«Pininfarina Enjoy» – prieks braukt 13

 
25.novembris 2003 0:00

Saule, šoseja, vējš, brīvības sajūta - motociklu īpašnieki noteikti sapratīs, par ko ir runa. Varbūt arī kāda “žiperīgāka” kabrioleta īpašnieka sejā pavīdēs atmiņas par vasaras burvību, taču ne par to šoreiz stāsts. Pininfarina Enjoy būs kā radīts tiem, kuri baidās pārvietoties uz diviem riteņiem.

a1.jpg

Vispirms jāpiebilst – šis automobilis nebūt netiek pielīdzināts motociklam tiešā nozīmē, kaut arī, braucot ar Pininfarina Enjoy, noteikti ir iespējams gūt tādas pašas vai vismaz līdzīgas izjūtas. Taisnība vai nē - mums par to spriedelēt nebūtu jēgas. Koncerns Pininfarina droši apgalvo - saule virs galvas, ziedu smarža un brīvības sajūta – tas viss “nāk” sērijveidā. :)

a2.jpg

Tā nebūt nav, ka zem 140 km/h šis auto ir garlaicīgs. Īstais braukšanas prieks tomēr parādās tieši pie šāda ātrumu, kad vēja un paātrinājuma iespaidā galva paliek mazliet vieglāka un mutes kaktiņi savelkas nesamākslotā smaidā. Bez ķiveres ar šo auto tiešām nebūtu vēlams braukt – dažādi lidojoši objekti (mušas, lapsenes, maijvaboles) var patiesi sabojāt ne tikai braukšanas prieku, bet arī daudz ko citu.

a3.jpg

Interesanti, ka Pininfarina Enjoy ir uz angļu šasijas Itālijā būvēts auto. Koncerns Pininfarina, kas ir atbildīgs par tādu sērijveida auto kā Peugeot 406 Coupe, Mitsubishi Pajero Pinin un Ford Streetka dizainu un citu atribūtiku, neatteicās no idejas uzbūvēt ļoti vieglu un sportisku rodsteru. Starp citu, virsbūve veidota no materiāla, kas līdzīgs parastajai un samērā vieglajai stikla šķiedrai. Tādējādi 100 km/h robežu auto ir spējīgs sasniegt 5,9 sekundēs.

a5.jpg

Automobiļa šasija tika aizlienēta no Lotus Elise. Mazliet pastiepta riteņu bāze, mazliet “pielabots” dzinējs un lūk – Pininfarina Enjoy gatavs! Pareizi – dzinēja jauda vien 135 Zs. “Nīkulis”, Jūs teiksiet. Nebūt nē – lai pienācīgi iekustinātu 750 kg vieglo auto pilnīgi pietiek.

a6.jpg

Jāatzīmē, ka automobiļa būvētāji atteikušies no pilnīgi visām mūsdienīgām, kā arī ne tik mūsdienīgam ekstrām. Stūres pastiprinātājs, ABS, ESP, kondicionieris (smieklīgi) utt. šim automobilim nav vajadzīgs. Jautājums - kam vispār tādas lietas ir vajadzīgas? Galvenais taču ir prieks braukt.

Shearer, speciāli iauto
Foto: AUTO BILD

 
Visi komentāri
 
105938. viesis 25.novembris 2003 9:59
0 0 Atbildēt

Interesanti, protams, bet iisteniibaa pilniigs fufelis. Par to pashu Lotus Elise - vinjai ir pilniigi gluda apaksha! Ljoti jauki aerodinamikai, bet taa ir noklaata ar materiaalu, kas stipri atgaadina foliju... Kas notiek uz ne-ideaala celja?

Speeljmantinjas bez pamatojuma!

105955. viesis 25.novembris 2003 10:42
0 0 Atbildēt

brauk mashiinaa un seedeek kjiveree!!! kas shitaads aruto ir vajadziigs???

105975. viesis 25.novembris 2003 11:44
0 0 Atbildēt

Sajūtas varētu būt līdzīgas kā ar kartingu... :)

106006. viesis 25.novembris 2003 14:04
0 0 Atbildēt

Es veel saprastu ja tiesaam buutu monstrs zem kapota tad jau tiesaam nevajag nekadu ekstru, bet ar sitadu motoru un svaru tas jau tads Golf vien bus sanacis tikai bez jumta:)

106037. viesis 25.novembris 2003 16:11
0 0 Atbildēt

pamegini golfu ar 135 ZS iekustinaat lidz 100 km/h 5.9 sekundees...aplauziisies

Ivicks

106144. viesis 26.novembris 2003 10:27
0 0 Atbildēt

Ar Lotus Elise brauktprieks tiehsaam vareetu buut lielaaks. Bet taa ideaali - ielas kartings :]

106154. viesis 26.novembris 2003 11:03
0 0 Atbildēt

Aha, bet ja tuvumā gadās kāds nelietīgs putns... ;-)

106193. viesis 26.novembris 2003 15:59
0 0 Atbildēt

Nu jaa! Fufelis, suuds, ielas zapinsh utt. A vot ja uz haubes buutu cetri rinkji, vai viens rinkjis ar krustu viduu, tad sajos komentaaros buutu rakstiits "Super, labais, reaals verkjis, spridzeklis, karalis... "

Bara instinktam ir noteicosha noziime...

kaut kaadi LAUKI blj...

Kvatreklis

106275. viesis 27.novembris 2003 9:21
0 0 Atbildēt

mans domaat, ka visreaalaak buutu shito murgu uz jumta apmest!! droshi, ka bardachokaa tie kakla stiprinaajumi baazes modelii naak liidz:)

106285. viesis 27.novembris 2003 9:39
0 0 Atbildēt

jea...

kamikadze auto.

106371. viesis 27.novembris 2003 14:52
0 0 Atbildēt

This car realy sux

106916. viesis 2.decembris 2003 13:16
0 0 Atbildēt

106917. viesis 2.decembris 2003 13:19
0 0 Atbildēt

Ak jūs praktiķi.....Grrr

Ar saadiem auto pa laukiem nevizinās ,tas domāts svēdienā ko uz klubu aizmaukt.

bez tam vaards Lotus jau vien rada zināmu auru..., bet galu galaa katram savs!

Respect Pininfarinai

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā baltkrievu tālbraucējs Polijā 350 eiro sodu nopelnīja (+ VIDEO) 1

Baltkrievu "fūres" vadītājs, kurš krustojumā un uz gājēju pārejas apsteidz netrafarētu policijas automašīnu, tiek apturēts un saņem sodu PLN 1500 (350 EUR) apmērā. Lasīt vairāk

 

Biedrība: Autovadītāji Rīgā arvien biežāk pārkāpj liegumu braukt pa sabiedriskā transporta joslām 6

Autovadītāji Rīgā arvien biežāk pārkāpj liegumu braukt pa sabiedriskā transporta joslām, lēš biedrība "Izglītības, kultūras un inovatīvo projektu asociācija", kas īsteno kampaņu "Cieni sabiedrisko!". Lasīt vairāk

 

Vai CSN 113. punkts ļauj turpināt kustību pa labo joslu ārpus apdzīvotām vietām? Jā vs Nē 2.DAĻA (+ VIDEO) 47

iAutolv skaidro noteikumus, kas attiecas uz braukšanas kārtību joslās un apsteigšanu apdzīvotās vietās un ārpus tām. Ir arī jautājumi, tādēļ skatāmies video un rakstām savus komentārus. Lasīt vairāk

 

40 gadi bez kārtīga remonta: “Kur paliek mūsu ceļa nodoklis, ko maksājam?” Protests Rojā (+ VIDEO) 15

Pēdējā administratīvi teritoriālā reforma Roju pievienoja Talsiem, rojniekiem solīja, ka uz novada centru tie varēs aizbraukt pa sakārtotu ceļu. Taču realitātē viņiem regulāri salauztas automašīnas, dārgi remonti. Viņuprāt, arī atpūtnieki izvēlas piejūras ciemam mest līkumu. Lai beidzot skaļāk pievērstu uzmanību nesakārtotajam ceļam, ap 250 automašīnu devās protesta braucienā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti