NELIEN LAUKĀ PUTENĪ! 47

 
13.decembris 2012 10:48

Arī 200 latu vērts auto „ar apskati un vissezonas riepām” (no sludinājuma Talsu avīzītē), protams, ir pārvietošanās līdzeklis. Taču putenī ar tādu vilkties pa maģistrāli nav godīgi pret līdzpilsoņiem.

 Gunāra Brauna komentārs:

- Ārpus Rīgas? Pēc pirmo adaptācijas stundu dabiskās spriedzītes – nekādu problēmu. Sniega uz ceļiem – vismaz Kurzemē - nemaz nav tik daudz, kā šķiet uz vērpetēm skatoties pa Rīgas dzīvokļa logu. Ceļu apkopes dienesti, manuprāt, strādā labi. Pat uz mazākajiem ceļiem. Ja kas mazliet kaitina, tad tā ir sāls bēršana pārāk biezā pēc šķūrēšanas palikušajā (vai no jauna sabirušajā) sniega kārtā. Nokausēt neizdodas, putrā gan tā pārvēršas. Auto tādā peld bīstamāk nekā ripotu pa piebrauktu sniedziņu.

Sliktākais un bīstamākais gan ir kas cits. Lēnie. Ļoti lēnie. Simts Ventspils šosejas kilometros, kuri ar labu auto un kaut viduvējām iemaņām bija pavisam droši braucami kaut vasaras ātrumos, vismaz piecas reizes atdūros pret „bānīšiem”, kurus rada izmisīgi saspringuši ziemai nesagatavotu vāģu stūrētāji. Viņi spēj 60, 50, pat tikai 40 km/h, aiz viņiem pēc Mērfija likuma noteikti gadās kāds pārlieku bailīgais, kurš, protams, distanci atsevišķai apdzīšanai neatstāj. bet divi lēnie tumsā un putenī jau ir šķērslis, ar kuru bez riska tikt galā nespēj pat labs braucējs. Ciet zem deguna purpinādams. Tad kāds aiz tevis neiztur. Un „panesas”...

Ātrie un „dullie” vainīgi? Nez vai. Nez vai ir iespējams pieprasīt, lai dažu vārguļu dēļ visa Latvija vilktos kā ziemas stindzināti gliemeži. Tādēļ – lūdzu! Nelien laukā, ja neesi tam gatavs! Arī 200 latu vērts auto „ar apskati un vissezonas riepām” (no sludinājuma Talsu avīzītē), protams, ir pārvietošanās līdzeklis. Taču putenī ar tādu vilkties pa maģistrāli nav godīgi pret līdzpilsoņiem. Un par spīti vissaspringtākajai piesardzībai, ir ļoti bīstami tev un taviem pasažieriem.


No 13. decembra rīta ziņām:

- Ap pulksten 4.30 uz Ventspils šosejas pagriezienā uz Ķemeriem saskrējās vieglā automašīna “Honda” un kravas automašīna “Mercedes Benz”. Abas automašīnas iebrauca grāvī, un notikuma vietā gāja bojā sieviete, kura atradās vieglajā automašīnā.
Policija informēja, ka automašīna "Honda" pagaidām nenoskaidrotos apstākļos izbraukusi pretējā braukšanas joslā un izraisījusi sadursmi ar kravas auto "Mercedes". Negadījumā cieta vēl divas sievietes.

 
Visi komentāri
 
288546. viesis 13.decembris 2012 11:25
0 0 Atbildēt

Piemērs ar Hondas avāriju raksta beigās ir nevietā. Puspiecos no rīta nevarēja būt izveidojies nekāds vilcieniņš ar lēnajiem braucējiem, kurus grūti apdzīt. Visdrīzāk vieglās Hondas vadītājs, mazās nakts satiksmes mānīgā miera iedrošināts, brauca par ātru - ar 90, 100 vai 110 km/h - un tāpēc šosejas līkumā zaudēja kontroli pār auto vadību.

288547. viesis 13.decembris 2012 11:29
0 0 Atbildēt

Rakstā pieminētie 40-60 km/h ir tiešām pamazs ātrums. Bet kāpēc nevar vienoties par kompromisu un braukt ar 70-75 km/h - būs gana droši un nebūs arī pārmērīgi lēni. Tādā režīmā no Rīgas līdz Ventspilij var aizbraukt 3 stundās. Vai tiešām, apzinoties to, ka ir ziema ar sarežģītiem ceļa apstākļiem, nevar tādam maršrutam kā Rīga-Ventspils ieplānot lieku pusstundu?

288548. viesis 13.decembris 2012 11:30
0 0 Atbildēt

dzīve bieži nav godīga. šitas kaut kā pārāk snobisks rakstelis.

p.s.ja velkos, vienmēr atstāju distanci apdzinējiem...

288550. viesis 13.decembris 2012 11:39
0 0 Atbildēt

piekrītu, ka snobisks. auto vērtība nekādi nenosaka vadītāja prasmi braukt sarežģītos ceļa apstākļos. Atļautais ātrums ir nemainīgs kopš padomju laikiem un arī žiguļi un moskviči ir vienmēr braukuši ziemā. Drīzāk jau pārmoderno auto īpašniekiem ir jāpiesargās - visas stabilitātes sistēmas dod mānīgu priekšstatu par braukšanas drošību. Tad kad ESP "noraujas", auto vairs savākt nespēs arī visprofesionālākais braucējs - t.i. faktiski šī sistēma palielina ātrumu kas tiek sasniegs, pirms notiek kontroles zaudēšana ar attiecīgām sekām.

288553. viesis 13.decembris 2012 12:38
0 0 Atbildēt

Ļoti labs raksts. Kā dzīvē. Brūnais Gunārs visu saka kā ir. Aansi, kas ir ESP? Es piemēram, braucu tik pat labi kā vasarā, bet man nav ESP. Un nevaru iedomāties iemeslu, kāpēc vajadzētu, jo bez stabilitātes kontroles es labāk pats jūtu, kā auto iet. Aansi, nopēr sev arī elektroniski vadāmo zobu suku, lai drošāk tīrīt zobus, jo savādāk var iebraukt rīklē :)

288554. viesis 13.decembris 2012 12:54
0 0 Atbildēt

Kāds te sakar ar 200 Ls vērtu auto. Vakar, piemēram, vislielākie bremzes bija tieši pāris tūkstošus Ls vērti volvo, sākot ar c70. Vismaz manā ceļā. Nav starpības vai auto maksā 200ls vai 20 00Ls, ja pie stūres ir muļķis!!!

288555. viesis 13.decembris 2012 13:07
0 0 Atbildēt

288554.viesim - un tie, kas pēc ātras braukšanas un avārijas ir grāvī - vai tie aizvien ir tie gudrie?

288556. viesis 13.decembris 2012 13:47
0 0 Atbildēt

ak, vai tu vispār kaut ko izlasi, pirms komentē? Varbūt paskaidrosi, kādēļ jautā, kas ir ESP, ja faktiski to labi zini? Un kādēļ iesaki man nopirkt elektroniski vadāmu zobu suku?

288559. viesis 13.decembris 2012 14:18
0 0 Atbildēt

Kāda šķirba cik vāģis maksā? Ja tam ir piešķirta Tehniskās apskates uzlīme, tātad auto ir gana labs lai piedalītos satiksmē! Punkts. Latvijā gana nopietni pārbauda autiņus, tāpēc, domāju, TA uzlīme ir zināma kvalitātes zīme. Protams, tam 200 Ls dranduļetam var būt visādas citas problēmas, kas nav tikko no salona izbraukušam, bet sitas ik pa laikamgan jauni, gan veci aparāti..... un ja tas braucējs jūtas tik dikti labs, tad apdzīt tos, kuri uz 40 km.h kruīzo nevajadzētu būt problēmai. Trakāk tad tiešām ir ar uz 70 braucošajiem, jo vilkšanās kaitina, bet konkurents brauc jau gana ātri, lai par manevra veikšanas iespējām sāktu domāt. Risinājums viens - tracinaa tie uz 40 braucošie, poaliec ar savu supervāģi mājās, jeb, ja esi Rīgā un snieg, ņem tehnisko pasi un izmanto Ušakova dāvanu sab.transportā.

288561. viesis 13.decembris 2012 14:40
0 0 Atbildēt

Aansi, es biju domājis, ka Tu brauc tikai ar ESP. Bet Tavs teksts bija komentārs tika PAR ESP ka tādu. Zobu suka domāta tiem, kuri bez ESP nevar :)

288563. viesis 13.decembris 2012 15:44
0 0 Atbildēt

Arī nesaprotu, kāpēc bija jāliek tas Hondas raksts klāt. Pazīstu vienu no šajā avārijā cietušajām, kas visticamāk bija vadītāja un arī mašīnas īpašniece, un viņa ar veciem auto nebrauc.

288564. viesis 13.decembris 2012 15:54
0 0 Atbildēt

GB12, piekrītu. Hondas saimniece brauca ar jaunu, labu auto, un tas iedvesa viņā lieku pašpārliecinātību, sak, ESP izglābs. Taču pie pārāk liela ātruma pat ESP nespēj glābt...

288566. viesis 13.decembris 2012 16:13
0 0 Atbildēt

Par to nakts avāriju ar Hondas iesaisti... Lēnie braucēji tur nebija pie vainas, bet tikai un vienīgi ātrums... Apskatoties ,,Latvijas valsts ceļu,, mājas lapā, redzam, ka naktī no plkst. 3 līdz 4 Ventspils šosejas 36.kilometra uzskaites iekārtai garām pabrauca 14 auto, bet no plkst.4 līdz 5 - 38 auto. Satiksmes intensitāte maza, bet ātrums liels - vidēji 82 km/h no plkst.3 līdz 4 un vidēji 89 km/h no plkst. 4 līdz 5. Ja ātrie braucēji būtu braukuši atbilstoši ziemas apstākļiem lēnāk, tad avārija varēja nenotikt...

288567. viesis 13.decembris 2012 16:29
0 0 Atbildēt

Es tur braucu garām 7:00. Honda Civic izskatījas pēc modeļa no 2000. gada ar 3 durvīm. Nekas īpaši jauns, bet viens no labākajiem mazauto....bija......

288568. viesis 13.decembris 2012 16:47
0 0 Atbildēt

288564. viesis

Taču pie pārāk liela ātruma pat ESP nespēj glābt...

---------------------------------------------------------------

Patiesība ir vēl skarbāka. ESP var glābt gadījumos, kad uz ceļa ir pārsteigumi - piemēram izlijusi eļļa vai kas tamlīdzīgs, uz ko pa tīru sausu asfaltu braucošs vadītājs nepaspēj savlaicīgi noreaģēt.

Toties vispārējos slikta ceļa apstākļos ESP rada mānīgu iespaidu par auto stabilitāti un ļauj attīstīt ievērojami lielāku ātrumu, nekā šis pats autovadītājs izvēlētos, ja justu auto "nēsāšanu". Brīdī, kad tiek pārsniegtas ESP spēju robežas, auto pilnībā zaudē kontroli, jo ātrums jau ir ievērojami virs tā, ko spēj kontrolēt vadītājs. Kādu laiku atpakaļ Degpunktā bija sižets par tipisku šādu situāciju - Lexus "pilots" apdzenot bija izraisījis frontālu avāriju un žurnālistam stāstīja, ka "auto ļoti labi turējās uz ceļa, bet tad pēkšņi viss sāka pīkstēt, lampiņas mirgoja un es neko nevarēju izdarīt..."

288569. viesis 13.decembris 2012 16:52
0 0 Atbildēt

Aansis, piekrītu - ļoti pamācoši!

288571. viesis 13.decembris 2012 17:21
0 0 Atbildēt

Lēni nebraucu, lidot arī nelidoju, tomēr man ESP iedarbojas ārkārtīgi reti - pamatā uzsākot braukt uz apledojuša/apsniguša ceļa. "Turēties" uz ESP vien manuprāt ir diezgan vājprātīgi.

288573. viesis 13.decembris 2012 18:32
0 0 Atbildēt

Man tā rādās, ka te daudzi nezin, kas ir un kā darbojas ESP.

Nevajag jaukt ar ETC ;)

288574. viesis 13.decembris 2012 19:43
0 0 Atbildēt

Nezinu, kas jums tie par esp. Manam ir DTC un STC, pie tam to STC(laikam) nevar arī atslēgt. Nekad nepaļaujos uz šitiem štruntiem, bet, braucot pa sniegainu šoseju, īpaši apdzenot, strādā labi. Tikai jāņem vērā - ja nostrādā turpat vai nepārtraukti, ātrums jāsamazina! Tik ar prātu un pīpēšanu mierīgi var btraukt arī ar vecu žiguli un pusplikām vasaras riepām, Pastulbs raksts, pamuļķi ar jauniem un moderniem autiņiem var pārprast, t.i. saprast, ka viņi ir ceļu karaļi. Un tas jau ir bīstami daudziem, ne tikai pamuļķiem!

288575. viesis 13.decembris 2012 20:58
0 0 Atbildēt

CRDI,

nu vispār jau daudziem auto ESP darbojas saistīti ar ETC.

288576. viesis 13.decembris 2012 21:23
0 0 Atbildēt

Ansi Tuudaliņ, te nav runa par SPS KLM BNA Luftwaffe un ko tamlīdzīgu, bet gan par lēni braucošiem pajoliņiem, kuri izraisa avārijas situācijas ar savu tizlumu.

Par klitoru jāsapņo mājās, nevis uz lielceļa ar trīcošu mēles galu. Uz ceļa ir JĀBRAUC.

288577. viesis 13.decembris 2012 21:25
0 0 Atbildēt

Ja ir abeji, tad jā. Bet ETC ( vai citāds TC) pagaidām lielākajai daļai ir opcija, kamēr ESP ir bāzes aprīkojumā praktiski visiem jaunajiem auto, nezinu par tādiem mazbudžeta braucamajiem, kā LADA, DACIA utml., tiem iespējams jāpriecājas ja ir vismaz ABS.

288579. viesis 13.decembris 2012 21:30
0 0 Atbildēt

Man ir tikai ABS, kurš nestrādā, jo atvienots vads :) Braukšana ar tiem epeesiem un visiem tiem sūdiem ir kā drāšanās ar salmu ķīpu.

288580. viesis 13.decembris 2012 21:36
0 0 Atbildēt

Nu ja brauc ar prātu un ir labs apriepojums tad tas ESP nenostrādā un attiecīgi netraucē. Ja traucē tad var atslēgt.

288581. viesis 13.decembris 2012 21:43
0 0 Atbildēt

Ir gadījumi, kad vajag visu iespējamo dzinēja jaudu un tad tas elektronikas brīnums reāli rada bīstamību, jo neļauj glābt situāciju. Šito šad tad nākas izjust Mini Cooper noelektronizētajā vadības sistēmā.

288582. viesis 13.decembris 2012 22:12
0 0 Atbildēt

Dekster, tu bieži uz Latvijas ceļiem izmanto visu iespējamo dzinēja jaudu?

Un vai tava braukšana, gadījumā, nav pārāk agresīva, ja elektroniskas drošības sistēmas neļauj glābt tevis izraisītās situācijas uz ceļa? (saprotot, ka tu nerunā par braukšanu sacīkšu trasē)

Šķiet, ka bīstamību tavā mašīnā visvairāk rada tā blīve, kas ir starp stūri un sēdekli.

288583. viesis 13.decembris 2012 22:36
0 0 Atbildēt

Jā, pilnu dzinēja jaudu es izmantoju katru dienu.

Taču tas nenozīmē, ka katru dienu tā jāizmanto radušās situācijas koriģēšanai.

288585. viesis 14.decembris 2012 7:59
0 0 Atbildēt

Vai nu švaks dzinējs vai idiņš iesācējs pie stūres. Ar labu auto ikdienas braukšanai vairāk par 1/3 no resursa (jaudas) nav jāizmanto.

288587. viesis 14.decembris 2012 8:58
0 0 Atbildēt

GUNĀR - pareizi uzrakstīts. Nu varbūt vienīgi ar to Hondu nav īsti labi, bet nezinu apstākļus.

BET man ir vēl viens jautājums par ko varētu uzrakstīt.

KĀDĒĻ uz 2 joslu vienā virzienā šosejas (Rīga - Ogre, Jelgava, Sigulda) tiklīdz parādās sniegs, tā uzreiz iestājas kaut kāda apmātība? Lielākā daļa automašīnu brauc pa KREISO joslu parasti ne vairāk kā uz 80. Un labā josla ir pilnīgi brīva. Kādēļ tā ir jādara? Tiešām grūti pārkārtoties? Man mēģināja iebilst, ka sniegs starp joslām un tādēļ nevar. Bet šorīt pat nebija sniegs starp joslām. Pardon mai frenč, bet nācās apbraukt 5 automašīnas, kuras sēdēja kreisajā joslā, pa labo, jo tā bija pilnīgi brīva. Un pēc apbraukšanas, es labajā joslā vēl nobraucu pāris kilometrus, jo tur nebija auto, kamēr apbrauktie turpināja sēdēt kreisajā joslā.

Paskaidrojiet lūdzu vai tas ir saistīts ar kaut kā atsalšanu, tīrot sniegu no mašīnās???

288588. viesis 14.decembris 2012 9:03
0 0 Atbildēt

585.viesi. Ja tu, apdzenot, izmanto 1/3 jaudas, tad par to, kurš ir idiņš, vēl var pastrīdēties :) Arī ar visiem 200 ZS. Neiet runa, ka jābrauc visu laiku ar gāzi grīdā. Domāju, ka Deksters runā par apdzīšanu. Nē nu ja brauc uz tiem 70, tad protams, neko nevajag izmantot, bet tad izlasi rakstu :)

288590. viesis 14.decembris 2012 9:24
0 0 Atbildēt

EcoA: lai viņi brauc pa kreiso. Tu vari mierīgi braukt garām pa labi, brīvo, kas Tev traucē?

288591. viesis 14.decembris 2012 10:13
0 0 Atbildēt

DekstersFF 4732 [?] pirms 13 stundām

Ansi Tuudaliņ, te nav runa par SPS KLM BNA Luftwaffe un ko tamlīdzīgu, bet gan par lēni braucošiem pajoliņiem, kuri izraisa avārijas situācijas ar savu tizlumu.

Par klitoru jāsapņo mājās, nevis uz lielceļa ar trīcošu mēles galu. Uz ceļa ir JĀBRAUC.

--------------------------------------------------------------

Tava vēlme būt opozīcijā un uzrakstīt kaut ko rupju ir apbrīnojama. Šoreiz gan tev tas ir izdevies visai dīvainā veidā - pārfrāzēti PIEKRĪTOT manis teiktajam :D

288592. viesis 14.decembris 2012 10:18
0 0 Atbildēt

CRDI 779 [?] pirms 13 stundām

Ja ir abeji, tad jā. Bet ETC (vai citāds TC) pagaidām lielākajai daļai ir opcija, kamēr ESP ir bāzes aprīkojumā praktiski visiem jaunajiem auto, nezinu par tādiem mazbudžeta braucamajiem, kā LADA, DACIA utml., tiem iespējams jāpriecājas ja ir vismaz ABS.

--------------------------------------------------------------------------------

No 2011. gada 1. novembra ESP ir obligāta prasība visiem eiropā reģistrējamajiem auto.

288601. viesis 14.decembris 2012 12:08
0 0 Atbildēt

ak: Traucē tas, ka pēc noteikumiem, ja labā josla ir brīva, tad jābrauc pa to, kas ir tikai pieklājīgi pret citiem satiksmes dalībniekiem un tas, ka jebkurš no viņiem jebkurā brīdī var izdomāt iet uz labo, neskatoties, kas tur notiek.

Te bija (un ir) asiņaina cīņa par noteikumu ievērošanu saistībā ar FR.

Bet šis arī ir bieži redzams noteikumu pārkāpums. Kādēļ tas tiek ignorēts?

aansis: obligāta prasība jauniem reģistrētiem.

288604. viesis 14.decembris 2012 13:04
0 0 Atbildēt

Forsi

288605. viesis 14.decembris 2012 13:26
0 0 Atbildēt

EcoA 34 [?] pirms 1 stundas

obligāta prasība jauniem reģistrētiem.

---------------------------------------------------------

Divdomīgi uzrakstīji - tā obligāta prasība pirmajai reģistrācijai Eiropā. Arī lietotiem auto. Tāpat kā ar visiem lukturiem u.c. lietām, kas jāpielāgo Eiropas prasībām, ievedot auto, piemēram, no ASV.

Ja biji domājis ar "no jauna reģistrētiem", tad pēc būtības pareizi.

288609. viesis 14.decembris 2012 14:42
0 0 Atbildēt

EcoA: tas, ka tie, kas brauc pa kreiso joslu,ja labā brīva, pārkapj, tas ir skaidrs. Bet Tu ko esi policists, ka Tev viņi ir jāaudzina? Tā vietā Tu pilnīgi legāli vari braukt pa savu brīvo pirmo joslu un nepukstēt.

288614. viesis 14.decembris 2012 17:01
0 0 Atbildēt

to 288585. viesis.

Kā jau teica, visa dzinēja jauda ir jāizmanto pie apdzīšanas. Bez tam uzsākot braukšanu un iegriežot dzinēju zemākajos robos gandrīz līdz red-line arī sanāk ekonomiskāka braukšana.

Vai arī Tu es viens no tiem, kuram vajag 30s lai pilsēta ieskrietos no 0 līdz 50 km/h? Un 5. ātrumu arī pilsētā braucot neizmanto?

288622. viesis 15.decembris 2012 9:30
0 0 Atbildēt

Nu nav jāgriež motoru līdz galam, lai iekļautos pilsētas satiksmē! Kā jau teicu, tad vai nu ir slikts auto vai slikts braucējs. Tādai braukšanai nav nekāda ekonomiskā/saprātīgā pamatojuma.

Un ko mēs no tā iegūstam - neko, pilnīgi neko. Protams, ja mērķis ir pirmajam nobremzēt pie nākamā krusta, tad jā...

Es izmantoju 1/3 no resursa, satiksmi nekavēju un apdzīšanai arī pilnīgi pietiek.

288629. viesis 15.decembris 2012 13:57
0 0 Atbildēt

Kā tieši tu zini, ka izmanto tikai 1/3 apdzīšanai? Tad jau tu esi bīstams satiksmei. Apdzīšanai tieši ir jāizmanto visa jauda.

Pilnu jaudu izmantot gan ir jāmāk, pilna jauda nenozīmē pie 70 km/h ar 5 vai 6 pārnesumu iemīt pedāli grīdā. Tam vajag paurī ko citu kā Vinnijam Pūkam.

288636. viesis 17.decembris 2012 8:40
0 0 Atbildēt

ak: Nepiesienies lūdzu. Neatceros, kur, bet ir rakstīts, ka visa sabiedrība ir atbildīga par likumu un ētikas normu ievērošanu, nevis tikai kontrolējošās institūcijas, šajā gadījumā policija. Institūcijām ir tiesības sodīt, bet visiem tā kā būtu jāskatās vai kāds kaut ko sliktu nedara. Protams var diskutēt par to, cik smags ir pārkāpums.

288637. viesis 17.decembris 2012 8:51
0 0 Atbildēt

Labi jau labi. Gribi-skaties, ja citu nav ko darīt :)

288641. viesis 17.decembris 2012 12:40
0 0 Atbildēt

ak- tas ir mūsu problēma, visu gaidām no policijas, citiem, vienā vārdā sakot no Laimeslāča.

288645. viesis 17.decembris 2012 13:52
0 0 Atbildēt

Nav tik viennozīmīgi. Katram ir kada joma, kura sāp, citam atkal nē. Un tas, kuram tā joma aktuāla, tajā darbojas, bet tas otrs gaida Laimeslāci. Visi visur nekad nav aktīvi, tā nekad nebūs, nav visam resursa. Man, piemeram, vieglāk ieņemt brīvu joslu un ātri aizbraukt, bet iespringt vajag citur, par ko jau domāju pa ceļam, tapēc nav laika ņemties ap joslām :) Bet es piekrītu, ka dažreiz "gaidīt lāci' ir vieglāk, pats mēdzu :) Sanāk tad ko darīt, redzot šādas nelikumības pa joslām, jāzvana policijai? Lai kāds, kurš lāci negaida, uzzvana un iesniedz pieredzi, kā gāja :)

288654. viesis 18.decembris 2012 9:25
0 0 Atbildēt

Es taču nesaku, ka jāzvana policijai un zvanījis pats arī neesmu. Es jau arī ieņemu to brīvo joslu, bet papildus vēl vēršu citu, nu vismaz šeit komentārus lasošu, cilvēku uzmanību uz šo problēmu. Un tas arī viss. Ir taču visādi veidi, kā cilvēkiem, kuri visdrīzāk pat neapjauš, ka pārkāpj šo noteikumu punktu, pateikt, ka tā nav labi. Piem. CSDD salika plakātus par āžiem. Arī labi.

288709. viesis 19.decembris 2012 11:33
0 0 Atbildēt

Ātruma ierobežojums ir vienāds visās joslās. Tā kā, ja es braucu uz 90 pa kreiso, tad es esmu tāds pats pārkāpējs kā tas, kurš grib pa kreiso braukt ātrāk. Punktc.

288720. viesis 19.decembris 2012 14:10
0 0 Atbildēt

288709. viesi - tieši tā. Un ar nepacietību gaidu to brīdi, kad šādā gadījumā tiks sodīti abi pārkāpeji :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti