Visi komentāri - Krievu Volgas nebūs? – skaļi pieteiktais projekts pieklusis

Krievu Volgas nebūs? – skaļi pieteiktais projekts pieklusis 12

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 31.decembris 2024 9:36

Krievu mediji vēsta, ka pastāv pamatotas aizdomas, ka Volga projekts ir pieklusis vai pat pavisam apdzisis, jo apsolītā tīmekļa vietne nav izveidota, bet tālruņi klusē.

2024. gada pavasarī Krievijas premjerministrs Mhails Mišustins lepni paziņoja, ka leģendārais padomjlaiku zīmols Volga atdzims un modeli ar šādu nosaukumu atsāks ražot Ņižņijnovgorodā.

Lai gan jau no paša sākuma bija zināms, ka Volga “reinkarnācija” notiks kādam no Ķīnas ražojuma modeļiem pārlīmējot nosaukuma plāksnītes, ar Moskvič (Ķīnas JAC) šāda kombinācija izdevās un uzņēmums bijušajā Renault rūpnīcā Maskavā tagad montē vairākus no Ķīnas ievestus JAC modeļus, papildus plāksnītēm uzstādot nu jau arī Krievijā ražotus akumulatorus, stiklus, riepas un diskus un solot lokalizācijas pakāpi palielināt nākotnē.

Ar Volga bija plānots izmantot līdzīgu recepti. 2024. gada pavasarī, izstādē Digital Industry of Industrial Russia, premjerministram Mišustinam tika nodemonstrēti trīs atdzīvināto automašīnu Volga prototipi, kas radīti kopīgi ar Ķīnas zīmolu Changan. Žurnālistiem tika stāstīts, ka Volga modeļu saimē būs divi krosoveri un sedans, bet ražošana Ņižņijnovgorodā tiks uzsākta līdz gada beigām.

Kopš tā laika ne reģionālās varas iestādes, ne federālie mediji, ne Gorkijas automobiļu rūpnīcas pārstāvji nav komentējuši situāciju. Informāciju nav iespējams iegūt arī internetā, jo tīmekļa vietne nav izveidota, bet uz tālruņa zvaniem neviens neatbild. Var pieņemt, ka projekts vismaz ir apturēts, taču iespējama arī pilnīga Changan atteikšanās no sadarbības, raksta Motor.ru.

Minētais izdevums atgādina, ka ne visi iecerētie kopprojekti ar ķīniešu zīmoliem ir veiksmīgi. Piemēram, AvtoVAZ nespēja vienoties ar koncernu FAW pat pēc paziņojuma par Lada X-Cross 5 drīzu laišanu klajā, bet zīmols Hongqi tā arī neuzsāka sava luksuss modeļa ražošanu ar Aurus zīmolu.

 
Visi komentāri
 
0pis 31.decembris 2024 10:36
21 3 Atbildēt

uz tālruņa zvaniem neviens neatbild, jo atbildīgie ir nosūtīti uz Ukrainu gaļas šturmēs ✖️

Xxx 31.decembris 2024 12:43
1 5 Atbildēt

Būs vai nebūs laiks rādīs bet RAF jau ir vēsture

0pis 31.decembris 2024 14:59
8 0 Atbildēt

Kas tad vēl sāp, Straume ar kaf. dzirnaviņām un mehānisko dr. Aikāsāp?

core 31.decembris 2024 16:42
3 0 Atbildēt

Un labi ka tā, vēsturē arī tam vieta.

uupis 1.janvāris 2025 13:07
3 0 Atbildēt

Nu ja tu pasēdētu pie stūres tam lūznim, tad saprastu - labi ka tas hlams ir vēsture!

650 31.decembris 2024 13:42
9 4 Atbildēt

Ņe nužni mņe žiguĻi, ņenužna mņe Volga, byl-bi maļeņkij xujok, ib stojal bi Dolga.

Onsis 31.decembris 2024 15:13
4 0 Atbildēt

Jaunā Volga, 2 Vatas ar ķerru stumj trešo! Tiešām būs anologov v mire ņetu!

1984 31.decembris 2024 15:21
5 0 Atbildēt

Krievs savu autobūvi vēsturiski ir drusku pircis un krietni vairāk zadzis

Xau 1.janvāris 2025 11:52
3 0 Atbildēt

Tagad pērk no ķīniešiem to, ko ķīnieši nozaguši

uupis 1.janvāris 2025 13:09
7 0 Atbildēt

Krievu vateņu stiliņš - pieteikt uzvaras gājienu, dabūt kāpostu un nosvīst - kuram vēl gribas to melu un razruhas russkij mir?

Kanibaals 1.janvāris 2025 14:51
2 1 Atbildēt

Kuru gan tas piš, nu tā godīgi.

Te varētu veselu rakstu sēriju sameklēt par iAuto siekalošanos ap tā sauktās Krievijas Pederācijas lūžņiem, kas nekad nesagaida saules gaismu.

Šo varēšot nopirkt šogad…3…2…1

www.reddit.com/r/funny/comme...ctric_car_was/

15.40 1.janvāris 2025 16:06
7 0 Atbildēt

Nav jau par ko siekaloties - tikko krievu Tv kanālā Drive bija žurnālistu diskusija par šīs "Volga" izredzēm. Īsumā - Changan, kā arī daudzi citi ķīnieši ar krieviem tā īsti sadarboties negrib - pārdot savu produkciju, jā, bet oficiāli kaut ko nopietnu nē, jo Eiropas tirgus kopumā tomēr lielāks un iekārojamāks, bet rietumu pasaule uz šādu sadarbību skatās šķībi. Par padomju autobūvi, tātad Moskvičiem, žiguļiem, Volgām utt tas pats Za Ruļom žurnālists ieteica paskatīties dziļāk un atzīt, ka "tādas nebija" - visas tehnoloģijas, ražošanas aprīkojums un iekārtas nāca no rietumiem, "mūsu bija tikai jama, da beton" - tas par to, ka Krievijā tā domāšana tāda, ka agrāk varējuši taisīt žiguļus un moskvičus, tāādas mašīnas, bet tagad tik no ķīniešiem iegūtas. Nu nē, arī toreiz, tāpat kā tagad, ir dziļa atkarība no rietumu tehnoloģijām.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

EK atsakās no plāna no 2035. gada aizliegt jaunus auto ar iekšdedzes dzinējiem 3

Pakļaujoties autoražotāju spiedienam, Eiropas Komisija (EK) otrdien atteicās no plāna no 2035. gada Eiropas Savienībā (ES) aizliegt jaunus automobiļus ar iekšdedzes dzinējiem. Lasīt vairāk

 

Nissan uzsāk trešās paaudzes Leaf ražošanu (+ FOTO)

Japānas autoražotājs Nissan savā Sanderlendas rūpnīcā Apvienotajā Karalistē ir uzsācis jaunās paaudzes Leaf modeļa ražošanu, iezīmējot nozīmīgu soli uzņēmuma elektrifikācijas attīstībā. Lasīt vairāk

 

Turpinās tiesāt autotirgotāju Īli par krāpšanas mēģinājumu saistībā ar spēkratu piegādi policijai 6

Rīgas pilsētas tiesa šodien plkst. 10 turpinās skatīt krimināllietu pret pilnsabiedrības "A26" pārstāvjiem, tostarp uzņēmēju Māri Īli, par krāpšanas mēģinājumu saistībā ar automašīnu piegādi Valsts policijai (VP), liecina ieraksts tiesu kalendārā. Lasīt vairāk

 

Dzērājšoferim konfiscētu "Ferrari" izsolē pārdod par 176 tūkstošiem eiro (+ VIDEO) 12

Trīs gadu laikā, kopš Latvijā stājās spēkā likums, kas ļauj reibumā esošiem autovadītājiem konfiscēt automobili, atņemti vairāk nekā divi tūkstoši transportlīdzekļu. Daļa no tiem nonāk izsolēs, bet daļa Ukrainā. Viens no dārgākajiem realizētajiem spēkratiem bijis “Ferrari” par 176 tūkstošiem eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti