Klasisko auto restaurācija Latvijā(+ foto) 7

27.novembris 2012 17:08

Riga Master Workshop gadā vidēji atdod oriģinālo spožumu un jaunu elpu astoņām klasiskām automašīnām, turklāt 85% darba tiek eksportēts. Līdz šim vērtīgākā restaurētā automašīna ir 1943.gada Alfa Romeo Sport Pininfarina, kuras vērtība vairāk nekā pusmiljons eiro.

 Vienas automašīnas atjaunošanas process var ilgt vairāk nekā gadu un restaurācijas darba izmaksas svārstās no 40 līdz 70 tūkstošiem eiro, kam papildus vēl jārēķina rezerves detaļu izmaksas.

Augošais pieprasījums no tādām valstīm kā Krievija, Vācija, Lielbritānija, Nīderlande, Beļģija, pat Singapūra ir ļāvis darbnīcai paplašināties un dubultot restaurēto auto skaitu. Šo un citu valstu klienti dod priekšroku Latvijas meistariem, jo mēs spējam piedāvāt augstu kvalitāti, ātrumu un precizitāti par samērīgu cenu.

„Automašīnu restaurācija ir vaļasprieks, kas attīstījies par biznesu. Mēs uzskatām, ka pasaule, pirms konveijeru rašanās, bija daudz skaistāka, jo katra lieta bija īpaša, unikāla. Tieši tādēļ esam specializējušies pagājušā gadsimta 50.– 60.gadu Eiropas automašīnu restaurācijā. Apjomīga materiālā bāze, atbilstošs tehniskais aprīkojums, pieredzējuši un augsti kvalificēti speciālisti ir pamats, kas ļauj klientam sniegt izcilu pakalpojumu par konkurētspējīgu cenu,’’ uzsver Māris Bebris, Riga Master Workshop īpašnieks.

Riga Master Workshop restaurētie auto – labāki par jauniem
Riga Master Workshop restaurētās automašīnas ir ieguvušas vairākas godalgas un starptautiskus novērtējumus auto izstādēs un domubiedru saietos. Vācijas ietekmīgākais kvalitātes vērtētājs „DEKRA” restaurētajām automašīnām piešķīris novērtējumu „Labāks par jaunu” (2011)! Klasisko auto izstādē Maskavā (2010) un „Bremen Motor Show’’ (2010) - skatītāju simpātiju balvas.

„Īstas dzīves garšu rada iespēja braukt ar klasisko automašīnu ikdienas satiksmē un palielīties ar to dažādās klasisko un sporta automobiļu izstādēs, pasākumos, pārbraucienos un sacensībās. Visi šie pasākumi ir kā pierādījums restaurētās automašīnas dzīvotspējai, tātad arī mūsu meistaru veiktajam darbam. Bet galvenais tas rada mums un mūsu līdzbraucējiem veselu gammu patīkamu asociāciju un prieku. Katrs ar savu seno spēkratu nobrauktais kilometrs, katra kopā ar to izdzīvotā emocija vairo prieku par piedzīvoto,” stāsta M. Bebris.

Visām atjaunotajām automašīnām Riga Master Workshop veic tehnisko apkopi un divus gadus nodrošina garantijas remontu visā Eiropā.

 
Visi komentāri
 
288147. viesis 27.novembris 2012 20:56
0 0 Atbildēt

Pamaz bilžu, būtu vismaz kaut kas no procesa attēlots.

288174. viesis 28.novembris 2012 13:03
0 0 Atbildēt

Pirmie, kas nodarbojās ar auto restaurāciju Latvijā - bija Antiko Auto klubs. Tas bija 70-to sākums, Viktora Kulberga vadībā. Kulbergam tolaik bija pirmais žigulis, kas bija aprīkots ar senā auto autotauri... Pats biju vēl skolnieciņš, bet jau AAK biedrs tolaik. Vēl atceros AAK apspriedes un diskusijas tā sākotnējā atrašanas vietā tagadējās tērbatenes un matīsenes stūrī. Sākumā tikai diskusijas, pēc dažiem gadiem jau vairāki reali un kvalitativi norestaurēti aktikie auto. Priekš padomjlaikiem tas bija izcils sasniegums. Šodien jau restauratoriem darboties ir vieglāk, brīva pieeja visas pasaules rezerves daļu tirgum, daudzas citas iespējas. (IV)

288175. viesis 28.novembris 2012 13:22
0 0 Atbildēt

Bērnība pagāja kolhozā Uzvara Bauskas raj. Arī tur nodarbojās ar veco autiņu atjaunošanu. Bija kaut kāds cehs kolhozam Beberbeķos, cik atceros. Uzvarā uz vietas atjaunoja kaut kādu smago auto, taisīja koka kabīni un vēl šādi tādi vieglie.

Esmu sēdējis Gebelsa faetonā...kurš juku laikos it kā ''pazuda'' Vācijā...

288182. viesis 28.novembris 2012 14:40
0 0 Atbildēt

A, kā tur palika ar tā vecā ZIS autobusa restauraciju ,kas vienu laiku stāvēja vecā dailes teatra pagalmā ? Tas bija interesants projekts. Kas ko zina sīkāk ?

288185. viesis 28.novembris 2012 15:54
0 0 Atbildēt

Piekrītu - vecās tehnikas restauracija, tā ir vēstures faktu izgaismošana jaunai paudzei. JAUNIEŠI jau šodien ar interesi nopēta teju vai katru braucošu žiguli un volgu, pie moskviča vai opel-askonas ir gatavi jau fotografēties. Bet, jādomā arī par lielās tehnikas atjaunošanu un saglabāšanu - šeit es domāju autobusus, trolejbusus un tramvajus. Kaut kāds proess jau pakapeniski notiek - jau ir atjaunots 1900.gada tramvajs, restaurēts vecais RAF busiņš, arī vecie RAF mikrobusiņi. RS ir 70-gadu balti/sarkanais ikaruss - vajadzētu padomāt arī par kādu klasisko "dzelteno"ikarusu. Arī par vecajiem tramvajiem un trolejbusiem vajadzētu padomāt . RS jau kādu laiku gudro atjaunot vecos MTZ - 82 un RVR - 7 tramvajus un Škodu-tr9 trolejbusu, kādi Rīgā kursēja teju 30 gadus.

Zinu, ka čehiem Pragā ir itin bagātīga atjaunoto veco tramvaju kolekcija, tāda ir arī Sanktpeterburgā un citāas Krievijas pilsētās. Ar ko mēs sliktāki?

288202. viesis 29.novembris 2012 11:12
0 0 Atbildēt

Vienu laiku gaisa tilta depo bija manāms no Daugavpils atvests spilgti zils RVR -7 tramvajs - kur tas ir palicis? Kaut kur lasīju, ka to paredzēts atjaunot. Autobusnieki varēja padomāt arī par kāda vecā LAZiņa atjaunošanu - ar tiem arī savulaik vizinātas teju vairākas paaudzes iedzīvotāju.

288210. viesis 29.novembris 2012 15:15
0 0 Atbildēt

Nav ko nodarboties ar muļķībām, metāla resursi pasaulē izsīkst. Jau tagad dažus metālus lūžņos var atrast vairāk nekā zemes dzīlēs.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā VID izturas pret Latvijas uzņēmējiem, jo uzskata, ka BMW maksā dārgāk ( + VIDEO) 29

Vai VID atkal mēģina aizbiedēt nodokļu maksātājus no Latvijas, kā tas bija ar ss.lv? Notikumi risinājās aprīļa sākumā, bet par gala lēmumiem ziņu mums nav. Lasīt vairāk

 

Sadursme ar autobusu (+ VIDEO) 13

Video autors raksta, ka autobuss parādījies burtiski "no nekurienes" Lasīt vairāk

 

Nāvējošās izklaides uz dzelzceļa (+ VIDEO) 1

Arī 14 gadus vecā pusaudža nāve uz elektrovilciena jumta gūtā strāvas trieciena dēļ neattur citus zēnus no nāvējošās izklaides – vizināšanās, pieķeroties vilcienam no ārpuses. Lasīt vairāk

 

Vācijā aizliedz vidējā ātruma kontroles kameras, bet Latvijā uzstāda pirmo un būs vēl 134

Dažās Eiropas Savienības valstīs tās darbojas, Vācijā pastāv bažas par ietekmi uz privātumu. Lasīt vairāk