Pateicoties Mitsubishi Motors Europe pretimnākšanai un Latvijas dīlera „Skandi Auto” veiktajām investīcijām, ārpus Eiropas Savienības ražoto Mitsubishi automašīnu cenas pieaugs nemanāmi, bet vairākiem modeļiem cenas nemainīsies nemaz.
„Auto pircēji cenu atšķirības nejutīs, it īpaši, izmantojot līzinga pakalpojumus. Ņemot vērā, ka vidējais cenu pieaugums būs ap 3%, tad ikmēneša līzinga maksājums cilvēkam būs par vidēji 5 latiem lielāks nekā pirkumiem līdz maijam,” skaidro „Skandi Auto” tirdzniecības vadītājs Pēteris Spredzis.
Šī gada pārdošanas rezultātu līderis Mitsubishi Lancer 1.6 Comfort no 1.maija maksās 13500 EUR, kas ir par 3,86% dārgāk ka līdz šim. Citām Lancer komplektācijām cenu pieaugums ir vēl mazāks. Savukārt populārā Lancer Wagon 1.6 Comfort cena no 1.maija būs 15390 EUR.
Leģendāros apvidniekus Mitsubishi Pajero nespēj skart pat tāds valstisks notikums kā pievienošanās Eiropas Savienībai – cenas paliks nemainīgas gan Pajero Sport, gan Pajero trīsdurvju versijai, bet lielais piecdurvjnieks sadārdzināsies par 4 procentiem. Savukārt, Mitsubishi L200, kurš ir stabils tirgus līderis savā klasē gan Latvijā, gan pasaulē, no 1.maija maksās 21200 EUR.
Tāpat pavisam neliels – 2 procentu – cenas kāpums sagaida Mitsubishi Outlander, pēc kura augušo pieprasījumu nespēj apmierināt dīleri visā Eiropā, arī Latvijā.
P.Spredzis prognozē, ka šī gada sākumā strauji iekaroto tirgus daļa tiks ne vien saglabāta, bet palielināsies, jo konkurentiem cenas aug ievērojamāk. "Pareiza cenu politika ir bijusi un būs Mitsubishi stiprā puse," saka P.Spredzis.
Hē - kā var cenas pieaugt nemanāmi?