"GTÜ" lietoto automašīnu ziņojums – Opel Insignia atkal pirmajā vietā - iAuto

"GTÜ" lietoto automašīnu ziņojums – Opel Insignia atkal pirmajā vietā

 
18.septembris 2012 18:12

Balstoties uz GTÜ (Gesellschaft für Technische Überwachung mbH/Tehniskās uzraudzības asociācija) veikto Vācijas lietoto automašīnu ziņojumu 2013. gadam, Opel Insignia ir labākais vidējā izmēra klases automobilis divās vecuma grupās.

Opel vadošais modelis ar savu kvalitāti ieņem pirmo vietu starp visām lietotajām vidējās klases automašīnām, kas ir vecumā no viena līdz trijiem un no četriem līdz pieciem gadiem. Šī uzslava pievienojas garajam apbalvojumu un titulu sarakstam, kas veltīti Insignia modeļa izturīgumam un augstvērtīgajai kvalitātei.

„GTÜ lietoto automašīnu ziņojums 2013. gadam” ir balstīts uz vairāk nekā pieciem miljoniem veikto vispārējo pārbaužu, kuras pēdējo divu gadu laikā skārušas aptuveni 240 dažādu automašīnu modeļu. Ziņojuma rezultāti tika prezentēti „Automechanika Trade Fair 2012”. Opel Insignia visās pārbaužu kategorijās saņēma augstākos novērtējumus.

„Ir jauki redzēt, ka Opel Insignia modelis ir vadošais vidējā izmēra automašīnu segmentā jau otro gadu pēc kārtas. Turklāt automobilis vidējās klases modeļu grupā ir vadošais ne tikai viena līdz triju gadu vecuma kategorijā, bet gan arī četru līdz piecu gadu. Modeļa lieliskā izstrāde un teicamā kvalitāte ir ļoti pamanāma vispārējo pārbaužu laikā, tādā veidā nodrošinot labākās vērtības, kas padara Insignia par neapstrīdamu uzvarētāju vidējā izmēra automašīnu klasē,” norāda GTÜ rīkotājdirektors Rainers de Biasi (Rainer de Biasi).

Opel Insignia: plaša izvēle un visekonomiskākā benzīna automašīna vidējā izmēra klasē

Vadošais Opel Insignia modelis ir pieejams trīs virsbūves variantos, kuriem iespējams piemērot kādu no desmit dažādajiem dzinējiem ar manuālo vai automātisko transmisiju. Pieejamas ir arī versijas ar inteliģento pilnpiedziņas sistēmu, kas ne tikai nodrošina jaudas sadali no priekšējiem uz aizmugurējiem riteņiem, bet arī variē to individuāli katram ritenim, tādējādi vēl vairāk uzlabojot braukšanas drošību.

Ar Insignia modeli Opel prezentē visekonomiskāko benzīna automašīnu visā vidējā izmēra automašīnu klasē. 1,4 Turbo ecoFLEX dzinējs nodrošina 103 kW/140 ZS jaudu, patērē 5,7 litrus uz 100 km un izdala vien 134 g/km CO2.

Dīzeļdzinēju spektrā pieejami īpaši ekonomiskais 2,0 CDTI ecoFLEX dzinējs ar 118 kW/160 ZS jaudu (4,3 litri dīzeļdegvielas uz 100 km, 114 g/km CO2) un iespaidīgais Insignia BiTurbo. Dubultā turbo dīzeļdzinējs nodrošina 195 ZS jaudu un 400 Nm griezes momentu, no kā 80 % pieejami jau sākot no 1,200 apgr./min. Dzinējs patērē nieka 4,9 l/km un izdala vien 129 g/km CO2.

Tas vēl nav viss. Insignia modelis atzīmējas arī alternatīvo dzinējspēku vidū. Ar 1,4 Turbo LPG (sašķidrinātā gāze) ecoFLEX motoru Insignia ir vienīgais vidējās klases automobilis, kas piedāvā sašķidrinātās gāzes turbodzinēju. Salīdzinājumā ar benzīnu, sašķidrinātā gāze ir par aptuveni 40% lētāka. CO2 emisiju daudzums ir vien 124 g/km, kas atbilstošs zemajam 7,6 l/100 km degvielas patēriņam. Viens litrs LPG šobrīd maksā aptuveni 77 eiro centus. Vācijā ir ap 6,500 (Eiropā – 35,000) šādu degvielas uzpildes staciju, kurās pieejama sašķidrinātā gāze. 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Renault 5 ir elektro auto ar odziņu, braucot gribas smaidīt un izsaka komplimentus (+ FOTO) 2

Dizains ir patiesi izdevies, visi tā elementi ir orģināli. Braucot jūtams labs komforta līmenis, neskatoties uz to, ka auto nav liels Lasīt vairāk

 

Jo trakāk, jo labāk - Lasvegasas Rat Rod šovs (+ VIDEO)

Liela daļa eksponātu kaut tūdaļ varētu piedalīties "Mad Max" kārtējā grāvējfilmā. Lasīt vairāk

 

Jaguar Type 00 pirmizrāde Monako (+ FOTO) 3

Britu ražotājs Jaguar turpina iepazīstināt ar savu “nevienam līdzīgo” Type 00 konceptautomobili, pirmo jaunās ēras sērijveida automobili solot 2025. gada beigās. Lasīt vairāk

 

iAuto tests: Ar jauno “Renault 5” no Polijas dienvidiem līdz Rīgai (+FOTO) 14

Aprīļa izskaņā Polijas dienvidos “Renault” Baltijas un poļu auto žurnālistiem piedāvāja izmēģināt jauno “Renault 5” modeli. Ar vienu no tiem atbraucām arī uz Rīgu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti