Jaunais Audi A6 autobraucējam ir īsta mūsdienu tehnoloģiju paraugstunda. Ir skaidrs, ka, uzmetot paviršu skatienu, visas automobiļa īpašības novērtēt nevarēsiet, jo Audi A6 slēpj sevī ko vairāk.
Kā padarīt neiespējamo iespējamu?
Latvijā ir sākusies jaunā Audi A6 reklāmas kampaņa. Šobrīd visprogresīvākā Audi modeļa reklāmas ideju izstrādāja BBH aģentūra Londonā.
Audi A6 tika radīts, lai atklātu ceļa burvību auto vadītājam. Šī pārliecība ir reklāmas aģentūras BBH izstrādātās idejas pamatā. Pirmajā brīdī šķiet, ka plakātos redzamais auto brauc gluži ikdienišķos apstākļos. Tomēr, ieskatoties attēlā vērīgāk, izrādās, ka Audi A6 ir ļauts iepazīt ceļu no jauna, atklājot vēl nebijušas iespējas.
Attēlu noslēpums ir vizuāls paradokss, kas radies improvizējot ar objektu telpisko attiecību attēlošanas pamatlikumiem. Daudzi mākslinieki savos darbos ir pētījuši telpas loģiku, to apzināti izjaucot un saliekot. Pablo Pikaso (Pablo Picasso), piemēram, ir viens no slavenākajiem eksperimentētājiem.
Tomēr optiskās ilūzijas, kas izmantota Audi A6 reklāmas kampaņā, sakarā ir obligāti jāpiemin holandiešu mākslinieks Maurits Kornelis Ešers (Maurits Cornelis Escher), kas pagājušā gadsimta vidū savos darbos ļoti daudz izmantoja un vizualizēja tieši matemātikas un ģeometrijas principus un idejas.
Matemātiķa Rodžera Penrosa (Roger Penrose) neiespējamā trijstūra idejas iedvesmots, viņš radīja savus fascinējošos un unikālos darbus, kas neatklājas paviršam skatienam, bet liek ieskatīties rūpīgāk, bieži vien neiespējamo padarot iespējamu.
Saktiijos, skatiijos, laikam jaaskataas riit.......miegs naak, neko neieraudziiju......taadu! Smuks Auto, bet kur tur tas vizuaalais efekts?:)