«KEMI» - droša brauciena pamats 90

 
6.decembris 2001 9:00

Pārdaugavā, netālu no Salu tilta sākuma, Ulmaņa gatvē 1a, atrodas «Kemi» autoserviss un auto detaļu veikals. Servisa pamatnodarbošanās ir ritošās daļas, bremžu sistēmas un izplūdes sistēmas diagnostika un remonts. Šeit varat pārbaudīt un, ja nepieciešams - salabot savu auto.

«KEMI BALTIJA» ir Lietuvas lielākā autoservisu tīkla filiāle Latvijā. Pašreiz Rīgā ir tikai viens KEMI serviss, bet nākotnē plānots izveidot vēl vairākus servisus. iAuto sarunājas ar KEMI servisa vadītāju Jāni Bērziņu: Ko KEMI servisā var izdarīt? Pēc neoficiālas statistikas pie mums var saņemt 80% no vispār automašīnas mūžā nepieciešamajiem pakalpojumiem. Uzsvars tiek likts uz mašīnas ritošo daļu – bremžu sistēma, amortizatori, stūres iekārta, piekare un izplūdes gāzu sistēma. Serviss tendēts uz Eiropā pazīstamās ātrā servisa bāzes. Mēs veicam visus darbus, kurus iespējams izdarīt dienas laikā. Esam ātrais serviss – nosakām problēmu, noņemam, nomainām. KEMI ir aprīkots ar bremžu testa stendu, savērsuma regulēšanas stendu, kā arī mūsu rīcībā ir piekares (amortizātoru) stends, ar kura palīdzību varam noteikt, kurā piekares vietā varētu būt iespējamais defekts. Varam veikt klienta auto visas ritošās daļas diagnostiku kā arī sastādīt nepieciešamo darbu un materiālu tāmi. Protams, iespējami +/-20% no summas, jo nekad nav iespējams precīzi noteikt, cik maksās viena vai otra mezgla remonts. Tāpat kā amortizātoru ražotājam «MONROE», kura dīleri esam, arī mūsu devīze ir «Kustības drošība uz ceļa». Tāpēc mēs nenodarbojamies ar naudas “ekonomiju” – neveicam amortizātoru un disku remontu, bet gan nepieciešamības gadījumā nomainām tos ar jauniem. Remontu mēs cenšamies izpildīt tādā veidā, lai klients varētu komfortabli un galvenais – droši braukt. KEMI slēdz apkalpošanas līgumus ar firmām vai privātpersonām. Tas garantē klienta auto pilnu kvalitatīvu tehnisko apkalpošanu. Mums ir noslēgti līgumi ar citām firmām, kas apkalpošanas līguma gadījumā izpilda tos darbus ar klienta auto, kurus KEMI servisā neveic. Rezultātā klientam nav jāmeklē vairāki autoservisi, kas veiks visu tehnisko apkopi, bet gan pietiek nodot mašīnu KEMI un mēs par visu parūpēsimies…Tad arī visa atbildība par veiktajiem darbiem gulstas tieši uz mums. Papildus KEMI servisā var nomainīt arī eļļu – MOBIL vai DELPHI eļļas, kuru kvalitāte nemaz īpaši neatšķiras. Ne katrs ir ar mieru ieliet savā auto MOBIL, tāpēc vienmēr piedāvājam arī kādu alternatīvu lielajiem brendiem. Tāpat veicam arī ūdenssūkņu, dzinēja pievadsiksnu un sajūgu nomaiņu. Kādas auto detaļas KEMI piedāvā saviem klientiem? KEMI princips - piedāvāt ne tikai dārgākās autodetaļas, bet gan arī nedaudz lētākas, kas pēc savas kvalitātes daudz neatšķiras. Klientam gandrīz vienmēr būs iespēja izvēlēties, kādu detaļu izmantot – brendu vai lētāku, kas nekādā gadījumā nebūs nekvalitatīva. Piedāvājam «MONROE» amortizatorus, DELPHI-Lockheed bremžu daļas, DELPHI-Borg and Back sajūgus, Lemforder, Siden, Tridon, RTS - ritošās daļas detaļas, Walker izpūtējus, Gates siksnas, Beru sveces un svečvadus, DELPHI akumulātorus - kopā produkciju no vairāk kā 40 ražotājiem. Darba laiks Jāatzīmē, ka KEMI servisam ir ļoti ērts darba laiks – no 7 rītā līdz 10 vakarā. Klients var atbraukt jau no rīta, veikt diagnostiku un doties uz darbu, bet vakarā, mājās braucot, iegriezties KEMI servisā un saņemt savu auto saremontētu vai veikt nepieciešamos remontdarbus. Ja nepieciešams, auto vakarā var atstāt servisā, lai no rīta to saņemtu saremontētu. Servisā darbinieki strādā divās maiņās – tas nozīmē, ka vakarā mehāniķis nebūs pārguris un varēs kvalitatīvi veikt savu darbu. Vienlaicīgi varam apkalpot astoņas automašīnas. Pa to laiku vēl iespējams pārbaudīt bremzes, piekari, kā arī veikt kādas ne īpaši sarežģītas problēmas diagnosticēšanu. Iesakām klientam iepriekš pieteikt auto vizīti KEMI servisā, lai ieekonomētu savu laiku. To var izdarīt pa tālruni 70 64 545. Detaļu cenas… Remontprocesā nepieciešamās detaļas gandrīz visas ir mūsu noliktavā, pie tam cenas veikalā un servisā ir identiskas. Detaļas, kas tiek izmantotas remontā, nav lētas, bet nav arī dārgas – tās ir kvalitatīvas. Servisā klients var griezties arī ar savām detaļām, bet tas gan nav sevišķi izplatīts, jo mūsu veikalā cenas nav “uzskrūvētas”. Veikals Kaut arī veikala pamatvirziens ir vairumtirdzniecība un piegāde servisiem un autoveikaliem, nodarbojamies arī ar mazumtirdzniecību. Veikalā var iegādāties lielāko daļu nepieciešamo auto detaļu. Riepas Mēs piedāvājam GOOD-YEAR, kas ir īpaši kvalitatīvas, kā arī HANKOOK, GOOD-YEAR meitas uzņēmuma KELLY riepas. Montējam, balansējam. Parasti šo operāciju visiem 4 riteņiem varam veikt 15-20 minūšu laikā. Ko visbiežāk nākas veikt KEMI servisā? Piekares un bremžu sistēmas diagnostiku un remontu. Piekare ir tā, kam visbiežāk ir vajadzīga apkope – tā visbiežāk lūzt. Bremžu sistēma ir tas «lauciņš», kurā mēs varam izdarīt visu – no viena gala līdz otram. Mūsu stendi dod iespēju veikto darbu pārbaudīt, pieregulēt, kā arī visas bremžu sistēmas rezerves daļas ir pieejamas uz vietas noliktavā. Varam garantēt, ka, izbraucot no KEMI servisa, bremzes un piekare jūsu automobīlim būs O.K. Garantijas? Visiem darbiem, kas veikti KEMI servisā, un detaļām ir gada vai 20.000 km nobraukuma garantija. Amortizatoriem, atsperēm un izpūtējiem – divu gadu garantija. Lai būtu lielāka skaidrība par to, kas darīts Jūsu automašīnai, cik naudas ir ieguldīts, kā arī cik regulāri tiek veikta apkope, klientiem piedāvājam “Servisa grāmatiņu”, kurā tiek reģistrēti visi KEMI veikti darbi. Visi atslēdznieki strādā pēc iekšējā standarta, kas tuvina mūs starptautiskajam standartam ISO. Darba izcenojumi Servisā katram darbam ir noteikta samaksa. Ja tomēr gadās kāds nestandarta darbs, tad tā cena būs 11,00 par stundu. Cenas pie mums nebūt nav augstas un ir līdzīgas citu līdzīga līmeņa servisu cenām. Mēs nepārtraukti sekojam tirgum, lai cenas pie mums būtu konkurētspējīgas. Kāda ir KEMI mērķauditorija? Pārsvarā tās ir mašīnas, kam tikko beidzies “garantijas apkopes” termiņš. Protams, pie mums remontēties brauc un tiek apkalpoti arī jaunāki vai vecāki auto. Brauc gan 600 Mercedes, gan Opel, gan arī VAZ. Ko klients dara, kamēr jūs remontējat viņa auto? Strādā (savā darbavietā)! Parasti auto tiek atstāts servisā un pēc tam klients ierodas tam pakaļ. Ja remonts ir nenozīmīgs, tad var uzgaidīt turpat servisā, paskatīties TV, iedzert kafiju. Klientam nav jāasistē remonta veikšanā. Ja mums ir kādi papildus jautājumi par izmaksām papildus darbiem, kas radušies remonta gaitā, paši zvanām klientam un vienojamies. Neviens lats netiek iztērēts bez klienta ziņas. Vai KEMI ir paredzētas arī atlaides? Jā, ja klients «savāks» 370 Ls 18 mēnešu laikā, viņam tiks piešķirta 10% atlaižu karte. Šķiet, ka 370 Ls ir liela summa, bet bieži gadās, ka tāda ir viena remonta vērta. Vēl pie mums var remontēt auto ar 10% atlaidi LAMB biedru kartes īpašnieki. Ļoti iecienītas ir mūsu dažādās akcijas, kas nebūt nav saistītas ar preču izpārdošanu, bet gan atgādina auto īpašniekiem par sezonas maiņu, piem. bremžu šķidruma, dzesēšanas šķidruma pārbaudi un maiņu, lukturu regulēšanu, riepu maiņu. Bieži piekares, bremžu sistēmas, amortizātoru pārbaude pie mums ir BEZ maksas. Ko Jūs novēlētu saviem klientiem? Brauciet droši, bet uzmanīgi! Biežāk iebrauciet mūsu autoservisā, lai pārliecinātos, vai ar jūsu automašīnu viss ir kārtībā. (Reizēm pēc skaņas var noteikt tikai to, kas jau sen ir salūzis…) Pēc pieredzes varu teikt, ka savlaicīgi atrisināta problēma izmaksās lētāk, nekā visa agregāta nomaiņa. Aicinām Jūs iegriezties KEMI servisā – K.Ulmaņa gatvē 1a. Darba laiks 7:00 – 22:00. Servisa tālrunis: 70 64 545 Sekojiet mūsu ikmēneša akcijām! iAuto redaktors Fotoaparāts no CANON centra
 
Visi komentāri
 
6254. viesis 6.decembris 2001 9:30
0 0 Atbildēt

Cenas!?

Redaktors 6.decembris 2001 9:37
0 0 Atbildēt

Normālas!

6259. viesis 6.decembris 2001 10:11
0 0 Atbildēt

Nu mans džeks tur mainīja visus četrus amortizātorus 92.gada audiniekam 100-tajam. Sākumā kā jau parasti tiek pateikta viena cena, tad zvana, ka nē, sanāks vairāk, jo tas un tas vēl tur jādara. Gala rezultātā cena sanāca kādi 150 Ls. Bet nomainīja toties 4 stundu laikā. Es gan nezinu, par tādu cenu var pat Bilstein amortiņus uzlikt, nevis sūdus Monroe!

Apkalpošana tur arī daudz maz patīkama, ir pat krēsli, kur apsēsties un pagaidīt, ja remonts ir neilgs.

6263. viesis 6.decembris 2001 11:15
0 0 Atbildēt

Nu nezinu, esmu tur iebraucis reizes chetras un nekad nav vareejushi paliidzeet. Vienreiz iebraucu ar Toyotu, gribeeju iepirkt amortizatorus (tur jau lepni reklamee, ka visaam markaam un ash simts dazhaadu veidu un sugu), tad peekshnji izraadijaas ka tomeer nav un nez kad vareetu buut. Vobshem, maigi izskakoties, attieksme - tinies prom.

Tad veel paaris reizes iebraucu kad mekleeju dazhas lietas savam BMW, arii tad ieteica lai braucu uz AutoKravu tur bembim viss esot... nu stulbums.

Cenas tur nav nemaz tik zemas.

6265. viesis 6.decembris 2001 11:23
0 0 Atbildēt

Veicu bremžu sistēmas remontu "KEMI" pirms tehniskās apskates, ierodoties CSDD dabūju "2" par bremžu hermētiskumu.

Kad ierados atkal "KEMI" pateicu kas par štellēm, viņi pacēla auto, lika pāris reižu nospiest bremžu pedāli, un tad šiem radās ģeniāls secinājums - viss ir oki doki, tik viem remonta veicējs neesot noslaucījis ''sļauku pēc remonta beigām. Viss, nekādas atvainošanās vai izrādītas vainas sajūtas par neizdarību. Tā kā tas nebija vienīgais iemesls kāpēc neizgāju tehnisko, nekādu skandālu netaisīju un devos PROM.

Bet kopumā jau šis serviss atgādina SERVISU...

6267. viesis 6.decembris 2001 11:32
0 0 Atbildēt

kopumā jau šis serviss atgādina SERVISU... bet darba kvalitaate taa kaa drusku klibo - kaadu gadu atpakalj mainiiju savam BMW stuures pirkstu - liekot to tika sacjakareeta viitne gan pirkstam gan "tjagai" (lasi - izskatiijaas, ka tas pirksts bija tur vienkaarsji iedziits ar aamuru ieksjaa). Pirkstu un "tjagu" es nomainiiju citaa servisaa un secinaaju ka KEMI serviss nav maneejais.

Veikalaa gan apkalposjana ir normaala. Cenas ir videeji augstas, bet ja kas neder, njem atpakalj bez vaarda runas.

6269. viesis 6.decembris 2001 11:51
0 0 Atbildēt

Es arī esmu vairākas reizes remontējis savu autiņu, feileri jau gadās katram, bet kopumā skats labs. Patīkami, ka rezerves daļu veikals ir blakus. Iegriežos tur vienmēr, kad ir kāda problēma.

6270. viesis 6.decembris 2001 12:04
0 0 Atbildēt

Nedabraucot Kemi, labāk griežiet iekšā pie Yur, savējais kā nekā.

6297. viesis 6.decembris 2001 17:38
0 0 Atbildēt

Blakus ir RAISER- normāli sataisa, esmu griezusies vairākas reizes,varbūt vienīgi nav tik kruts pēc ārējā izskata.

6331. viesis 7.decembris 2001 12:07
0 0 Atbildēt

Artim protams ir taisnība. Mixa arī pareizi saka, bet Artis vēl pareizāk:)

6348. viesis 7.decembris 2001 15:48
0 0 Atbildēt

Skaists raksts. Gandriiz vai aizkustinoshs.

Principaa ''KEMI'' vietaa vajadziibas gadiijumaa naakotnee varat ielikt jebkuru citu nosaukumu.

Tikai naakamreiz neaizmirstiet gan visam saakumaa uzlikt uzrakstu REKLAAMA.

6349. viesis 7.decembris 2001 16:08
0 0 Atbildēt

Zemes cenas?! Es pa 120 Ls 2 amortizatorus apmainiju vecajos labajos laikos, kad ar audi kupeju kvatro braukajos. Ja, amortinju nomaina 7 Ls maksa (katra!), bet tev ir kvatra, ta ir brrriesmigi sarezgita (kas ir marazms, nemot vera lielo sadu auto skaitu riga), tev jamaksa 11 Ls! Par katru! Un ari puteklu gumijas jamaina, ari 11 Ls par katru!

Nebrauciet uz kemi, bet Lietuvas tirgu, tur visiem autiniem amisi 20 baksus maksa, un uzliksana turpat augstakais 5 ls asij.

6350. viesis 7.decembris 2001 16:11
0 0 Atbildēt

Laba alternativa - braukt uz Lietuvas tirgu, vai ne? Un kur paliks ari garantijas? Lietuvaa? Neee, labak tomer tepat - Latvija un Kemi nebus sliktaka vieta no zinamajiem servisiem.

6352. viesis 7.decembris 2001 16:15
0 0 Atbildēt

Attieciba par garantijam. Nez kapec tiem amisiem kemi dod gada garantiju, kamer uz iepakojuma rakstits, ka divus?

6353. viesis 7.decembris 2001 16:16
0 0 Atbildēt

Kemi dod 2 gadu garantiju uz amortizatoriem!

6355. viesis 7.decembris 2001 16:23
0 0 Atbildēt

Nesapratu- YUR=RAISER? Kam viņš ir savējais?

6367. viesis 7.decembris 2001 18:15
0 0 Atbildēt

YUR=RAISER(jeb blakus?)=SAVEEJAIS

tieshi taa arii jaasaptot! :)

6394. viesis 8.decembris 2001 12:55
0 0 Atbildēt

normālos servjos 2 gadi garantija ir ja maina visus 4 amīšus, 1 gads ja 2, bet bez garantijas ja 1 amartizātoru tā tas arī ir STOPĀ tb eurostopā

6398. viesis 8.decembris 2001 16:51
0 0 Atbildēt

Raksts bija par garu, līdz galam neizlasiju, toties komentārus gan izlasiju - forši vai ne! ;)

6406. viesis 9.decembris 2001 15:48
0 0 Atbildēt

Cienijamais Redaktor! Vai Jusu zhurnalistikas etikas izpratne nav pacentusies darit Jums zinamu, ka apmaksata reklama ir atshkirama no parejas informacijas!

6407. viesis 9.decembris 2001 16:18
0 0 Atbildēt

;)

6410. viesis 9.decembris 2001 17:19
0 0 Atbildēt

Vai ta redaktors ir zhurnaalists? Shis ir prasts biznesmenis, kuram galvenais ir nopelniit vairaak naudas . Taa ka nav ko braukt shim virsuu par eetiku ;)

6411. viesis 9.decembris 2001 17:41
0 0 Atbildēt

Vai tad viesis ir cilveex? Tas ir prasts muljkjis, kursh nemaak pieregjistreeties. Taa ka ir ko braukt virsuu vinjiem.

:P

6412. viesis 9.decembris 2001 18:29
0 0 Atbildēt

PS. redaktors rulz, un tur juus visi varat tikai iepuust, paargudrie anonjimkas >:-|

6416. viesis 10.decembris 2001 9:50
0 0 Atbildēt

Perfam

:D:D:D!

6427. viesis 10.decembris 2001 10:50
0 0 Atbildēt

Hmm, arii man gadiijaas pirms laicinja iebraukt Kemi - manai Mazdai arii amortizatori neatradaas :(. Bez tam, cenas, kuras vinji nosauca citiem modeljiem bija krietni augstas - 60-70 Ls gab...

6441. viesis 10.decembris 2001 12:07
0 0 Atbildēt

Viesim 10:50

Tu labāk sākumā noskaidro cik tavai mazdai tie amīši maksā. Pazvanies pajautā, tad arī servī zināsi ko runāt. Cenas ir no /līdz. Man bembim arī piedāvāja pa Ls50-60 gab.(priekša). Beigās iepirku pa Ls28,-(eļļas protams). Garantija gads. Pagaidām nesūdzos. Maiņa maxāja Ls10 par abiem. Protams ne Kemi. Pa dārgo nomainīt jau naf māksla.

6524. viesis 10.decembris 2001 17:49
0 0 Atbildēt

Kas ta pa firmu, ka 28.00lvl - gb? Es sestdien šahus pa 42.00lvl gabalā saliku un vēl noplēsa 20.00lvl par putekļu gumijām un maiņām un sagāzumu savērsumu.

p.s. nerīgā protams!

6528. viesis 10.decembris 2001 18:32
0 0 Atbildēt

Bembim eljljas amiishus :( ?

6547. viesis 11.decembris 2001 9:42
0 0 Atbildēt

COOL, Bembim elljas amishus .... STILIGI :)

To Perf: Es ir tas viesis no TvNet, kam tu prasiji nick.

6558. viesis 11.decembris 2001 10:49
0 0 Atbildēt

Oho, kas par speciem. Ar bembi - arī ziemā ir jābrauc! Pēdējie 2 komenti no bērna mutes!

6615. viesis 11.decembris 2001 14:36
0 0 Atbildēt

Ko tu tur dirs Perf:| Kad pašam būs auto varēsi šļupstēt utte sīkais

Artim

Savērsums Eurostopā Ls9. Vroģi normal.

6691. viesis 12.decembris 2001 17:31
0 0 Atbildēt

Ko jūs vispār jēdzat no automobīļiem!

7116. viesis 18.decembris 2001 17:42
0 0 Atbildēt

To: filjipz

Ko ko d*r$ ei nost es tak neko pat neuzgruziiju kas tu ^#$#*% vai, ej izgulies >:-

To: chingishans

Ee... jasirs arafats no delfiem ko :) ?? He he....

7147. viesis 19.decembris 2001 10:27
0 0 Atbildēt

Perfz

Slikts garīgais bija. Pieņemsim ka tas bija profilaxei:)

7236. viesis 19.decembris 2001 23:03
0 0 Atbildēt

a man po*%# taapat zinu ka tu nerubii

ps. tas arii profilaxei. saprati?

7249. viesis 20.decembris 2001 9:49
0 0 Atbildēt

A man arī po*%# taapat zinu ka tu rubii tikai teoriju.

Man praxe liekas īnteresantāka.

ps. tas arii profilaxei. saprati?

Bet vispār merry christmas!:P

7408. viesis 20.decembris 2001 23:24
0 0 Atbildēt

labi. jaabeidz uz gaishaakas nots. vobshem prieciigus x-maz tev ariidzan! :).

7643. viesis 24.decembris 2001 19:22
0 0 Atbildēt

šitais kantoris suka

7646. viesis 25.decembris 2001 16:25
0 0 Atbildēt

shitais viesiz arii

7666. viesis 27.decembris 2001 9:11
0 0 Atbildēt

Shitais viesiz reāli sūkā

7710. viesis 27.decembris 2001 15:25
0 0 Atbildēt

un kaa ar to kursh te augshaa? :P

7731. viesis 27.decembris 2001 17:40
0 0 Atbildēt

Tāpat kā ar to kas te pa vidu:D

7738. viesis 27.decembris 2001 18:42
0 0 Atbildēt

nolaidies uz zemes veciit :D

7740. viesis 27.decembris 2001 19:04
0 0 Atbildēt

Jums interesanta saruna ;P Btw kas ir eljljas amortizatori?

7756. viesis 28.decembris 2001 8:55
0 0 Atbildēt

BMW tik zemu nelido:D

Meitukam

Amortizatori ir eljas un gāzes. Gāzes teoretiski(tātad Perfaprāt) skaitās labāki un ir dārgāki.

7759. viesis 28.decembris 2001 9:49
0 0 Atbildēt

:))))))).

Bet par tiem amiishiem. Ja tu uzskati, ka gaazes manta ir labaaka tikai teoreetiski, tad... nu tad shvaki ir ar teviim. :P

7760. viesis 28.decembris 2001 9:57
0 0 Atbildēt

Pamosties, Perf!

Gāzes amortizatori labāki ir tikai mašīnām, kam tie paredzēti. Ja tu kurai katrai bundžai (it sevišķi vieblai svarā) uzliksi gāziniekus, tas kārs leks kā kara rati bez federēm un saķere būs manāmi sūdaināka nekā, ja ar parastajies eļļiniekiem.

Jo amortizatoru galvenais uzdevums ir nodrošināt saķeri ar ceļu un sniegt komfortu, nevis "būt gāzes" amortizatoriem.

7762. viesis 28.decembris 2001 10:05
0 0 Atbildēt

Es uzskatu ka gāzes mantai un eļlas mantai atšķirība kopumā nav tik liela kā ir uzpūsts reklāmās un līdz ar to arī tavā prātā. Ja tev ir doktora grāds cietvielu fizikā, tad varbūt arī varēsi mēģināt pierādīt ka tā nav:)

Gadi nāk un iet, bet BMW rullz joprojām!

7765. viesis 28.decembris 2001 10:42
0 0 Atbildēt

un hidrauliskie?

7766. viesis 28.decembris 2001 10:46
0 0 Atbildēt

to meiteentinjch

Patiesībā visi eļļas amortizatori ir hidrauliskie, jo darbojas, izmantojot šķidruma (eļļas) fizikālās īpašības. Bet ikdienā par tādiem sauc pašregulējošus amortizatorus, kuriem ir spiediena pievads no (parasti) stūres pastiprinātāja sūkņa, un tie, atkarībā no auto noslodzes maina cietību.

7767. viesis 28.decembris 2001 10:48
0 0 Atbildēt

Audiman, palasi par ko mees runaajam. Par rullziem, t.i., BMW :)). Paprasi BMW_puljai, ir vai nau kaifs braukaat ar taadu saliidzinoshi diezgan mazu speekratu uz gaazeniekiem (manliekas ka vish pats teica ka vinjam ir). Daudz labaak juut celju utt. Arii E30 ljoti daudzus zinu ar Koni vai Bilstein gaazeniekiem.... biezhi arii ar to cietiibas mainiishanas sisteemu.

Filip. Tu esi sveetdienas brauceejs vai kas?? Esu braucis uz viena autinja (BMW E39) gan ar gaazes gan eljljas pasaakumu, tici man, atshkjiriibas ir reaali 'taustaamas'....

Jaa bet BMW rulz forever :D.

7768. viesis 28.decembris 2001 10:50
0 0 Atbildēt

>"spiediena pievads no (parasti) stūres pastiprinātāja sūkņa"

Taa tak ir novecojusi konstrukcija !?

7769. viesis 28.decembris 2001 10:50
0 0 Atbildēt

audifans, tad sanaak, ka jebkurai mashiinai hidrauliskos bez iipashaam gruutiibaam ielikt nevar, vai ne?

7770. viesis 28.decembris 2001 11:12
0 0 Atbildēt

ko noziimee iipashas gruutiibas. vieniigaas gruutiibas ir finansiaalajaa jautaajumaa :).

7772. viesis 28.decembris 2001 11:17
0 0 Atbildēt

meiteentinjch, nevar gan, ja domā par tādu sistēmu, kāapraxtīju.

Perf, ir jau arī pneimatiskie un visādi. Protams, ka ar gāziniekiem braukt ir sportiskāk un jestrāk, bet ne jau visigrib kratīties pa bedrēm. Es ar' braucu ar opīšmašīnu, kurai galvenais ir ietilpība (avant) nevis jauda un tādai likt gāzes am.!??

Lūk, ja pajemšu quattro kupeju uz vasaru pabūvēt, tad jau citādi...

7773. viesis 28.decembris 2001 11:22
0 0 Atbildēt

kaa jau teicu, runa tur augshaa bija par biiemdabljuu, un tur praktiski jebkuram modelim cilveeki kaa vienu no upgreida pirmajiem pasaakumiem noraada gaazes amiishu uzlikshanu, lai gan, daudzmaz pajauniem autinjiem jau visiem taadi ir defaultaa. Piemeeram septiitajiem no 85' gada (kad paraadiijaas E32) tas ir STANDARTAA.

protams, kaukaadiem japaanju meesliem piemeeram camry 3.0 94' taadus labaak nelikt virsuu a to jau taa visas malas grab :PP.

7777. viesis 28.decembris 2001 12:07
0 0 Atbildēt

japāņu auto ir citas priekšrocības - tie salīdzinoši retāk jāremontē, protams, ja negrib novērst nenovēršamo, proti, ka auto ir grabulis, jo tas jau nu novēršams nav japoškām ;o))

toties, ja graboņa netraucē, var mīt grīdā, kamēr slikti paliek - remontēt nevajadzēs

7778. viesis 28.decembris 2001 12:18
0 0 Atbildēt

ko tu tur runaa..? vaacu autinji noteikti ir izturiigaaki (VW, Mercedes utt)...

7796. viesis 28.decembris 2001 16:58
0 0 Atbildēt

Man gan tikai kādas 3 japāņu mašīnas ir bijušas, visas tādas pavecas- ap 8 gadiem, bet jāremontē ir bijis tikai bremžu uzlikas un eļļas maiņas. Nu vienai Mazdai pats sveci ielauzu, bija jāurbj laukā.

Audi jau nu gan jāremontē biežāk, to pašu dzird par Mercedes un BMW, es domāju, no servisa džekiem. Nedomāju, ka tā ir sliktāka detaļu kvalitāte, bet gan tieši tas apstāklis, ka šie auto man taisīti kā grabuļi un ekspluatācijā kaut kam jānolietojas takš...

VW jau nu gan tāds sūdīgs Audi vien ir. Pats ar BMW neesmu braucis dēļ deb. paneļa, kas man organiski krīt uz nerviem, bet domāju, ka cienītājiem arī tā šķiet laba mašīna. Mersis gan ir atpalicība salīdzinošā progresa ziņā...

7799. viesis 28.decembris 2001 17:43
0 0 Atbildēt

"bet domāju, ka cienītājiem arī tā [bmw] šķiet laba mašīna"

tu veel iauto neesi par to paarliecinaajies?!? ;)

nesapratu par tiem grabuljiem. ar savu audi tu nevari saliidzinaat, TAS TAK IR 2x VECAAX!!Par to ka VW, Audi utt ir droshi expluataacijaa manupraat nevienam nau shaubas jau ntos gadus! Driizaak otraadi ir ar skjiibacaino (japiishu, korejieshu) autinjiem, kuriem daudzi neuzticas... piekriitu, vairaakumaa gadiijumu nepamatoti. Tas, ka skjiibacaino kjerraam detaljas ir daargaakas, arii ir fakts. Un MB un BMW ir 'biezhi jaaremontee' deelj taa vienkaarshaa iemesla ka lielaakaa dalja sho marku autinji sheit nonaak ljoti sliktaa kaartiibaa, nodziiti utt...! Taa ka...

7800. viesis 28.decembris 2001 17:45
0 0 Atbildēt

ps. Jaa, mersis gan ir NEZHEELIIGS $#%^&* :))).

(flame)

7852. viesis 2.janvāris 2002 14:40
0 0 Atbildēt

Gandrīz tāds pac kā peggy:)

7861. viesis 2.janvāris 2002 15:20
0 0 Atbildēt

tik traki jau nav :D

7866. viesis 2.janvāris 2002 16:00
0 0 Atbildēt

Bet uz to pusi velk gan:D

7869. viesis 2.janvāris 2002 16:17
0 0 Atbildēt

hehehe MB vismaz nav diizelis ar 90 hp un kleepju kakjiits uz rezhgja :D

7874. viesis 2.janvāris 2002 16:34
0 0 Atbildēt

Gy gy gy par to kakjiiti:P

7900. viesis 3.janvāris 2002 10:37
0 0 Atbildēt

Tad tāpēc peggy tik ļoti pēc kaķa urīna ož...

7951. viesis 3.janvāris 2002 13:25
0 0 Atbildēt

Man tēvam bija sēdināts vw pasāts kuram stāvēja tie krutie gāzenieki , kā temp. noslīdēja vairāk par -15 šiem tendence bija sasalt, TAK J$%@$ Zobus tajā pasātā - varēja izdauzīt, un nedo dies vēl uz pohām pabraukt.

7996. viesis 3.janvāris 2002 16:21
0 0 Atbildēt

sikin von is not tow

8005. viesis 3.janvāris 2002 17:43
0 0 Atbildēt

Atļaušos piedalīties juusu sarunaa. 10gadus ievedu lūžņus no Vācijas,20gadus tos remontēju un ar tiem braucu, arī visāda veida mačos,man ir autoplacis un 2servisi un mans hobijs ir autiņu pārbūve, uzlabošana. Taa kaa uzskatu,ka sho lietu paarzinu ,piedodiet, labi. Par gāziniekiem-lietoju tikai tos un iesaku citiem. Laba manta maksā labu naudu. Lai gan pie mums arī suudus tirgo daargi-piem. kemi, lietuvā un polijā ražotus amortizatorus. Labi, par sakariigu naudu SACHS- autoplusā.Pilnīgi piekriitu džekam par japāņiem-labas mašīnas, bet ne visas, rezerves daļas lielākoties orģinālas, iet 5reiz ilgāk nekā podzabornijs "lemforders," "feibi" utt, kurus lieto vācu lūžņiem. Ļautiņi, mostieties, ar japāņiem brauc visā pasaulē, bet ar vācu-tikai krievi un tie kas "dročī" savas 3 kapeikas. Neraudiet par dārgajiem auto remontiem. Paši vien tie neveiksminieki esat,kas nevar atļauties sev labu mašīnu, uz sevi nekad nevar ietaupīt.Nesēdiet mājās un nekasiet vēderus bet ņemiet meeslu dakšas un ejiet uz saeimu parādīt tiem meerkaķiem kur veeži paarziemo. Pat tajaa pašaa suuda Lietuvā ceļi ir5reiz labāki, lai gan nodokļi uz pusi mazāki. Tur nekaisa saali uz nenotīrītām ielām, tās putras uz ceļa, kas nobeidz Jūsu autiņu un pašu ceļu, tur nav. Taa "liidzekļu apgūšana" ir izplānota riktīgi. Vispirms kaisam sāli,kas izkausē sniegu, sāls izšķīst ūdenī, koncentrācija mazinās, uudens iesuucas asfalta bedrītēs, sasalst, izplešas, salauž asfaltu, urraaa, vasarā atkal jālabo, atkal var apgūt līdzekļus. Bet tos līdzekļus viņi iedala paši sev, jo ir "doļā" ceļu būves kantoros (no drošiem avotiem).

Bet turpinot par autiņiem, MB un BMV ir klasika, peedeejais vispaar ir dziives stils, kaa HARLEJS. Katrs brauc ar to meeslu ko ir pelniijis.Man pašam arī ir daži lietošanā, gan MB gan BMV, gan japāņi (vairāki) Japāņus lietoju assaakai braukšanai, tie vieglāk remontējami un konstruēti izmantojot smadzenes. Bet par to grabēšanu, vecīt, Tev nav taisnība.

Piedodiet par iejaukšanos Juusu sarunā, bet par tām meeslu dakšām gan padomājiet.

8022. viesis 3.janvāris 2002 21:33
0 0 Atbildēt

Paklau viesi. Kaadeelj atvainojies par piedaliishanos diskusijaa. Tavs pieredzeejusha cilveeka viedoklis te lieti noder un manupraat jo vairaak shaadu veertiigu domu graudu jo labaak. Taa ka regjistreejies tik iekshaa un paud savu gados izkopto nostaaju :)).

Piekriitu lielaakajai daljai Tevis teiktaa, tikai nesapratu iisti - "ar japāņiem brauc visā pasaulē, bet ar vācu-tikai krievi un tie kas "dročī" savas 3 kapeikas" - ceru ka tur bija domaati taadi 'vaacieshi' kaa popel, ford un VW, nevis Lielais Trijniex - Audi, Mercedez un BMW. Un par gaazes amiishiem arii taisniiba.

8078. viesis 4.janvāris 2002 11:49
0 0 Atbildēt

Perf ej izgulies, ford nau vacu auto.

Ir kalns ar *******siem ko ir saražojuši vācieši zem

šīs markas.

8114. viesis 4.janvāris 2002 14:27
0 0 Atbildēt

viesim, kas te savu garo speciālista penteri uzrakstīja.

Klau, es arī "dročiju vaciešu 3 kapeiku" kā atļaujies augstprātīgi šeit izrunāties un vēl pamācīt kā pareizi jākasa vēders, un man kaut kas ir sakāms par tevi- piebesīji pilnīgi reāli. Tu te tos lūžņus ieved par 1- kapeiku uzspļauj virsū, ar cimdu piepulē un tad lohiem šite pārdod kā lielu brīnumu par dārgu naudu un uzvāries, un tavi lohi ir mūžigie tavu un tev līdzīgo n-to servisu klienti.

8138. viesis 4.janvāris 2002 15:43
0 0 Atbildēt

mixa - ej #$^&* saprati (piedodiet paareejie). tas ka brauc ar shrotu nenoziimee ka paardeveejs pie taa vainiigs. tas viesis reaali rubii a tu tur *******o, kas pa desaam.

veelreiz sorre paareejiem.

ubju, sorry, nebiju preciizs :) es runaaju par vaacu fordu :).

8234. viesis 6.janvāris 2002 15:24
0 0 Atbildēt

8253. viesis 7.janvāris 2002 0:57
0 0 Atbildēt

Ja, kas attiecas uz japanu uznemibu pacietigi no gada gadaa razot arvien labaakas mantas pakapeniski panakot sava produkta popularitates augsanu tirguu - pie tam vini ruupiigi seko lai tiktu pareizi ieverota cenas/kvalitates attieciiba. Manta, kam jabut tik un tik dargai un prestizai ari tiek attiecigi izgatavota.

Tiesa ne jau visi lilie koncerni razo auto un vel preces, kas plasak pazistamas neautomiiliem, piemeram elektroniku, bet likumibas tiek ieverotas visaas jomaas un ir gandriz vienadas. Japani kops gadsimta sakuma savaa nodabaa centusies tikt aaraa no feodaalisma un tas viniem ari izdodas, norijot savu lepnumu un izmantojot citas civilizacijas zinasanas (ar to domaju baltos cilvekus, kuru sabiedriba prieks japana ir pilnigi cita civilizacija tapat ka vini prieks mums - ari 21.gadsimtaa nekas kardinals te nav mainijies) Sis citas civilizacijas zinasanas pareizi pielietojot ari notiek labu konstrukciju paradisanaas - anonimais viesis ne velti uzliela japanu autinjus, ka tie taisiiti "izmantojot smadzenes" (domaju ka ne jau visus, ari elektronikaa siem gadaas " neglita pilena " cienigas konstrukcijas, kam par gulbi nekad neizaugt.) Redz, shii rosisanaas par katru cenu censoties parnemt labako no musu civilizacijas(jo pasiem nebija nekadu iestrazu) novedusi tik taalu, ka labaakaas idejas noperkot patentu vai izmantojot taapat bet darot to pardomati , ari rodas sada parlieciba, ka "Japani var lielas lietas". Istenibaa ar savai civilizacijai raksturigo caklumu un sabiedribas dalijumu vini panakusi musu civilizaciju, tagad viniem ir grutak - nav no kaa smelties idejas, jo abas civilizacijas ir sasniegusas vienu un to pasu. Bet but pirmajam ir krietni grutak, nav no ka paspikot idejas.

Ta ka no japaniem un Japanas auto bities ipasi nevajag.

To, ka visa pasaule brauc gan ar eiropiesu, gan japanu, gan amerikanu autiniem ari nevienam nenoslepsi. Aizejiet uz motormuzeju paskatieties, kadi kropli bij liela tiesa amerikanu auto. Un kadi kropli bij dala Eiropas auto. Un to, ka japaniem ir auto tikai pedejos 50 gadus, pirms tam bija riksas. Izdzivojusi ir labako smadzenu raditie auto.

Starp citu, atzistu BMW.

Tapat ka atzistu Leica fotoaparatus un fotografeju ar tadu, bet razots tas ir ....Japanaa.

8280. viesis 7.janvāris 2002 11:12
0 0 Atbildēt

Perfuck***n, tu te esi vielielākais d*****S un to visi zina, tā ka vari neturpināt, jo esī vēl pienapuika.

8988. viesis 13.janvāris 2002 22:25
0 0 Atbildēt

Jāā!!!!!!!! Kultūra puikām smagi pieklibo. Izskatās, ka sapulcējošies sētas puikas un tagad lielās, kā tādi gaiļi ko nu kuršs par autiņiem zin... Fui kaunss...

9266. viesis 15.janvāris 2002 10:06
0 0 Atbildēt

Viesim 22:25:55

Ja nepatīk ko tad lien un lasi:| Aizej labāk palasi anjukus, vai paskaties kādu seriālu!

Mixam

Neviens tev neliedz dročīt, bet tāpēc nav jābrauc virsū Perfam!

Lielais onka atradies, ibio:|

9292. viesis 15.janvāris 2002 12:31
0 0 Atbildēt

Filipam:-Ja nu kāds kuram te brauc virsū tad tas ir tavs ibio perfs.vienmēr atradīs kuru apd**** un neaudzini te mani, pac laikam tāc pac. Un neesu es nekads mixis, ja kas (iemācies vispirms locījumus latviešu valodā). Atradušies te vienīgie, kas ar savu taisnību bāžās virsū.Es savus uzskatus nevienam neuzspiežu atšķirībā no jums un man jūsējie savukārt nav vajadzīgi.

9293. viesis 15.janvāris 2002 12:40
0 0 Atbildēt

Kā biji mixis tā paliki. Perfs fano par BMW un attiecīgi arī komentē pārējos sukšus palaikam iemetot kādu fleimu, ponjal

Labi, pierunāji, apskatīšos locījumus ja jau tas tev ir tik svarīgi.

11642. viesis 8.februāris 2002 10:51
0 0 Atbildēt

TO PERF: Nje es neesmu ta Jasirs Arafats (tas ir arabs), es ir Salims (tatars - Chingishans bija tataru hans, kas pakljava sev Krieviju).

BMW tiesham rulzz, tapat ka Audi :) Eu. Perf, kada servi un kur shancee Yur ? Man bratanam vajag, tam Popels streiko ....

26232. viesis 5.jūnijs 2002 16:21
0 0 Atbildēt

Raiser ir baigais *******. Tipisks krievu bizness, serviss kaa Padomju laikos. Esmu tris reizes labojies Raiseraa, bet peedeejaa reizee, kad mani pusstundu dzenaaja no viena meistara pie otra, un tie Tev iigni uzbreec ko Tu meklee, tad piekaashu es to servisu. Galvenais, ka tikai izputejam savienojuma vietai bija uzmava janomaina (suuds pilniigs). A blakus Kemi iebrauca - cita lieta. Aatri operatiivi, one stop servis utt.

100494. viesis 9.oktobris 2003 14:23
0 0 Atbildēt

bērziņš ir īsts *******

120326. viesis 24.marts 2004 9:52
0 0 Atbildēt

ko jus brinaties ?! visa servisa ir tikai tris atslednieki, kas kautko mak

pareizi izdarit-parejie ir studenti no atsledznieku skolas,nebrinieties,

ja uz salu tilta kads sharnirs izleks ara,vai ka man gadijas-zobu siksna

parleca.Par laimi varstus nenolocija,bet visa diena sacakareta...

120329. viesis 24.marts 2004 10:01
0 0 Atbildēt

Nu ko jus brinaties ? Visa servisa ir tikai 3atsledznieki kas tikai kaut ko saprot no mashinam,parejie ir studenti no arodskolam-motoru labot

neiesaku nekada gadijuma.Nebrinietis ja uz salu tilta kadreiz kads sharnirs izleks,vai ka man - zobusiksna parleca.Par laimi varsti nenolocijas, bet diena sacakareta.

135760. viesis 14.augusts 2004 0:20
0 0 Atbildēt

to viesis 09.10.2003 14:23

navar buut!? :)

148678. viesis 20.novembris 2004 8:38
0 0 Atbildēt

Par Kemi neko labu nevaru teikt, jo pēc p'dējā piekares remonta man priekšējās bukses nokalpoja tikai 3 mēnešus. Mainot tās pie cita meistara atklājās, ka tās bija uzstādītas nepareizi. Lūk tev profi!. Protams pierādīt jau diez vai to ir iespējams

222266. viesis 6.janvāris 2007 0:25
0 0 Atbildēt

KEMI tā ir sliktākā izvēle, ko vari izdarīt, nolemjot labot savu auto. Tur strādājošie ir nevīžīgi un nolaidīgi (no personīgās pieredzes: pēc aizmugurējo buksu nomaiņas auto tiek atdots bez bremzēm, kā vaina tiek norādīts tas, ka tekot bremžu cilindri /interesanti, pirms KEMI ķērās pie remonta nekas netecēja.../ pārsisto bremžu cilindru remonts turpinājās ar sabojātu benzīna sūkni....

Lai motors labāk tiktu ieeļļots, pēc motoreļļas nomaiņas vāciņš netiek aizskrūvēts, lai motors ieeļļojas arī no ārpuses.

Un vēl daudz daudz "patīkamu" pārsteigumu saņemot "salaboto" auto.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 9

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti