Pārdaugavā, netālu no Salu tilta sākuma, Ulmaņa gatvē 1a, atrodas «Kemi» autoserviss un auto detaļu veikals. Servisa pamatnodarbošanās ir ritošās daļas, bremžu sistēmas un izplūdes sistēmas diagnostika un remonts. Šeit varat pārbaudīt un, ja nepieciešams - salabot savu auto.
«KEMI BALTIJA» ir Lietuvas lielākā autoservisu tīkla filiāle Latvijā. Pašreiz Rīgā ir tikai viens KEMI serviss, bet nākotnē plānots izveidot vēl vairākus servisus. iAuto sarunājas ar KEMI servisa vadītāju Jāni Bērziņu: Ko KEMI servisā var izdarīt? Pēc neoficiālas statistikas pie mums var saņemt 80% no vispār automašīnas mūžā nepieciešamajiem pakalpojumiem. Uzsvars tiek likts uz mašīnas ritošo daļu – bremžu sistēma, amortizatori, stūres iekārta, piekare un izplūdes gāzu sistēma. Serviss tendēts uz Eiropā pazīstamās ātrā servisa bāzes. Mēs veicam visus darbus, kurus iespējams izdarīt dienas laikā. Esam ātrais serviss – nosakām problēmu, noņemam, nomainām. KEMI ir aprīkots ar bremžu testa stendu, savērsuma regulēšanas stendu, kā arī mūsu rīcībā ir piekares (amortizātoru) stends, ar kura palīdzību varam noteikt, kurā piekares vietā varētu būt iespējamais defekts. Varam veikt klienta auto visas ritošās daļas diagnostiku kā arī sastādīt nepieciešamo darbu un materiālu tāmi. Protams, iespējami +/-20% no summas, jo nekad nav iespējams precīzi noteikt, cik maksās viena vai otra mezgla remonts. Tāpat kā amortizātoru ražotājam «MONROE», kura dīleri esam, arī mūsu devīze ir «Kustības drošība uz ceļa». Tāpēc mēs nenodarbojamies ar naudas “ekonomiju” – neveicam amortizātoru un disku remontu, bet gan nepieciešamības gadījumā nomainām tos ar jauniem. Remontu mēs cenšamies izpildīt tādā veidā, lai klients varētu komfortabli un galvenais – droši braukt. KEMI slēdz apkalpošanas līgumus ar firmām vai privātpersonām. Tas garantē klienta auto pilnu kvalitatīvu tehnisko apkalpošanu. Mums ir noslēgti līgumi ar citām firmām, kas apkalpošanas līguma gadījumā izpilda tos darbus ar klienta auto, kurus KEMI servisā neveic. Rezultātā klientam nav jāmeklē vairāki autoservisi, kas veiks visu tehnisko apkopi, bet gan pietiek nodot mašīnu KEMI un mēs par visu parūpēsimies…Tad arī visa atbildība par veiktajiem darbiem gulstas tieši uz mums. Papildus KEMI servisā var nomainīt arī eļļu – MOBIL vai DELPHI eļļas, kuru kvalitāte nemaz īpaši neatšķiras. Ne katrs ir ar mieru ieliet savā auto MOBIL, tāpēc vienmēr piedāvājam arī kādu alternatīvu lielajiem brendiem. Tāpat veicam arī ūdenssūkņu, dzinēja pievadsiksnu un sajūgu nomaiņu. Kādas auto detaļas KEMI piedāvā saviem klientiem? KEMI princips - piedāvāt ne tikai dārgākās autodetaļas, bet gan arī nedaudz lētākas, kas pēc savas kvalitātes daudz neatšķiras. Klientam gandrīz vienmēr būs iespēja izvēlēties, kādu detaļu izmantot – brendu vai lētāku, kas nekādā gadījumā nebūs nekvalitatīva. Piedāvājam «MONROE» amortizatorus, DELPHI-Lockheed bremžu daļas, DELPHI-Borg and Back sajūgus, Lemforder, Siden, Tridon, RTS - ritošās daļas detaļas, Walker izpūtējus, Gates siksnas, Beru sveces un svečvadus, DELPHI akumulātorus - kopā produkciju no vairāk kā 40 ražotājiem. Darba laiks Jāatzīmē, ka KEMI servisam ir ļoti ērts darba laiks – no 7 rītā līdz 10 vakarā. Klients var atbraukt jau no rīta, veikt diagnostiku un doties uz darbu, bet vakarā, mājās braucot, iegriezties KEMI servisā un saņemt savu auto saremontētu vai veikt nepieciešamos remontdarbus. Ja nepieciešams, auto vakarā var atstāt servisā, lai no rīta to saņemtu saremontētu. Servisā darbinieki strādā divās maiņās – tas nozīmē, ka vakarā mehāniķis nebūs pārguris un varēs kvalitatīvi veikt savu darbu. Vienlaicīgi varam apkalpot astoņas automašīnas. Pa to laiku vēl iespējams pārbaudīt bremzes, piekari, kā arī veikt kādas ne īpaši sarežģītas problēmas diagnosticēšanu. Iesakām klientam iepriekš pieteikt auto vizīti KEMI servisā, lai ieekonomētu savu laiku. To var izdarīt pa tālruni 70 64 545. Detaļu cenas… Remontprocesā nepieciešamās detaļas gandrīz visas ir mūsu noliktavā, pie tam cenas veikalā un servisā ir identiskas. Detaļas, kas tiek izmantotas remontā, nav lētas, bet nav arī dārgas – tās ir kvalitatīvas. Servisā klients var griezties arī ar savām detaļām, bet tas gan nav sevišķi izplatīts, jo mūsu veikalā cenas nav “uzskrūvētas”. Veikals Kaut arī veikala pamatvirziens ir vairumtirdzniecība un piegāde servisiem un autoveikaliem, nodarbojamies arī ar mazumtirdzniecību. Veikalā var iegādāties lielāko daļu nepieciešamo auto detaļu. Riepas Mēs piedāvājam GOOD-YEAR, kas ir īpaši kvalitatīvas, kā arī HANKOOK, GOOD-YEAR meitas uzņēmuma KELLY riepas. Montējam, balansējam. Parasti šo operāciju visiem 4 riteņiem varam veikt 15-20 minūšu laikā. Ko visbiežāk nākas veikt KEMI servisā? Piekares un bremžu sistēmas diagnostiku un remontu. Piekare ir tā, kam visbiežāk ir vajadzīga apkope – tā visbiežāk lūzt. Bremžu sistēma ir tas «lauciņš», kurā mēs varam izdarīt visu – no viena gala līdz otram. Mūsu stendi dod iespēju veikto darbu pārbaudīt, pieregulēt, kā arī visas bremžu sistēmas rezerves daļas ir pieejamas uz vietas noliktavā. Varam garantēt, ka, izbraucot no KEMI servisa, bremzes un piekare jūsu automobīlim būs O.K. Garantijas? Visiem darbiem, kas veikti KEMI servisā, un detaļām ir gada vai 20.000 km nobraukuma garantija. Amortizatoriem, atsperēm un izpūtējiem – divu gadu garantija. Lai būtu lielāka skaidrība par to, kas darīts Jūsu automašīnai, cik naudas ir ieguldīts, kā arī cik regulāri tiek veikta apkope, klientiem piedāvājam “Servisa grāmatiņu”, kurā tiek reģistrēti visi KEMI veikti darbi. Visi atslēdznieki strādā pēc iekšējā standarta, kas tuvina mūs starptautiskajam standartam ISO. Darba izcenojumi Servisā katram darbam ir noteikta samaksa. Ja tomēr gadās kāds nestandarta darbs, tad tā cena būs 11,00 par stundu. Cenas pie mums nebūt nav augstas un ir līdzīgas citu līdzīga līmeņa servisu cenām. Mēs nepārtraukti sekojam tirgum, lai cenas pie mums būtu konkurētspējīgas. Kāda ir KEMI mērķauditorija? Pārsvarā tās ir mašīnas, kam tikko beidzies “garantijas apkopes” termiņš. Protams, pie mums remontēties brauc un tiek apkalpoti arī jaunāki vai vecāki auto. Brauc gan 600 Mercedes, gan Opel, gan arī VAZ. Ko klients dara, kamēr jūs remontējat viņa auto? Strādā (savā darbavietā)! Parasti auto tiek atstāts servisā un pēc tam klients ierodas tam pakaļ. Ja remonts ir nenozīmīgs, tad var uzgaidīt turpat servisā, paskatīties TV, iedzert kafiju. Klientam nav jāasistē remonta veikšanā. Ja mums ir kādi papildus jautājumi par izmaksām papildus darbiem, kas radušies remonta gaitā, paši zvanām klientam un vienojamies. Neviens lats netiek iztērēts bez klienta ziņas. Vai KEMI ir paredzētas arī atlaides? Jā, ja klients «savāks» 370 Ls 18 mēnešu laikā, viņam tiks piešķirta 10% atlaižu karte. Šķiet, ka 370 Ls ir liela summa, bet bieži gadās, ka tāda ir viena remonta vērta. Vēl pie mums var remontēt auto ar 10% atlaidi LAMB biedru kartes īpašnieki. Ļoti iecienītas ir mūsu dažādās akcijas, kas nebūt nav saistītas ar preču izpārdošanu, bet gan atgādina auto īpašniekiem par sezonas maiņu, piem. bremžu šķidruma, dzesēšanas šķidruma pārbaudi un maiņu, lukturu regulēšanu, riepu maiņu. Bieži piekares, bremžu sistēmas, amortizātoru pārbaude pie mums ir BEZ maksas. Ko Jūs novēlētu saviem klientiem? Brauciet droši, bet uzmanīgi! Biežāk iebrauciet mūsu autoservisā, lai pārliecinātos, vai ar jūsu automašīnu viss ir kārtībā. (Reizēm pēc skaņas var noteikt tikai to, kas jau sen ir salūzis…) Pēc pieredzes varu teikt, ka savlaicīgi atrisināta problēma izmaksās lētāk, nekā visa agregāta nomaiņa. Aicinām Jūs iegriezties KEMI servisā – K.Ulmaņa gatvē 1a. Darba laiks 7:00 – 22:00. Servisa tālrunis: 70 64 545 Sekojiet mūsu ikmēneša akcijām! iAuto redaktors- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Cenas!?