Balstoties uz GTÜ (Gesellschaft für Technische Überwachung mbH/Tehniskās uzraudzības asociācija) veikto Vācijas lietoto automašīnu ziņojumu 2013. gadam, Opel Insignia ir labākais vidējā izmēra klases automobilis divās vecuma grupās.
Opel vadošais modelis ar savu kvalitāti ieņem pirmo vietu starp visām lietotajām vidējās klases automašīnām, kas ir vecumā no viena līdz trijiem un no četriem līdz pieciem gadiem. Šī uzslava pievienojas garajam apbalvojumu un titulu sarakstam, kas veltīti Insignia modeļa izturīgumam un augstvērtīgajai kvalitātei.
„GTÜ lietoto automašīnu ziņojums 2013. gadam” ir balstīts uz vairāk nekā pieciem miljoniem veikto vispārējo pārbaužu, kuras pēdējo divu gadu laikā skārušas aptuveni 240 dažādu automašīnu modeļu. Ziņojuma rezultāti tika prezentēti „Automechanika Trade Fair 2012”. Opel Insignia visās pārbaužu kategorijās saņēma augstākos novērtējumus.
„Ir jauki redzēt, ka Opel Insignia modelis ir vadošais vidējā izmēra automašīnu segmentā jau otro gadu pēc kārtas. Turklāt automobilis vidējās klases modeļu grupā ir vadošais ne tikai viena līdz triju gadu vecuma kategorijā, bet gan arī četru līdz piecu gadu. Modeļa lieliskā izstrāde un teicamā kvalitāte ir ļoti pamanāma vispārējo pārbaužu laikā, tādā veidā nodrošinot labākās vērtības, kas padara Insignia par neapstrīdamu uzvarētāju vidējā izmēra automašīnu klasē,” norāda GTÜ rīkotājdirektors Rainers de Biasi (Rainer de Biasi).
Opel Insignia: plaša izvēle un visekonomiskākā benzīna automašīna vidējā izmēra klasē
Vadošais Opel Insignia modelis ir pieejams trīs virsbūves variantos, kuriem iespējams piemērot kādu no desmit dažādajiem dzinējiem ar manuālo vai automātisko transmisiju. Pieejamas ir arī versijas ar inteliģento pilnpiedziņas sistēmu, kas ne tikai nodrošina jaudas sadali no priekšējiem uz aizmugurējiem riteņiem, bet arī variē to individuāli katram ritenim, tādējādi vēl vairāk uzlabojot braukšanas drošību.
Ar Insignia modeli Opel prezentē visekonomiskāko benzīna automašīnu visā vidējā izmēra automašīnu klasē. 1,4 Turbo ecoFLEX dzinējs nodrošina 103 kW/140 ZS jaudu, patērē 5,7 litrus uz 100 km un izdala vien 134 g/km CO2.
Dīzeļdzinēju spektrā pieejami īpaši ekonomiskais 2,0 CDTI ecoFLEX dzinējs ar 118 kW/160 ZS jaudu (4,3 litri dīzeļdegvielas uz 100 km, 114 g/km CO2) un iespaidīgais Insignia BiTurbo. Dubultā turbo dīzeļdzinējs nodrošina 195 ZS jaudu un 400 Nm griezes momentu, no kā 80 % pieejami jau sākot no 1,200 apgr./min. Dzinējs patērē nieka 4,9 l/km un izdala vien 129 g/km CO2.
Tas vēl nav viss. Insignia modelis atzīmējas arī alternatīvo dzinējspēku vidū. Ar 1,4 Turbo LPG (sašķidrinātā gāze) ecoFLEX motoru Insignia ir vienīgais vidējās klases automobilis, kas piedāvā sašķidrinātās gāzes turbodzinēju. Salīdzinājumā ar benzīnu, sašķidrinātā gāze ir par aptuveni 40% lētāka. CO2 emisiju daudzums ir vien 124 g/km, kas atbilstošs zemajam 7,6 l/100 km degvielas patēriņam. Viens litrs LPG šobrīd maksā aptuveni 77 eiro centus. Vācijā ir ap 6,500 (Eiropā – 35,000) šādu degvielas uzpildes staciju, kurās pieejama sašķidrinātā gāze.