iAuto tūrisma rallija 1. posms noticis (+ foto) 108

 
16.februāris 2004 11:47

14.februārī Iecavā notika iAuto tūrisma rallija kausa 1. posms. Kā jau gaidīts, tajā piedalījās daudz dalībnieku - 33 ekipāžas. Sacensības sastāvēja no 3 leģendas braucieniem un vienas orientēšanās daļas.

Startēja 33 auto, finišēja 31 - vienai neizturēja dzinējs, otra "neierakstījās līkumā". Pilnīgs apraksts būs vēlāk, bet šodien - tikai rezultātu apkopojums.

1. vieta - Kristaps Grīnbergs un Gunārs Greiža ar Audi 80
2. vieta - Edgars Enkurs un Gatis Balgalvis ar Audi 90 Quattro
3. vieta - Raitis Purmalis un Didzis Purmalis ar VW Golf II 1,6D

Pilnīga rezultātu tabula ir šeit »», bet sacensību apraksts vēl nedaudz jāpagaida.

Fotogrāfijas skatamies šeit:

iAuto rallija kausa I. posms (2.daļa)
iAuto rallija kausa I. posms (1.daļa)

Paldies mūsu sponsoriem - Digitālās Drukas Centram, ar kā palīdzību tapa leģendas, numuri un citi iespieddarbi, firmai TSC AUTO, kas nodrošināja uzvarētājus ar vērtīgām balvām, kā arī žurnālam NEXT - informatīvs atbalsts. Paldies par informatīvo atbalstu arī www.burnout.lv !

iAuto rallija organizatori

 
Visi komentāri
 
114943. viesis 14.februāris 2004 23:03
0 0 Atbildēt

Paldies visiem, kas nenobijaas, kas piedaliijaas un paldies mums! :)

114946. viesis 14.februāris 2004 23:15
0 0 Atbildēt

Mjaa, bija tieshaam labi, protams vareeja buut veel labaak, kaa vienmeer ;) PIrmaa legjenda bija leeniiga, bet saprotu, jo tikti njemta veeraa ieprieksheejie laika apstaaklji. Liidzjuutiiba cietushajiem Opeljiem, Golfiem u.c., ja taadu veel bija.

Caramba&Bils pateicas Golfam ar v/n CN 4469, kuri ljaava mums jamiem sekot liidz Riigai bez gaismaam, tikai ar gabariitiem un avareijkaam, jo naktii, orienteeshanaas laikaa deelj ilgstoshas taalo gaismu lietoshanas mezjaa, sakusa kontaktu grupa... atdzisa un vairs nestraadaaja, protams peec sviestmaizju likuma, Ziepniekkalnaa atkal paraadijaas tuvaas gaismas

Paldies organizatoriem par sniegto pasaakumu!

Nedaudz kritika: vajadzeetu tomeer tisneshus ar autinjiem orienteeshanas pasaakumaa nolikt tieshi tajaas vietaas, kur paredzeec kartee, pieljauju daju desmit metru kljuudu, bet ne jau kilometru un dazjus simtus m ;)

Gaidaam rezultaatu tabulu, lia iisti izpeetiitu kur norauc greizi

P.S. Visu cienju Saulgozju saimnieciitie, kura tieshaam raavaas vaigu sviedros;) Zinu ko noziimee taads darbs!

Redaktors 14.februāris 2004 23:21
0 0 Atbildēt

Rezultāti ir klāt. Lasiet rakstu (ziņu) otreiz!

Liels paldies visiem tiesnešiem, kas mums palīdzēja. Paldies sponsoriem un arī kafejnīcas saimniekiem, kas laipni atļāva mums tur tusēties visu dienu un rāvās vaigu sviedros, lai apmierinātu visu dalībnieku vēderiskās prasības.

Labi, ka bija RQ1 auto, kas palīdzēja nelaimē cietušajiem.

Paldies dalībniekiem, ka noticēja, ka mēs varam uztaisīt normālu pasākumu - izskatījās, ka daudziem patika.

Kritiku pieņemam labprāt, jo šogad vēl priekšā 5 posmi - mēs esam gatavi mācīties vēl un vēl.

Tiesneši orientēšanās zonā tiešām nebija īsti savās vietās, bet ... visiem bija vienādi apstākļi... un tāpēc rezultāti godīgi.

114948. viesis 14.februāris 2004 23:29
0 0 Atbildēt

> Red*

vel japasak paldies RQ2 :)

Redaktors 14.februāris 2004 23:32
0 0 Atbildēt

Jā, protams - Chico ar RQ2 (bobiku) palīdzēja Opel Kadetam, kuram apstājās dzinējs. Kadets tiks aizvilkts līdz bāzei pa leģendu - tāpēc viņiem bija ieskaitīts arī LK4 laiks.

114950. viesis 14.februāris 2004 23:32
0 0 Atbildēt

RQ2 rullee ;)

114957. viesis 15.februāris 2004 4:38
0 0 Atbildēt

nu, pensionari laimigi tika maajaa?

114958. viesis 15.februāris 2004 8:32
0 0 Atbildēt

NU tad tā :) Jauniņo komentārs!

Pirmā leģenda - nu un tad ka par vēlu, je nebūtu masu psihozes* sākumā, kad tikām iespiesti starp vairākiem kolonnā, arī finišā nevajadzētu tiesnešiem māt ar roku, lai takš beidzot šķērso līniju :)

Otrā bija perfekta! Ne ko pielikt ne atņemt!

Trešā arī bija laba izskaņai - nācās pat ar grūtībām turēt līdzi laikam! Vienīgais finišs vēl joprojām neļauj nolaisties uzacīm...

NU jā - orientēšanās salēja darvas karotes šai medusmucai! Pirmkārt trūka instruktāžas sākumā (kā pirms leģendām) - mēs protams savā jaunības naivumā cerējām pacelt visus KP, taču jau pēc pirmā, tešoties uz nakamo max.pieļaujamā ātrumā un gar kreiso bortu vērojot garāmlidojošos kamikadzes, uzacis sarāvās vēl aukstāk... OK, nu mēs zinām ka 2 KP jau ir baigi labi, tikai nesaprotam kapēc to kopā ir 8 (7)... Otkārt - KP lapas jau nu izskatījās gaužām skaisti, taču tas bija nepraktiskuma kalngals, tie kas ir skrējuši orientēšanos, domāju lieliski atceras kādam jāizskatās KP - trīsstūra formā! UN nav tur nepieciešama ūberkvalitāte - galvenais mērķis lai KP būtu redzams no jebkuras puses. Ja organizatoriem uz to vienkārši pietrūka laika (nevis gribēšanas/zināšanas) - mēs piesakamies uz palīdzību (ja protams saņemsimies vēlreizei**).

NU un pēdējais ierosinājums - varbūt tieši vienu leģendas posmu vajadzētu taisīt tumsā, nevis orietnēšanos ? Orientu ielikt kautkur pa vidu, pa gaismiņu :)

____________

* - tur laikam nostrādāja E. brīdinājums par to ka ja var - vajag iesteigt, jo vēlāk būs s...i! :)

** - šeit lielu lomu var nospēlēt arī numuri! Mājās braucot mēs pusceļu spriedām, kā lai tad saglabā šīs jau pa pusei atlipušās, apdubļotās lapeles (uzcreatēt pašiem savus, ploters un orakāls jau nu neizmaksās 5ls; līmēt ar skoču nākamreiz un bojāt krāsu; magnēti; maģija utt...)

114960. viesis 15.februāris 2004 9:56
0 0 Atbildēt

---->Lapsai123

Par orienteeshanos dienas gaismaa, bet galvenais, legjendu tumsaa, es ar abaam rokaa, par!!!

Saprotu organizatorus, kapeec orienteeshanaas ir pa tumsu, jo dienas gaismaa buutu lielaaki aatrumi, taatad vairaak crash, bet iespeejams ka labaakas redzamiibas apstaakljos to tomeer buuut mazaak.Koks ar diviem galiem. Manis peec, taada orienteeshanaas vareetu nebuut vispaar, bet tad jau tas nebuutu tuurisma rallis...

P.S. Par uzliimeem.Lapsinj123, pirms liimeshanas vajag ljoooooti kaartiigi notiiriit virsmu, tiiru un sausu, uz kuras taas liiimeet!

114962. viesis 15.februāris 2004 10:51
0 0 Atbildēt

Mjaa, mums viens numberis aizlidoja pa gaisu :)

114963. viesis 15.februāris 2004 10:54
0 0 Atbildēt

--> Bilam kā arī citiem!

nu lai arī kā man patiktu iAuto Rallija kauss, es tomer netaisos pa Rīgu ar šādiem numuriem braukāt visu gadu!

Vēl par orientēšanos - mūsuprāt, kardināli būtu jāsamazina punktu attālums .. nu nav jēga test uz vienu galu savus 10km. Visi KP 10km rādiusā + varbūt arī līdz 20m prom no ceļa - un azarts neizpaliks! Tā tomēr ir orientēšanās nevis kamikadžu salidojums :)

114964. viesis 15.februāris 2004 10:58
0 0 Atbildēt

Organizatoriem!

Vai pieļaujat, ka dalībnieki izgatavo savus numurus (99,9% identiskus)?

UN kas ir ar pārējām uzlīmēm ?? Arī jāglabā ?

114966. viesis 15.februāris 2004 12:17
0 0 Atbildēt

---> Fetta, tad jau balstoties uz 1.posma nolikumu, jums diskaabels.....

8.3.Par starta numura sabojāšanu – naudas sods 5 Ls.

8.4.Par starta numura vai dalībnieka kartes nozaudēšanu – diskvalifikācija.

Un veel jautaajums Elmaaram.Vadoties peec Kopejaa Nolikuma p-ta

4.1.Starta nummurus izlozē rīkotājs. Starta nummurs neizsaka starta kārtību. Starta kārtību izlozē rīkotājs. Starta numurs saglabājas uz visu kausa laiku. Par papildus numuru izgatavošanu jāmaksā 5Ls.

.....noprotu ka reklaamas var droshi diiraat nost, kaa arii kausa atribuutiku, atstaajot tikai numberiishus, ja protams veelos ieekanomeet 5Ls....?

Varbuut tas citiem liekas siikums, bet ja man matemaatika neklibo, tad kausa laikaa savaaktos papildus 25Ls...

P.S.--->Lapsai123. Tak droshi tasi kopijas cik tik uziet, kas Tev spees nochekot to autentitaati :)

114967. viesis 15.februāris 2004 12:20
0 0 Atbildēt

Un veel.....saprotu Reda domu gaajienu.

Reklaama paliek reklaama, ja ikdienaa braukaa ar iAuto atribuutiku!

114968. viesis 15.februāris 2004 12:30
0 0 Atbildēt

Bils, taa nebija apzinaata numura bojaashana, tas aizlidoja legjendas brauciena laikaa, un otrs Nr ta palika, taa ka njenado !!!:PP :)

114969. viesis 15.februāris 2004 12:40
0 0 Atbildēt

Kaads vaards no iesaaceejiem...

Paldies organizaatoriem par jauko pasaakumu! Viss bija baigi forshi, bet... truuka informaacijas tieshi iesaaceejiem par sacensiibu norisi, kaa rezultaata ir nopelniiti dazhi lieki soda punkti, kas vareeja arii nebuut...

Veelos pateikt lielu paldies Viesturam un Danielai, kas muus apgaismoja neskaidrajos jautaajumos. Tagad esam kljuvushi daudz gudraaki, pateicoties vinjiem un savai pieredzei :)

esam nolemushi piedaliities arii turpmak. jauks solis prom no ikdienas! :)

114970. viesis 15.februāris 2004 12:54
0 0 Atbildēt

ups tikko konstateejaam kļūdu savā pirmajā komentā!

-' nu un tad ka par vēlu ' vietā jābūt ' nu un tad ka par lēnu '

:)

114971. viesis 15.februāris 2004 12:55
0 0 Atbildēt

Fetta, tad jau buusi riktiigi lidojusi, ja jau numuri pa gaisu :P...Svaadi viens-otrs gan staastiija pavisam ko citu ;)

114972. viesis 15.februāris 2004 13:00
0 0 Atbildēt

Bils :) :) :) Vienam otram nekad nekas nau labi :) :) :) Bet vismaz shoreiz pat nesalamaajaamies.....

114973. viesis 15.februāris 2004 13:00
0 0 Atbildēt

Nummurs pa visām durvīm tak ir ahujennijs tūnings! Nevajag plēst nost!

114974. viesis 15.februāris 2004 13:23
0 0 Atbildēt

to lapsa123 15.02.2004 08:32

Tiesnesis pirmaas legjendas beigas maaja ar roku lai Juus beidzot brauktu paari finisha liinijai jo juusu (visu brauceeju) laiks tika fikseets ieprieksheejaa krustojumaa... taa kaa nabija pilniigi nekaadas jeegas ripinaat 5km/h liidz finisham...

Tiesnesis no LK1

114975. viesis 15.februāris 2004 13:27
0 0 Atbildēt

to edzulis:

ko nu nummuri uz durviim.. Photoshopaa tuuneets BMW noteikti ir krutaaks...

114977. viesis 15.februāris 2004 13:58
0 0 Atbildēt

:)) To mēs vēl redzēsim pavisam drīz...

114978. viesis 15.februāris 2004 14:11
0 0 Atbildēt

jaa photoshopa tuunings reaali kachaa, pats tuuneeji? Uztuuneesim man arii kautko?

114979. viesis 15.februāris 2004 14:29
0 0 Atbildēt

Tūnēto OKU īpašnieki vispār varēja paklusēt. :) :) :)

114983. viesis 15.februāris 2004 15:05
0 0 Atbildēt

Ekipaazhai Nr. 99 ir jautaajums. Mums peedeejaa Nr3. regularitaatee pa celjam traapiijaas beeru ceremonija, kas muus aizkaveeja par 4 min, 45 sek. Par ko mees arii ierakstiijaam kontrolkartee. Mees necentaamies to atguut, jo tas bija no mums neatkariigs apstaaklis (kaa vilciens piemeeram). Bet neskatoties uz to, mums ir ierakstiits pilns sods un muusu paskaidrojumi nav njemti veeraa...

Mees kaut ko neesam sapratushi pareizi???????

114984. viesis 15.februāris 2004 15:14
0 0 Atbildēt

to: lapsa123 - shim "orientam" ir maz kaa kopiiga ar Tevis mineeto skrieshanu ar karti. shis ir auto tuurisms. taadeelj arii attaalumi starp KP ir taadi, kaadi vinji ir. kaa arii KP un SL ir jaabuut tieshi taadiem un tieshi tik smukiem, kaadi tie ir. ir bijushas arii nakts legjendas pagaajushaa gada kausa vasaraa. buus atkal.

kas attiecas uz atribuutiku - uzliimes var droshi diiraat nost. par atkaartotu numura pieprasiishanu un izsniegshanu - 5 ls. ja kaut kaadu iemeslu deelj numurus starp posmiem neveelas "valkaat", tad rauj nost mieriigu sirdi vai apriikojas ar atseviskju auto shaada veida pasaakumiem, ja jau tas interesee - katra ekipaazha izveelas sev optimaalaako variantu.

114985. viesis 15.februāris 2004 15:15
0 0 Atbildēt

mees laimiigi izsprukaam pirms ceremonijas, savukaart mums bija liidziigs gadiijums ar orienteeshanos. Iecavaa staaveejaam pie luksofora sarkanaas gaismas, kas mums panjeema likteniigaas 1,4 minutes un rezultaata +500 punkti :(

lai gan mees nekur to neraxtiijaam, bet force majeure nepaarprotams...

114986. viesis 15.februāris 2004 15:17
0 0 Atbildēt

---> Fii

Logjiski domaajot, bija jaakavee veel kaadai ekipaazjai vai pat divaam, mees braucaam 2. mashiina aiz jums (99.39.77) Lai gan uz 2-3 legjendu kaartiiba vareeja buut pavisam savaadaaka. Gar kapiem bija jaabrauc tik tieshaam daudzsas reizes, es pat teiktu"nepieklaajiigi" daudzas reizes.....Skjiet ka tieshi 3 legjendaa redzeeju paaris viirus gaidot pie kapu vaartiem ar ziediem un noraugoties uz mums neizpratnee....

114987. viesis 15.februāris 2004 15:17
0 0 Atbildēt

es nezinu, mees arii pamaniijaam beeru procesijas auto - jau "noparkotus", un pashi samazinaajaam aatrumu - deelj cienjas pret cilveekiem.

atguut vai ne, vilciens vai lidmashiina, bet - cilveeki meedz mirt un tur neko nevar dariit.

114988. viesis 15.februāris 2004 15:28
0 0 Atbildēt

>ledene 15.02.2004 15:15

tu gribi lai mes orienteshanas

pieliktu grafiku ka strad luksafori?

114989. viesis 15.februāris 2004 15:36
0 0 Atbildēt

Tad, kad mees braucaam, mums pa priekshu brauca visa beeru ceremonija ar aatrumu 5km/h. Mums pa priekshu brauca veel arii 2 rallija ekipaazhas, kuras arii ieguva liidziigu kaveejumu. Peec tam, kad shie visi bija noparkojushies mees arii vareejaam turpinaat celju. Liidz ar to tiem, kas brauca aiz mums probleemas vareeja arii nebuut.

114993. viesis 15.februāris 2004 15:56
0 0 Atbildēt

Robchiks -> nee :)

115000. viesis 15.februāris 2004 16:47
0 0 Atbildēt

Šīri, nedirs...

115001. viesis 15.februāris 2004 16:52
0 0 Atbildēt

Un te mēs redzam auto.delfi vaditaja skaistos izteicienus! Smiekligi.

115007. viesis 15.februāris 2004 19:42
0 0 Atbildēt

Bill: man tāds Tev jautājums. Kad beidzās asfalts pašā rallija sākumā, Es redzēju ka Tava ekipāža bija panākusi mūs (4 min.) yn Mazdu, bet TIEŠI līkumu pirms slēptās laika kontroles pie kapiem Jūs apstājāties. Haļava vai bijāt informēti:) Es speciāli piefiksēji, ka Mazda brauca lēnām mums pakaļ, bet Jūs apstājāties:)

115008. viesis 15.februāris 2004 19:43
0 0 Atbildēt

Tas biju es, gt99

115012. viesis 15.februāris 2004 20:27
0 0 Atbildēt

---->gt99

Tiiraakaa haljava, jo par laika kontroli tur uzzinaaju tikai pashaa vakaraa un tagad no posta sapratu pavisam skaidri, kur taa bija.No kurienes gan man buutu taada informaacija? Ceru ka info tiek glabaats stingraa slepeniibaa, jo savaadaak zustu azarts. Apstaajaamies, jo man taa gribeejaas, labi ka Caramba mani klausa, teicu jamam lai uzpipo:) Un pie reizes gribeeju preciizi nonulleet velospido, lai paarbaudiitu sakritiibu ar legjendas attaalumiem. Vispaar jau bija doma no turienes saakt kusteeties aptuveni savalaikaa, bet tomeer, balstoties uz Reda izteikumiem, ka ja var aatraak pabraukt, tad jaabrauc, aizmaucaam kaadas 1.5min pirms laika un taapat nopelnijaam sodu. Tu domaa ka ja buutu informeets vai taa dariitu???

Patiesi ceru, ka shis rallis tieshaam balstas uz organizatoru goda praatu un blatinju iespejas nepastaav!!!

115014. viesis 15.februāris 2004 20:57
0 0 Atbildēt

Kāds blats??? Es Tevi točna neapvainoju nekur. Piedod, ja tā likās...

Bet laba haļava:)

Toties mēs orientēšānās laikā aizbraucām līdz pašai Bauskai:) Gandrīz nodedzinājām auto utt. Veiksme bija ar mums:)

gt99

115018. viesis 15.februāris 2004 21:44
0 0 Atbildēt

-->GT99

opaa, kaa tas ir:"Gandrīz nodedzinājām auto utt."..pastaasti, gan jau paarejiem arii buus interesanti uzzinaat!!!.....un peec veiksmes galiigi neizklausaas...

115020. viesis 15.februāris 2004 21:57
0 0 Atbildēt

reeku rauj sitie turisti ar esiishiem

115021. viesis 15.februāris 2004 23:06
0 0 Atbildēt

Apsveicu Gati Ribaku ar 13 vietu un Fuij Trūpam Edgaram!

115022. viesis 15.februāris 2004 23:15
0 0 Atbildēt

-->Bils

Atljaavaamies muljkjiigi riskeet un izmantot 12V baroshanu pa tiesho no akumulatora bez droshinaataaja. Protams, ka uztaisiijaam iiso un vadinji saaka spiideet :-)

115024. viesis 16.februāris 2004 7:57
0 0 Atbildēt

Paldies organizatoriem par labi noorganizētu pasākumu,un tiem kas palīdzēja sarēķināt leģendu

Ņemot vērā ka tā bija pirmā reize mūsu ekipāža ar rezultātu arī apmierināta

Vienīgi orentēšanā gāja grūti ,atradām tikai vienu KP

115026. viesis 16.februāris 2004 9:18
0 0 Atbildēt

--> Redaktors* 14.02.2004 23:21

Nedaudz dzirdēju komentārus par orientēšanos. Nu nav Tev taisnība. Uzdevumā, kur ir brīvi izvēlēts maršruts un KP atzīmēšanas secība, nepareizi uzlikti punkti nav vis "visiem vienādi apstākļi" bet gan konkrēts organizatoru gļuks. Ir taču starpība, vai tu piebrauc vietā kur jābūt punktam un 5+ minūtes viņu meklē, vai arī braucot no citas puses ieraugi viņu uzreiz (nepareizā vietā).

Varbūt vajadzētu nolikumā noteikt, cik metru no kartē atzīmētās vietas punktam jāatrodas. Un lielākas kļūdas gadījumā jāanulē nevis konkrētais punkts, bet gan visa orientēšanās.

Vents

115028. viesis 16.februāris 2004 9:24
0 0 Atbildēt

Apsveicu, ka visi sveiki un veseli. Žēl, ka par tehniku to nevar teikt.

Man tur neesot viss tapa skaidrāks - orientieri hvz kur, neparedzšti šķēršļi hvz cik un kopsavilkums - kamikadžu pasākums ......... :) Kašķis sit augstu vilni. :)

P.S. Jautājums: dalības maksa Ls20 neietver nummura maksājumu Ls5? :)

115031. viesis 16.februāris 2004 9:30
0 0 Atbildēt

Vents, aceries pagaajshgad KP bija reizeem salikti taa ka bez slapjaam kaajaam un klupshanas/krishanas tiem vispaar nevareeja pieiet klaat? Un Kandavas posmaa manlieks viens KP vispaar bija "nedaudz kljuudaini novietots" - 1 km taalaak nekaa kartee bija atziimeets? Vai toreiz kaadam radaas probleemas? netak, bija interesantaak. Nez kas shoreiz mainijies? Iedomaajos kada breeka buutu, ja kaa Vecpiebalgas posmaa, uzrastos viens vieteejais kamikadze ar busu.... Jaasaprot tak ir viena lieta - katraa posmaa kaadam buus kautkaadi neparedzeeti shkjeershlji. Vai tad tamdeelj buutu jaataisa no taa probleema te komentaaros vai arii jaapieprasa paarskatiit rezultatus? Un cik man zinaams - nolikumaa tak ir paredzeeta protesta iesniegshana arii...

115032. viesis 16.februāris 2004 9:31
0 0 Atbildēt

vzini, visvieglaak ir runaat par to kur tu neesi bijis un nepiedalies

115033. viesis 16.februāris 2004 9:34
0 0 Atbildēt

Me pilniigi piekriit uupizz...pareizi teikts...:0 :)

Redaktors 16.februāris 2004 9:36
0 0 Atbildēt

vzini pēdējā laikā vispār nav vērts lasīt...

115035. viesis 16.februāris 2004 9:41
0 0 Atbildēt

Vzinim laikam pedeja laika sieva nedod,tapeec tads jociigs:):)

115038. viesis 16.februāris 2004 9:44
0 0 Atbildēt

uupizz, brēka te ir bez manis

Redaktors, Tu esi vienkārši nepateicīgs sivēns.

115039. viesis 16.februāris 2004 9:48
0 0 Atbildēt

kAD BŪS APSKATĀMAS BILDES?

EKIPĀŽA NR.67

115044. viesis 16.februāris 2004 10:14
0 0 Atbildēt

kas tas par bezpridelu? uztaisiet dragu nevis senojat! jeb iauto nekaa krutaka par esishiem neapgrozas?

115053. viesis 16.februāris 2004 10:27
0 0 Atbildēt

uupizz. man nav nekas pret slapjām kājām un klupšanu un krišanu. Kandavā jau arī visi pie tā punkta brauca no vienas puses. Vecpiebalgas posmā tā arī bija pateikts - 50m rādiusā. nu labi. vismaz viens punkts bija tālāk, bet neviens jau nestrīdās par 50 vai 100 metriem. cik man stāstīja, daži punkti bija krietni tālāk. Šī būtu lieta, kas ir precizējam pirms starta - punkti ir tieši atzīmētajās vietās, punkti ir kautkādā attālumā no atzīmētajām vietām vai arī punkti ir kautkur tajā mežā. Kas meklē, tas atrod :).

Es šeit nerunāju par trakiem vietējiem, stigām, kur nemaz nevajadzēja braukt, dzelzceļa pārbrauktuvēm un citām lietām, kuras nosacīti varētu dēvēt par "nepārvaramu varu". Šīs lietas nav paredzamas un nosacīti padara pasākumu interesantāku.

Daudzus dalībniekus šajā pasākumā interesē ne tikai tusiņš bet arī rezultāts. Un tām organizatoru kļūdām, kas bija pieļaujamas pirmajos pasākumos vairs nav vietas pašreizējās sacensībās.

Ceru, ka nekādu lielo problēmu šeit komentāros uztaisījis neesmu un tici man, es noteikti negribu, lai tiktu pārrēķināti rezultāti:). Nepatīk strīdēties par beigušos pasākumu, tāpēc viss manis teiktais ir pārdomām pirms nākošā pasākuma.

Vents

115055. viesis 16.februāris 2004 10:32
0 0 Atbildēt

Iemēģinājām mēs ar šito pasākumu !

Atbraucām,piereģistrējāmies,dabujām leģendu, sākām štukot ko tālāk !? Pirms gadiem četriem bijām piedalījušies vienā no standartauto rallija posmiem,sākām cilāt atmiņā tur gūtās zināšanas un atcerēties matemātiku ,kas ar jau sen bija aizmirsusies. Sarēķinājām un aiziet, izskatījās pat diezgan cerīgi, kamēr otrās leģendas beigās nomaldījamies, aizbraucām auzās un lamājām organizatorus par krustojumiem kuri nemaz nav leģendā un kā lai zin kur tālāk jābrauc,ļamājām baļķvedēju kas bij jāapbrauc caur kādas mājas pagalmu, līdz pieleca ka mums nemaz šeit nebija jābūt !Līdz ar to ar dabūjām godpilno 30. vietu

bet nekas no kļūdām mācās!

Paldies organizatoriem par pasākumu, domāju tur ir ieguldīts liels darbs !

Noteikti nākamreiz arī piedalīsimies!

Ekipāža NR.13

115056. viesis 16.februāris 2004 10:33
0 0 Atbildēt

Orientēšanās ir konkrētu KP, kas atzīmēti kartē, atrašana. Vismaz tā es to biju iedomājies. Ja kartē tie konkrētās vietās ir atzīmēti, tad tiem tur vajadzētu arī atrasties. Tad jau var kartē vienkārši atzīmēt visu ceļu, kur tam KP jāatrodas un tad meklēt.:)

Bet tas jau pieder pie šiem tūrisma braucieniem, sākt KP meklēt 2km robežās ap atzīmēto vietu :))

Man tas arī diez ko nepatīk. Ja ir konkrēts KP uz kartes konkrētā vietā tad tam tur arī jābūt nevis HVZ kur citur rajona apkārtnē.

Redaktors 16.februāris 2004 10:38
0 0 Atbildēt

Ar orientesanos bija daudz problemu, jo pedeja bridi saka nojukt planotie pasakumi. Tam palidzeja ari policija, pie tam, specrota, kas speciali aiztureja musu tiesnesi uz cela par 40 (!!!) minutem. par to bus atsevisks stasts. Tie KP, kurus nevareja atrast, bija tiesnesi, kuri so karti redzeja pirmo reizi un tapec ari pasi aizbrauca "auzas". Tadu joku vairs nebus, bet visam ir izskaidrojums - ja jau jus gribejat ari pabut majas taja pasa vakara, tad mes vairs nepaspejam sarikot otro dalibnieku sapulci un paskaidrot, ka viss notiks. Pasakums bija iekavejies del suniem ar golfu - tapec orientesanas iznaca tada, kada iznaca.

p.s. driz bus bildes.

115060. viesis 16.februāris 2004 10:44
0 0 Atbildēt

Nr. 28. Mums jau arī gāja ne bez brīnumiem. Jau pirms 1 leģendas pēkšņi autiņš nelec un viss, domājām ka pārsūca, pēc vilkšanas tāpat neiet, izrādās vainīgs vadiņš pie indiķenes. Pirmās leģendas finišā iebraucām tieši sekundē, taču tiesnesis ieraksta kļūdu 23 sek. 2 leģendā CP stāvēja tik redzamā vietā ka jābrīnās ka vispar kāds uzrāvās. Lielākais pārsteigums- nakts orientēšanās startā nodziest papildnieki, ceļu neredzot braucām uz 50% tāpa vairākas reizes pašāvām garām vajadzīgajam krustojumam. Iecavā trāpijām zaļajā vilnī tapēc bez šķēršļiem finišējām. Ja neskaita sīkas kļūdas, visumā rallis izdevies.

Redaktors 16.februāris 2004 10:54
0 0 Atbildēt

Fotogalerijā ir pievienotas 2 galerijas.

115063. viesis 16.februāris 2004 11:00
0 0 Atbildēt

he, paldies orgiem par pasaakumu! skjiet ka pasaakumam asumu pieskjiira celju segums:)) vismaz redzot asconu tumsaa ta aksjiet:) nezinu kaa gadiijaas kaa ne, bet haljava nebija muusu pusee shoreiz, bet varbuut arii kaa reiz bija, jo vareeja buut veel trakaak:))) veelaak braukshu ieveerteet asconas labo saanu gaismaa:) bet bija jautri!

115064. viesis 16.februāris 2004 11:05
0 0 Atbildēt

veel jau skjiet ka orienteeshanos tomeer jaataisa naktii, jo tad aatrumi ir lielaaki un var vismaz peec gaismaam redzeet ka kaads lido pretii! ja orienteeshanaas buutu dienaa, tad pieljauju, ka ne tikai mersis, bet arii volvo buutu muuseejais:) un veel, zjeel ka kokiem, kas strauji tuvojas, naf gaismas, nu vismaz gabariiti:)))

115065. viesis 16.februāris 2004 11:05
0 0 Atbildēt

un veel, kaads ir Nr ekipaazjai ar golfu un sunjiem?!:)

115066. viesis 16.februāris 2004 11:08
0 0 Atbildēt

Skat. pēdējo vietu :)

115078. viesis 16.februāris 2004 11:37
0 0 Atbildēt

Fii 15.02.2004 15:05

Ekipaazhai Nr. 99 ir jautaajums. Mums peedeejaa Nr3. regularitaatee pa celjam traapiijaas beeru ceremonija, kas muus aizkaveeja par 4 min, 45 sek. Par ko mees arii ierakstiijaam kontrolkartee. Mees necentaamies to atguut, jo tas bija no mums neatkariigs apstaaklis (kaa vilciens piemeeram). Bet neskatoties uz to, mums ir ierakstiits pilns sods un muusu paskaidrojumi nav njemti veeraa...

Mees kaut ko neesam sapratushi pareizi???????

Mēs varam cerēt uz kādu paskaidrojumu? Vismaz, lai saprastu, ko darīt šādā gadījumā nākošaā reizē???

Redaktors 16.februāris 2004 12:03
0 0 Atbildēt

Nu labi, bēru ceremonija. Bet vai jūs stāvējāt uz vietas šīs 4,75 minūtes? Nē. Tad cik ātri jūs braucāt un cik reāli laiku nokavējāt?

115084. viesis 16.februāris 2004 12:09
0 0 Atbildēt

mees beeru ceremoniju centaamies apbraukt pa graavi..... lai gan vinja (ceremonija) jau sen bija beigusies!:)

115085. viesis 16.februāris 2004 12:10
0 0 Atbildēt

Šis posms bija intersants.Paldies orgiem, ka centāties:)))

Bet...Dārgie, organizatori, pagajušā gada 6 posmi bija pietiekams laiks lai iemācītos bez "gļukiem" organizēt pasākumu. 2003.g.posmi bija daudz labāk noorganizēti(no sacensību un dalībnieku informētības viedokļa), nekā šis.

Kontrolpunkti ar 200-850m nobīdi nav ok.Tiesnešiem "nesaprašanās" ar karti?:))) Es kā"iesācējs"varētu nesaprast un jaukt ceļus, bet ne orgi:))

Visiem dalībniekiem nebija vienādas leģendas, vai tas dažām ekipāžām neradīja vieglākus braukšanus apstākļus?:)) Domāts-neizbraukāti ceļi.

Un pēdējais jautājums-sapulcē tika pateikts,ja ir slēgta pārbrauktuve, jāsniedz palīdzība citai ekipāžai, bēru ceremonija utt.tas ir jāieraksta kontrolkartē(cik kavē) un rēķinot rezultātus tas tiks ņems vērā. Saprotu ka tas netika darīts.

Visu trasi izkontrolēt nevar(tas ir normāli), bet tad kādēl tiek"kulti tukši salmi"? Līga

Redaktors 16.februāris 2004 12:17
0 0 Atbildēt

Visiem dalībniekiem BIJA vienādas leģendas!

115091. viesis 16.februāris 2004 12:18
0 0 Atbildēt

Bēru ceremonijas brauciena kavējumu bija daudz laika iedzit!

115097. viesis 16.februāris 2004 12:36
0 0 Atbildēt

Redaktor: to varēja vienkārši aprēķināt. Kad pabraucām šai kolonnai pie kapiem garām, tuvākajā leģendas orientierī apskatījāmies cikos tur vajadzēja būt un cikos reāli tur nokļuvām. Starpība bija mūsu 4 min 45 sek. Līdz tam brīdim braucām ar 0 kavējumu (ja nemaldos tieši kādus pāris simtus metrus pirms šī "traucēkļa" bija slēptā laika kontrole, kur mums bija vai 0 vai 1 sek neprecizitāte.

115099. viesis 16.februāris 2004 12:40
0 0 Atbildēt

Redaktor,

mees bijaam tieshi laikaa 30. orientierii(+-1sek), un tieshi 4:45 par veelu 31. orientierii (peec muusu apreekjiniem). Starp shiem orientieriem mees gan staaveejaam uz vietas, gan arii paarvietojaamies ar aatrumu 5km/h atkariibaa no taa, kaa paarvietojaas beeru ceremonija, kas brauca pa priekshu. Tad, kad vinji bija noparkojushies, un mees vareejaam tikt tiem garaam, mees turpinaajaam braukt ar videejo aatrumu, liidz naakoshajam orientierim, kuraa arii preciizi noteicaam kaveejumu - 4:45.

115100. viesis 16.februāris 2004 12:42
0 0 Atbildēt

Tālāk tad pārrēķinājām laikus (lai gan kļūdaini:(), un turpinājām braukt ar noteikto vidējo laiku tālāk.

115101. viesis 16.februāris 2004 12:46
0 0 Atbildēt

viesi, jautaajums ir par to vai to vajadzeeja iedziit vai nee? Taa kaa sapulcee tika pateikts, ka liidziigu trauceejumu gadiijumaa tie ir jaatziimee kontrol kartee un jaaturpina braukt ar videejo aatrumu, taa arii dariijaam. Un 5 minuutes iedziit liidz finisham, kursh vairs nebija taalu vareeja arii nebuut iespeejams iedziit. Te prasaas peec konkreetaaka nolikuma, kas ir jaadara shaadaas situaacijaas. Mees uzskataam, ka riikojaamies atbilstoshi organizatoru noraadiijumiem.

115102. viesis 16.februāris 2004 12:51
0 0 Atbildēt

viesis 16.02.2004 12:18: mums šoreiz nav svarīgs rezultāts. Mēs mācāmies un gribam saprast kļūdas...

Tātad rīkojāmies nepareizi, un mums šīs 4 min un 45 sek vajadzēja iedzīt???

115172. viesis 16.februāris 2004 19:13
0 0 Atbildēt

Pasākums bija izdevies. SUPER!!!!!!!!!

Vienīgais lūgums nākošajiem posmiem, kuru es dzirdēju sakām arī citus dalībniekus - nedaudz lielāku vidējo ātrumu, ap 70km/h (ja var).

Paldies par pasākumu.

Kā arī izsaku lielu pateicību savam me'hāniķim Ilgvaram, kurš kopā ar mani visu nakti no piektdienas uz sestdienu palīdzēja ielikt motoru un savest auto līdz tai stadijai, lai varētu braukt/piedalīties.

Vēl milzīgs paldies mūsu sponsoram SIA "ENRO" Jelgavas PEUGEOT centram un personīgi direktoram Guntim Ribakam. PALDIES!!!!

Centīsimies piedalīties arī pārējos posmos. Stūrmaņa problēma vēl aizvien ir aktuāla.

115184. viesis 16.februāris 2004 20:26
0 0 Atbildēt

--> Lord_RedFord 16.02.2004 19:13

UUja, trešajā posmā vidējais bija zem 35, i tad pa meža stigu uz 100 nācās test, jo pa pilsētu iekavēc nevāji bija!

Protams vasarā būs savādāk, bet nejau ātrums padara ralli asu! Gribās ātrumu, brauc pa Biķerniekiem! :)

Bet ieteikums orgiem: ja iespējams - veidot vēl vairāk cilpas :) Tas bik pajauks galvas :) Piem. bija ļoti interesanti ap dūšu, kad redzi ssev pretī tesošu rallistu, sāc neviļus aizdomāties par savu maršrutu ar zināmām aizdomām!

Redaktors 16.februāris 2004 20:30
0 0 Atbildēt

Ne vienmer sanak tas cilpas - celu nav tik daudz, bet domaju, ka pirmas legendas posma cilpas jums patika.

115201. viesis 16.februāris 2004 21:30
0 0 Atbildēt

to SERZ 16.02.2004 10:44

Atkaartoju veelreiz tiem kas veel nav sadzirdeejushi 1 legjendaa laiks tika fikseets KRUSTOJUMAA!!!! (savaadaak jau nav nekaadas maakslas iebraukt savaa sekundee).

Un kljuuda Jums ir nevis 23 sekundes bet gan 8 sek. par ko Juus sanjeemaat 6 soda punktus.

P.S. Pirms bljaustiishanaas labaak papeetiet rezultaatus.

LK1 tiesnesis.

115225. viesis 16.februāris 2004 23:43
0 0 Atbildēt

Smieklīgi palasīt dažu neapmierināto komentārus, gan to, kas tur nebija, gan to, kas bija! Rādās tiešām elegants pasākums ir bijis un būs vēl! Tā turēt!

115309. viesis 17.februāris 2004 11:30
0 0 Atbildēt

Ek, zheel, ka atkal darbadiena iekrita :(

Skjiet jums gaajis interesanti un ar piedziivojumiem.

Tas sabojaatais Golfs vienatnee to izpildiija vai kaads patrauceeja? Man tagad Golfs, taapeec uztraucos :)))

Gints - ex baltais Scirocco 16V

115314. viesis 17.februāris 2004 11:40
0 0 Atbildēt

Redaktor,

Es joprojaam gribeetu dzirdeet organizatoru viedokli, kaa bija pareizi jaariikojas beeru ceremonijas gadiijumaa, lai naakoshreiz zinaatu...

Redaktors 17.februāris 2004 12:01
0 0 Atbildēt

Bēru ceremonijas nebija iekļautas mūsu plānos, tāpēc grūti komentēt - es būtu braucis un iedzinis - tādas iespējas bija.

Par dzelzceļu bija brīdinājums pierakstīt, jo es zināju, ka neko neiedzīsiet, jo turpat būs pēkšņās laika kontroles.

Kas var pierādīt, ka tieši 4:45 jūs kavējāt? Neviens. Iespējams, jūs nokavējāt tās 6,xx minūtes uz finiša un tad izdomājāt, ka 4:45 ir jūsu kavējums? Tas nav uzbrauciens, bet tas taču būtu iespējams, vai ne? Šo jautājumu es noskaidrošu pie gudrākiem cilvēkiem un tad došu atbildi.

115330. viesis 17.februāris 2004 12:14
0 0 Atbildēt

Liidziigi turpinot domu, arii uz dzelzcelja paarbrauktuves liidziigi neviens nevareetu pieraadiit tieshi cik ilgi tika staaveets.

Beeru ceremonija iztrauceeja arii vismaz veel vienu vai pat 2 ekipaazhas. Taa ka kaveeshanaas faktu mees vareetu pieraadiit, protams, preciizu laiku noteikt ir gruuti, ja pienjem, ka muusu vaards nav pietiekoshs pieraadiijums.

Par to vai bija iespeejas iedziit es veel pakomenteeshu vakaraa - diemzheel shobriid legjenda man nav pie rokas. Tajaa briidii nedomaajaam vai ir iespeeja iedziit vai nee, bet gan to vai mums buutu jaaiedzen vai nee. Shobriid liekas, ka lai atlikushajaas 5 minuutees (precizeeshu veelaak) iedziitu nokaveetaas 5min, mums buutu jaabrauc ar aatrumu ap 100km/h, kas vareetu buut gan CSN paarkaapums gan arii pilniigi lieks risks muusu dziiviibaam.

115343. viesis 17.februāris 2004 12:51
0 0 Atbildēt

Come on ;-0 Risks dziiviibaam ;-) khe-khe... Mees pamaniijamies pie sleeptaas kontrooles ielidot ar ~ 16 min apsteigumu + pa celjam bijaam iebraukushi veikalaa ;-) un nu nejutaamies aatri braukushi ;-)))) - a luni gan nolaidaam, negaidiijaam to sleepto kontroli nemaz, par ko arii noraavaamies sodinjus...

Shadow

115348. viesis 17.februāris 2004 12:57
0 0 Atbildēt

Nu - nezinu, kā bija jādara. Mēs nolēmām un mēģinājām iedzīt. Laikam pat gandrīz izdevās. Un, ja dažas lēnāk braucošas mašīnas būtu mūs agrāk palaidušas garām, vai braukušas ātrāk, vai finišs būtu, kur leģendā bija norādīts, laikam pat būtu pilnībā paspējuši. Varbūt mēs darījām nepareizi, jo nolikumā šāda situācija nebija aparakstīta. Tomēr, jebkurā gadījumā, tā bija šo leģendu braucienu labākā daļa. Kaut saprotu, ka varēja būt arī citādi lēmumi. Kāds no tiem laikam bija pareizais.

Un vispār paldies - sestdiena bija laba. Kaut orientēšanās paliek orientēšanās, neatkarīgi no transporta līdzekļa. Tāpēc, treniņa nolūkā piedāvāju apmeklēt - Meridiānu Cēsu pusē otrdienās, Magnētu Rīgas apkaimē - trešdienās, Kompasu Siguldas pusē- cetrurtdienās. Vai ko citu no www.orient.lv piedāvātās izvēlnes. Arī interesanti un veselīgi. Tajā skaitā kartes izpratnei. A no 81

115363. viesis 17.februāris 2004 13:35
0 0 Atbildēt

A no 81: Cik saprotu Jūs bijāt tie, kas bija tieši aiz mums. Jūs domājat reāli mēs varējām iedzīt Jūsu iedzītās minūtes( ja nemaldos Jums būtu jāiedzen ~ 2 min 45 sek) un vēl paapildus 2 minūtes???

115366. viesis 17.februāris 2004 13:39
0 0 Atbildēt

Laikam tie bijām mēs. Un tāpēc jau saku, ka "ka varēja būt arī citādi lēmumi". Mēs savējo izbaudījām ar prieku, kaut tas, iespējams, nebija pareizais. Bet brauciens sanāca patiešām foršs. Kā sestdienai veltīts.A

115414. viesis 17.februāris 2004 15:41
0 0 Atbildēt

Liels paldes visiem,kuri iztureja musu klatbutni,piedodiet visi kam mes darijam pari.Mes pirmo reizi piedalijamies tada pasakuma.Ari stirmanis tika nomainits 7 stundas pirms pasakuma.Pirms 1 lagendas mes tikai paguvam izrekinat tas sekundas/prieks ka vinas bija vajadzigas mums nebija laika noskaidrot/.Vajadzeja braukt uz startu.Braucam,braucam bet starta ka nav,ta nav...tuvojames Kekavai,zvanam prasam kur ir starts,noskaidrojam ka tas atrodas baze.Atbraucam tiesi laika,pec pusminuties mums jastarto!Startejam!Atkal braucam,ar rokam stureju,bet galva iebazta legenda,meginaju izstastit sturmanei vinas pienakumus/tiesam spoguli man vajadzeja piestiprinat pie legendas/.Tada veida es iebraucu pelki,kura vispar nevareja iebraukt un tur paliku.Paldes 33 ekipazei,kura palidzeja izbraukt.Pus cela sapratam beidzot.kapec mums bija jaskaita sekundas.Kamer skaidrojames kadam jabut laikam dota punkta,kaut kur pabraucam garam noteiktajam pagriezienam un ...talak mes vienigi braucam pareizi un visi parejie brauca nepareizi mums pretim saura tacina,beidzot izlemam ka vajag ,ari ka citi,braukt nepareizi un veigsmigi apgriezames uz tacinas un braucam atpakal,tagad pareizi,bet jau nebija jegas skatities uz hronometra.Ta ka masinai ir tikai parastais spidometrs ar precizitati"+","-"1 km,tad varejam attalumu merit tikai ar acumeru.lai piedod mus tas tiesniesis kurs sagaidija mums finisa!Otra posma mes it ka drusku piesavames/tur bija viegli/,jo attalumi lieli un atrums ari normals.Bet tresa dala mes 20 reizes meginajam atrast pareizo vietu ka izbraukt,bet apmaldijames 10 metru del.ta neatrasdami celu mes kaut ka atbraucam uz bazi atrak neka finiseja pedejie dalibnieki.Orientiesana mes izlemam braukt uz 7 KP,bet starta pateica ka 7 nebus,tad mes braucam uz 6.Braucot es atkal ar vienu aci skatijus karte,ar otru uz cela,ar aizmuguri es jutu citas masinas ,preksa jutu it ka jabut krustojumam,kur atrodas 6KP,galva 100 jautajumi,vien no kuriem bija pabidetes un dod celu citiem,bet prieksa it ka KP.kamer es lauziju galvu visas masinas aizlidoja pa labi pakreisi no manis garam KP,sturmane klidz apstajies,KP bet es izlemu ka visi aizsava garam,tad nevajag apstaties./Ludzu piedot man

tam trim masinas,kuras es aizkaveju,bet mes visi neapstajames pie KP/.Braucam pa mezu talak un vien dievs zin kura pasaules gala mes esam.Te satikam loti skaistu alni,vins bija loti mierigs,tad neviena rallista apkartne nav.Pagaidijam kamer alnis aizies savas darisanas mes braucam talak un atradam 1KP,pec tam laikam 2 un vel jebraucam 8Kp un lana gara braucam atpakal uz bazi un tikai tur uzzinajam ka mums vajadzeja tik pat atri doties uz bazi,ka pie KP.

Paldes visiem kas bija pacietigi ar mums!Mums loti patika,tagad mes zinam kas ir rallijs un ka to var paveikt.Paldes visiem!!!

115432. viesis 17.februāris 2004 16:48
0 0 Atbildēt

Shadow, laikam jau esam vairaak tuuristi nekaa rallisti, jo uz 100km/h nesties pa tiem celjiem ziemas apstaakljos mums likaas par aatru :)

115435. viesis 17.februāris 2004 16:53
0 0 Atbildēt

"Ieteikums" organizatoriem-tiesneshiem. Ja nekļūdos, tad 3-ajā leģendā PLK bija uzreiz aiz dzelzceļa pārbrauktuves. Ja leģendas finišs tiek fiksēts pirms noteiktā finiša(kā 1ajā un 3ajā leģendā), tad arī PLK var likt(vai uzņemt laiku) pirms dz.pārbrauktuves, lai dažām ekipāžām "neiekristu" soda punkti, tādēļ ka pārbrauktuve ir slēgta.Un nesakiet, ka tā ir "laimes spēle", jo šis teiciens rallijā par kavētām sec.būtu nevietā.

115474. viesis 17.februāris 2004 23:09
0 0 Atbildēt

Peec 3. legjendas pilseetas daljas tiktieshaam naacas iedziit, arii taadeelj, ka mums kautkaads bulku vaagjis vilkaas pa priekshu, kad meegjinajaam jamo apdziit, jams veel vairaak samazinaaja aatrumu un vel vairaak pienjema pa kreisi, tieshi pa celja visu.....kad izdevaas jamo apsteigt, ieveeroju ka tam pie rulljiem, iekrampeejies stuuree, gandriiz baxtot degunu prieksheejaa stiklaa, seezj ssartvaidze-mammuks.....aizskatiijos un nenolasiiju kreiso pagriezienu krustaa.....bishk aizsljuucaam garaam un tad atpakaljgaitaa dazi 10m, lai iegrieztos....

Naacaas sadziit, bet liidz savaam sekundaam nokljuvaam sameeraa atri, laikam kaada km garumaa nokjeeraam laiku. Liels bija izbriins, kad peec finisha konstateejaam ka kompiic bija piefikseejis max aatrumu virs 113km/h....i nepamanijaam....:)

Lai piedod CP!

115496. viesis 18.februāris 2004 9:42
0 0 Atbildēt

Fii: apzinos, ka meerkis shim pasaakumam ir regularitaate, bet - gribaas, gribaas tachu arii kaadu assaaku izjuutu nokert ;-) un ja veel tehnika ljaujaas ;-))) tad arii nedaudz pavizinaajamies... Gaumes tachu ir dazhaadas.

Par cik muuseejais auto bija nopliisis un braucaamar citu - reaalos max aatrumus nezinu - buutu interesanti...

No risk - no fun!

Shadow

PS a iedziit 4-5 minuutes tajos ceļos bija aplam viegli.

115518. viesis 18.februāris 2004 10:28
0 0 Atbildēt

vienam otram, kaa izskataas, taas izjuutas bijushas gana asas - taapeec nesakiet, ka nevar nokjert...

115571. viesis 18.februāris 2004 12:40
0 0 Atbildēt

:) iecavniex.Patikaas ralljux.Veelos shoTo par:naakosho posmu uzzinaat.Noteikti bauxim! Buutu interesantaak pa sveshiem celjiem! + viens ieteikums! : 1.legjendai bija laiksPar daudz dabujaam niikt!

115596. viesis 18.februāris 2004 14:32
0 0 Atbildēt

Jā tika noskaidrots. Tiešām šoreiz pieņēmām nepareizu lēmumu, un te vajadzēja tikai un vienīgi iedzīt.

Redaktors 18.februāris 2004 15:39
0 0 Atbildēt

Ir izmaiņas rezultātu tabulā - 15.ekipāža ir stipri pacēlusies uz augšu - LK1 tiesneša drukas kļūdas dēļ - 9 vietā ierakstīts 2.

115678. viesis 19.februāris 2004 8:49
0 0 Atbildēt

Thanx orgiem, normaals pasaakums, labs treninsh pirms nopietnaakiem pasaakumiem. Kaads nezin - kad buus Kalve?

Borrows

116184. viesis 24.februāris 2004 21:16
0 0 Atbildēt

13.03.un 20.03. Bauskas ielaa 290 buus stuurmanju seminaars, daliibas maksa 10Ls. Siikaaka infa 4rati.lv galvenajaa lapaa, kaa arii diskusijaas zem Rallijs/Kalve

117014. viesis 2.marts 2004 12:42
0 0 Atbildēt

Rallijs KALVE buus 17 apriilii.

Kalve Org.

117044. viesis 2.marts 2004 14:21
0 0 Atbildēt

taa daliibas maksa stuurmanju seminaaram jaamaksaa kaut kur pirms, vai arii uz vietas varees maxaat?

117047. viesis 2.marts 2004 14:23
0 0 Atbildēt

nu ljoti "pozitiivi"...

117048. viesis 2.marts 2004 14:24
0 0 Atbildēt

es par to datumu...

117054. viesis 2.marts 2004 14:57
0 0 Atbildēt

LAPSA-SHTROPI :) :) :)

117055. viesis 2.marts 2004 15:02
0 0 Atbildēt

jaa jau jaa :):):)

117096. viesis 2.marts 2004 19:45
0 0 Atbildēt

daliibas maksu, stuuramnju seminaariumam varees samaksaat uz vietas.

Redaktors 2.marts 2004 23:45
0 0 Atbildēt

Sākam pieteikties uz 2.posmu! Informācija par to būs nedaudz vēlāk, bet skaidrs, ka tas būs, kā paredzēts - 17.aprīlī. Nosaukums: Zemgale 2004. Vieta - aiz Jelgavas.

118728. viesis 12.marts 2004 19:46
0 0 Atbildēt

Kur solītais sacensību apraksts?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti