Kaut arī jau vairākus gadus sāls kaisīšana uz ielām ziemā izraisa rīdzinieku neapmierinātību, Rīgas dome vismaz pagaidām citu tehnoloģiju negrasās izmantot.
"Vairāku iemeslu dēļ sniegu no ielām novākt nevaram, bet tas jākausē uz vietas," piektdien pavēstīja Rīgas domes Satiksmes departamenta direktors Ivars Zarumba, piebilstot, ka tā rīkojas arī citās Eiropas pilsētās. Zarumba arī atzina, ka "hroniska līdzekļu trūkuma gadījumā mēs nevaram atļauties izmēģinājuma projektus", lai izmēģinātu kādas citas metodes. Tāpēc Satiksmes departamenta pārstāvji uzskata, ka jaunu pretslīdes produktu ieviešanai jābūt argumentētai un ekonomiski pamatotai, kā arī jābūt pētījumu un testu datiem. Jau no 15. oktobra, neskatoties uz to, ka sniega nav, ceļu darbinieki tomēr visu diennakti dežurē un jebkurā brīdī ir gatavi ielu tīrīšanai. Šādas dežūras diennaktī izmaksā 2680 latu. Maģistrālo ielu uzturēšanai ziemā vidēji tiek atvēlēti 1,2 miljoni latu, savukārt ielu kopējā platība ir 5 miljoni kvadrātmetru. Pagājušajā ziemā iztērēti aptuveni 11 000 tonnu sāls. BNS jau iepriekš ziņoja, ka šoziem, tāpat kā visus iepriekšējos gadus, maģistrālās ielas Rīgā kaisīs ar mitrinātās sāls maisījumu - ziemā ik dienu uz ielām 5 miljonu kvadrātmetru platībā izkaisa apmēram 500 tonnu mitrinātās sāls. Sāli nekaisīs vienīgi uz ietvēm un gājēju celiņiem, kur apledojumu apkaros ar smiltīm un granti. Savukārt rīdzinieki vairākkārt pauduši neapmierinātību, ka ielu kaisīšana ar sāli bojā ne tikai apavus un automašīnas, bet arī kaitē videi. RĪGA, DEC 19, BNS- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
"hroniska līdzekļu trūkuma gadījumā mēs nevaram atļauties izmēģinājuma projektus" Kaadus izmeegjinaajuma projektus? Viss jau ir izmeegjinaats citaas valstiis, jums nav otrreiz kautkas jaaizmeegjina un jaaatklaaj no jauna.
Nu jaa, riigas dome var atljauties mainiit autinjus ik sezonu, taa ka vinji saals iedarbiibu nepaspeej pamaniit.