“Daimler – Chrysler” (DC) pētnieki izstrādā automātisko vadības korekcijas sistēmu (automatic driving correction system), ko viņi paši sauc par “Predictive Powertrain” (PP). DC uzskata, ka šī tehnoloģija ļaus samazināt motora degvielas patēriņu par 10%, raksta Džonatans Tomsons (Jonathan Thomson).
Vācu autobūvētāji ir paredzējuši uzstādīt transporta līdzekļos “rindu datu devēju”, kas var noteikt vadītāja individuālo vadīšanas stilu, kā arī ceļa un transporta kustības apstākļus Šie dati ļaus PP likt motoram darboties ar optimālu efektivitāti. Piemēram, auto varēs “zināt” iepriekš, ka gaidāma nogāze vai ceļa pagrieziena dēļ nepieciešamais ātruma samazinājums. Tas ļaus motoram sagatavoties vienkāršotās hibrīdtehnoloģijas izmantošanai, lai pārvērstu elektrībā bremzēšanas kinētisko enerģiju. Ja borta datu devēji reģistrē elektroenerģijas pārpalikumu, tad ar šo enerģiju tiek uzlādēti akumulatori, kuri vēlāk atļauj motoram veikt vieglāku apstāšanos un kustības uzsākšanu, tādējādi samazinot degvielas patēriņu. Tomēr nav plānots, lai šī sistēma uzņemtos atbildību auto vadītāja vietā, piespiežot to samazināt ātrumu par agru, vai uzturēt noteiktu ātrumu nogāzē, ziņo kompānija. Tā vietā DC vēlās, lai PP darbotos saprātīgi, saskaņā ar vadītāja “individuālo izvēli”. Vienīgi automašīnās ar manuālo ātrumu pārslēgu, jārēķinās ar to, ka var būt optimāli paātrināts ātrumu pārslēgšanās veids. Tulkojis Parly Resurss: www.just-auto.com- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mums bananu republikai pat GPS ieksh auto nav