Cascada, Rocks, R2, Adam(+ foto) 1

18.februāris 2013 20:37

Šādus automobiļus „Opel” liek savas Ženēvas ekspozicijas priekšplānā. Visi jaunie modeļi tiks atklāti Opel preses konferences laikā – 5. martā, pulksten 9:00,


Pasaules pirmizrāde: jaunais Cascada – valdzinošs vissezonu vidējā izmēra kabriolets
Jaunais Opel Cascada ir elegants četrvietīgs kabriolets ar pagarinātu siluetu un izsmalcinātu augstas kvalitātes mīksto jumtu. Tiecoties ieņemt vietu Opel modeļu klāsta galvgalī, Cascada tiek prezentēts kā vidējā izmēra kabriolets ne tikai pateicoties tā gabarītiem (garums: gandrīz 4,70 metri), bet arī tā elegancei un premium līmeņa tehnoloģijām un aprīkojumam.
Cascada, pateicoties savai īpaši stingrajai virsbūvei, HiPerStruts priekšējai piekarei un adaptīvajai mehatroniskajai FlexRide šasijas sistēmai, nodrošina ārkārtīgi precīzu braukšanu.Premium līmeņa mīkstais jumts, ko, nospiežot pogu, iespējams atvērt 17 sekunžu laikā, pat braucot ar ātrumu līdz pat 50 km/h, vadītājam un pasažieriem ļauj izbaudīt brīvdabas sajūtu. Laikā, kad automašīna atrodas uz vietas, jumta aizvēršanu un atvēršanu var kontrolēt arī ar tālvadības pulti.

Modelis nodrošina līdz pat 380 litru kravas ietilpību (ar aizvērtu jumtu), tādējādi vissezonas kabriolets lieliski parāda to, ka eleganci un ikdienas praktiskumu ir iespējams apvienot. Ja ir nepieciešams palielināt bagāžnieka tilpumu, tad Opel Cascada nodemonstrēs, ko spēj FlexFoldsistēma: tā elektroniski atbloķē un noloka attiecībā 50:50 sadalāmo aizmugurējā sēdekļa atzveltni – šādu aprīkojumu nav iespējams iegādāties kabrioletiem ar cieto jumtu.

Tāds premium līmeņa aprīkojums kā automātiskie drošības jostu padevēji, ekskluzīvā Nappa ādas apdare, ventilējamie ergonomiskie sēdekļi un dažādās drošības sistēmas, uzlabo komfortu salonā un nodrošina lielisku drošību netraucētam braukšanas baudījumam. Pat ar šo bagātīgo standartaprīkojumu Cascada modeļa cena ir ļoti pievilcīga – sākot no 25,945 eiro (Vācijā ieteicamā mazumtirdzniecības cena, ieskaitot PVN). Auto dīleru salonos Opel Cascada modelis nonāks aprīlī.


 

Pasaules pirmizrāde: ADAM ROCKS koncepcija – brīvība tās individuālākajā formā

Dzīvesstila Opel ADAM ir īsts individualizācijas karalis un vislabāk savienojamais mazauto. Taču Opel ar to nepietiek – tagad zīmols Ženēvas auto izstādē demonstrēs, ka ADAM modeli ir iespējams padarīt vēl individuālāku, un prezentēs pilsētas minikrosovera konceptautomobili – ADAM ROCKS. Ar tā jauno trīsdurvju virsbūvi, 3,70 metru garumu, muskuļotajām proporcijām, skarbo dizainu un atvērtā jumta koncepciju ADAM ROCKS šķiet iedibinām pavisam jaunu tirgus segmentu.

ADAM ROCKS konceptautomobilis ir radīts visiem, kam svarīga personiskā brīvība ārpus jau iemītās takas pilsētas ainavā. Iedvesmojoties no pilsētvides parkūra atlētiem, šis mazauto ir augstāks, ar platāku riteņu bāzi un skarbāku un kompaktāku izskatu. Tā pamanāmais izskats, priekšējā režģa izvirzītā struktūra un LED lukturi vēl vairāk demonstrē automobiļa patieso būtību. Bumeranga formas pagrieziena gaismas ADAM ROCKS stilu padara vēl individuālāku, bet konceptautomobiļa lielo 18 collu riteņu uzlikas piešķir īpaši izteiksmīgu dizainu.

ADAM ROCKS īpašo brīvības izjūtu vēl vairāk izceļ tā kabrioletam raksturīgais izskats un mīkstais jumta pārsegs, kas piedāvā brīvu debesu baudījumu. Audums visā jumta platumā un garumā stiepjas līdz pat aizmugurējiem statņiem. Tīklā sasaistīto jumtu īpaši pievilcīgu padara tā „inteliģence” – īpaša laika apstākļu aplikācija, kas redzama uz vadītāja informācijas centraIntelliLink krāsainā skārienjutīgā ekrāna, ir informēta par tuvojošos negaisu un automātiski uzsāk jumta aizvēršanas procesu. Šis ADAM patiešām „zibeņo”!

 



Pasaules pirmizrāde: ADAM R2 rallija konceptautomobilis

2012. gada novembrī Opel ar „ADAM Cup” atgriezās autosportā. Ženēvas auto izstādē šis zīmols prezentēs vēl vienu zvaigzni pie autosporta debesīm – nesen priekšā stādītā dzīvesstila mazauto ADAM koncepciju, kas balstīta uz FIA R2 priekšrakstiem. Speciāli virsbūves komponenti no sportiskās Opel OPC produktu līnijas, ērti savienojuma mehānismi uz motora pārsega un aizmugurējā vāka, kā arī priekšējie un aizmugurējie virsbūves aizsargi padara šī atlētiskā rallija ‘speciālista’ izskatu vēl sportiskāku. Zem tā unikālā korpusa slēpjas plašs augsto tehnoloģiju klāsts. ADAM R2 darbina 1,6 litru ECOTEC 16V dzinējs ar maināmu sadales vārpstu fāzi, kas ļauj attīstīt līdz pat 136kW/185 ZS lielu jaudu un nodrošina 190 Nm maksimālo griezes momentu. Pielāgojamā šasijas konfigurācija, ieskaitot asfalta un grants režīmus, garantē maksimālu saķeri ar ceļu un dinamisku vadāmību. Bremžu sistēma ar hidraulisko „atlecošo” rokas bremzi, Brembo četru virzuļu priekšējiem suportiem un bremžu spiediena regulētāju aizmugurējai asij nodrošina īpaši ātru apstāšanos.

R2 salonā ir visas profesionāla sacīkšu auto iezīmes. Modeļa aprīkojumā ietilpst integrēta drošības struktūra; SPARCO sacīkšu autosēdekļi apvienojumā ar HANS autovadītāja drošības sistēmu; priekšējais panelis ar LCD pārnesuma maiņas indikatoru, kontroles gaismām unMONIT borta datoru; centrālais kontroles panelis; lampiņa kartes nolasīšanai un elektronisks ugunsdzēšamais aparāts. Pēc modeļa homologācijas procedūras ADAM R2 būs augstas klases rallija automobilis, ar kuru būs iespējams piedalīties ikvienā nacionālajā Eiropas čempionātā.


Pasaules pirmizrāde: jaunais Opel Zafira Tourer 1,6 CDTI – īpaši efektīvs turbo dīzeļdzinējs

Opel Ženēvas auto izstādē Zafira Tourer modelī prezentēs kompānijas vēsturē vistīrāko dīzeļdzinēju – 1,6 CDTI ECOTEC. Aprīkots ar Opel “BlueInjection” SCR (selective catalytic reduction ¬– selektīvā katalītiskā redukcija) tehnoloģiju, šis jaunākās paaudzes četrcilindu turbo dīzeļdzinējs jau tagad atbilst stingrajiem Euro 6 emisiju standartiem.
Jaunās paaudzes 1,6 CDTI ECOTEC agregāta jauda ir 100 kW/136 ZS, bet griezes moments – 320 Nm, vienlaicīgi ļaujot Zafira Tourer kombinētajā ciklā sasniegt izcilus degvielas ekonomijas un emisiju līmeņa rādītājus – tikai 4,1 l/100 km un vien 109 g/km CO2. Neviens cits automobilis kompakto vienapjoma modeļu tirgū nespēj piedāvāt tik lielisku augsta griezes momenta, veiktspējas (193 km/h maksimālais ātrums) un degvielas ekonomijas kombināciju. Opel jaunais, modernais četrcilindru 1,6 CDTI ECOTEC dīzeļmotors ar savu augsto jaudas un griezes momenta blīvumu uzstāda mērauklu ne tikai snieguma, bet arī dzinēja uzlabojumu ziņā – tā trokšņu, vibrācijas un gaitas nevienmērīguma līmenis ir izcili zems. Šis jaunās paaudzes dīzeļdzinējs un tā inovatīvais motora vadības bloks ir pilnībā izstrādāti paša uzņēmuma ietvaros – šo uzdevumu ir paveikusi starptautiska komanda no Turīnas, Riselsheimas un ASV inženieriem.

Informācijas un izklaides sistēmas pirmizrāde: ADAM IntelliLink – tagad ar Siri ‘Eyes Free’ balss atpazīšanas programmu
Opel individualizācijas čempions ADAM ir vislabāk savienojamais mazauto visā tirgū. TāIntelliLink informācijas un izklaides sistēma ir savienojama ar iPhone iOS un Androidviedtālruņiem, tādējādi integrējot daudzas no to funkcijām arī automašīnā. Pateicoties Siri ‘Eyes Free’ balss atpazīšanas programmai (iPhone viedtālruņiem, kas darbojas ar Apple iOS 6programmatūru) un globālo radiostaciju straumēšanas aplikācijai TuneIn, ADAM turpina paplašināt tā tehnoloģisko pārākumu un papildināt IntelliLink sniegtās iespējas.

Siri ‘Eyes Free’ balss atpazīšanas programma ir moderna un padara braukšanu drošāku un ērtāku. TuneIn aplikācija nodrošina starptautisku radiostaciju nokļūšanu līdz vadītājam un pasažieriem – tās lietotāji var izvēlēties kādu no līdz pat 70,000 radiostaciju un vairāk nekā divus miljonus pēc-pieprasījuma programmu. ADAM IntelliLink sistēmai ir pieejams arī daudz dažādu citu aplikāciju kā, piemēram, Stitcher (globālā interneta radio aplāde) un BringGo (navigācija ar Rietumu un Austrumu Eiropas kartēm). Visa informācija automašīnā ir skaidri attēlota uzIntelliLink septiņu collu krāsainā skārienjutīgā displeja.
 

 
Visi komentāri
 
289566. viesis 19.februāris 2013 15:02
0 0 Atbildēt

Vispār jau opeliešiem pēdējo 7 gadu laikā salīdzinoši glīti un labi auto sanāk. Man patīk. Būtu "treknāki " gadi bijuši, varētu pat padomāt par kādu pilnīgi jaunu. Bet, ja atceramies vēsturi, arī 80-to sākuma modeļi: Kadett, Record, Omega un pat Ascona arī bija visnotaļ autovadītāju iecienīti . Gan vāczemē, gan pie mums. Ja neskaita rūsēšanas problēmas, šie auto pat mūsu lietoto auto tirgū autovadītājiem daudz problēmas nesagādāja. Pats 90-to vidū kādu laiku nobraucy ar senatoru 2,0 - neslikts un komforts auto bija, vienīgā probza tiešām bija tikai rūsa. Līdzīgi manam brālim bija arī ar Recordu un Omegu. Šodienas, modernajiem auto ir prioritāte, ka tie mazāk rūsē, bet diemžēl saaasinās problēmas ar ne pārāk ilglaicīgu ritošo daļu , kas paātrina to ekspluatacijas beigšanu.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Visu vai neko- sieviete ar nozagtu kemperi uzsāk mežonīgu bēgšanu no policijas (+ VIDEO)

Video no ASV: sieviete ar nozagtu "Motorhome" bēg no policijas un neapstājas arī pēc vairākām avārijām un busiņa ietriekšanās palmā, kas izārda transportlīdzekļa priekšējo daļu un sānus. Lasīt vairāk

 

Vakar kravas auto plīsa riepa, kā rezultātā zaudēja vadāmību un iebrauca pretējā braukšanas joslā 8

Māris Ozoliņš, iAuto redaktors: "Ja grib, tad var! Lūk, šādu informāciju par ceļu satiksmes negadījumiem mēs šodien saņēmām no Valsts Policijas Vidzemes reģiona pārvaldes. Salīdzinājumam zemāk saite uz rakstu no Valsts policijas sagatavotās informācijas medijiem un sabiedrībai." Lasīt vairāk

 

50 km/h vietā gandrīz 140 km/h - jaunietis "testē" mašīnu pēc remonta; policija iejaucas 23

Piektdien tika apturēts, kāds jaunietis, kurš, "testējot auto", apdzīvotā vietā vairāk nekā divas reizes pārsniedzis atļauto ātrumu. Tajā pašā dienā policijas darbinieki fiksēja vēl divus ātrumpārkāpējus. Lasīt vairāk

 

87 % iedzīvotāju elektriskos skrejriteņus uzskata par draudu satiksmes drošībai 6

Lielākā daļa jeb 87 % iedzīvotāju elektriskos skrejriteņus uzskata par draudu satiksmes drošībai, liecina apdrošināšanas sabiedrības ERGO (ERGO) pētījums*, kas veikts kopā ar Latvijas Automoto biedrību (LAMB) kopīgi īstenotās kampaņas “Ar cieņu brauksi, tālāk tiksi!” ietvaros. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti