Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ķīnas Firefly konkurēs ar Mini Cooper Electric un VW ID.3 (+ FOTO) 12

 

Foto: Nio

iAuto | 2.janvāris 2025 4:01

Ķīnas autoražotāja Nio apakšzīmols Firefly ar savu produkciju konkurēs ne tikai Ķīnā, bet arī Eiropā.

Tuvojoties gada nogalei Nio paziņojis par vairākiem jaunumiem, turklāt tie ir visai būtiski un skar arī Eiropu. Kļuva zināms, ka Nio apakšzīmols Onvo 2025. gadā plāno uzsākt elektriskā SUV L60 pārdošanu vispirms Lielbritānijā, tad arī Eiropā. Apvienotajai Karalistei priekšroka tiek dota tādēļ, ka šajā valstī nav spēkā ES noteiktie muitas tarifi, kas sadārdzina gala cenu. Tomēr arī Eiropa bešā nepaliks, jo Onvo L60 pārdošana varētu sākties pavasarī vai vasaras sākumā.

Vēl viens jaunums ir Nio jaundibinātā apakšzīmola Firefly pirmais modelis ar tādu pašu nosaukumu. Līdzīgi kā Onvo zīmols, kas ES soda tarifu dēļ vispirms startēs Lielbritānijā, Firefly rīkosies līdzīgi sākot ar Ķīnu un uz Eiropu tēmējot 2025. gada pirmajā pusē.

Pirmspārdošanas cena Ķīnā ir 148 800 juaņas, kas ir nedaudz mazāk par 20 000 eiro un samērojama ar konkurentu piedāvājumu: Ķīnas Mini mājaslapā norādīts, ka Mini Cooper E ar 135 kW ir pieejams par cenu, kās sākas no atzīmes 148 800 juaņu, bet Volkswagen ID.3 ar 125 kW pašlaik maksā tikai 119 888 juaņu jeb aptuveni 16 000 eiro.

Pirmais Firefly modelis nedaudz atgādina Honda e, taču divu lielu apaļu priekšējo lukturu vietā ir izvēlēts risinājums ar trīs mazāku gaismu elementiem. Tāpat kā Honda elektriskajam mazauto, arī Firefly ir slēgts melnas krāsas priekšējais panelis un jumta statnes, kā arī divkrāsu riteņu diski.

Nio neko daudz nestāsta par jaunā apakšzīmola pirmo modeli, vien piemin lielisku manevrētspēju (pagrieziena rādiuss 4,7 metri), kas īpaši svarīgi pilsētas apstākļos, un norāda, ka maksimālais bagāžnieka tilpums ir aptuveni 1250 litri plus 92 litri zem priekšējā pārsega.

Vēl zināms, ka Firefly, tāpat kā Nio un Onvo modeļiem būs speciālās stacijās nomaināma baterija.

Protams, Eiropā cenas būs citas. Vācijā Mini Cooper E maksā 28 150 eiro, bet Volkswagen ID.3 pieejams par mazāk nekā 30 000 eiro. Eksperti lēš, ka Firefly tiks piedāvāts par līdzīgu cenu, tātad 28 000 – 35 000 eiro robežās.

 
Visi komentāri
 
felix65 2.janvāris 2025 6:19
1 0 Atbildēt

Apbrīnoju ķīniešu dizaineru veikumu. Labāk būtu turpinājuši špikot.

Onsis 2.janvāris 2025 8:24
1 0 Atbildēt

Gan jau ka tie , kuri lieto volt bolt, ir pilnīgi vienalga kā tas auto izskatās, galvenais ka lētāks!

darklight 2.janvāris 2025 10:07
1 0 Atbildēt

Nesaprotu, kāpēc lai Mini vietā kāds izvēlētos ko šādu, ja cena līdzīga?

0pis 2.janvāris 2025 10:13
1 0 Atbildēt

divkrāsu riteņu diski, jopcik.

hue 2.janvāris 2025 10:26
2 2 Atbildēt

Ar ID3 nekonkurēs, jo ID3 ir tehnoloģiski novecojis modelis.

Xo 2.janvāris 2025 10:43
1 1 Atbildēt

Vispār ķīnieši pārsvarā algo dizainerus no Eiropas un maksā viņiem krietni labāk kā viņi saņem no BMW, audi utt. To pašu izdarīja korejieši un paskat kā viņiem iet

0pis 2.janvāris 2025 12:25
2 0 Atbildēt

Ar dizainu vien tālu neaizbrauksi.

650 2.janvāris 2025 13:23
5 2 Atbildēt

Kāpēc šim kroplīgajam izstrādājumam vispār būtu "jāienāk eiropā"? Kādā sakarā, kā pēc? Nepietiek vēl ka viņu kuģi "velk enkurus" pa mūsu jūras Dibenu?

0pis 2.janvāris 2025 13:41
0 2 Atbildēt

Mūsējie Loxi tos atvilktu pa to paššu Jūŗjas Dibinu ja būtu gana gara Velkamķēde. Vaj vismaz Tauva.

W12 2.janvāris 2025 17:35
4 1 Atbildēt

Es principā nepirktu šos ķīniešu izstrādājumus. Kā zināms, tad Ķīna vistiešākajā veidā atbalsta Krieviju un tās agresīvo politiku attiecībā uz savām kaimiņvalstīm. Manuprāt, mēs jau tā ikdienā pietiekami daudz atvēlam no saviem līdzekļiem pērkot Ķīnā ražotus gadžetus sākot no mobilajiem telefoniem līdz pat traukiem un pannām

650 3.janvāris 2025 1:49
0 0 Atbildēt

Ne, nu taču 1 reiz varētu te kāds "rezumēt".Ķīnieši arvien dziļāk iekaro (iekĀro) to europu.Baklānos būvē tiltus un ceļus,mūsu jūrā "velk enkurus", ASV Valdības mājaspalpu viņi ira uzlauzuši.Krievu viņi 1dienu "atbalsta", nākamās 2d "ieņem" un trešajā dienā vispār klusē.Taiwānu viņi nupat paziņoja ka vienalga "atgriezīs/mājās".Temū vietne te dempingo jau Valdības līmenī.Citi piegādātāji lohus pasūta na/uj, taču šamie izmaksā kompensāciju par ikkatru piegādes kavējumu! Uijavejs ir slikts, viņi mūs izspiego kā vien var. Līdzīgi, kā tas pats (viņu ražotais..) tā dētētais "ābols".Kam tas ir izdevīgi.Ko viņi no mums vispābā grib.Nu tak zb jau (visa šī Valsts, ar visu to savu pusslepeno "tuvākās 900-gades darbības Plānu").Jā. ;p

hue 3.janvāris 2025 16:42
0 0 Atbildēt

Konkurence samazina cenu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Bez sajūga? - Kristaps stāsta kā strādā Freightliner ar manuālo kārbu (+ VIDEO) 7

Kristaps dzīvo ASV un stāsta par saviem piedzīvojumiem, strādājot par tālbraucēju. Šajā sērijā Kristaps parāda, kā darbojas Eaton 13 pārnesumu kārba, kurai pārnesumus var mainīt arī bez sajūga. Lasīt vairāk

 

100 vērtīgāko akciju biržās kotēto uzņēmumu sarakstā dominē ASV

ASV uzņēmumi dominē 100 vērtīgāko akciju biržās kotēto kompāniju sarakstā, liecina konsultāciju uzņēmuma EY apkopotā informācija. Lasīt vairāk

 

Ķīnas BYD arī decembrī pārdevis vairāk par 500 000 automobiļu 3

Vairāk kā pusmiljons pārdotu automobiļu – šo rādītāju BYD izdodas sasniegt jau trešo mēnesi pēc kārtas. Lasīt vairāk

 

Spraiga spēkošanās ar BMW (+ VIDEO) 16

Video autors cenšas apsteigt BMW, kas nolēmis to nepieļaut. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti