Jauni uzlabojumi Chevrolet plašajai modeļu gammai 1

 
29.augusts 2012 1:08

Dažas nedēļas pirms 2012. gada Parīzes motoršova, kurā notiks mazā apvidus automobiļa Trax pasaules pirmizrāde, Chevrolet komandai ir daudz iemeslu būt gandarītai. Astoņpadsmit mēnešu laikā, kopš 2011. gada sākuma, tā ir ieviesusi 10 jaunus modeļus, un tādējādi ikoniskajam Amerikāņu zīmolam ir daudz, ko piedāvāt pircējiem Eiropā.

 • Chevrolet Spark saņem jaunus stila un komforta jauninājumus

Orlando tiks piedāvāts ar 1,4 l benzīna turbodzinēju
Chevrolet Cruze universāls nonācis pie dīleriem Eiropā 
2,0 l dīzeļdzinējs tagad pieejams arī Chevrolet Malibu pircējiem
 
 
Kamēr tiek izlaisti jauni produkti, netiek aizmirsts arī par jau esošās vieglo automobiļu gammas uzlabošanu, lai palielinātu vērtību, ko par savu naudu saņem katrs pircējs.
 
Uzdzirkstī savu dzīvi
 
Spark tika būvēts tā, lai tas būtu stilīgs un izteiksmīgs. Atjauninātais izskats šo ideju nes soli tālāk. Pārveidotā horizontāli dalītā radiatora reste un priekšējais bamperis, kā arī pārstrādātie priekšējie un miglas lukturi dod Spark jaunu un svaigu izskatu. Spark ir saņēmis arī pārstrādāta dizaina 14 un 15 collu vieglmetāla diskus, kas izceļ tā sportisko un nobriedušo izskatu. Automašīnas aizmugurē LED diožu bremžu papildlukturis ir integrēts spoilerī virs aizmugurējā stikla, tādējādi uzlabojot pārredzamību.
 
Pārmaiņas skārušas arī interjeru, kas ticis pie jauniem dizaina elementiem, jauna izskata centrālās konsoles un papildus mantu glabātuvēm. Chevrolet Spark ir pieejams ar 1,0 litru, 68 zirgspēku vai 1,2 litru, 82 zirgspēku benzīna dzinēju. Abi dzinēji kombinētajā ciklā uz 100 km patērē 5 litrus degvielas un to CO2 izmeši ir 118 g/km.
 
Orlando saņem turbo
 
Orlando pircēji novērtēs spēku, ko dos 1,4 litru benzīna turbodzinējs, kas papildinās šobrīd pieejamos 1,8 litru benzīna un 2,0 litru dīzeļdzinējus. Jaunais dzinējs attīsta 140 zirgspēku (103 kW) jaudu un 200 Nm lielu griezes momentu pie 1850 ~ 4900 apgriezieniem.
 
Šis dzinējs tiks komplektēts ar Start/Stop sistēmu un sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Tā vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir 6,2 litri uz 100 km. Pateicoties elektriskā stūres pastiprinātāja un Start/Stop sistēmas ieviešanai, abas labi pārbaudītās Orlando 2,0 litru dīzeļdzinēja versijas vairākos tirgus reģionos kļūs daudz ekonomiskākas – kombinētajā ciklā degvielas ekonomija sasniegs pat 11%*.
 
Papildus 2013. gada Orlando modifikācija saņems arī atpakaļskata kameru un gludi nolokāmu priekšējo pasažiera sēdekli.
 
Cruze: visas labas lietas nāk pa trim
 
Līdz ar Cruze universāla nonākšanu Eiropas dīleru autosalonos, Chevrolet piedāvā kompaktu automobili, kas īpaši piemērots ģimenēm un aktīva dzīvesveida cienītājiem. Universāls, kas papildinās populārās sedana un hečbeka modifikācijas, ir spējīgs uzņemt līdz pat 1478 litriem bagāžas.
 
Automobiļi ar augstāko aprīkojuma līmeni ir aprīkoti ar Chevrolet MyLink – jauno izklaides sistēmu, kas ļauj viedtālruņu saturu demonstrēt uz septiņu collu, augstas izšķirtspējas, pilnkrāsu, skārienjūtīgā ekrāna. Nākamā gada sākumā šīs sistēmas lietotāji varēs lejupielādēt īpaši izstrādātu navigācijas lietotni ar nosaukumu Engis Bringo.
 
Dzinēju palete, papildus labi pazīstamajiem 1,6 un 1,8 litru benzīna dzinējiem, piedāvā 1,4 litru benzīna turbodzinēju un 1,7 litru dīzeļdzinēju, kā arī uzlabotu 2,0 litru dīzeļdzinēju. Mazākais 1,7 litru dīzelis ir taupīgākais no Cruze dzinējiem, tas patērē tikai 4,5 litrus uz 100 km.
 
Malibu un dīzeļa spēks
 
Malibu ir Chevrolet jaunais Eiropas flagmanis, kas izceļas ar amerikāņu stilu, ietilpību un piecu zvaigžņu EuroNCAP drošības līmeni. Šobrīd pie dīleriem Eiropā iespējams iegādāties arī  šī vidējās klases sedana dīzeļa versiju.
 
Šis uzticamais un spēcīgais dzinējs ir aprīkots ar augsta spiediena common rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu, divām sadales vārpstām un uzlabotu mainīgās ģeometrijas turbokompresoru ar starpdzesētāju. Tas spēj attīstīt 160 zirgspēku jaudu pie 4000 dzinēja apgriezieniem un 350 Nm griezes momentu pie 1750 apgriezieniem.
 
Atspoguļojot pircēju izvēli, gan 2,0 litru dīzeļa, gan 2,4 litru benzīna dzinējs ir pieejams ar automātisko pārnesumkārbu.
 
*provizoriskie dati
 
 
Visi komentāri
 
286835. viesis 30.augusts 2012 22:56
0 0 Atbildēt

gribas balsī kliegt...

šitai *******ai nav nekāda sakara ar Chevrolet... pat ne ar Daewoo... fak, apkaunojuši normālu zīmolu...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti