Braucu, skatos un nesaprotu! 78

 
16.maijs 2003 8:30

Ļoti bieži braucu pāri VEF tiltam Juglas virzienā. Gadās to šķērsot, protams, arī aiz trolejbusa. Braucu, skatos un nesaprotu: Kāpēc trolejbusam ir jābrauc (lasi- jāvelkas) pa tramvaja sliedēm? Vai viņam vietas nepietiek?

Tāda sajūta ir, ka tas notiek speciāli, lai ieriebtu mums autovadītājiem. To vilkšanos pa tramvaja sliedēm vēl varētu kaut kā pieciest, bet trakākais ir tas, ka trolejbuss šķersojot tiltu turpina savu ceļu pa otro joslu (vai pareizāk sakot pa vidu abām joslām). Labā josla ir brīva, bet viņš nemaz nedomā pārkārtoties, mierīgi turpina savu ceļu pa vidu līdz pieturai pie VEF-a.

Šādu skatu vislabāk var novērot vakaros, ap 10.

Vienreiz mēģināju apdzīt, pa pusei uzbraucot uz sliedēm, bet nesanāca! Trolejbusa vadītājs man vienkārši neļāva to izdarīt. Viņš pārbrauca (speciāli) otrajā joslā un es biju spiest vilkties viņam astē, jo nevēlējos braukt pa tramvaja sliedēm.

Kāpēc viņi tā dara?? Vai kāds var izskaidrot?

Heris, iauto lasītājs

 
Visi komentāri
 
78787. viesis 16.maijs 2003 8:37
0 0 Atbildēt

njaaa :]

mman gan taa nekad negadaas :]

Heris, ar kaadu auto tu brauc? ;]

78788. viesis 16.maijs 2003 8:40
0 0 Atbildēt

:) trolejbuss: saamij bljadskij transport- poka dve palki nje postavil njepojedjet ....

78790. viesis 16.maijs 2003 8:43
0 0 Atbildēt

1) tev laikam nav pacanskij avtomobilj, ar to var visu

2) a ko tu lielam padariisi? brauc kaa grib ;)

3) tie trolljuki brauc pa kreiso pusi pa briiviibeni taapeec, lai tu vareetu pa labo pusi apsteigt, ja vien tev netraucee bedres, kuros atrodaas notekuudenju savaaceeji ;)

78792. viesis 16.maijs 2003 8:50
0 0 Atbildēt

Es vakar redzēju vēl lielāku joku - uz Deglava ielas pie Maximas virzienā uz centru trolejbuss paņēma labo papildjoslu, kas domāta priekš nogriešanās pa labi, apdzina pa šo joslu dažus auto un turpināja ceļu taisni - uz labo joslu krustojuma otrā pusē, piespiezdams strauji bremzēt vairākas pāri krustojumam braucošas automašīnas. Parasti biju redzējis tā darām tikai visādus dundukus - pirdeļus ar svaigiem un ne tik svaigiem audi u.tml.

78794. viesis 16.maijs 2003 8:54
1 0 Atbildēt

Noteikti viņi tev grib ieriebt!

Bet ja tu padomātu, tad rezētu, ka tajā vietā trolejbusam

ir jāšķērso tramvaja vadi. Tas ir piņķerīgs savienojums, un

lai nenorautu vadus, viņi to veic lēnām.

Savukārt tā kā tu esi pasaules naba, tad jāatkārtojas,

tieši tev viņi noteikti grib ieriebt.

78795. viesis 16.maijs 2003 8:54
0 0 Atbildēt

Es atkal katru rītu redzu vienu un to pašu troļļuku uz Vienības gatves, kurš vienmēr, braucot virzienā iz centru, pie Ģimnastikas ielas brauc pa kreizo pusi, jo tā aiziet ātrāk. Tas nekas, ka tur ir pietura. Trollis apstājas kreisajā joslā, izlaiž pasažierus, kamēr pārē'jie satiksmes dalībnieki salien krustojumā, pie sarkanā turpina kustību, un tā jau korķis ir klāt!

p.s. Troļļa numurs ir 2-215, starp citu, ōgā spīd arī burtiņš M.

78796. viesis 16.maijs 2003 8:55
0 0 Atbildēt

Tā ir daudzu vadītāju, ne tikai trolejbusu "slimība" tajā un ne tikai tajā minētajā vietā. Vienu riteni laiž pa sliedi, pēc tam turpina pa 2 joslu. Labi, ka tur 1 josla parasti brīva, uzmanīgi izvairoties no iegrimušajām kanalizācijas lūkām var normāli apsteigt.

78797. viesis 16.maijs 2003 8:56
0 0 Atbildēt

To QUED:

"...........tikai visādus dundukus - pirdeļus ar svaigiem un ne tik svaigiem audi u.tml."

Blje vo Tu tachu esi lohs. Pats noteikti brauc ar 80 to gadu BMW, un domaa ka visu vari.

78798. viesis 16.maijs 2003 8:56
0 0 Atbildēt

Taas naglu kastes sen jau vajadzeeja izvaakt no Riigas ielaam.

78799. viesis 16.maijs 2003 8:58
0 0 Atbildēt

Ptas trakākais ir tas, ka trolejbusu šoferi nez vai i-netā jebkad ieskatās, līdz ar to diez vai būs gaidāms kāda šofera skaidrojums...

78800. viesis 16.maijs 2003 9:08
0 0 Atbildēt

_raivis_,

vakar saliju deelj 80 gadu BMW, shodien saule nespiid deelj 80 gadu BMW, beerni aafrikaa no bada mirst 80 gadu BMW deelj...

nu ******* *******a ir... man arii tie 80 gadu BMW visu dziivi ir izchakareejushi

78803. viesis 16.maijs 2003 9:14
0 0 Atbildēt

nu ja no comments arii par trollju paarvietoshanos pa Chaka un Valdemaara- da jebkursh marshuts-sirdij liek sisties straujaak un lamaaties rupjaak , besii arraa*()&*&^

78804. viesis 16.maijs 2003 9:15
0 0 Atbildēt

trolejbusiem un autobusiem likumi nav rakstiti, ja ir tie tiek apieti sev par labu, jo baigi smagi nacas pieradit ka neesi vainigs pie avarijas, kad trolejbus uz saharova ielas izbraucot no pieturas uzreiz gribeja iekartoties otraja josla un tur man ievilka sanos, atbrauca trolejbusu parka drosibas dienests un saka kacat pravas jo luk es neesot to palaidis 2 josla.

78805. viesis 16.maijs 2003 9:15
0 0 Atbildēt

Vienu rītu braucu uz centru ar 17. trolli. tas bija tas lielais. Nu un ar pāri VEFam. Tur jau parasti no rītiem tāds korķītis pa pirmo joslu. Un tad notika brīnums, Šis uzmetās uz tramvaja sliedēm un pa otro joslu visiem garām,,, man mute palika vaļā!

78806. viesis 16.maijs 2003 9:18
0 0 Atbildēt

Pa tramvaja sliedeem vinji brauc taapeec, lai pa brugji nekratiitos, autobusi taapat tur daraas :-)

78808. viesis 16.maijs 2003 9:29
0 0 Atbildēt

cilveeks suudzas par to ka 10os vakaraa riigaa uz ielas nevar apdziit trolejbusu. varbuut teu vajadzeetu apdomaat variantu turpmaak paarvietoties ar to trolejbusu?????

78809. viesis 16.maijs 2003 9:31
0 0 Atbildēt

Vai arii neliist aaraa no maajas peec 10iem

78810. viesis 16.maijs 2003 9:34
0 0 Atbildēt

vai tad tas ir aizliegts??????????????????

78811. viesis 16.maijs 2003 9:40
0 0 Atbildēt

Raivis - nu man žēl, ja tevi aizvainoju. Varbūt dīvaini, bet tiešām neatceros redzējis pārkāpjam noteikumus iepriekš aprakstītajā veidā citus auto - tikai audi. Vienu laiku regulāri balts audi 100 apdzina sastrēgumu pa pretējo braukšanas joslu un nostājās visiem priekšā. Nekā personīga. Nevajag te gruzīt, ok?

Es nebraucu ar 80o gadu bmw. Man nepatīk bmw.

78812. viesis 16.maijs 2003 9:41
0 0 Atbildēt

un uz vanshu tilta vispar trolejbusi ir nekauniigi. shie brauc pa pirmo joslu un pie prezidentes pils taisaas kārtoties uz otro joslu un spiez tevi brutaali aaraa no otraas joslas. kad kaartiigi saak taureet tad tik vinji saak kautko saprast. tas pats ar autobusiem.

78815. viesis 16.maijs 2003 9:44
0 0 Atbildēt

Kad mācījos braukt, mans instruktors ieteica piesargāties no trolejbusiem, jo tie NEKAD NERĒĶINOTIES AR CITIEM SATIKSMES DALĪBNIEKIEM... Tā arī ir. Nu jau braucu stipri ilgi un nekas nav mainījies - viņiem ir grafiks un bieži priekšroka. Tas attaisno visu.

Tikai vakar mani pārsteidza kāds 6. trolejbusa vadītājs, kas pirms izbraukšanas no pieturas palaida mani garām, lai man nebūtu strauji jābremzē. Pēc CSN viņam bija priekšroka uzsākot braukt no pieturas sabiedriskā vietā. Vienkārši pieklājīgs vadītājs. Izņēmums apstiprina likumsakarību...

78816. viesis 16.maijs 2003 9:44
0 0 Atbildēt

Ok Qued,

Mani tu nemaz neaizskaari. Bet man besii shitaa dirshana tu ar savu AUDI vai ar BMW un neviens te negruzii. :D :D

Peace nigaa.

78818. viesis 16.maijs 2003 9:46
0 0 Atbildēt

Vispaar trollejbusi (LOHAVOZI) un mikrinji buutu jaaaizliedz ar likumu

78819. viesis 16.maijs 2003 9:49
0 0 Atbildēt

Her-is, tavs niks izsaka visu :) aaaaghhha ha ha ha haaaaaaa :)

Her-is, varbuut tu veelies uz vienu nedeelju kljuut par trolejbusa vadiitaaju lai vairs nekad muuzhaa nerakstiitu shitaatadas kuinjas ? :)

78820. viesis 16.maijs 2003 9:52
0 0 Atbildēt

Vispaar jau apbriinojama ir trolejbusu/autobusu vadiitaaju profesionalitaate (bez ironijas) - katru riitu, braucot pa Valdemaareni, uz tiem aakstiem lamaajos un vienlaikus briinos, cik veikli vini prot laviereet ar taam lielajaam bleka kasteem pa sastreegumiem un leekaat pa joslaam. Skiet, es pats ar taadu braucamo jau sen buutu noraavis saanus kaadai vieglo rindai :)

78822. viesis 16.maijs 2003 9:52
0 0 Atbildēt

Te tādi pusvārguļi un steidzīgie soferi sanākuši. Trollis arī ir ceļu satiksmes dalībnieks ar šoferīti, kas pēc darba sēžas savā bbw vai vaz un lielmanīgi gāž pa otro, bet tu vārguli pamēģini iztaisīt to ko tu dari ar savu bbw kādreiz ar kādu lielo autiņu, un tad sprēgā.

78825. viesis 16.maijs 2003 9:54
0 0 Atbildēt

nesatraucies, pa Valdemaara ielu troljuki un autobusi vienmeer baruc pa vidu kautgan reaali katraa virzienaa var braukt divaas joslaas, bet ko tu tiem elektriskajiem meergljiem padariisi. Shkrobe jau ir

78826. viesis 16.maijs 2003 9:56
0 0 Atbildēt

Ja mashīnas brauc (Vismaz vajadzētu) pa joslām, tad troļi brauc pēc vadiem, kuri pārsvrā neskrīt ar joslām :), 'tāpēc arī bieži sanāk pārpratumi...

78828. viesis 16.maijs 2003 9:57
0 0 Atbildēt

Jaaaaaa, nav viegli peec 10iem apdziit trolli..:)

78830. viesis 16.maijs 2003 9:59
0 0 Atbildēt

jaaaaaaaaaa, padomā par trotuāru apgūšanu, tas būtu kruta, tu izceltos un pamanītu tavu sāpi

78831. viesis 16.maijs 2003 10:02
0 0 Atbildēt

78836. viesis 16.maijs 2003 10:09
0 0 Atbildēt

Ko var gribeet no tiem troljukiem ja 80 % tiem pie stuures seezh izkaltusi 60 g.v. vecene...

78838. viesis 16.maijs 2003 10:12
0 0 Atbildēt

Tos trolejbusus gadījumā neražo audi rūpnīca:):)

78839. viesis 16.maijs 2003 10:13
0 0 Atbildēt

Autors vai nu nesen brauc ar kaaru vai arii vinjam shis gadiijums reaali ir aizkeeris sirdi. :) Nu brauc tie trolejbusi biezhi taa, ko padariisi. Bet padomaa ar 1 trolli brauc vismaz tik cik ar 10 - 20 mashiinaam (videeji mashiinaa 1-2 cilveeki), taa ka esi prieciigs, ka ir taadi trolejbusi un tie nebrauc ar mashiinaam.

78841. viesis 16.maijs 2003 10:19
0 0 Atbildēt

Kovacs - pareizi, trolejbusi un autobusi ir patiess prieka avots. Ieraugu kaadu un smaidu no prieka. Un trolejbusa pasazieri man smaida pretim caur logiem. Prieciigi smaida arii vadiitaajs. Un visiem ir silti ap sirdi, ka ir taads trolejbuss... :):):)

78843. viesis 16.maijs 2003 10:20
0 0 Atbildēt

Desmitos vakarā pār VEF tiltu ir atlauts braukt pa sliedēm, nēesmu īsti pārliecināta, bet man šķiet ka tā ir. Un tur ir daudz labāks ceļa segums, ja kas.

78844. viesis 16.maijs 2003 10:23
0 0 Atbildēt

Troļļuki rulē kā anglijā, bet maršrutnieki - kā rallisti!!!

78845. viesis 16.maijs 2003 10:30
0 0 Atbildēt

Katram trolejbusa vadītājam tiek piesaistīts kāds noteikts trolejbuss, un ja šis vadītājs sev grib nodrošināt ērtus darba apstākļus, tad viņš par šo trolejbusu rūpējās tāpat kā jebkurš normāls autobraucējs par savu auto.Tad kāpēc viņiem būtu jābrauc pa bedrēm un jārīvējas gar apmalēm? Lai Jūs "kundziņi" ar saviem auto varētu braukt kā gribās?

Otrkārt trolejbusa vadītājs atrodas augstāk, tātad viņam ir iespēja redzēt pāri vieglajām mašīnām veselu kvartālu uz priekšu, un vieglāk pamanīt kādu šķērsli gabalu tālāk, tātad pārkārtojas pa rindām jau iepriekš, kas jums liekas nesaprotams manevrs.

Valdemāra un Čaka ielas ir diezgan šauras lai droši varētu braukt divās rindās trolejbuss un vieglais auto, jo paši zinat ka uz ceļiem arī ir velosipēdisti un mopēdisti un citādi tizleņi, kas nerespektē CSN, tos trol. vadītāji arī pamana jau iepriekš, un lai neradītu avārijas situācijas, "nobloķē" abas rindas jau iepriekš.

Vēl ir tāds faktors kā vadi, kuru krustošanās, savienošanās vietās un līkumos ir noteikts drošs braukšanas ātrums.

Tad vēl neaizmirstiet ka trolejbusam ir braukšanas grafiks, kurš ir stingri jāievēro, nokavētas 3 !!! minūtes galapunktā var krasi ietekmēt vadītāja algu.

Vēl tramvaju un trolejbusu pārvaldē ir stingri iekšējās kārtības noteikumi, ko drīkst darīt, ko nē, vieglāk uzskaitīt ko drīkst : elpot un stūrēt.

Trolejbuss (parastais īsais)

Platums 2.5 m

Garums 11.3 m

Max ātrums (pa taisniem vadiem un līdzenu ceļu) 70 km/h

salonā ~ 50 cilvēki par kuru drošību jāatbild vadītājam

Kontakttīkla spriegums 600V, ~480A

Te varu vēl daudz raks†īt par to cik viegli strādāt uz trolejbusa.

Secinājumus izdariet paši.

P.S. Trolejbusa vadītāja vidējā alga uz rokas ~150 Ls

DM. Nostrādāju par trol. vadītāju ~3 gadus, tas bija pirms 7 gadiem.

78846. viesis 16.maijs 2003 10:33
0 0 Atbildēt

Shetev vasarsveetki :) Bravo, DM.

78848. viesis 16.maijs 2003 10:41
0 0 Atbildēt

Var jau springt par troļļukiem un pārcilāt vispārzināmas patiesības, bet no tā nekas nemainīsies.

Vēlējos tikai pievienot mazu labojumu kāda komentētāja tekstam. Trolejbusiem nav pārsvarā priekšroka. Priekšroka ir tikai izbraucot pilsētā (kur citur :-) no pieturas. Kas loģiski. Bet nekādas cita priekšrokas viņiem nav, piemēram, ja viņi ir apstājušies ielas malā un aiz pieturas stāv mašīna, tad pārkārtoties otrajā joslā nav vairs izbraukšana no pieturas. No pieturas šādā gadījumā izbrauc taisni un tas ka ceļš ir bloķēts, nav mūsu problēma.

78853. viesis 16.maijs 2003 11:10
0 0 Atbildēt

YOYOYO TROLEJBUsi ir ielu karalji. saprataat miikstie??? :DDD

78855. viesis 16.maijs 2003 11:14
0 0 Atbildēt

mans brālēns vienu laiku bija trolejbusa vadītājs. Braucējs un maucējs gan ar trolejbusu gan savu audi 100 īstenais. Bet viena PROFESIONĀLA problēma gan - džeks bieži braucot ar AUTO pats to piemirst....un strauji bremzē, kad ierauga vadu pārmiju. Un ne reizi vien. INSTINKTS.

78857. viesis 16.maijs 2003 11:14
0 0 Atbildēt

Jā, atceros skatu, ka viens tāds ielu karalis bija iebakstījis vieglajam sānos. Sēdēja, galvu saķēris. Laikam, neglaudīs :-)

78861. viesis 16.maijs 2003 11:24
0 0 Atbildēt

Cartman, tu izklausies ļauns.

78863. viesis 16.maijs 2003 11:29
0 0 Atbildēt

Mazs zemisks prieciņš par to, ka ir nācis sods par visām rezēm, kad viņi ar masu mani ir nodzinuši no joslas.

Es jau nesaku, ka esmu ideāls. :-/

78867. viesis 16.maijs 2003 11:44
0 0 Atbildēt

trolejbusu vadiitaajiem vajadzeetu likt trubaa puust pirms un peec braukshanas

78868. viesis 16.maijs 2003 11:44
0 0 Atbildēt

masa ~7 tonnas :(

78869. viesis 16.maijs 2003 11:48
0 0 Atbildēt

Trubā pirms braukšanas trolejbusu vadītājiem jāpūš ( ja dispečerim rodas aizdomas) tas var būt no rīta pirms darba vai arī pa dienu darba laikā, un citreiz ir speciāli reidi kad jāpūš visiem pēc kārtas iebraucot vakarā parkā.

78873. viesis 16.maijs 2003 12:09
0 0 Atbildēt

Man jau arī nepatīk sabiedriskais transports - sevišķi tie smirdīgie autobusi. Sabiedriskais transports kavē pārējo satiksmi, jo vieglais auto tomēr ir žiglāks. Tomēr bez sabiedriskā tranporta neiztikt un to vajag respektēt - labi, viņš jūs aizkavēs, bet tajā autobusā vai trolejbusā brauc vairāki desmiti cilvēku un tur parasti (vasarā) ir karsts, ir saspiestība un jāstāv kājās. Cartman, ja tu brauktu tajā trolejbusā karstā dienā, tu vēl skubinātu vadītāju ignorēt skrējējus, kas spiežās garām un neļauj trolejbusam izbraukt šauru vietu uz ceļa. Ja tev ir pofig citu cilvēku problēmas, padomā par to, ka daļai no trolejbusa pasažieriem noteikti ir automašīnas, bet viņi brauc uz darbu ar trolejbusu un tādējādi atslogo satiksmi. Protams, viņi diez vai to dara tādēļ, lai satiksme būtu mazāk noslogota, bet trolejbuss ir tas, kas dod šiem cilvēkiem izvēles iespējas, ja vizināšanās automašīnā ikdienā viņiem ir neērta vai pārāk dārga.

Patiesībā jau vismaz man tieši trolejbusi traucē vismazāk, jo tie salīdzinājumā ar citu sabiedrisko transportu ir dinamiski. Traucē trolejbusu apstāšanās pieturās vietās, kur pieturai brauktuvē nav izdalīta īpaša "kabata", bet tur jau trolejbuss nav vainīgs.

Domāju, ka iespēju robežās vajag respektēt sabiedrisko transportu. Ja palaidīsi ārā trolejbusu, viņš citreiz varbūt sarežģītākā situācijā dos ceļu tev.

78876. viesis 16.maijs 2003 12:16
0 0 Atbildēt

Nu ne tikai VEF tilts spīd ar šādiem šedevrāliem izlēcieniem.

TIkpat lielas, ja ne vēl lielākas, ievērības cienīgs ir Biķernieku mežs.

Tur šādas cūcības piekopj ne vien trolejbusu, bet arī autobusu vadītāji - braucot 50 km/h atļauto 70 km/h vietā.

Tas pat rada daudz bīstamākas situācijas - cik bieži nav manītas pilnībā sakropļotas automašīnas. Esmu pats savām acīm redzējis trolejbusu/autobusu izraisītas avārijas (bet trolejbuss aizbrauc - imho nav jau CSN dalībnieks, kautgan autors noteikti). Skumji

Ā un vēl daudzi autobusu/trolejbusu vadītāji par savu vilkšanos Biķerniemu mežā norāda, ka tāds vinjiem esot braukšanas grafiks (kautgan pilsētā tajā pat laikā brauc, ka riepas kūp).

Vai nav vienkāršāk šo grafiku pārskatīt???

78877. viesis 16.maijs 2003 12:22
0 0 Atbildēt

Nu trolejbusā vai autobusā imho 70 km/h vairs nav īsti komfortabli, sevišķi pa nelīdzenākām ielām. Biķernieku iela mežā (līdz Mežciemam) ir stulba pati par sevi - tur ir apmēram pusotra josla un vienmēr kādam vajag apdzīt kādu citu, bet apdzenot trolejbusu vai autobusu šajā vietā ir diezgan bīstami ielas platuma dēļ - ja kāds pretimbraucošais arī dzen, var sanākt nejaukas lietas. Bet nedomāju, ka trolejbusu vai autobusu vadītājiem būtu jāžmiedz ko vien var un cik ir atļauts - neved taču malku.

78878. viesis 16.maijs 2003 12:25
0 0 Atbildēt

Nu, kāpēc tad reizēm var un reizēm nevar. Par to jau jautājums!!!

Nesaku, ka jāžmiedz, bet tuvāk ceļa labajai malai vienmēr var piebraukt.

Nekas tak tāpēc nenotiks...

78880. viesis 16.maijs 2003 12:31
0 0 Atbildēt

Taapeec, ka vinji ir veci, ljauni, smirdiigaa kabiinelee noseedeejushies onaanisti! Taapeec! Un labaak izvairies!

78882. viesis 16.maijs 2003 12:34
0 0 Atbildēt

to Palaidniex:

Autobusu vadītāji velkas visur ~40 km/h, jo tas ir "ekonomiskais" ātrums, pie tāda ātruma motors patērē mazāk saļaras, tātad vakarā vairāk paliek ko notirgot !!! Potenciālie pircēji - vieglo dīzeļauto vadītāji !!! Tad kurš ir vainīgs pie autobusu vilkšanās ?

Par autobusu grafiku: Tas ir mākslīgi izstiepts, pēc autobusu vadītāju pieprasījuma, itkā sakarā ar satiksmes blīvuma pieaugumu, zemteksts - degvielas tirdzniecības "biznesa plāns" :)

Par trolejbusiem: Trolejbusa (lasi) MAX ātrums ir 70 km/h, braucot ar maksimālo ātrumu ir lielāka iespēja "nokrist" stangai - sekas :stanga ar tādu ātrumu atsitoties pret vadu atsaiti var nolūzt un uzkrist Tev uz galvas, var noraut vadus ar 600 v spriegumu (kas pietiekams lai cilvēku nosistu uz vietas) un atceries ka salonā ir cilvēki kuri pie straujas bremzēšanas arī krīt un var iegūt traumas, kas par to atbild?, ne jau vieglā auto vadītājs kurš n e m ā k apdzīt trolejbusu.

78886. viesis 16.maijs 2003 12:55
0 0 Atbildēt

Neuzskatu, ka būtu pārāk jāapceļ trolejbusi. Vienmēr cenšos atcerēties, ka tajā saspiedušies, neērtībā un karstumā tusē ap 70 cilvēkiem, kamēr es izgāzies sēžu, parasti vienatnē, un klausos mūziku. Bet ja troleju satiksmi centrā atceltu, vinnētu mēs visi, jo piesaiste pie vadiem un vajadzība bremzēt pārmiju vietās, reāli bremzē visu satiksmi kopumā. Autobusi nav tik bremzējoši. Neaizmirstiet, ka Jūsu sirmās māmuļas (vismaz manējā) lielākoties pārvietojas ar sabiedrisko transportu! Nu, tie, kam muterītēm ir ap 30-35 to nesapratīs :)

78891. viesis 16.maijs 2003 13:23
0 0 Atbildēt

Nu, nu _raivi_, Tu jau mums kruts puika, laikam jau uz beernudaarzu un skolu jau ar masiinu brauci?! vai arii teetis vai mamma ar mashiinu veda, un taadejaadi nebija jaakluust par lohu, kas ar lohovoziem braukaa...:)))

Bet varbuut padomaa, ka ja mazaak taadu mumulju, kaa Tu uz ielas ar savu personisko autinju brauktu, tad sastreegumu buutu daudz mazaak!

78894. viesis 16.maijs 2003 13:31
0 0 Atbildēt

Jaa mana mutere arii parvietojas ar trolejbusu :(

78903. viesis 16.maijs 2003 13:54
0 0 Atbildēt

dzkinsh ir no seerijas - prava kupil, mashinu kupil, a kak jesdjikj njikupil

78907. viesis 16.maijs 2003 14:12
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka tu esi auns, ja nevari viņu apdzīt. Vai arī pagaidi, vai pārvietojies ar citu transporta vaidu!!!

78910. viesis 16.maijs 2003 14:21
0 0 Atbildēt

10os vakarā, kad vislielākie sastrēgumi, tiešām traki, ja trolejbuss brauc pa sliedēm. Turklāt nobraucot no VEFa tilta, nav problēmu pārkārtoties labajā joslā, ja jau kreiso tā bezkaunīgi ieņēmis trolejbuss.

78918. viesis 16.maijs 2003 14:36
0 0 Atbildēt

Dies ar visiem trolejbusiem, labāk būtu izlīdzinājuši segumu, jo sliedes ir stipri augstākas kā bruģis. Tas pats jau ir pie 11.novembra krastmalas un ar vien lielāka amplitūda veidojas visās tramvaju sliežu pārbrauktuvēs (matīsa tirgus, barona iela). kam tiek maksāts ceļa nodoklis?

78934. viesis 16.maijs 2003 15:16
0 0 Atbildēt

bet taa doma, kad bija riigas domee (laikam) aizliegt trolejbusus buuti tikai apsveicama, jo vinu uz taam vadu paarmijaam reaali bremzee padariishanu.

Vai arii braucot no tirgus puses uz 13. janvaara ielu (caur to dzelzcelja tuneli) tur ir tikai trolejbusam vieni vadi (griezhas pa labi. UN ir kopā 2 joslas. Tā jau zirgam ir skaidrs, ka trolejbusi , kas izmanto vienus vadus viens otru apdziit nevar, bet shie nostaajas blakus un aizsit abas joslas un bremzee visu pasaakumu!

78937. viesis 16.maijs 2003 15:30
0 0 Atbildēt

Jā jā davaj, gudrinieki, aizliedzam trollejus un ostam tos sassoditos autobusu dūmus!!! Tagad jau pietiek kretīnu, gan autobusu, mikroautobusu un vecu autiņu, kas nav tehniskā kārtībā, piedūmo gaisu un bojā tikai veselību! Jo sevišķi aktivizējušies tie, kuri ziemā ar saviem šrotiem nepārvietojas, jo trūka naudas riepām un filtriem, bet tagad šie beidzot ir piešķīluši sava kalimagas un lēnām smirdinās apkārt!

Visskumjāk ir ka arī jaunie MB pēc pāris mēnešu ekspluatācijas kūp kā velni!

Es labāk sēžu sastrēgumā aiz trolleja, nekā it kā mazliet mazliet mazākā sastrēgumā starp dūmojošiem autobusiem!

78938. viesis 16.maijs 2003 15:35
0 0 Atbildēt

2 Yukki

nu jaa, skumji, ka mums tik nabadziiga pilseeta, ka nevar iepirkt normaalus autobusus, un ja tomeer ir normaali autobusi, tad baro iekshaa vinjem suudiigu saljaru, kas savukaart nobeidz dzineejus! Bet tie auni riigas domee tik pa ntiem miljoniem peerk meebeles kaut kaadam raatsnamam! Viniem ble neevelaatu koka solinju uznaglot, lai straadaa ... a shie panem pa 3000 Ls aadas kreeslu un ble apseediisies un taapat kuli kasiis nevis straadaas!

78939. viesis 16.maijs 2003 15:39
0 0 Atbildēt

Subaru, veciit, tu iedomaajies kaa tiks "bremzeeta" satiksme, ja visi troleja brauceeji paarkaaps uz vieglajiem auto??? Tu ar galvu domaa? Vai tev vienkaarshi statoila akcijas zem spilvena?

78944. viesis 16.maijs 2003 15:55
0 0 Atbildēt

2 viesis 16.05.2003 15:39

tu esi galiigi stulbs ! ! ! Aizliegt trolejbusus un to vietaa palais autobusus !!! Bet ne jau es to domu izdomaaju ! Tur jau RD bija pie vainas!

78946. viesis 16.maijs 2003 16:19
0 0 Atbildēt

subaru, praktiski jebkursh motors, arii jauno audobusu, vairaak vai mazaak maitaa gaisu. Uz ielas gaiss ir patieshaam suudiigs, bet trolejbuss ir ekologjiskaakais TL pilseetaa.

78949. viesis 16.maijs 2003 16:33
0 0 Atbildēt

troleejbuss varbuut atstaaj mazaak izpluudes gaazes pilseetaa, tachu nekur nav teikts, ka tas ir ekologjiskaakais...

un pie jauna mb kuupeeshanas vainot var tikai degvielas kvalitaati, kas ir rezultaats, likuma prasiibaam... veel protams ir tehniski defekti... dazhus no shiem defektiem izraisa pashi shoferi, kas nejeedz braukt...

78950. viesis 16.maijs 2003 16:33
0 0 Atbildēt

Visās normālās valstīs, pilsētās izmanto elektrotransportu, trolejbusus, tramvajus, metro.

Rīgā neviens trolejbusus un tramvajus nelikvidēs, Rīgas dome tuvākā laikā taisās iepirkt diezgan daudz jaunus trolejbusus. Vai tad tas liecina par likvidēšanu?

78952. viesis 16.maijs 2003 16:38
0 0 Atbildēt

O_Calibra - tu ko, gribi teikt, ka jauns autobuss ar labu degvielu gaisu nepiesārņo pilnīgi nemaz?

Kas vainas trolejbusam ekoloģiskajā ziņā?

78953. viesis 16.maijs 2003 16:42
0 0 Atbildēt

Visvairāk bremzē satiksmi MIKRIŅI !!!! :(((((

Apstājas kur grib un kad grib. Pilnīgi neprognozējami rupji līdēji.

78957. viesis 16.maijs 2003 17:02
0 0 Atbildēt

Izlasiet raksta virsrakstu:

"Braucu, skatos un nesaprotu..." - ko tādi braucēji dara uz ceļa?

Uzmanieties!!! :)

78959. viesis 16.maijs 2003 17:10
0 0 Atbildēt

trešdienas rītā uz vanšu tilta autobuss bija tā samanevrējies ar troleibusu, ka caurbraucama palika tikai kreisā malējā josla.

79067. viesis 19.maijs 2003 11:27
0 0 Atbildēt

Esmu redzeejis ka paari deglava tiltam brauc divi trolejbusi blakus. Apdziit jau viens otru nevar jo vadi vieni, taadejaadi neizprotu sho riiciibu. un parast taados gadiijumos rodas sastreegumi. Mani citreiz arii fascinee trolejbusu vadiitaaju neapdomiiba veicot manevrus. Biju liewcinieks kaa uz briiviibas - ropazhu krusta gandriiz saskreejaas trolejbuss ar autobusu, jo tur izbraucot no bikjernieku ielas uz brriviibeni trolejbusam ir mode saak braukt kad mirgo veel zaljais un viens shitaa izvilkaas krietni aatraak aaraa un no centra naaca garais ikars pilns ar cilveekiem, tas paraava uz vidu izvairoties no trolejbusa, praktiski liidz sadursmei pietruuka 1 metrs. Saprotu darbs sarezgjiits un nogurdinosh bet citreiz ir jaapiedomaa liidz ko dara un pie kaa tas novediis. Peedeejais teikums gan attiecaas uz visiem autovadiitaajiem.

79077. viesis 19.maijs 2003 12:07
0 0 Atbildēt

TO Qued:

man nenaak ne praataa apgalvot, ka jauniem autobusiem vispaar naf izpluudes gaazes... :)) tachu to, ka labam autobusam tas izpluudes gaazes (kaitiigaas) var buut mazaak kaa dazham labam vieglajam auto gan var apgalvot... njemot veeraa, ka trolejbuss un autobuss var paarvadaat vienaadu pasazhieru skaitu, uzskatu, ka autobusiem ir priekshrociibas - tie nav tik ljoti piesaistiiti infrastruktuurai - gan vieglaak manerveet uz ielas, kaa arii vieglaak mainiit marshrutus :))

79099. viesis 19.maijs 2003 14:22
0 0 Atbildēt

lielākā nelaime ir tā, ka mūsu TTP vadītāji ir tik ļoti izlaidušies, ka vispār neievēro ne CSN, ne pieklajības formas. Šķiet, ka par daudz samācījušies no mikrobistu vadītājiem. Visa brukšana norit ar vienu mērķi - fiksāk tikt galapunktā. Bet, braucot uz Mežciemu - Biķernieku meža izbraukšanai grafiks viņiem atvēlēts.....veselas 10 minūtes. Savulaik mans brālēns - vadītājs , ar jauno trolli ,braucot uz 95km/h, biķernieku mežu paņēma 2 minūtēs. mierīgi.

79122. viesis 19.maijs 2003 16:44
0 0 Atbildēt

Tavs brālēns ir batonu spraudējs...:)))

79131. viesis 19.maijs 2003 20:06
0 0 Atbildēt

DA tapec ka lielaka dala jamo vaditaji ir kretini vai pilnigi idioti !!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti