Braucu, skatos un nesaprotu! 78

 
16.maijs 2003 8:30

Ļoti bieži braucu pāri VEF tiltam Juglas virzienā. Gadās to šķērsot, protams, arī aiz trolejbusa. Braucu, skatos un nesaprotu: Kāpēc trolejbusam ir jābrauc (lasi- jāvelkas) pa tramvaja sliedēm? Vai viņam vietas nepietiek?

Tāda sajūta ir, ka tas notiek speciāli, lai ieriebtu mums autovadītājiem. To vilkšanos pa tramvaja sliedēm vēl varētu kaut kā pieciest, bet trakākais ir tas, ka trolejbuss šķersojot tiltu turpina savu ceļu pa otro joslu (vai pareizāk sakot pa vidu abām joslām). Labā josla ir brīva, bet viņš nemaz nedomā pārkārtoties, mierīgi turpina savu ceļu pa vidu līdz pieturai pie VEF-a.

Šādu skatu vislabāk var novērot vakaros, ap 10.

Vienreiz mēģināju apdzīt, pa pusei uzbraucot uz sliedēm, bet nesanāca! Trolejbusa vadītājs man vienkārši neļāva to izdarīt. Viņš pārbrauca (speciāli) otrajā joslā un es biju spiest vilkties viņam astē, jo nevēlējos braukt pa tramvaja sliedēm.

Kāpēc viņi tā dara?? Vai kāds var izskaidrot?

Heris, iauto lasītājs

 
78 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
78794. viesis 16.maijs 2003 8:54
1 0 Atbildēt

Noteikti viņi tev grib ieriebt!

Bet ja tu padomātu, tad rezētu, ka tajā vietā trolejbusam

ir jāšķērso tramvaja vadi. Tas ir piņķerīgs savienojums, un

lai nenorautu vadus, viņi to veic lēnām.

Savukārt tā kā tu esi pasaules naba, tad jāatkārtojas,

tieši tev viņi noteikti grib ieriebt.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti