Jaguar paziņo par XF un XJ modeļu pilnpiedziņas versiju

22.augusts 2012 16:48

Saskaņā ar Jaguar paziņojumu, 2013.modeļa gada XF un XJ klāstam tiks ieviestas pilnpiedziņas versijas.

Par godu AWD modeļa prezentācijai Ņujorkā tika speciāli "ievesta" ziema: ekskluzīvajā atklāšanā preses pārstāvji un slavenības tika uzaicināti patverties no vasaras tveices Manhetenā uzbūvētā sniega kupolā. AWD XF un XJ jaudu nodrošinās tikai un vienīgi Jaguar jaunais 3,0 litru V6 Supercharged benzīna dzinējs 340 ZS versijā; tas garantēs uzlabotu saķeri uz jebkura ceļa seguma. AWD modeļi būs pieejami atsevišķos tirgos, tostarp Ziemeļamerikā, Krievijā, Ķīnā un kontinentālajā Eiropā.

Aiens Houbans [Ian Hoban], Jaguar transportlīdzekļu klāsta direktors, stāstīja: "Mūsu pilnpiedziņas sistēma saglabā visas dinamiskās īpašības, kādas raksturo Jaguar ar aizmugurējo riteņu piedziņu, vadāmības, stūrēšanas kvalitātes un izcilas braukšanas pieredzes jomā, tās papildinot ar uzlabotu saķeri uz jebkura ceļa seguma. Sistēma nodrošina visas vēlamās saķeres priekšrocības, un AWD XF un XJ joprojām sagādā milzīgu braukšanas prieku, kas arī bija mūsu mērķis." 

Īsumā

•Jaguar atsevišķos tirgos ievieš jaunu pilnpiedziņas (AWD) sistēmu 2013. modeļa gada XF un XJ sedaniem.

•AWD sistēmai jaudu nodrošina tikai un vienīgi Jaguar jaunais 3,0 litru V6 Supercharged benzīna dzinējs 340 ZS versijā ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu un Stop/Start tehnoloģiju.

•Jaguar AWD darbojas "inteliģenti", nepārtraukti uzraugot saķeres līmeni un vadītāja rīcību, lai paredzētu un reaģētu uz riteņu slīdēšanu, nodrošinot maksimālu saķeri jebkuros apstākļos.

•Tieša griezes momenta sadale ļauj sistēmai aktīvi prognozēt riteņu slīdēšanu un novērst tās rašanos, tādējādi garantējot pārliecinātāku vadību un transportlīdzekļa stabilitāti uz jebkura ceļa seguma. Griezes momenta sadale var būt līdz 50:50 priekšā/aizmugurē.

•Braucot lielā ātrumā parastos apstākļos, AWD sistēma nodrošina lielāku piedziņu aizmugurējiem riteņiem, tādējādi gādājot par dinamisku braukšanas pieredzi, kas raksturīga visiem Jaguar automobiļiem, vienlaikus optimizējot transmisijas efektivitāti.

•Arī AWD XF un XJ balstiekārta un stūrēšanas sistēmas ir pārstrādātas, lai atbilstu to aizmugures piedziņas līdzinieku atzītajai braukšanas dinamikai.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Māra Ozoliņa saruna ar Paulu Timrotu par satiksmi, drošību un elektroauto (+ VIDEO) 7

iAuto.lv redaktors Māris Ozoliņš sarunājas ar Paulu Timrotu, pieskaroties pašlaik aktuālām tēmām, tostarp automobiļu elektrifikācijai, satiksmes drošībai, infrastruktūrai un plānošanai. Lasīt vairāk

 

Ford atsauc 33 400 Kuga hibrīdautomobiļus 1

Ford pārtraucis krosovera Kuga Plug-in-Hybrid pārdošanu, bet 33 400 Valensijas rūpnīcā saražotajiem automobiļiem būs jāierodas uz remontu. Lasīt vairāk

 

Transporta attīstības plāna uzdevumu īstenošanai nākamiem septiņiem gadiem vajadzīgi ap 4,4 miljardi eiro 1

Transporta attīstības plānā definēto uzdevumu īstenošanai nākamajos septiņos gados tiek lēsta kopējā summa aptuveni 4,4 miljardu eiro apmērā, šodien, prezentējot Transporta attīstības pamatnostādnes 2021.-2027.gadam, stāstīja Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietniece Ligita Austrupe. Lasīt vairāk

 

BMW hibrīdautomobiļi var aizdegties 11

Vairāk nekā 26 000 BMW un Mini automobiļu ar hibrīdiekārtām nāksies iegriezties servisos, lai novērstu defektu, kas var novest pie īssavienojuma. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti