājienus…

-----------------------------------------------------------------------------------------

Nezinu – man izskatās ka lēnos braucējus kā attaisnojumu mēģina izmantot tie kas apdzen ejot kalnā augšā, vai nepāredzamā pagriezienā pāri nepārtrauktai līnijai, tie kas ar nemotoru mēģina stundu apdzīt vienu fūri pretvejā jo šamā iet ar 80-it, bet atļautais ir 90-it.

Es regulāri ieņirdzu par tiem spamotājiem, kuriem lēnām braucošie ir traucēklis, un skatos kā tādam, kam traucē lēnie, pašam nostājas uz pussešiem kad izkrīt pirmās lietus lāses vai sniegpārslas – ātrums pilsētā samazinās par 20–25 km/h :D :D :D un tiek vainoti visi citi, bet ne pats, ka uzsākot krustā nodilušās ziemenes spolē peļķē un ka visi apkārt ir lohi jo kādreiz nobraucot no akmens tilta ceļa marķējums bija savādāks un autobusi netraucēja ātrai braukšanai… :D :D :D :D

283508. viesis 28.jūlijs 2011 16:38
0 0 Atbildēt

Principā kultūra uzlabosies tad, kad vadītāji sāks savstarpēji sarunāties un pārstās apvainoties viens uz otru.

Nu jātiek tev cauri trijām joslām, vai tad grūti ir uzsignalizēt blakusstāvošam vadītājam, lai šams paskatās uz tavu pusi un tu palūdz lai tevi palaiž, pavisam cita attieksme ir uzreiz, nu ja nelaiž, nu lai nelaiž, steidzās noteikti, bet parasti atteikumi nav saņemti. Un garastāvoklis vietā gan man gan laidējam.

Tāpatās ar lēnajiem braucējiem. Nu brauc opifācijs ar 65-70 no mazdārziņa, nu lai tak brauc, netaurē un nemidžini ar lampām, bet vienkārši apdzen, kad tas ir iespējams, opifācijs tāpat visu dienu norušinājies gurķudobē un piekusis, kā arī vairumā gadījumu apzinās ka vecumā reakcija vairs nav tā un tāpēc tiek izvēlts drošs ātrums, bet zaļiem gurķiem jau to nesaprast, opifācijs automātiski tiek ierindots kategorijā «lēnais braucējs, kurš traucē visiem».

283509. viesis 28.jūlijs 2011 16:46
0 0 Atbildēt

Vēl viena regulāra situācija Dārziņu priedēs uz Ogres štrāses braucot no Rīgas. Brauc opifācijs virzienā uz Salaspili pa otro joslu, aiz viņa regulāri kāds iesēžas tuvu astē un midžinās un taurē (ne lai apsteigtu pa pirmo joslu, nē jāgruzī virsū) lai lēnais braucējs pavācas malā. Un tad opifācijs ieslēdz kreiso pagriezienu lai nogrieztos uz Salaspils memoriālu. Opsss… :D :D :D Bet lai pirms tam ātrais padarbinātu savu pēlēko vielu, ka tāda iespēja pastāv, tak nē – pavācies malā un griezies pa kreisi tikai tad kad es un līdzīgie aizbrauks un šoseja būs tukša… :D :D :D

283510. viesis 28.jūlijs 2011 17:08
0 0 Atbildēt

uupi - un kurš būs vainīgs, ja es būšu noguris un labi nejutīšu bremžu pedāli ar sporta bremzēm braucot pa priekšu opifācijam? DROŠS ātrums ir tikai viens - iekļaušanās kopējā plūsmā. Un ja opifācijs to nespēj, tad nav jāvizinās pa koplietošanas ceļiem. Braukšana pa kreiso joslu vairākus km, lai nogrieztos pa kreisi ir tik pat nejēdzīga kā nespēja apļos iebraukt tālāk par pirmo joslu.

283513. viesis 28.jūlijs 2011 17:54
0 0 Atbildēt

Cik kilometru garš ir Dārziņu posms no luksafora līdz Salaspils memoriālam?

Un cik noprotu tad Seene ir pret opīšu piedalīšanos ceļu satiksmē?

Un cik tad jūsuprāt ir jābūt lielam vecuma slieksnim kad atņem tiesības?

Cik tev pašam gadiņi palikuši līdz opifācija statusam? 10? 20?

Kādu laiku atpakaļ (vai tik tas nebija Seene? :D :D :D ) kāds te skaitīja santīmus degvielas patēriņā, mācīja ekonomiski braukt. Ekonomiska braukšana = lēna braukšana. Ka tik pats nav lēnais sēņotājs… :D :D :D

283514. viesis 28.jūlijs 2011 17:56
0 0 Atbildēt

Jebšu Seene ir nomainījis auto uz jaudīgāku bīdeli (ap 120 zirgiem)… :D :D :D

283515. viesis 28.jūlijs 2011 18:19
0 0 Atbildēt

ap 176, es teiktu.

283517. viesis 28.jūlijs 2011 21:10
0 0 Atbildēt

Es kādā brīdī esmu minējis, ka ir jābūt kādam vecuma slieksnim? Vai tomēr to, ka uz koplietošanas ceļiem nevajadzētu parādīties autovadītājiem, kas apdraud satiksmes drošību?

Minētais posms ir ~1,9km garš - krietni par daudz, lai to uzskatītu par normālu savlaicīgu kreisās joslas ieņemšanu, lai nogrieztos.

Es nekad neesmu nevienu mācījis ekonomiski braukt skaitot santīmus. Būsi vien kaut ko sajaucis. Ja varu ceļā ietaupīt latu, zaudējot pusstundu, nekāda ekonomija nesanāk - pelnu vairāk ;)

283518. viesis 28.jūlijs 2011 21:18
0 0 Atbildēt

Ka tik paši rakstītāji apzinātos, kurš ir tas vecums, kurā mašīna jāliek garāžā...

Pašiem diezvai liksies, ka jāļauj janajiem lidot pa lielceļiem...

283520. viesis 29.jūlijs 2011 10:12
0 0 Atbildēt

Es aizstāvu un aizstāvēšu lēnos braucējus tāpēc ka:

1. ceļi domāti visiem – visi drīkst pa tiem pārvietoties.

2. zirga pajūgam arī ir tiesības eksistēt un pārvietoties.

3. jebkurš uzbrauciens lēnajam braucējam ir ātrā braucēja psihiska novirze ar tendenci uz agresiju (tādiem tiesības nedrīkst dot).

4. ātrā braucēja nemācēšana pareizā vietā apdzīt lēno ir savas vainas novelšana un mēģinājums atbrīvot sevi no atbildības daudz smagākā pārkāpumā.

Mana pozīcija jums visiem skaidra.

P.S. Un ja ar 170 lopu bīdeli ātrie jūtas traucēti no lēnajiem, nu tad es varu ieteikt tikai vienu – nebraukt ja nemākam apdzīt. Tas ir tāpat kā lamāt pohas, bet no šņabja neatteiksies… :D :D :D

283522. viesis 29.jūlijs 2011 10:33
0 0 Atbildēt

Redzkur ir – nav tālu jāmeklē:

Autors pats neievēro distanci bet gruzī virsū priekšā braucošam… :D :D :D

aculiecinieks.delfi.lv/news/auto/kad....d?id=39837439

Video nav redzams, kas notiek pirms strauji bremzējoša auto – gājējs vai velosipēdists uz ceļa, varbūt mazs bērns vai kāds alkāns, vai vienkārši bedre vai vaļā lūka…

Toties autors pieprasa lai priekšā braucošas domātu par to ka kāds lohs skaita vārnas un neievēro drošu distanci.

Vainīgi ir visi citi tikai ne es… :D :D :D

283523. viesis 29.jūlijs 2011 11:17
0 0 Atbildēt

kā man patīk uupis, kurš laikam spaciāli ieņem principiālu pozīciju, lai būtu pret citiem un citu izteikto veselā saprāta domu graudiem. Neprot izdarīt secinājumus un nesaprot domu citu rakstītajā vai to principiāli izliekas nesaprotam... Karoče ir oponents recidīvists. :D

uupim, kurš tankā:

Da pie kājas - brauc ātri vai lēni, vai kā plūsma. Esi pieklājīgs uz ceļa un ar savu braukšanu, manierēm un manevriem nečakarē dzīvi pārējiem. Piedrāst, lido vai velcies. Ir simtiem piemēru, kas apliecina ka daži cilvēki prot, ja grib, ja padomā, ja kaut mazliet pacenšas. Bet Tūkstošiem piemēru - a man pofig rīcības - braucu kā sanāk un man piedrāzt ko pārējie jo man ir tiesības un es "ievēroju" CSN...

283524. viesis 29.jūlijs 2011 11:39
0 0 Atbildēt

Adresāts —>283523. viesis

Esi pieklājīgs uz ceļa un ar savu braukšanu, manierēm un manevriem nečakarē dzīvi pārējiem.

---------------------------------------------------------------------------------------

A es par ko rakstu?

Es aicinu lamāt, zākāt, žilbināt, aptaurēt lēnāk braucošos?

Tiem kas tankā, kurš iemetināts konteinerā (283523. viesis) – necepies uz lēnāk braucošo un nebūs avārijas situāciju. Jāizcērtās cauri trim joslām – palūdz lai tevi palaiž un 99,9% gadījumu palaidīs. Kāds palūdz lai tu ielaid viņu joslā – nu tak ielaid. Nesēdi pie stūres ar azbesta ģīmi un negruzījies uz citiem…

283526. viesis 29.jūlijs 2011 12:04
0 0 Atbildēt

Izskatās ka Sēnem ar uupi vecs konflikts :D forte.delfi.lv/auto_pasaule/....d?id=39825619

283529. viesis 29.jūlijs 2011 14:17
0 0 Atbildēt

ūupim viesis 523.

saki kā panākt biezādainam teļam saprast, ka ja ir gana plata iela ar gludu asfaltu, tad pagrieziens pa labi ir jāveic no joslas labās malas, pagrieziens pa kreisi no kreisās malas

jo bieži vien pietiktu vietas un droši varētu tikt veikti paralēli manevri biezādainais drīkstot braukt pofigists savu pa labi/pa kreisi/otrs taisni vai citā virzienā.

Ok -taurēt tāpat ir bezjēdzīgi. Palūgt pavākties malā - ar bezcerīgi, jo acu kontakts nav iespējams - tas kretīns stāv priekšā. Kāpt ārā, klauvēt pie loga? Neteikt neko?

Un vēl visi modernie auto, izņemot ja ir defekts un par to liecina avārijas signalizācija ir spējīgi attīštīt pilsētā paredzētos 50 km/h 10 sekunžu laikā. Pie krusta nav jāguļ un nav jāmeklē pedāļi, pārslēgi utt. Degviela neieiekonomējas baisi slidinot sajūgu un ilgi lēnām purkšķinot ar zermu pārnesumu. Taurēt pīpināt, midžināt - absurdi! Piekrītu. Kā panākt lai tomēr baukšana būtu dinamiska? Bieži vien kāds ekonomētājs ripina līdz nākamajam krustam. Kamēr esi viens un aiz muguras nav neviena - var tā darī - es arī tā daru. bet sastrēgumstundās es necenšos tā izpildīties, jo samazinās krustojuma caurlaidība MANIS dēļ. Bieži vien lēnie un arī ātrie ielien krustā un paliek tur visu savu sarkano - neļaujot nevienam šķērsot perpendikulārajā ielā krustojumu. Forši, droši, kolosāli. Nedrīkst pīpināt, miliču visur nav - kā panākt, lai tā nenotiek? Ar acu kontaktu? Palūdzot pārlaist mašīnas pie zaļā pāri krustam? kā?

283530. viesis 29.jūlijs 2011 14:37
0 0 Atbildēt

Pirmkārt – necepties.

Otrkārt nestresot.

Un viss būs bumbās.

:D :D :D

283531. viesis 29.jūlijs 2011 15:11
0 0 Atbildēt

uupi - kā diez Vācijā pensiši uz ielas nevelkās, opīši spiež gāzi kā nākās, visi brauc pa joslām, rāda pagriezienus, laik pa laikam pavēro spoguļus un novērtē ne tikai situāciju uz ceļa, bet labo savas kļūdas, ja to dēļ veidojas šmuce?

kur problēma, kā to risināt? ceļos? tramvajos? uupī?

Neko nedarot nekas arī nemainīsies. ir idejas? vai klusiņām rīt lielākus/mazākus krupjus un izlikties par beigtu zivi? vai tas būs risinājums?

283532. viesis 29.jūlijs 2011 22:58
0 0 Atbildēt

Uupi, esi gatavs atbildēt par saviem vārdiem? Piedāvāju elementāras derības - man žigulītis, tev četrriteņu 170Zs pēc tavas izvēles. Tavs uzdevums apdzīt mani uz Jūrmalas apvedceļa posmā no Jūrmalas zīmes līdz Spuņciema zīmei svētdienas pievakarē. Uz ko esi gatavs derēt, ka tev izdosies?

283538. viesis 30.jūlijs 2011 17:09
0 0 Atbildēt

A kāpēc jāapdzen?

283539. viesis 30.jūlijs 2011 17:10
0 0 Atbildēt

Es ar Yari visu garo posmu esmu vilcies aiz fūres (Yariem izrādās nav motoru :D ) Un neko vēl esmu dzīvs :D

283540. viesis 30.jūlijs 2011 22:11
0 0 Atbildēt

283539. viesis

Zini, ir paliela atšķirība - vai tev tur ir jābrauc vienreiz vai katru dienu

283543. viesis 1.augusts 2011 10:06
0 0 Atbildēt

To —> Seene

Tur jau nav nemaz tik daudz to iespēju tas pirmkārt. Otrkārt – ja nevar tad neapdzenu. Apdzīšana nav pašmērķis. Bet tev izskatās ka tas ir sportisks azarts apdzīt kādu.

283544. viesis 1.augusts 2011 11:20
0 0 Atbildēt

Vispār jau ja tā kā Sēne pieiet šim jautājumam tad nākamais solis ir ar likumu aizliegt pilsētās sastrēgumus, jo tie tak traucē pārvietoties un ir lēno braucēju salidojuma vieta. Un visiem braucjiem kuri iekļūst sastrēgumā automātiski izraxtīt 20 latu sodu par sastrēgumu veidošanu. Sastrēgumi pazudīs kā nolaizīti ar govs mēli.

Jā un sastrēgumos autrlvadītāji kļūst īpaši agresīvi un tendēti uz pārkāpumiem – a ko? Arguments piemērojams arī šai sadaļai… :D :D :D

283545. viesis 1.augusts 2011 12:26
0 0 Atbildēt

ūūūūpi

citēšu CSN. 124. punkts tomēr liecina, ka lēnie braucēji pārkāpj noteikumus, ja tie brauc lēnāk un nelaiž garām tos kuri brauktu ātrāk bet nepārkāpjot ātruma ierobežojumu:

124. ... Ja ārpus apdzīvotām vietām ceļa platums vai brauktuves stāvoklis, ņemot vērā pretim braucošo transportlīdzekļu satiksmes intensitāti, neļauj apdzīt lēni braucošu, lielgabarīta vai ar noteiktu ierobežotu ātrumu braucošu transportlīdzekli, tā vadītājam, netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus, jābrauc iespējami tuvāk ceļa (nomales) labajai malai, kā arī, ja nepieciešams, jāaptur transportlīdzeklis un jāpalaiž garām transportlīdzekļi, kas aiz tā izveidojuši sastrēgumu.

Tātad, ja nevari pabraukt dēļ noguruma arī nevajadzētu braukt...

39. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:

39.3. vadit transportlidzekli, esot slimam vai ari tadā mārā nogurušam, ka tas var ietekmēt transportlīdzekļa vadītāja darbspejas un ceļu satiksmes drošibu;

283547. viesis 1.augusts 2011 12:46
0 0 Atbildēt

uupi - kāds sakars tam, ka vēlos lai lēnbraucēji atcerētos CSN prasības turēties iespējami tuvu brauktuves labajai malai un netraucēt apdzīšanu palielinot braukšanas ātrumu ar to, ka "jāaizliedz sastrēgumi"?

283548. viesis 1.augusts 2011 13:27
0 0 Atbildēt

To —> viesis 283545.

Izlasi uzmanīgi 124. punktu – uzmanīgi un vairākas reizes…

Pēc tam izlasi no 112. līdz 120 – arī vairākas reizes.

Un tad sapratīsi ka velkot automašīnu 50 km/h ir maximālais ātrums un tas nav pārāk lēns… :p

283549. viesis 1.augusts 2011 13:28
0 0 Atbildēt

Seene, nespied lēnbraucējus braukt tuvu malai, nedari tā – tas ir vēl bīstamāk jo tur mētājas visāda draza. Un nedod die's lēnbraucējam plīsīs riepa. Situācija kļūs vēl bīstamāka. Labāk lai lēnais brauc kā braucis – vismaz tajā situācijā viņa darbības ir prognozējamas, bet tikko sāks viņu mācīt, gruzīt virsū, kacināt, tas var apgriezties pret jums pašiem ar situācijas strauju mainīšanos.

283550. viesis 1.augusts 2011 13:43
0 0 Atbildēt

ūūūūpi - lasi kamēr zaļš paliec:

Ja ārpus apdzīvotām vietām ceļa platums vai brauktuves stāvoklis, ņemot vērā pretim braucošo transportlīdzekļu satiksmes intensitāti, neļauj apdzīt lēni braucošu, lielgabarīta VAI ar noteiktu ierobežotu ātrumu braucošu transportlīdzekli, tā vadītājam, netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus, jābrauc iespējami tuvāk ceļa (nomales) labajai malai, kā arī, ja nepieciešams, jāaptur transportlīdzeklis un jāpalaiž garām transportlīdzekļi, kas aiz tā izveidojuši sastrēgumu.

Tas nozīmē - vai tu velc kādu ar 50 km/h; tev ir uzlīme, ka nedrīksi ātrāk par 70 kmh dēļ kravas brauk;, negriibi braukt ar atļautajieim 90 kmh savu personoisko iemeslu dēļ; dēļ automašīnas tehniskā stāvokļa (šis būu atsevišķas diskusijas vērts) utt., utjpr. - Tu skaities lēni braucošs. Ja Tu esi lēni braucoš, davienalga kādu iemeslu dēļ - esi labs pavēro spoguli un palaid garām tos, kas grib braukt ar max atļauto, ja kāda iemesla dēļ apdzīšana ir neiespējama, bīstama, apgrūtināta vai kā citādi nevajadzīgu kolonnu veidojoša. Kur problēma palaist garām

Tas ka nomalē esot draza, nelīdzenāks asfalts ir jāņēm vērā ja vēlies braukt lēnāk par pārējiem. Un kur garantija, ka bedre un šmuce nav tieši ceļa vidū? P.S. Nemēslo ceļa malā un nomalē būs mazāk drazas...

Un kas būs, ja lēnbraucējam ceļā vidū plīsīs riepa un tas iekraus pretējā plūsmā? Būs labāk, nekā ja tas tiks skaidrībā tikai ar sava virziena joslas platumu? Kas būs, ja lēnbraucējs uzsprāgs? Nedzen te Tuftu, čalīt, ja?

Ja viens no 25 tr. līdzekļiem pa šoseju ārpus apdzīvotām vietām, bez iemesla labos laika apstākļos, ar lielisku redzamību "velkās" uz 75-80 kmh- tad neiestājās 113. punkts, vai ne? Un tas kurš grib braukt uz atļautajiem 90 ievērojot CSN nedrīkst apdzīt, jo ar to ātrumu var nepietikt manevram, bet ātrāk braukt nedrīkst. Secinājums - lēnais pavācās uz ceļa nomali atbilstoši 124. punktam, palaiš ātrāk bet bez pārkāpuma braucošos un čunčina tālāk.

Nešķiet, ka 120 punkts norāda, ka fūŗēm ir nevis jāekonomē soļķis velkot karavānā bez šķirbām 3-5 gabaliem, bet jāatstāj pietiekami daudz brīvas vietas to apdzīšanai?

283553. viesis 1.augusts 2011 15:41
0 0 Atbildēt

CSN 24. punktā minēts ar kādiem agregātiem aizliegts pārvietoties. Bet ja dzinējam ir nobiris kāds elektrības brīnums, tāds kā kloķenes gala stāvokļa devējs un nevar iekurbulēt vairāk par 2 tk apgriezieniem – nevar braukt? apdraud satiksmes drošību?, ātrumkastē ir pieejams 1. un 3. ātrums – nevar braukt? apdraud satiksmes drošību? Nosprāgusi turbīna – nevar braukt? Apdraud satiksmes drošību? Var braukt… Un pamēģini uzkačigarīt turbomotoru bez turbīnas līdz atļautajiem 90-it…

Iemeslu var būt simt piecsimt variācijas…

283554. viesis 1.augusts 2011 15:47
0 0 Atbildēt

Atbildiet, kas ir lēni braucošs?

70 km/h nav lēni braucošs un arī 50 km/h nav lēni braucošs.

Tas ir lēnāk nekā maximāli atļautais un nekādā gadījumā ne lēni.

Ja noteikumos būtu raxtīts ka lēnāk braucošs nekā maximāli atļauts – tad cita runa, bet lēni braucošs ir minēts 269. punktā un neko tur nepadarīt… Tādi nu ir noteikumi...

283555. viesis 1.augusts 2011 15:54
0 0 Atbildēt

Un tāds skats ka acīmredzamais nu nekādi nav pamanāms. Palūkojiet kādas ir tās ceļu nomales. Paskatiet kādas avārijas notiek kad vadītājs saskaras ar saķeres starpību starp nomali un asfaltu. Pamēģiniet paši ar saviem 90-it pavākties malā kad kāds nāk ar rubul piecdesmit – palūkošu cik droši jutīsieties uz nomalēm. Pajautājiet motobraucējiem, ko nozīmē ar moci vilkt pa labo maliņu vai nomali… :D

283559. viesis 1.augusts 2011 16:43
0 0 Atbildēt

ūūpi - tu esi totāls CIRVIS vai tikai izliecies???

ja maks atļautais lieliskos laika un rredzamības apstākļos ir 90 km/h, tad 70, 50 vai uz 40 braucošais kombais IR LĒNI BRAUCOŠS!

Moš vēl teiksi, ka ātri braucošs???

CSN punkts nosaka:

98. Ārpus apdzivotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Ja braukšanai vienā virzienā ir divas vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai tad, ja citas braukšanas joslas ir aiznemtas, kā arī lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā.

Kas te nav saprotams??? Skaidri un gaiši norādīs kā un kur jāizvietojas uz brauktuves. Elementārs CSN punkts, kuru būtu jāievēro. Lēni (lēnāk) braucošie negrasās ne nogriezties pa kreisi, nedz apgriezties pretējā virzienā kur nu vēl veikt apdzīšanas manevru (it īpaši, ka ceļš pirms viņiem ir brīvs)...

Ja grasās nogriezties, tad jāieslēdz virziena rādītājs vai jāsignalizē ar roku, ja tas nestrādā... ;)

Ja viņam ir tieksme savu personisko un vai tehnisko iemeslu dēļ braukt lēnāk nekā maksimālais atļautais, kuru ievērot nav bīstami (nav apledojuma, nav sabrucis ceļa segums, nav sliktas redzamības utt), kāpēc tam jāvelkas gar ceļa garenasi???

Vai tiešām tik švaki ar saprašanu vai vienkārši tiepjamies sava nezkāda hobija, aizskartā pašlepnuma dēļ????

Nu nav NEVIENAM jābrauc gar ceļa garenasi!

Un par to 150 km/h klāt vilcēju esi galīgi garām safļūtījis! Ja es nāku kādam klāt ar 150-mit - TĀ IR MANA PROBLĒMA, ko ar to ātrumu man pašam iesākt. Es tajā brīdī rupji pārkāpju CSN. Varbūt man pa priekšu auto brauc ar atļautajiem 90. To es nevaru zināt, iekams pašam nav atļautie 90. Jo Latvijā ātrāk par 90 uz divjoslu (pretējos virzienos pa vienai) koplietošanas ceļiem bez sadalošās joslas nav ļauts braukt...

283560. viesis 1.augusts 2011 16:43
0 0 Atbildēt

Uupi - Beidz čakarēt visiem smadzenes. Visi runā vienu, bet tu vienīgais gudrais esi ieslēdzis principus un nepaļaujies loģiskam lietu stāvoklim. Ja tev 50km/h uz šosejas nav lēni braucošs un nav traucējošs, tad nodefinē, kas pēc tavām domām ir lēni braucošs? Stāvošs ceļa vidū vai?

Pārējiem - iesaku vairs nepievērst uzmanību šim pasākumam, jo jau 80+ komentāru garumā Uupim nav skaidrs par ko iet runa.

283561. viesis 1.augusts 2011 17:24
0 0 Atbildēt

283560.

Tātad cik saprotu – tad pastāv tikai jūsu viedoklis un citiem nav atļauts būt – tad jums jādodas pie BAĶKAS.

Nu principā (pēc manām domām) pārāk mazs ātrums ir zem 50-it, bet tas nav nekur nodefinēts un tātad katrs pats sev uzstāda to latiņu, bet NEVIENAM (!!!) nav tiesības apgalvot ka 70 km/h ir pārāk mazs ātrums.

283562. viesis 1.augusts 2011 17:31
0 0 Atbildēt

Palaidniex.

Ja beidzas argumenti – tad apsaukāties – tas jau liecina par jūsu intelekta līmeni…

Es vēlreiz atkārtoju (tiem kas tankā, kurš iemetināts konteinerā) satiksmes noteikumos ir ceļa zīme »Minimālais ātrums« – visas iespējas saspraust viņas visās vietās un būs juridisks pamats sodīt, tāpat ir zīme «Ieteicamais ātrums» arī laba zīme arī var piečakarēties par pārāk lēnu braukšanu. Bet kamēr tādu zīmju nav – tikmēr ar putām uz lūpām varat izrādīt savu agresiju, nemācēšanu, vai kā citādi izpildīties. Runāt par kautkādu savu loģiku – viss viens – Brauciet saskaņā ar CSN un necepjaties.

CEĻS IR DOMĀTS VISIEM (!!) ARĪ LĒNAJIEM (!!) ARĪ TRAKTORIEM…

283563. viesis 1.augusts 2011 17:33
0 0 Atbildēt

kas saka ka tas ir pārāk mazs? - tas ir lēnāks par atļauto un lēmnāks par plūsmu, kas brauc ar atļauto 90% gadījumu. Kāpēc šim vienam ir tiesības čakarēt plūsmu, bet plūsmai - vairākumam, nav tiesības vēlēties lai čalīc pats ievēro CSN?

Ja esi lēnāks un neievēro 124. punkta prasības un taisi aiz sevis rindu, vismaz ievēro arī 98. punktu.

Saki ceļā nomales pilnas ar mēsliem? Interesanti zināt, kāpēc ceļa nomales ir mēslainas, bet ceļa vidus nē? Tāpēc ka vieni mēslo uz ceļa, bet citi pa tām nomalēm nebrauc. Beigās šādi rīkojoties būs palicis tīrs tikai ceļa viducis un tad nāksies mainīties ceļa vidū. Un tad? Kurš būs tas, kam būs jāiebrauc piesārņotajā ceļa nomalē? Un kurš drīkstēs nemainīt savu kustības virzienu?

283564. viesis 1.augusts 2011 17:46
0 0 Atbildēt

Ūūūpi - Es neapsaukājos, es To tev pavaicāju! Tākā pirms kaut ko apgalvo, kārtīgi pārlasi. Kaut tieši ar to, iespējams, laikam tomēr būs problēmas...

Man tā arī netik skaidrs - tu spēj izlasīt un izprast 98. un 124. punkta būtību, nozīmi un to, ka tie tāpat kā jebkuri pārējie CSN punkti ir jāievēro. Tie nav mazāk svarīgi CSN punkti un nav tur nokļuvuši nejaušības pēc.

Tajā ir skaidri un gaiši norādīs, kur jābrauc pa ceļu ārpus apdzīvotām vietām. Un kā jārīkojas ja tu brauc lēnāk un aiz tevis veidojas sastrēgums (kolonna).

Te nav nekādu viedokļu, nav nekāda papildus ceļa zīmju nepieciešamība. Viss ir nodefinēts ka striktāk nav kur. Neviens neaizliedz Tev vienam uz šosejas kaut vai stumt savu vismaz 170 Zs jaudīgo četrriteņu monstru pa ceļa vidu, bet tiklīdz parādās citi ceļu satiksmes dalībnieki ir jārespektē arī viņu tiesības. Viņiem nav jārespektē tavas neesošās tiesības braukt pa ceļa vidu un vilkties kaut uz 70 vai 60mit pa ceļa vidu. Brauc gar ceļa malu un respektē tos, kuri grib/spēj un brauc ātrāk noteikumu ietvaros. Tāpat kā tiem, kas brauc ar atļauto nav jārēķinās un jārespektē lidoņu neesošās tiesības lidot ar +60, +100 vai kaut ar +10... Neatkarīgi mocis vai auto.

Ja lēnais rada apdzīšanas nepieciešamību, kas pēc definīcijas ir paaugstinātas bīstamības manevrs, tad kāda mārrutka pēc tam šis manevrs ir jāsarežģī? Iedomājies, ir daudzi auto, kuru dinamiskie rādītāji ir ļoti attāli no tevis pieminētā 170 Zs megadzelža. Un arī tiem ir jābūt iespējai normāli apdzīt kāds, kam ātruma limits ir 80.

283565. viesis 1.augusts 2011 18:07
0 0 Atbildēt

283563

Nu tad kad dabūsi riepā plaķenes vai samorezu – tad par nomalēm ko citu teiksi… :D :D :D Jebšu vai visi transportlīdzekļi Latvijā ir tā sataisīti ka nevienam nekāda skrūvīte nekrīt nost? Visi šitie drāšu gabaliņi, samorezi, no spaiņa izkritušas plaķenes un citi sīkie metāliskie priekšmeti jau arī sakrājas nomalēs. Un pie ātruma 90 km/h sprāgušu riepu savaldīt ir ļoti grūti.

283566. viesis 1.augusts 2011 18:15
0 0 Atbildēt

Tiešī tā Palainiex.

Ja auto ir ar 60 zirgu motoru, tad vadītājam ir jāapzinās ka apdzīšanu viņš nepaveiks tik dinamiski kā 235 Zs agregāta īpašnieks. Un lēnāk braucošais te nav pie vainas.

Jebšu ko tagad – nebraukt ar traktoru vai kombainu, bet transportēt viņus pa gaisu? Pie katra lauka tagad būvēt transportlenti pāri ceļam lai tupeņus un graudus dabūtu pareizajā vietā?

283568. viesis 1.augusts 2011 18:32
0 0 Atbildēt

kurš CSN punkts ļauj ārpus apdzīvotām vietām braukt gar ceļa garenasi turēties tālāk no ceļa labās malas un nelaist garām citus, bet CSN ātruma ierobežojumus ievērojošus braucošus satiksmes dalībniekus?

283569. viesis 1.augusts 2011 18:39
0 0 Atbildēt

:D :D :D

ūūpim karma forša. Tikko kā norauj ceļa labajā malā tā momentā pielasa pilnus ratus ar flaķenēm, skrūvēm un no smagā izkritušiem spaiņiem...

Viela pārdomām tā teikt...

Lai veicas Tev čalīt ar savu paštaisnumu un klaju CSN ignorēšanu... ;)

283571. viesis 2.augusts 2011 8:54
0 0 Atbildēt

Tā nav karma. Tas ir komentāru skaits. :D

283573. viesis 2.augusts 2011 9:42
0 0 Atbildēt

To -> 283569

:D :D :D :D

Viedoklis, kurš nesakrīt ar Jūsējo automātiski ir klaja CSN ignorēšana… :D :D :D

283574. viesis 2.augusts 2011 10:00
0 0 Atbildēt

Tagad tā Lēnie braucēji un viesi ar karmām, ja jau jūs esiet tādi saprotoši attieciebā pret citiem, tad esiet tik laipni un pavācaties malā jebkurā krustojumā, kurā jūs nevarat uzsākt kustību ar firmas paņēmienu «Pedal tū ze metall» un krutuma mērītāju 5 tk rajonā, jo tas kas brauc aiz jums ir spiests palikt agresīvs tāpēc ka priekšā ir muļļa kurš uzsāk lēnāk kā aizmugurē braucošais un piedevām traucē dinamiskai transporta plūsmai pilsētā…

Pēc lielākās daļas domām, kā es saprotu, tad mācībniekam ar nav vietas uz koplietošanas ceļiem, jo mācībnieks jau sākumā nebrauc ar 90-it, bet 60-it, nu maximums 70-it.

P.S. Grūti jums visiem – lēnāk braucošie piespiež jums pārkāpt noteikumus – mācībnieki un traktori vispārībā traumē – nu ko lai saka – žēl man apbižotos nabadziņus… :D :D :D

283576. viesis 2.augusts 2011 11:57
0 0 Atbildēt

kāds sakars krustojumam pilsētā ar CSN 98. un 124. punktu???

Un kur CSN rakstīts, kādos gadījumos drīkst neievērot 124. CSN punktu?

Kuri CSN punkti nosaka, ka šie divi punkti nav jāievēro?

P.S.

Braucot pa ceļa vidu var atrauties stiklā ar akmeni. Ko nu???

283579. viesis 2.augusts 2011 14:12
0 0 Atbildēt

To –>

Elementārs sakars.

Tad kad jūs ar 1,0 polo apdzenat Kravas auto kas iet ar 80-it, jūs traucējat man ar kompresoru šo manevru braucot aiz jums veikt pietiekami droši un ātri, jo man pietiek laika apstātieties, sašņorēt kurpes, aizpīpēt cigareti un turpināt apdzīšanu tālāk īpaši neko nezaudējot. Tātad loģiski ka šis attiecas arī uz krustojumiem kamēr 0,9 litru citrons izkustās es vēl varu paspēt kioskā avīzi nopirkt.

Un tad ko? Cepties? Bakstīt ar pirkstu CSN 124. punktā?

Ir jāsaprot, ka ir lēnāk braucošie un jāpieņem viņi, ka ir tādi uz ceļa un viņiem ir visas tiesības pārvietoties. Ir vesela virkne CSN punktu, kurus paši neievērojat un nu atrasts viens kuru piešūt citiem.

Cik procentu autovadītāju samazina braukšanas ātrumu pirms gājēju pārejām??? Noteikumos ta rakstīts ka jāsamazina neatkarīgi no tā ir vai nav gājēji.

Kurš autovadītājs dod ceļu gājējiem nogriežoties pa kreisi no Raņķa dambja uz Krēslas ielu. Parādiet man tādu…

P.S. Tie kuri gruzī virsū uz lēnāk braucošiem, no sākuma lai paši palūko vai ievēro burtiski visus CSN punktus, ja ir pārkāpumi tad vēl jo vairāk – tas izskatās pēc skabargas meklēšanas cita acī neredzot baļķi savā acī…

283580. viesis 2.augusts 2011 14:28
0 0 Atbildēt

Tev cilvēki saka, ka tie, kuri pārsniedz ātrumu uz šosejas paši lai ar savu ātrumu tiek galā - tā ir pašu skrējēju problēma. Otrkārt, tiek diskutēts par situāciju uz ārpilsētas ceļiem, nevis gājējiem uz raņķa dambja. Nejauc visus mēslus vienā kulē. Kaut gan laikam nemāki. Māki tikai no vienas galējības otrā. :D

uupīt, kas ļauj neievērot 98 punktu, tu tāpat neuzrakstīji!

Tieši šī punkta ievērošana un 124. punkta ievērošana ļaus cilvēkam ar 0,7 litru 30 zs motoru ar ievērojami mazāku stressu apdzīt trīs uz 80 braucošas fūres, ja vadītājs grib un spēj braukt uz atļautajiem 90. Kā reizi pats liec pretēji noteikumim ignorēt šo ne pārāk jaudīgo - lielākās autobraucēju masas - braucēju tiesības. (Skrējēji kaut kā jau paši riskējot ar sevi un citiem šo manevru izveiks.)

Daži, kas brauc ar lauksaimniecības tehniku protās braukt pa ceļa nomali, prot kombainiem noņemt hēderi un vilkt to uz piekabes. Bet daži iereibuši velkās pa ceļa vidu naktī bez gaismām ar savām ņevām un jeņisejiem. Pakļaujot briesmām visus, kam tur arī jābrauc... Tas ir tā forši un pareizi?

nezkāpēc vieni prot, bet citi negrib prasties. Pret pirmajiem pretenziju nevienam nav, bet nezkāpēc aizstāvi otro tiesības pārkāpt csn...

283581. viesis 2.augusts 2011 15:09
0 0 Atbildēt

:D :D :D

Kur ārpus pdzīvotām vietām Latvijā ir plūsma?

:D :D :D

Kurā vietā Lavijā ir sastrēgumi ???? :D :D :D

283582. viesis 2.augusts 2011 15:35
0 0 Atbildēt

To 283580

A kurš 98. punktu neievēro??? Izlasīji viņu? Vārdiņu »iespējami« arī? Ja dēļ drazām, bedrēm un izskalojumiem nomalē nav iespējams braukt tuvāk labai malai tad arī nav – elementāri…

Ejam tālāk – Iepazīsties ar 108. punktu – nekāda turēšanās labajā malā, ja ir apzīmēta josla tad pa viņu arī jābrauc. Un braukšana pa strīpām jau ir pārkāpums un komplēktā ar 314. punktu vispār excelenti.

Ejam vēl tālāk — punkts 110. — tas neļauj lēkāt vispābā pa joslām. Ko nu?

Un punkts divi: 70 nav pārāk mazs ātrums pie maximāli atļautā 90. Turpat drusku tālāk 101. punktā ir rakstīts kaut kas par 40 km/h (kas arī tiek uzskatīts par pārāk mazu ātrumu). Tādai technikai tad arī ir īpaši skaidri norādīta vieta un pateikts kur rušināties.

283583. viesis 2.augusts 2011 15:40
0 0 Atbildēt

Tā kā nevajag izraut no konteksta 98. punktu un aizmirst par 108.; izlasīt 118.3. un neredzēt visu spektru no 112. līdz 120.

283585. viesis 2.augusts 2011 15:55
0 0 Atbildēt
283588. viesis 2.augusts 2011 16:13
0 0 Atbildēt

Vot vot – noskatieties VIDEO un tad sakiet ka 70 km/h ir pārāk lēns ātrums…

Savukārt šeit var redzēt kā busam traucē lēni stāvošie:

auto.newsru.com/article/01aug2011/paz_speed

283593. viesis 3.augusts 2011 9:06
0 0 Atbildēt

Nu atraduši ekstrēmus video un tagad sit plaukstiņas priecīgi. Ierakstiet Jūtūbē "crash" un varat priecāties līdz vakaram. Nevajag galējībās uzreiz iet.

283595. viesis 3.augusts 2011 10:12
0 0 Atbildēt

Kurš tad iet galējībās un 108. punkta vietā piemēro 98.?

98. ir domāts zemes ceļiem un citiem pseidoasfalta pleķiem uz kuriem nav savilktas strīpiņas.

Savukārt tur kur ir strīpiņas tur darbojas 108. punkts. !!!

»108. Ja brauktuve sadalīta joslās ar ceļa apzīmējuma līnijām, transportlīdzekļa vadītājam jābrauc tikai pa joslām. Uzbraukt uz pārtrauktajām ceļa apzīmējuma līnijām atļauts tikai pārkārtojoties.«

Šo gan neattiecina uz apdzīšanu – bet nekur tas nav atrunāts ka nevar attiecināt un tad kalpojot burtam sanāk ka apdzīšana jāveic pilnībā pa pretējo joslu, ja ir apzīmējumi… :p

283600. viesis 3.augusts 2011 14:43
0 0 Atbildēt

Ok, apdzīšana ir jāveic pa pretējo joslu. Bet gar ass līniju, nevis labajā pusē, savā joslā braucošs transportlīdzeklis aizsedz aizmugurējam skatu, lai novērtētu drošas apdzīšanas iespējas, ko, kalpojot burtam, varam uzskatīt par apdzīšanas traucēšanu. Vai tev liekas, ka tā nav?

283607. viesis 4.augusts 2011 9:52
0 0 Atbildēt

Tad tavuprāt Fūrei jābrauc pa ceļa nomali lai Tu varētu redzēt ceļu? :D

KING of ROAD

283608. viesis 4.augusts 2011 11:15
0 0 Atbildēt

Principā es teiktu ka vajaga līdzīgu raxtu ar virsrakstu

«CSN nezināšana – drauds satiksmes drošībai»

283611. viesis 4.augusts 2011 17:23
0 0 Atbildēt

Hippy - ne jau nomali, bet labo malu. Un fūrēm tas gandrīz nekad nesagādā problēmas. Nepārprotami pabrauks malā un parādīs labo pagriezienu, kad ceļš būs brīvs. Ar to arī atšķiras normāli šoferi (šajā gadījumā profesionāļi) no tirliņiem, kas izlien uz ceļa pazīmēties un jūtas "KING of ROAD", par kuriem ātrāk braukt nedrīkst, neskatoties uz to, ka paši nevar pavilkties.

283612. viesis 4.augusts 2011 19:57
0 0 Atbildēt

Nu par baļķvedējiem es to nevarētu teikt

283615. viesis 5.augusts 2011 11:15
0 0 Atbildēt

Hippy - ar baļķvedējiem braukā tie "C kat. profesionāļi", kas citur nav vajadzīgi. Protams, ne visi, bet tendence tāda ir. Tāpat kā ar BMW šoferīšiem un atsaldētības pakāpi.

283616. viesis 5.augusts 2011 11:45
0 0 Atbildēt

Tie ir stereotipi – jums kā cilvēkam ar plašāku redzosloku tomēr vajadzētu būt pāri tādām lietām… :D

283620. viesis 5.augusts 2011 12:23
0 0 Atbildēt

Nu tas no kuras puses paskatās... Stereotips ir uzskatīt, ka BMW braucēji ir "atsaldēti". Fakts ir, ka "atsaldēti" braucēji izvēlas BMW. Rezultāts tomēr statistiski ir neapšaubāms un satiksmē acīmredzams.

283626. viesis 8.augusts 2011 9:20
0 0 Atbildēt

7. augusta vakars, Venspils šoseja... Plūsma itkā nav pārāk liela, bet ik pa brīdim veidojas nervozas kolonnas, jo katrai pa priekšu brauc "drošais" uz astoņdesmit tieši gar ceļa garenasi, maksimāli "atvieglojot" apdzīšanas.

Kā rezultātā, tiek as gribētu un varētu braukt mazliet ātrāk, bet neapdzen veido garāku stūķi, un visādi agresori dzen pa 2-5 mašīnām vienā piegājienā maksimāli velkot un pēcāk spiežot nost lēno rindu, lai tur rastu vietu, kur paslēpties no pretīm braucējiem.!

uupis deklarē- sekas (apdzinēji) ir ļaunums, bet vislabākie un nevainīģākie ir iemesls ("vilcēji" uz 80-mit). Urrā!

283628. viesis 8.augusts 2011 11:41
0 0 Atbildēt

Nekur neesmu deklarējis ka apdzinēji ir ļaunums.

Atkārtoju priekš tiem kuri tankā.

ĻAUNUMS IR NEPACIETĪGIE UN NERVOZIE LĪKROČI, tie, kuriem pat bērza zariņš un pretvējš ir traucēklis apdzīšanai, tie, kuri nekādi nevar saprast ka uz ceļa brauc dažādi un iemesli tiem ir dažādi, sākot ar motora jaudu un beidzot indivīda psiholoģisko tipu…

Tie kuri grib piespiest visus braukt vienādi paši velk uz maziem diktatoriem…

Jā un šeit mēs redzam kā lēnie piespiež (zem automātu stobriem :D ) normāliem vadītājiem pārkāpt satiksmes noteikumus: aculiecinieks.delfi.lv/news/auto/ka-....d?id=39991867

283630. viesis 8.augusts 2011 13:17
0 0 Atbildēt

interesanti gan - kāds sakars reālam stūķim uz šosejas, kad PILNĪGI VISI uz brauktuves stāv un nav kur pabraukt visās joslās, ar parastu ne pārāk pārslogotu divvirzienu šoseju?

283632. viesis 8.augusts 2011 14:49
0 0 Atbildēt

Tieši tāds pats kā gaudošana ka CSN 108. punkta vietā jāievēro 98. punkts.

283640. viesis 8.augusts 2011 19:03
0 0 Atbildēt

un kā 108. punkta "ievērošana" reāli uzlabo satiksmi un kā 98. punkts to sabojā?

un, ja māki lasīt, 98. punkts arī attiecās uz joslās sadalītiem ceļiem..

283645. viesis 9.augusts 2011 11:44
0 0 Atbildēt

Par to reālo stūķi... Vispār jau tur jāmeklē vaina satiksmes organizētāju dārziņā. Tā objektīvi paskatoties - kāda velna pēc gan tiem, kam NAV vajadzīgas Jūrmalas caurlaides būtu tajā jāstāv? Dēļ sliktas atpūtnieku organizācijas korķī, ko viedo tikai caurlaižu iegāde, jāstāv arī tiem, kam ir pastāvīgās caurlaides un tiem, kam jānokļūst uz apvedceļa. Tas arī izraisa agresiju. Un nekāda sakara ar lēnajiem braucējiem.

Tajā pat laikā šeit ir acīmredzami, ka uupis joprojām aizstāv vienas konkrētas braucēju grupas īpašās intereses, nerēķinoties ar citiem satiksmes dalībniekiem. Tas, ka visas diskusijas garumā ir neskaitāmi mēģinājumi iestāstīt, ka ir vajadzīga savstarpēja rēķināšanās un cieņa, viņu pilnīgi neinteresē. Tikai savas tiesības un principiāls likuma burts...

283649. viesis 9.augusts 2011 17:43
0 0 Atbildēt

Seene jums tādi diktatoriski uzskati?

Viedoklis kurš nav vienāds ar jūsējo ir slikti un nepareizi? Jums vajag pulciņu kur visi vienādi šūpo galvas un zākā 70-niekus?

Bet jūs pats aizstāvot ātrāk braucošo intereses vienlaicīgi aizstāvat arī lēnāk braucošos? :O

Savstarpēja rēķināšanās un cieņa – arī no manas puses izskan – un atkārtošu tiem kuri TANKĀ, kurš iemetināts konteinerā:

CIENIET LĒNĀK BRAUCOŠOS!

IEMĀCIETIES APDZĪT NETRAUCĒJOT PRETIMBRAUCOŠOS UN APDZENAMOS!

JA JUMS IR NEMOTORA AUTO TAD NEVAINOJIET TAJĀ LĒNĀK BRAUCOŠOS!

283650. viesis 9.augusts 2011 18:13
0 0 Atbildēt

respect! Ātrajiem jāciena lēnie!, bet tikai ar vienu nosacījumu - lēnāk braucējiem ARĪ ir jāciena mazliet ātrāk braucējus un nav jāsarežģī apdzīšana, ja nu mazliet ātrāk gribētājam tomēr gribās tikt garām.

Neceriet uz cieņu, kamēr cieņa nebūs abpusēja... Paģērēt cieņu pašam to neizrādot ir maigi sakot vienpusēji...

Ceļš ir visiem tiem, kuri grib un var braukt ar max atļauto, kā arī tiem, kas brauc lēnā. Tikai ja brauc lēnāk, tad turies pa labi - nevien tak nepīpina lēnāk braucēju no labās joslas ārā un nelamā, ka tas pa vienīgo joslu turās gar tās labo malu.

283651. viesis 9.augusts 2011 18:33
0 0 Atbildēt

Kādā veidā mani uzskati ir dikatoriski? Vēloties savstarpēju cieņu? Neskaitāmas reizes tiek teikts, ka nav iebildumu pret tiem, kas izvēloties lēnu braukšanas ātrumu (jebkāda iemesla dēļ), turas iespējami tuvu brauktuves labajai malai. Toties kā pretargumenti tiek minēti pilnīgi nejēdzīgi iemesli to nedarīt, bet gan likt visiem braukt tikpat lēni. Es netaisos tādos klausīties ne jau diktatorisku uzskatu dēļ, bet gan tādēļ, ka pašam ir nācies braukt ar daudz un dažādiem transportlīdzekļiem - tajā skaitā īpaši lēniem un lielgabarīta (lauksaimniecības tehniku) un ļoti labi zinu, ka nav nekādu īpašu problēmu rēķināties ar pārējiem satiksmes dalībniekiem, kas vēlas braukt ātrāk. Ja vien... ir vēlēšanās to darīt!

283654. viesis 9.augusts 2011 18:57
0 0 Atbildēt

:D :D :D :D

Njā – neesmu vēl redzējis nevienu lēno braucam pa pretējo joslu, tādā veidā traucējot ātrajiem viņu apdzīt… :D :D :D

283655. viesis 9.augusts 2011 19:32
0 0 Atbildēt

uupis = totāls cirvis???

283657. viesis 9.augusts 2011 23:01
0 0 Atbildēt

uupi, slikti esi skatījies, ir arī tādi. daži ar riteņiem, daudzi vismaz ar spogulīšiem pretējā joslā... citādi nejūtas vareni uz ceļa.

283658. viesis 10.augusts 2011 9:54
0 0 Atbildēt

Šodienas situācija.

Gājēju pāreja uz Raņķa dambja pie Bezdelīgu ielas. Tur kur top 3 joslas. Virzienā no pārdaugavas uz Olimpijas pusi gājējs. Uzlicis jau vienu kāju uz ielas. Mašīna kas izgriežas no Olimpijas puses apstājas 1. joslā pie gājēju pārejas, bet tās kas nāk pa Raņķa dambi (2. un 3. joslu) – pajāt – močī, nesamazinot ātrumu (11 gab!). Tad lūk tādiem šoferiem padod tikai ideju par lēno braucēju zākāšanu – visi kas brauks lēnāk nekā viņi, būs cirvji, āmuri un vainīgi viņu agresijā un pārkāpumos. Viņiem ir iemesls – steidzas no rīta uz darbu.

Tādēļ:

1. Šādu tēmu cilāšanai ir arī pretējs efekts jo neadekvātiem un nezinošiem autovadītājiem tādas tēmas palielina personīgā svarīguma sajūtu un izraisa nevajadzīgas konfliktsituācijas uz ceļa.

2. Aizstāvot lēnos braucējus gribēju atgdināt visiem, ka eksistē arī cits viedoklis un lai to saprastu ir jāmēģina iejusties otras puses ierakumos, tad palielināsies sapratne starp autovadītājiem un uzlabosies braukšanas kultūra.

283660. viesis 10.augusts 2011 10:59
0 0 Atbildēt

uupi - kāds sakars gājēju pārejai Raņķa dambī ar CSN ie- vai neievērošanu un savstarpēju cieņas trūkumu uz autoceļiem ārpus apdzīvotas vietas?

283662. viesis 10.augusts 2011 11:10
0 0 Atbildēt

P.S.

Lai arī gājēju pārejai pilsētā NAV NEKĀDA SAKARA ar braukšanu pa šoseju ārpus apdzīvotām vietām, tad gājēju nelaišana ir tieši tāds pats CSN pārkāpums kā max atļautā ātruma pārkāpums, apdzīšanas traucēšana un/vai nebraukšana iespējami tuvu ceļa labajai malai...

Neredzu NEKĀDU atšķirību.

Kur ttu redzi ka kāds aizstāv tos, kas brauc uz 150 vai tos kas nelaiž gājējus. Visi ARĪ lēnbraucēji ir tieši tādi pat pārkāpēji. Un ja 20% nmir lidotāju, 4% ir bremzes, tas nenozīmē ka pārējiem 76% (tātad būtiskam vairākumam) ir pienākums cimperlēties ar šiem 24% braucēju...

283668. viesis 10.augusts 2011 14:34
0 0 Atbildēt

Žetons Seenem – labais kino :D :D :D

283678. viesis 12.augusts 2011 10:13
0 0 Atbildēt

Jā – sēne laikam 35 gadā izgāzies exāmenā :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Visi ceļi ved uz Rīgu, taču – pa kuru tiltu? (+ FOTO) 4

iAutolv pamana, ka autobuss, kas no Jūrmalas dodas uz Rīgu, galvaspilsētā mēdz iebraukt šķērsojot Daugavu gan pa Salu, gan pa Vanšu tiltu. To zināt būtu svarīgi arī pasažieriem, taču norādes par to maršruta sarakstā nav. Lasīt vairāk

 

Kā Latvijā autovedējs transportē jaunus auto uz dīleru salonu - Cupra ietīts, bet Seat? (+ FOTO) 16

Redzot autovedēju ar dažādi "noformētiem" automobiļiem tā kravā, rodas jautājums - kādēļ vieni ir pilnībā segti, otri daļēji, bet trešie - pavisam "pliki". Lasīt vairāk

 

Budžeta komisija: OCTA turpmāk būs nepieciešama arī elektroskrejriteņiem 23

Civiltiesiskās atbildības obligātā apdrošināšana (OCTA) būs nepieciešama arī elektroskrejriteņiem, paredz likuma grozījumi, ko trešdien, 6.novembrī, galīgajam lasījumam atbalstījusi Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija. Lasīt vairāk

 

77-gadīgu autovadītāju skar veselības problēmas (+ VIDEO) 12

Komentārā teikts, ka Hyundai vadītājs, visticamāk, saskāries ar veselības traucējumiem, tādēļ automašīna uzbrauc uz ietves, ietriecas vairākos laternu stabos un apgāžas. Cietušais vadītājs nogādāts slimnīcā, pasažiere nav guvusi lielas traumas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti