Lūgums pēc palīdzības 34

 
25.jūnijs 2003 8:13

Labdien, cienijamie iauto lasītāji. Gribētos pastāstīt savu atgadījumu un rast ar jūsu palīdzību kādus risinājumus. Atgadījums notika tā: Piekdienas vakarā, kad beidzu savu darbu un devos uz mašīnu, bija pacilāts garastāvoklis, jo priekšā svētki un brīvdienas. Iesēdos savā auto Opel Omega 87.gada un izgriezu uz Brīvības ielas pretīm Kuršu veikalam, kas ir nedaudz aiz Juglas...

Braucu lēnā gaitā Brīvības un Krustbaznīcas krustojumā zem zaļās gaismas, lai nogriestos pa kreisi. Gaidīju, sāka mirgot zaļā gaisma, iedegās dzeltenā, pretīm braucošās auto malējā kreisajā joslā sāka apstāties.

Kad tās bija pilnīgi apstājušās, pamanīju smago auto Scania, kas brauca vidējā joslā un atradās četru vieglo auto korpusu attālumā līdz lukoforam un bija redzams, ka notiek ātruma samazināšana. Tai mirklī sāku veikt pagriezienu uz Krustbaznīcas ielu un redzēju, ka šajā ielā luksaforam jau iedegās dzeltenais. Tad notika negaidītais. Smagā Scania mani nonesa no ceļa. Virpuļodams ieslīdēju pretējā joslā. No auto pāri bija palikusi tikai metāllūžņu kaudze.

Un tad sākās pats interesantākais: Pieskrēja smagā auto šoferis un sāka man bļaut, ko es neskatos uz ceļa, vai es neredzēju, ka dega zaļais, kad viņš lidoja pāri. Viņš visu laiku atkārtoja, ka esot man acīs skatījies, bet es pavisam uz citu pusi. Atbrauca policija, visu noformēja un vēsā mierā paziņoja, ka esmu vainīgs. Biju vienkārši šokā. Teica, ka var palīdzēt tikai liecinieki, bet pēc trieciena un zem šoka pirmajā brīdī man nebija līdz viņiem. Protams vēlāk atradās divi liecinieki, kuri redzēja trieciena mirkli un pamanīja, ka brīdī, kad mani nonesa, visi auto krustojumā stāvēja, bet luksafora rādījumu neviens nemanīja, kas ir noteicošais manā gadījumā.

Pēc tam, kad biju pārdzīvojis šoku un atrados jau mājās, ilgi apspēlēju šo situāciju un esmu pilnīgi pārliecināts, ka visu darīju pēc noteikumiem, pie tam bija pilnīgi skaidrs, ka smagā auto šoferis meloja, kad teica, ka skatījies man acīs, jo pēdējo reizi, kad es viņu redzēju, viņa attālums līdz manīm bija 20 - 25 m un ja viņš būtu mani redzējis, būtu pietiekami, lai nobremzētu, vai padotu brīdinājuma signālu, vai mēģinātu izvairīties no sadursmes, jo bija daudz vietas, bet ne kā, kā gāja, tā aizgāja taisni ar savu ātrumu. Es zinu, ka noteikumos ir rakstīts, ja nepaspēj pie dzeltenā apstāties, var pabeigt krustojuma šķērsošanu, bet brīdī, kad tikko iedegās dzeltenais, smagais atradās metrus 50 no krustojuma, jo es zem dzeltenā gaidīju, kad pretīmbraucošie apstāsies. Viņš varēja apstāties bez jebkādām grūtībām, tomēr izdomāja lidot un lūk iznākums.

Tamdēļ gribētos lūgt palīdzību, varbūt kāds tajā laikā atradās šajā vietā un redzēja, kas notika. Tas notika piekdien, 18:27.
Un vēl - varbūt kādam ir pieredze šādās situācijās un var palīdzēt man, lai pierādītu manu taisnību. Cik ilgi vispār šis process var ieilgt un kādi var būt tā iznākumi???

Ar cieņu,
Normunds
normunds@datikoms.lv
9210570

 
Visi komentāri
 
84267. viesis 25.jūnijs 2003 8:23
0 0 Atbildēt

NJaam, viegli nebuus :/ Biju par liecinieku, kad arii viens izbrauca caur sarkano vispaar un sadauziija citu auto. Liecinaaju, veel CP rakstiiju veelaak paskiadrojumu, liekas, kas cilveecinjam tas paliidzeeja un sarkanaa brauceejs ir dabuujis sodu. Turies un veiksmi tev visaa shitajaa pasaakumaa.

84271. viesis 25.jūnijs 2003 9:08
0 0 Atbildēt

Vei tev gadijumaa nebija kaut kada sudrabota vecaa 626 Mazda vai kas tamliidziigs? Diemzjel tai shaisei es braucu garam sen jau pec notikushaa - SCANIA atradas pie Kurshu benzintanka un tavs auto ka teici preteja joslaa un apkart bija plailei korkji un mentene. Ta ka so notikumu neredzeju domaju ka nespeshu tev liidzeet :( Jebkura gadijumaa turies veciit!

84283. viesis 25.jūnijs 2003 9:40
0 0 Atbildēt

Īsti nav skaidrs, kāpēc CP noticēja SCANIA šoferim... Ja ir strīdīgs jautājums, tad, mauprāt, POLICIJA nevar pieņemt lēmumu uzreiz, jo pastāv verbūtība, ka melo tas, kura stāsts ir ticamāks.

84293. viesis 25.jūnijs 2003 10:00
0 0 Atbildēt

Es redzēju to sadauzīto Omegu. Brīnos, kā vispār tu izdzīvoji, jo auto praktiski bija saspiests plakans no sāna līdz sānam. Es tavā vietā iedotu galvā tam idiotam, kas vadīja Scania. Reāls slepkava.

84299. viesis 25.jūnijs 2003 10:04
0 0 Atbildēt

Lai cik žēl, bet esi iekritis, vecīt. Liecinieki ir jāmetas meklēt NEKAVĒJOTIES. It sevišķi, ja šaise ir dēļ luksofora gaismām. Kaut vai pieraksti (ieskrāpē uz asfalta, ar nazi izgriez uz rokas) to mašīnu numurus, kas tajā brīdī stāv krustojumā, jo viņiem nebūs laika stāvēt un gaidīt CP, bet ja būs normāli cilvēki, tad neatteiksies palīdzēt strīdīgās situācijās. IMHO ceļu policija vienmēr vairāk ticēs kravinieka šoferim (tjipo profesionālis).

84300. viesis 25.jūnijs 2003 10:10
0 0 Atbildēt

Es te vēl domāju, a nav tā, ka CP ir jāpierāda, ka Tu esi vainīgs, nevis Tev jāpierāda, ka esi nevainīgs ... ?

84307. viesis 25.jūnijs 2003 10:29
0 0 Atbildēt

Tu esi ielidojis, jo Scania tevī ielidoja braucot pa galveno ceļu un neskatoties uz luksoforu tev bija viņa jālaiž.

Man draugam bija līdzīga situācija un viņā autiņš ielidoja braucot pāri sarkanajam, bet tā kā nebija liecinieku tad...

Meklē lieciniekus, jo policijai nav nekas jāpierāda, jo sanāk, ka tu esi vainīgs.

84314. viesis 25.jūnijs 2003 10:43
0 0 Atbildēt

Tados gadijumos es tev varu ieteikt tikai vienu variantu! Samekle paris pazinas, izstasti kas un ka bija un lai vini iet uz menteni saka ka redzeja un stasta ka dega sarkanais! Man bija lidzigi, bet par laimi CP pagadijas saprotosi un redzeja ka es neesmu vainigs un pasi ieteica man tadu variantu! Tas protams nav isti pareizi bet dazreiz citadi nevar. Runajot par CP, ari viniem tas viss nav tik vienkarsi, visu vajag pieradit! Ta ka labak mekle vien comus, stastit ka bija un lai iet uz CP liecinat!

84318. viesis 25.jūnijs 2003 11:00
0 0 Atbildēt

pirms aicini pazinjas uz menteni, ieliec piem Riigas Balsii sludinaajumu par luugumu atsaukties. tad arii vareesi teikt, ka ir atsaukushies liecinieki. aviizi ar sludinaajumu mentiem arii jaaparaada.

84319. viesis 25.jūnijs 2003 11:03
0 0 Atbildēt

Iesaku mekleet ne tikai lieciniekus, bet arī spēcīgu juristu, kas varētu notēlot advokātu.

84328. viesis 25.jūnijs 2003 11:18
0 0 Atbildēt

Es pats, kad izkaapu no auto, biju prieciigs nezheeliigi, ka paliku dziivs un labi, ka neviens nebija blakaam. Pirmajaas minuutees man doma par lieciniekiem vispaar nebija, tamdeelj arii nekaa.

Normunds

84340. viesis 25.jūnijs 2003 11:42
0 0 Atbildēt

Ja scania choperis buutu skatiijies uz luksafora gaismaam ieprieksh mineetos 50 m, nevis tavaas aciis, domaaju, ka vinja viedoklis buutu savaadaaks, kaa arii shis buutu bremzeejis nevis turpinaajis tuvotie omegai!!! ja jau shis saka ka tieshaam skatiijies tev aciis, kaa tad vinjsh vareeja redzeet ka brauc uz zaljo?! varbuut vinjsh skjielee?!:) turies!

84341. viesis 25.jūnijs 2003 11:44
0 0 Atbildēt

sho avaariju neredzeeju, bet kaadu nedeelju 2 ieprieksh redzeeju kaa businjsh ielaida simtajam augjikam pakaljaa uz krustbazniicas pirms briiviibas! vienam likaas ka nepaspees, otram, ka zaljais pashaa plaukumaa un veel var braukt! ja vinji buutu otraadaakaa seciibaa, tad taa arii sanaaktu, bet... steidziigais businjsh bija aizmuguree:))

84365. viesis 25.jūnijs 2003 12:27
0 0 Atbildēt

Nu un ko dos liecinieki? Imho liidzvainiigs tu buusi taapat, jo nebiji paarliecinaajies par to vai ir droshi veikt manevru, kaa arii nenoveerteeji situaaciju (nepieveersi uzmaniibu tam cik aatri brauca scania). Veel- 4 mashiinu korpusi tas ir ~ 16metri. Imho krietni pa maz lai nobremzeetu lielo fuuri. Protams, laikam ja esi liidzvainiigs, tad sods par avaariju buus piem. par Ls10 mazaaks.

Bet nu fakts pats par sevi protams skumjsh. Galiigi viss weekends sabojaats.

84372. viesis 25.jūnijs 2003 12:51
0 0 Atbildēt

Par Scania gan biju noveerteejis situaaciju. Taa manaami paleelinaaja gaitu, jo veel mirkli gaidiiju, ko taa dariis. Peec maniem apsveerumiem smagaa shoferis brauca, jau pa gabalu redzeeja, ka deg dzeltenais, saaka piebremzeet, bet tad, redzot, ka no Krustbazniicas ielas neviens nesaak braukt, piespieda gaazi un skatoties uz Krustbazniicas ielas pusi nesaas paari. Par to, ka tas taa bija, var liecinaat fakts, ka nebija nedz bremzeeshanas, nedz skanjas signaala, nedz izvairiishanaas manevra, kaut gan bija daudz briivas joslas priekshaa.

Normunds

84374. viesis 25.jūnijs 2003 12:56
0 0 Atbildēt

Runa ir par to, ka tu nenoveerteeji to, ka scania arii vareetu neapstaaties. Kaa arii tu pats saki ka redzeeji ka vinja gan paleeninaaja, gan piedeva gaazi. Vai peec taa nebija saprotams, ka vinja netaisaas apstaaties.

btw- esi paarliecinaats, ka tev bija iesleegts pagrieziena lukturis?

84375. viesis 25.jūnijs 2003 12:58
0 0 Atbildēt

Par gaazes piedoshanu es neko nevaru teikt, jo to es neredzeeju, tikai apsveru taadu iespeeju. Pagrieziena raadiitaajs straadaaja un griezos mirklii, kad redzeeju, kad vinsh samazina aatrumu.

Normunds

84378. viesis 25.jūnijs 2003 13:04
0 0 Atbildēt

Izsaku liidzjutiibu - tu vairs savu taisniibu nepieraadiisi. labaakajaa gadiijumaa tu vari uztaisiit abajudku.:( Pac esmu taadaa situaacijaa bijis, sitos sveetkus tu veel ilgi atcereesies :(

84387. viesis 25.jūnijs 2003 13:38
0 0 Atbildēt

Likumos ir skaidri rakstit ka ir japarliecinas vai tik tiesham

tev neviens netrauce veikt manevru un tad tikai to veikt!!!

taka tev vajadzeja gaidit kamer tas mudaks apstajas vai palido garam un tad griezties. Bedigi bet fakts shoreiz tev nav taisniba!

un par to tu tiki sodits. Ja tev nav kasko apdroshinashana tad tev noteikti bus lieli zaudejumi. :(

84389. viesis 25.jūnijs 2003 13:40
0 0 Atbildēt

Jāpriecājas, ka dzīvs palicis - ko te vēl daudz pierādīt. Autiņš taču ir tikai manta, var taču jaunu nopirkt vai nebraukt kādu laiku, ja apstākļi neatļauj. Toties dzīvība ir vislielākā vērtība - tā taču ir palikusi.

84391. viesis 25.jūnijs 2003 13:48
0 0 Atbildēt

vispaar jau pameegjini ar scaniu nobremzeet 50metros... nav nekaads vieglais auto.

Bet vispaar ja nemekleesi un neatradiisi lieciniekus, tev buus kirdik...

shearer

84393. viesis 25.jūnijs 2003 13:54
0 0 Atbildēt

Komentaars par galveno ielu nav vietaa, jo ziime par galveno ielu "darbojas" tikai gadiijumaa, ja luksafors nedarbojas.

Vispaar taadi mudaki, kas uz luksaforu neskataas, peedeejaa laikaa ir savairojusies. Man, kad braucu pie zaljaa, viens mudaks sadomaaja, ka ar apstaashanos pie sarkanaa vinjam pietiek, un, ka var doties taalaak. Tanii gadiijumaa man izdevaas nobremzeet, jo grasiijos nogriezties un taadeelj biju sabremzeejis.

84395. viesis 25.jūnijs 2003 14:00
0 0 Atbildēt

Tomeer laikam buus paveicies. Biju radio SWH ielicis sludinaajumu par lieciniekiem un divi atsaucaas, no kuriem viens brauca aiz Scania. Vinsh 100% saka, ka viirs saakumaa bremzeejis, bet tad piedevis gaazi un vilcis paari . Kad skjersojis stop liiniju, dega jau sarkanais un pats vinsh nodomaajis, psihopaats. Braucot garaam redzeejis sadauziito manu auto un kaut kam plastmasas veidiigam veel uzbraucis virsuu. Taa bija mana aptiecinja, kas no trieciena izlidoja aaraa. Redzees, kas tagad buus.

Jautaajums - cik ilgi taa izskatiishana notiek???

Normunds

84400. viesis 25.jūnijs 2003 14:37
0 0 Atbildēt

Lai tev veicas, jo labi, ka ir atradušies liecinieki!

84402. viesis 25.jūnijs 2003 14:51
0 0 Atbildēt

Ja jau liecinieks ir tad viss buus labi. Cerams...!

Vispār esmu ievērojis, ka pēdējā laikā smagie ir sākuši ļoti pārgalvīgi braukt. čomi *******ā nesās pa apdzīvotām vietām uz 80 km/h. Man jau sāk palikt bail!

84407. viesis 25.jūnijs 2003 15:38
0 0 Atbildēt

Super! Man prieks, ka atradaas liecinieki! Ja vari, tad informee arii muus visus par notikumu gaitu! Ljoti interesanti, un ljoti ceru, ka Tev izdosies!

84419. viesis 25.jūnijs 2003 16:56
0 0 Atbildēt

Okei, informeeshu.

Normunds

84426. viesis 25.jūnijs 2003 18:07
0 0 Atbildēt

Nu lai tev veicas! Ir jau arī atsaucīgi cilvēki...

84607. viesis 27.jūnijs 2003 9:56
0 0 Atbildēt

Liecinieki tev nepalidzes.Jo pirms tu shkersoji krustojumu tev vajadzeja 100% parliecinaties ka tevi laiz.Ja tu biji iebraucis krustojuma tu vareji pabeigt kustibu ari pie sarkanas gaismas.

P.S. Ja gribi nogriesties pa kreisi neparliecinoties ka tevi tiesham laiz, tad vajadzeja nopirkt BMW !!! ,nevis kautkadu tur OPELI.

84610. viesis 27.jūnijs 2003 10:02
0 0 Atbildēt

peedeejaa viesa komentaars gan baigi smiekliigais... veel viena minoritaate, kas bendee visu kopiespaidu par sho bavaarieshu auto miiljotaajiem - vee :(

bet prieks, ka ir liecinieks - tieshaam!

84689. viesis 27.jūnijs 2003 21:06
0 0 Atbildēt

Tu mierīgi brauc pa galveno ielu,no mazsvarīgas priekšā izgriež fūra, lai gan maita redz,ka man viņa manevra dēļ jābremzē

ne pa knapu.Bet ko tu lielam padarīsi! Diezgan ikdienišķi,vai ne?

84707. viesis 29.jūnijs 2003 14:30
0 0 Atbildēt

Eu, bet ja jau omegu taa saplacinaaja, tad smagajam ir bijis normaals aatrums. Jeb shis nemaz nebremzeeja, veel uzbeera?

A noteikumos laikam bija rakstiits, ka jaapaarliecinaas par kustiibas droshiibu, un tikai tad var turpinaat manevru.

Es tagad buusu gudrs teorijaa, lieku jaunu kategoriju :)

85334. viesis 4.jūlijs 2003 0:22
0 0 Atbildēt

Var iet smagi.Pašam bija līdzīgs gadījums.

Pie zaļā iebraucu krustojumā, iedegās dzeltenais, paskatījos, ka pretējā virzienā kreisajā joslā visi stāv (kādi 5-6 auto), labajā neviena nav, un griezos pa kreisi.Un tad - babah.Izrādās, viens onka ar VW lidojis pa labo joslu visiem garām. Ievika pa aizmugurējām durvīm. Pirmais, ko onka pateica, izkāpis no VW atliekām -ak vai, domāju, ka paspēšu pie dzeltenā.Uzreiz pienāca liecinieks-gājējs, kuru tas VW gandrīz bija notriecis un pateica, ka VW man trāpija pie sarkanā. Un ko CP ? CP noformēja mani par vainīgo, jo, redz, onka braucis taisni, bet es nogriežoties neesmu devis viņam ceļu.Es nevarot pierādīt, ka viņš šķērsojis krustojumu pie sarkanā un ka liecinieki ir pofig - es taču varot pasaukt 50 savus draugus par lieciniekiem. Saku, ka VW bija arī pārsniegts ātrums (reāli varēja būt ~80 km/h) - braucot ar 50 km/h gadu vecam VW nevar iedzīt motoru salonā + lai CP pamēra VW bremzēšanas pēdas. Nē, CP nespējot noteikt, kuras īsti ir tieši tā VW bremzēšanas pēdas. Pēc tam pakonsultējos ar cilvēkiem no "orgāniem", kuri pateica - Klijānu ielā neviens negribēs pārtaisīt CP patruļas uz vietas sastādītos dokumentus (čakars + princips "vārna vārnai acī neknābs"). Vienīgā izeja - tiesāties. Vēlēšanās tērēt laiku un tiesāties -nebija, KASKO - bija :) Samaksāju Ls 25 par avārijas izraisīšanu, saņēmu KASKO un punkts.

Tā kā reāli ir 2 varianti - 1)padoties 2) gatavoties cīņai. Lai veicas !

85859. viesis 8.jūlijs 2003 0:30
0 0 Atbildēt

Laikam tiesham tie smagie sakushi braukt trakaak... man shodien viens kroplis ar kamazu aiznesa mana golfa sanus... pdrs neparadija pagriezienu un mierigi ienesas man sanos...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti