Vai tiešām braucam labāk? 19

 
8.februāris 2013 17:40

Jaunais gads ceļu satiksmes jomā nesis pozitīvas tendences – gada pirmajā mēnesī ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo skaits bijis mazākais pēdējo gadu laikā, tā informē Valsts policija.

Šogad janvārī negadījumos dzīvību zaudējuši astoņi cilvēki; salīdzinājumam - 2012. gada janvārī tie bija 21, savukārt, 2011. gada janvārī – 12 bojā gājušie.

Analizējot šos statistikas datus, protams, nedrīkstot aizmirst par traģisko pērnā gada pirmās dienas negadījumu, kurā bojā gāja septiņi jaunieši, kas ir gandrīz tikpat daudz cik šī gada janvārī kopā. Starp faktoriem, kas ietekmējuši situāciju uz ceļiem, pirmkārt, jāmin pastiprinātais policijas darbs satiksmes uzraudzības jomā, kas kopš fotoradaru darbības beigām tiek veikts īpaši intensīvi (izceltais teksts – VP viedoklis).


Tāpat nenoliedzami esot palīdzējusi arī gaišā ziema – tas, ka gandrīz visu janvāri bijis sniegs un redzamība arī diennakts tumšajā laikā, ir būtisks faktors, jo nereti tumšajā laikā cieš mazāk aizsargātie satiksmes dalībnieki – gan gājēji, gan velobraucēji kuriem sezona tā arī nebeidzas. Pērn janvārī reģistrēti 14 negadījumi, kuros iesaistīti velosipēdisti, šogad – tādi ir astoņi. Tāpat 2012. gada janvārī negadījumos bojā gāja divi velobraucēji, šogad – neviens.


Salīdzinot ar pagājušā gada janvāri, šogad par 19 % mazinājies negadījumu skaits, kuros cietuši gājēji (2013. gadā – 86 gājēji; 2012. gadā – 107 gājēji). Arī ievainoto gājēju skaits ir mazinājies – no 103 pagājušajā līdz 87 šī gada pirmajā mēnesī. Savukārt bojā gājis par vienu gājēju mazāk kā pērn.
 

 
Visi komentāri
 
289475. viesis 11.februāris 2013 10:50
0 0 Atbildēt

sen taču ir pierādījies, ka bez fotoradaru un policijas klātbūtnes jebkurš brauc labāk, bet ja vajag sačakarēt normālu satiksmi, tad tikai izvietojiet fotoradarus un policistus, un negadījumu pieaugums jau atkal uzreiz būs garantēts kā pēc mērfija likuma

289479. viesis 11.februāris 2013 14:33
0 0 Atbildēt

Es tomēr uzskatu, ka labāki rezultāti ir FR "skola" + ziemas faktors. Pieļauju, ka bez FR klātbūtnes, jau aprīlī tā statistika sāks strauji pasliktināties. Var jau būt, ka CP ar saviem mobilajiem radarīšiem sēžot krūmos, grāvjos un vārtrūmēs , arī spēs kaut ko "savākt". Varbūt.

289481. viesis 11.februāris 2013 14:56
0 0 Atbildēt

jel nesmīdini nu tautu, vēl neviens FR vai CP-ists ar radaru nav novērsis pat nevienu pašu negadījumu, tā, ka lai nu kā nopelns tas ir, taču tikai ne jau nu to slaucēju ar tiem slaucamajiem aparātiem...bet kas tad cits asti sunim cels...

289483. viesis 11.februāris 2013 15:16
0 0 Atbildēt

kuros tad krūmos ir bijis kāds bojāgājušais, no tiem, kuros ir slēpti radari, un kā tad var sākt braukt labāk, ja pirms tām lamatām krūmos nav pilnīgi nekāda brīdinājuma, bet ir tikai CP un partneru neviltots prieks par iekritušajiem šajās mantraušu lamatās

289484. viesis 11.februāris 2013 15:31
0 0 Atbildēt

nu policija FR laikā vismaz uzskatāmi ir pārliecinājusies, ka braucam pat labāk ar 230 km/h, nekā velkoties tikai ar 90 km/h, nez kāpēc tikai FR bija jāizvieto vietā, kur pilnīgi droši un bez bojā gājušajiem var mīt arī virs 200 km/h?

289486. viesis 11.februāris 2013 17:14
0 0 Atbildēt

FR un CP ir traucēklis tikai mīkstajiem... Džigiti kā brauca, tā arī brauc!

289489. viesis 12.februāris 2013 9:18
0 0 Atbildēt

kaukāzā visi brauc pat pie sarkanā, ja neviens tos netraucē, braucot pie zaļā, un arī vēsi apdzen pilsētā līdz 100 km/h pāri nepārtrauktai līnijai, ja tos netraucē pretimbraucēji, pie kam kalniešiem tā nebūt nav agresīva braukšana, jo tur nav idiotu, kas par to soda, ja tas patiešām nevienam netraucē

289490. viesis 12.februāris 2013 10:42
0 0 Atbildēt

Vienkārši ir atlicis mazāk cilvēku un ir mazāka varbūtība saskrieties.

289491. viesis 12.februāris 2013 11:20
0 0 Atbildēt

divi pirmie un vienīgie auto arī esot saskrējušies, lai gan tiem bija 100% iespēja nesaskrieties, tā ka pilnīgi viennozīmīgi un noteikti braucam arvien labāk, jo vairs taču nenotiek 100% nepārtrauktas sadursmes katram ar katru

289492. viesis 12.februāris 2013 11:27
0 0 Atbildēt

Jou, kādi varoņi-anonīmiķi saradušies. Kaukāzs viņiem... 230... :D

289493. viesis 12.februāris 2013 11:59
0 0 Atbildēt

iepazīsti arī tu plašo pasauli un citu tautu tradīcijas, varbūt tad neliksies vairs tik kārdinoši peldēt tikai sasmakušā pīļu dīķī, ir taču vēl gan kalnu strauti, gan okeāni ar pavisam citiem ātrumiem, kur neviens nemaz tā nesitās nost un neslīkst kā pīļu dīķī, ne-anonīmais ne-varoni, gb.12

289495. viesis 12.februāris 2013 12:51
0 0 Atbildēt

Anonīmie viesi joprojām rāda savu tupo prātiņu.

289496. viesis 12.februāris 2013 14:45
0 0 Atbildēt

Nu gan tautiņa topikā savākusies- teju visi lielie anarhisti: nevajag ne likumus, ne policistus....Tā vis atjaunotajā Latvijas brīvvalstī vairs nevarēs - kārtībai ir jābūt.. Protams, es arī nefanoju par pašreizējo CP darbību - tā nav īpaši uzlabojusies jau kopš padomjlaikiem, bet kaut kāds profilaktisks process tomēr notiek. Dēļ stipri haotiskas darbības, CP gan nespēj sasniegt tos rezultus, kādi TOMĒR bija FR , bet varbūt attīstībā kaut kas vēl pakapeniski uzlabosies. Bet, bez FR arī neiztikt, tas tikai laika jautājums.

289497. viesis 12.februāris 2013 15:41
0 0 Atbildēt

toties netupā dekstera netupais prāts netupi spīd pa netupu gabalu vienmēr, kad deksters ir notupies

289498. viesis 12.februāris 2013 15:56
0 0 Atbildēt

pareizi, ikdieni, tā kā policijai ceļu stāvokļa kontrole ir pie dr.tirsas, tad aiz katras bedres turpmāk pa FR, lai kāds pat neiedomājas pabraukt ātrāk līdz nākamajai bedrei, jo starp bedrēm braukt ātri ir bīstami, toties bedres uz ceļa pat ievērojami uzlabo satiksmes drošību, vai ne tā, ikdieni? varbūt tad iegādājies sev FR un vadā to mašīnā, ja tev bez tā neiztikt, pārējie gan pēc tām slaucenēm kaut kā īpaši nealkst

289499. viesis 12.februāris 2013 16:25
0 0 Atbildēt

tikai bedres un radari piespiedīs visus ākstus braukt labi un droši! labi ceļi bez radariem nevienam nav ienesīgi, tāpēc tie nevar būt droši un nevienam nav vajadzīgi, ja par ātru braukšanu neviens nemaksā; taču kad maksā, tad izrādās, ka pa mūsu bedrainajiem ceļiem droši var braukt pat virs 200 km/h, un neviens fotoradars to pat netaisās novērst, galvenais ir samaksāt tikai ātruma nodokli, kurš skata pēc it kā rūpēs par drošību ir izteikts gan attiecīgā naudas sodā, kuru katrs var maksāt, cik spēj, jo tādus pat neviens neuzskaita un neierobežo, vot to es saprotu, tās tik ir patiesas rūpes par satiksmes drošību!

289502. viesis 12.februāris 2013 20:27
0 0 Atbildēt

Interesanti gan kāds dzenis pēcpusē spiež atsevišķiem indi(inva)līdiem ņegļaģa vilkt pa mūsu krāteriem izraibinātajiem ceļiem ar ātrumu >200 km/h?

289505. viesis 13.februāris 2013 8:38
0 0 Atbildēt

pamēģini pats, 502, jo tādu ekstrēmu tu nekur citur vairs neizbaudīsi, bez bedrēm rullēt >200 km/h nav pilnīgi nekāda kaifa, to vari izbaudīt jebkurā normālā valstī, bet pa bedrēm ar ātrumu >200 km/h vari ekskluzīvi lēkāt tikai latvijā, ja kādreiz arī nofotografē, samaksā par fotopakalpojumu, izpērc bildi un tik turpini tādā pašā garā lēkāt tālāk, nepamēģināsi - neuzzināsi, bet kas par dzeni...

289526. viesis 13.februāris 2013 12:51
0 0 Atbildēt

swamp.lv/ - Bezmaksas reklāma tavai lapai

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti