Apdzīšana. I daļa 48

 
23.novembris 2012 19:34

Ņemot vērā lasītāju lielo interesi par iepriekšējās divās nedēļās publicētajiem rakstiņiem, kuri saistīti ar šī manevra drošību, turpmāk piedāvāsim dažus fragmentus no „Auto akadēmijas” drošas braukšanas kursa (pasniedzēji Atis Jansons, Ivars Caune, Jānis Štrauss, Ivars Grošus). Šodien – 1. daļa.(*)

„Apdzīšanas manevrs Latvijā ir īpaši riskants. Mūsu satiksmes noteikumi, nosakot divus nedaudz atšķirīgus braukšanas ātrumus vieglajam un smagajam transportam, rada situāciju, kurā limitu precīza ievērošana var kļūt bīstama. Ātrumu starpība starp lojālu smago un vieglo ir tikai 10 km/h jeb nepilni trīs metri sekundē. Tātad nenovēršama ir ilgstoša atrašanās pretējā virziena joslā. To saīsināt var vienīgi īslaicīgi pārsniedzot 90 km/h. Un riskējot saņemt sodu. Dilemma. Sēdi (snaud) rāms vai esi aktīvs un (vismaz formāli) likuma pārkāpējs. Kuru variantu izvēlaties – katra paša lēmums. Mēs vēlamies tikai vērst jūsu uzmanību uz raksturīgajām kļūdām, kuras pieļauj gan pasīvie, gan aktīvie.
Šoreiz par pirmajiem (attēlā brūnais auto). Kreisajā bildītes daļā redzama tipiska un divkārt aplama „likumpaklausīga” Latvijas pilsoņa rīcība.


Pirmkārt - ātruma limitu pārkāpt viņš negrasās, tādēļ melno neapdzīs. Bet – sargājot teritoriju savā priekšā, viņš samazinājis drošības distanci trīskārt. Samazinājis arī zonu, kuru būtu iespējams pārskatīt, ja attālums līdz līderim būtu normāls. Viņa drošība ir šķietama, modrību iemidzinoša, nevis garantējoša.


Otrkārt – viņa pozicija uz ceļa nav sekojošo kolēģi (pelēkais) informējoša. Nav iespējams uzminēt, ko brūnais gatavojas darīt. Apdzīs? Paliks astē? Neziņa un avantūras rosinošs stress.
Nekādi neiebilstot pret rāmu braukšanas stilu, mēs tomēr aicinām rīkoties citādi. Ja tavs nodoms ir apdzīt, rādi to savlaicīgi – gan ar maksimāli kreisu poziciju uz ceļa klātnes (bildītes 2., vidējā daļa), gan kreiso pagrieziena signālu. Tas būs nepārprotams vēstījums pelēkajam – nelien, pirmais braukšu es pats! Tad tu.


Ja apdzīt negatavojies, dari pretējo. Brauc pa ceļa labo malu (bildes 3., labējā daļa), tā parādot, ka nepretendē uz apdzīšanas „cīņu lauku”. Ja kāds no aizmugurē braucošajiem nesaprot tavu piekāpšanos, vari apstiprināt savus nodomus, pamirkšķinot labo pagrieziena signālu. Sliktākais, ko dara lojālie un rāmie – viņuprāt pareizākās kārtības sargu lomas uzņemšanās. Traucēšana apdzīt (starp citu – to aizliedz CSN, neatrunājot apdzinēja rīcības atbilstību noteikumiem) rada bīstamas konflikta situācijas, bet ātrāko nepārliecina un neizmaina. Gluži otrādi – parati padara vēl agresīvāku.”
Par pareizu apdzīšanu – nākamreiz, 2. APDZĪŠANAS daļā.


(*) Šis ir ļoti īss un konspektīvs ieskats „Auto akadēmijas” nodarbībā. Nianses izrunājamas tikai klātienē. Ja tāda iespēja tevi interesē – raksti – info@iauto.lv. Atbildēsim. Komentārus ņemsim vērā, nākamos tematus izvēloties. Bet uz tiem neatbildēsim...
 

 
Visi komentāri
 
288042. viesis 22.novembris 2012 22:49
0 0 Atbildēt

Kaut arī man autoskolā šovasar nemācīja šādas lietas, tomēr pilnībā pievienojos rakstam. Pats esmu ar racionālu domāšanu apjēdzis, ka vajag priekšējam un aizmugurējam ļaut saprast, ko es grasos darīt - attiecīgi turoties kreisajā vai labajā pusē un savlaicīgi ieslēgt pagriezienu, bet galvenais - turēt distanci. Nesaprotu, kāpēc daudzi pieredzējuši autovadītāji ārpus pilsētas brauc ciešā kolonnā, neievērojot pietiekamu distanci?! Patīk blenzt priekšābraucošā auto pakaļā? Varbūt labāk apmeklēt psihologu, ja tev ir tieksme uz pakaļām?! Tas taču ir tik viegli saprotams, ka labāk ievērot distanci, turklāt abos gadījumos - ja grasies apdzīt un ja negrasies. Tracina, kad kārtējais pieredzējušais autovadītājs brauc cieši aiz manis, un es nevaru saprast, ko viņš man pakaļā lien, kas viņam par problēmu..

288044. viesis 22.novembris 2012 23:04
0 0 Atbildēt

Tev jau ar kaut kāda problēma ar tām pakaļām.

288045. viesis 22.novembris 2012 23:12
0 0 Atbildēt

Dekster, ja pavēro tavus centienus pastāvīgi zīmēties šā portāla komentāros, tad nemaz nebrīnos par tavu uzbraukumu.

Žēl tikai, ka neko sakarīgāku nebiji spējīgs uzrakstīt (piemēram, kaut ko par apdzīšanas vai distances ievērošanas tematu), nelga.

288052. viesis 23.novembris 2012 9:31
0 0 Atbildēt

Jo mazāka distance, jo mazāks degvielas patēriņš, sevišķi aiz smagajiem. Tas ir viens no ekobraukšanas principiem, ko, starp citu, propogandē Priednieks.

Savukārt šis raksts propogandē "dežūrēšanu" uz viduslīnijas, kas ir visai bīstama, jo tādā veidā nozog daļu joslas platuma pretīm braucošajiem.

288053. viesis 23.novembris 2012 9:42
0 0 Atbildēt

Nu par 042. apmātību un problēmu ar pakaļām šoreiz es Deksteram varu tikai piekrist :) Ja esi priekšējais un kāds tev ir pakaļā, galvenais nerausties stresā un viss beigsies labi :) Neviens ar metramēru tāpat neizmērīs "pareizo" distanci, tā ka subjektīvs pasākums.

Rakstam pilnībā piekrītu.

288054. viesis 23.novembris 2012 9:54
0 0 Atbildēt

Man nav nekāda apmātība. Uzsvaru (literāri to sauc - hiperbola) es lieku tādēļ, lai pievērstu uzmanību problēmai.

Kad no pretējās joslas kāds džigits pēkšņi uzsāk apdzīšanu kādus 300 m attālumā (un es braucu ar 90km/h, vai - ja godīgi - ar 100 km/h, bet viņš vēl ātrāk), tad man rodas vēlme piebremzēt. Un nesakiet, ka tā ir raustīšanās. Bet aizmugurējā sēdēšana man pakaļā tādos brīžos mani baida vairāk, nekā tas džigits. Jo no viņa es pratīšu izvairīties, kaut vai pa nomali pabraucot. Bet kā rīkosies aizmugurējais, to es ne tajā brīdī neredzu un tāpēc nevaru ņemt vērā savā manevrā.

P.s. Ja kāds "ekobraukšanas" jeb degvielas taupīšanas dēļ apdraud satiksmes drošību, tad tas cilvis ar galvu nedraudzējas.

288055. viesis 23.novembris 2012 10:03
0 0 Atbildēt

apdzīšanas vienmēr čakarē lēnie, kuri neļauj apdzīt, bet ar ātrajiem nekad nav problēmu, ja tos palaid

288056. viesis 23.novembris 2012 10:07
0 0 Atbildēt

Ja es braucu ar atļauto, nevienam nav mani jāapdzen!!!

288057. viesis 23.novembris 2012 10:12
0 0 Atbildēt

apdzīt un braukt izretināti, tā, lai katram ērtāk, ir arī drošāk, nekā neapdzīt un braukt visiem kopā garā čupā, jo tas rada tikai neērtības gan sev, gan pārējiem, un tāpēc nepavisam nav nemaz tik droši, kā var izlikties

288058. viesis 23.novembris 2012 10:17
0 0 Atbildēt

056, arī ēzelis noteikti domā tāpat kā tu, ka viņš pa ceļa vidu viens pats tikai pārvietojas ar atļauto, bet pārējie toties valstij nodrošina ekonomisko izrāvienu, tāpēc labāk nebremzē tos

288060. viesis 23.novembris 2012 10:22
0 0 Atbildēt

jautājums gudrajiem apdzīšanas ekspertiem: kā tikt garām garai rindai, ja pretī neviens nenāk tikai pie nepārtauktajām līnijām, bet pie pārtrauktajām vienmēr tikpat garas rindas nāk pretī?

288062. viesis 23.novembris 2012 10:28
0 0 Atbildēt

armēņu radio atbilde 060: drošāk ir apdzīt pāri nepārtrauktajai, kur nav pretimbraucošo, nekā ielikt pretīmbraucējam purnā tur, kur ir pārtrauktā līnija, tāpat kā drošāk ir pārbraukt pie sarkanā, kur nav braucēju pie zaļā, nekā, braucot pie zaļā, ielikt sānā kādam vienlaikus braucošajam pie sarkanā

288063. viesis 23.novembris 2012 10:29
1 0 Atbildēt

@056. OOOOO limuzīns Jāņu naksts krāsā :D Tas gan ir progresīvi un dinamiski :D

288064. viesis 23.novembris 2012 10:44
0 0 Atbildēt

apdzīšana ir māksla, un tieši tāpēc nekad to nedrīkst veikt tikai ar atļauto ātrumu, tas ir jāpārsniedz vienmēr gan pašu, gan citu drošības labā, jo drošība tomēr ir pirmajā vietā, droša apdzīšana ir vienīgi ātra apdzīšana, bet ja gribi ievērot CSN, tad nekad, nekur un ne pie kādiem apstākļiem nevienu neapdzen vispār, jo tā būs vēl drošāk, tāpēc, ja gribi dzīvot, vispirms izlem - vai nu droši apdzen neatļauti ātri, vai nu tomēr ievēro CSN, kas atļautu lēnu apdzīšanu padara par neiespējamu vai arī ļoti bīstamu

288065. viesis 23.novembris 2012 10:53
0 0 Atbildēt

pakaļās lien geji, vēl šos par *******iem dēvē.

288066. viesis 23.novembris 2012 10:54
0 0 Atbildēt

Daudziem lēnās braukšanas atzinējiem ēzeļiem- ja tavs spidometrs rāda 90, tas nenozīmē, ka tu uz tik brauc. Ja tevi regulāri apdzen citi, padomā par to. Varbūt tu brauc reāli uz 80 vai 83. Un iekal savā ēzeļa paurī,ka ir tāds nerakstīts likums (paraža) -plūsmas ātrums. Neviens policists nesodīs par reāliem 95 km/h uz ,piem., Bauskas šosejas. Brauc kā visi un neizaicini uz apdzīšanu.

Par pupiem sapņosi mājās.

288067. viesis 23.novembris 2012 11:06
0 0 Atbildēt

Aizvakar, Rīgas apvedceļš. Braucu ar smago Volvo. Braucu uz 90. ( jā jā, baigi pārkāpu) Plūsma tā arī kustās. Visi sasprūst pie..... pelēka Porsche Carrera ,kurš mierīgi pārvietojas ar ātrumu 80 km/h. Pie stūres perdelis ( pēc būtības). Visi apdzen, arī es to,protams, izdarīju.

Neesmu dzirdējis par to,ka kāds policists būtu sodījis kravas auto vadītāju par 10 km/h pārkāpumu uz starppilsētu ceļiem.

Kuram apinim paurī ir ienācis uzlikt smagajiem tos 80 km/h, nezinu. Lielgabarītam tikpat ir 80 , velkot kaut vieglo ir 50,....nafig ar tukšu smago vai kaut piekrautu pēc normām ir jābremzē pārējā satiksme...laikam tie apiņi nezin,ka nav vairs uz ceļiem zili,gaziki un kolhidas.

288069. viesis 23.novembris 2012 11:26
0 0 Atbildēt

Vai tiešām ar saviem pārkāpumiem šeit lielās tas pats cilvēks, kas ir rakstījis šo: "Lūk, pati klasiskākā cilvēciņu domāšanasshēmiņa redzama. Es pārkāpu-nu un ? Tur jau neviens nebija, tur jau neviens bērns neskrēja. Redz, STOP zīme pa nakti stāv,kāpēc jāapstājas.

Klau, tu tak esi viens galvā regulāri izdrātēts kretīns. Kāpēc? Tāpēc ka tu ,ībli, regulāri pārvietojies pa tiem ceļiem, pa kuriem braucu es, mana ģimene un citi normālie sabiedrības locekļi. Es ceru ka tad, kad tu nositīsies ( nevis JA bet KAD ) , tas notiks pret koku."

?!?!?

288071. viesis 23.novembris 2012 11:33
0 0 Atbildēt

:D:D iepriekšējais anonīmais viesis var mierīgi ieknābt savā sūdā.

Tādi jau jūs esat, ļetraciņi, kuri nespēj izvērtēt un saprast pašsaprotamas lietas.

Vai es neapstājos pie stop zīmes? Es kaut kur paŗkāpu ātrumu par 40 km/h , kur var skriet bērni?

Ja spēj palasīt sodu kodeksu, palasi, kāds sods pienākas pie +7 uz starppilsētu ceļa un kāds pie +35 dzīvojamā zonā. Un,jā, es pārkāpju tikpat, cik pārkāpj 90% smago šoferu.

Ek tu, maigais...pedālīt.

288073. viesis 23.novembris 2012 11:35
0 0 Atbildēt

Tomēr vajadzētu sākt izmantot galvu domāšanai vienreiz, anonīmais.

288074. viesis 23.novembris 2012 11:47
0 0 Atbildēt

Pirmdien braucu no Apes novada. Novēroju tipiski nejēdzīgu lēnā braucēja uzvedību posmā Bērzkrogs-Sigulda. Pa priekšu salīdzinoši lēni (svārstīgi 70-90 km/h robežās) brauca beibe ar baltu 2010.-2011.gada Outlanderu. Es spriedu tā, ka apdzīt nav vērts, jo iespēju ir maz un aiz Lorupes gravas vienalga sākas bānis. Es biju pozitīvs lēnais, jo ieturēju 70-80 metru distanci līdz priekšā braucošajam Outlanderam. Taču nejēdzīgi brauca beibe ar apmēram 2006.gada BMW-530d. Vispirms ilgi sēdēja man pakaļā, lai gan bija arī iespējas apdzīt, it sevišķi ar tādu spridzekli kā BMW-530d. Es darīju tā, kā māca šī raksta autors - brīžos, kad BMW bija iespēja apdzīt, braucu vairāk pa labi, lai beibe redz, ka ir laba situācija apdzīšanai. Taisnē pirms Ieriķiem beibe sāka dzīt (mans ātrums bija ap 80 km/h), bet viņa to darīja ar minimālu ātruma pārsvaru tā, ka drošības labad es nometu ātrumu līdz 65-70 km/h, lai beibe tiek man ātrāk garām. Pēc tam šī pievilkās līdz Outlandera pakaļai un tur arī palika līdz pašam bānim. Nu taču ja nav nodoma apdzīt - kāpēc jālien pakaļā??? Tā visu ceļu no Ieriķiem līdz bānim izveidojās ,,saldais pārītis,, - Outlanders ar BMW-530d, kurus divus reizē, protams, grūtāk apdzīt.

288076. viesis 23.novembris 2012 12:15
0 0 Atbildēt

Atkal jau apbrīnojama nekonsekvence no šeit pārkāpumus aiztāvošā cilvēka: "Izskatās, ka te dažiem joprojām nekādi neaiziet ļoti vienkārša lieta- ātrums ir jāievēro vienmēr un visur. Ja kaut kur ir saliktas dīvainas zīmes, tā nav FR vaina.

Ja jābrauc uz 90, tad jābrauc , neatkarīgi no tā, ir vai nav tur FR vai CP ekipāza.

Tas jums, grūtgalvjiem, ir pārāk sarežģīti??

Un, ja 90 vietā brauc uz 110, tad ir jāsamaksā sods, ja 50 vietā brauc 65, arī tad."

P.S. Lai vairs nebūtu pārmetumi par anonimitāti, izdevās piereģistrēties, neskatoties uz to, ka iAuto reģistrācijas e-pasts tiek uzkatīts par spamu.

288084. viesis 23.novembris 2012 15:02
0 0 Atbildēt

agrāk nerakstīts likums bija: ja neesi pārliecināts - neapdzen! tātad vispirms - pārliecinies divreiz! divreiz! par to, ka apdzīšanu spēsi veikt netraucējot ne apdzenamajam, ne pretīmbraucošajam, taču normālu apdzīšanu tagad traucē veikt policistu šaušana ar radariem tieši pa apdzenošajiem auto, lai gan ne jau nu satiksmes drošība viņus interesē, kas patiesībā viņus nav interesējusi nekad, tieši tāpat kā fotoradarbiznesmeņus, kuru kopējā neremdināmā alkatība ir tieši proporcionāli pretēja satiksmes drošībai

288086. viesis 23.novembris 2012 15:05
0 0 Atbildēt

Es tik nesaprotu kādēļ tiek piesaukta ātruma pārkāpšana garā gabalā?? Vai tad rakstā par to iet runa? Vai rakstā ir rakstīts, ka pirmais auto brauc ar 90? Jā - ir rakstīts, par to, ka apdzīšanas laikā ir ieteicams pārkāpt, ja nepieciešams, lai ātrāk pabeigtu manevru, bet tas nenozīmē, ka pārkāpts tiek visu laiku.

Kādēļ uzreiz mesties pie tēmas FR un sodi, kas jau apmuļļāta 100 reizes, ja rakstā iet runa par apdzīšanu?

288087. viesis 23.novembris 2012 15:34
0 0 Atbildēt

mūsu izcili varonīgā policija un izcili taisnīgā tiesa pretlikumīgi soda pat par galēju nepieciešamību izvairīties no sadursmes ar pretimbraucošo vai apdzenošo, neizbēgami palielinot ātrumu virs atļautā, lai tikai paspētu novērst avāriju, pabeidzot apdzīšanu, kad nav vairs nekādas iespējas pat sabremzējoties atteikties no apdzīšanas, tāpēc vairāk nekā interesanti būtu uzzināt, kā no tehniskā drošības viedokļa to vērtē „Auto akadēmijas” necilie eksperti, kurus varbūt tomēr nebūtu par skādi kādreiz uzklausīt arī mūsu jurisprudences spīdekļiem tā vietā, lai tikai formāli sodītu par ātruma pārkāpšanu apdzenot, ar ko faktiski tiek novērstas smagas avārijas, kuras neizbēgami notiktu, apdzenot tikai ar atļauto ātrumu

288088. viesis 23.novembris 2012 15:47
0 0 Atbildēt

tehnikai, protams, labāk ir ātri apdzīt, nekā lēni vilkties, jo mazāk aizkvēp un labāk ripo, samazinās arī degvielas patēriņš, jo īsāku laiku to tērē, un arī pats var ātrāk nokļūt kur vajag, ietaupās laiks un sasniedzot gaismas ātrumu, cilvēks pat pārstāj novecot

288089. viesis 23.novembris 2012 15:50
0 0 Atbildēt

ātri brauksi, lēni nesīs un nenovecosi nekad

288090. viesis 23.novembris 2012 15:54
0 0 Atbildēt

nekāda prieka taču nav braukt, ja neesi pat nevienu apdzinis, bet tevi apdzen visi

288091. viesis 23.novembris 2012 15:57
0 0 Atbildēt

labāk tomēr mājās skumt, nekā kapos priecāties

288092. viesis 23.novembris 2012 15:59
0 0 Atbildēt

tad jau jāatgriežas pie ēzeļiem, jo tie tik ātri neaulekšo kā zirgi

288093. viesis 23.novembris 2012 16:01
0 0 Atbildēt

tev ir problēmas apdzīt? nieki. "auseklītis" atrisinās tavas problēmas...

288094. viesis 23.novembris 2012 16:05
0 0 Atbildēt

vai droša apdzīšana pēc CSN vispār ir iespējama?

288095. viesis 23.novembris 2012 16:07
0 0 Atbildēt

apdzīšana pēc CSN ir droša nāve

288096. viesis 23.novembris 2012 16:10
0 0 Atbildēt

ja gribi dzīvot - pārkāp ātrumu, vai tā nav demagoģija?

288097. viesis 23.novembris 2012 16:11
0 0 Atbildēt

demagoģija ir sodīt par ātruma pārkāpumu, kas izglābis kādam dzīvību

288098. viesis 23.novembris 2012 16:13
0 0 Atbildēt

tātad visiem ir jābrauc tik ātri, lai neviens pat nespētu apdzīt, jo tikai tad arī beidzot būs patiesa drošība uz ceļiem

288099. viesis 23.novembris 2012 16:15
0 0 Atbildēt

diemžēl lēnie vienmēr traucēs ātrajiem un ātrie vienmēr traucēs lēnajiem

288100. viesis 23.novembris 2012 16:20
0 0 Atbildēt

tas ir neizbēgami, ka kāds kādu vienmēr apdzīs, taču nesāpīgāk ir, kad to netraucē darīt pat braucošie ar maksimāli atļauto ātrumu

288101. viesis 23.novembris 2012 16:29
0 0 Atbildēt

Ātrumu uz ceļa nosaka tas, kam lielāka masa. Pārējie var braukt kā grib...

288104. viesis 23.novembris 2012 19:33
0 0 Atbildēt

Skatos daudzi komentē anonīmi, bet tikai tagad reģistrēšanās iAuto ir bezmaksas, tā kā iesaku izmantot :) Pašā lapas augšā!

288105. viesis 23.novembris 2012 20:29
0 0 Atbildēt

Te viens viesis latvju dainas salasījies :)

(EcoA)

288106. viesis 23.novembris 2012 21:38
0 0 Atbildēt

Ko dod reģistrēšanās?

288109. viesis 24.novembris 2012 10:48
0 0 Atbildēt

Tā dod iespējo kosīt po pederasta.

288110. viesis 24.novembris 2012 12:31
0 0 Atbildēt

Reģistrēšanās iAuto dod iespējas labāk sekot sev aktuālajām diskusijām!

Tā kā šobrīd strādājam pie portāla iAuto uzlabojumiem būs arī daudz jaunu iespēju!

288119. viesis 26.novembris 2012 10:24
0 0 Atbildēt

Kas tas par serveri, kuram 3 apmeklētāji rada milzīgu pārslodzi?? Kāpēc tā pārslodze neļauj aplūkot forumu, bet šeit var kaut ko ierakstīt?

288130. viesis 27.novembris 2012 10:22
0 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu par pakaļā sēdētājiem. Vi ir tik grūti ievērot distanci? Tas rada lieku stresu. Bonusā, ja vēl mēģina apdzīt, neislēdzot pagrieziena signālu, tad sadursme neizbēgama!

288257. viesis 3.decembris 2012 9:10
0 0 Atbildēt

288087. viesis pirms 1 nedēļas

mūsu izcili varonīgā policija un izcili taisnīgā tiesa pretlikumīgi soda pat par galēju nepieciešamību izvairīties no sadursmes ar pretimbraucošo vai apdzenošo, neizbēgami palielinot ātrumu virs atļautā, lai tikai paspētu novērst avāriju, pabeidzot apdzīšanu, kad nav vairs nekādas iespējas pat sabremzējoties atteikties no apdzīšanas,

====================

Bet kāpēc jāapdzen? Kāpēc!???

tāpēc vairāk nekā interesanti būtu uzzināt, kā no tehniskā drošības viedokļa to vērtē „Auto akadēmijas” necilie eksperti

=================

Atvaino, bet tu šiem ekspertiem tikai ūdeni varētu pienest. VARBŪT!

288272. viesis 3.decembris 2012 12:44
0 0 Atbildēt

Auto akadēmijas eksperi varbūt ir eksperti sacīkšu trasē, bet ne kulturālā (ielas) braukšanā.

Raksta vienu, bet izpildās citādi...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 11

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti