Krustojums pie Nacionālā teātra: Jūsu viedoklis? 55

 
17.jūnijs 2004 10:20

Katru dienu vairākas reizes iznāk braukt pa Basteja bulvāri un griezties uz Valdemāra ielu, lai tālāk pie exDomes ēkas apgrieztos pretējā virzienā un tad brauktu virzienā uz Vanšu tiltu. Tas it kā ir vienīgais veids, kā tikt uz Vanšu tilta saskaņā ar noteikumiem...

Lieki piebilst, ka zaļie dežuranti, kas ķersta steidzīgos, kuri no Basteja bulvāra griežas uzreiz pa kreisi, ir iecienījuši šo krustojumu. Manuprāt, nav loģiski, ka nedrīkst veikt kreiso pagriezienu šajā vietā, jo nogriežoties pa labi un tad pie exDomes apgriezties ir visnotaļ sarežģīti un arī bīstami.

Bet ne jau par to ir patiesībā stāsts. Lai jau minētajā krustojumā nogrieztos pa labi, ir protams jāpalaiž gājēji, līdz ar to nereti sanāk, ka nogriezties pamanās (paspēj) tikai 2-3 mašīnas. Lai šo manevru veiktu ātrāk, labo pagriezienu daudzi veic no tramvaja sliedēm, jeb kreisās joslas, kas laikam jau nav īsti atļauts, bet minētajā vietā, sakarā ar to, ka Valdemāra ielai ir 2 joslas, sevišķi netraucē.

Un, protams, zaļie dežuranti to vien gaida. Līdz ar to arī jautājums - uz Basteja bulvāra nav nevienas zīmes, kas aizliegtu braukt pa tramvaja sliedēm līdz krustojumam. Līdz ar to nonākot pie krustojuma, jāsecina :) , ka pa kreisi nedrīkst, taisni nav kur un pa labi arī nedrīkst - kur lai paliek? :) Manuprāt, tā ir pietiekama pretruna, par ko var pastrīdēties ar zaļajiem.

Man pagaidām (tpu tpu tpu) nav nācies pārbaudīt praksē savus argumentus, bet gribētos uzklausīt vēl kādu viedokli par savu versiju. :)

sašs, iAuto lasītājs

iAuto viedoklis šoreiz 100% sakrīt ar CSN viedokli: šeit labo pagriezienu drīkst veikt no labā malējā stāvokļa!

 
Visi komentāri
 
130551. viesis 17.jūnijs 2004 10:26
0 0 Atbildēt

Kaut kāds funktieris jau tur ir, lai neļautu darba dienās griezties pa kreisi. Es domāju, ka tas saistīts ar faktu, ka darba dienās pie sarkanā (Valdemāra un Kronvalda krustojums) sastājas jau diezgan daudz taisni pa Valdemāra ielu braucošie, tāpēc tie, kas griežas no Basteja bulvāra pa kreisi, var kavēt tramvaju, kas arī brauc no Basteja bulvāra. Bet tādā gadījumā mega korķis ir garantēts, jo tramvajs šajā krustā nobloķē visu ielu.

130552. viesis 17.jūnijs 2004 10:28
0 0 Atbildēt

Piekrītu i-auto, ja atļaus griezt pa labi no tramvaja sliedēm, tramvajam pašam šo krustu šķērsot būs bezcerīgi, jo tādi gudrīši biezā slānī sastāsies kreisajā rindā (uz sliedēm).

130555. viesis 17.jūnijs 2004 10:57
0 0 Atbildēt

Mauc taisni pāri, jo līdz ķieģelim drīkst ripināt, tad apmet riņķī un izdari labo pagriezienu uz vantinieku.., jo tajā krustā nev zīme, ka drīksti nogriezties tikai pa labi..

Un ments tev neko nevar padarīt, jo zem ķieģeļa nepabrauc, uz vantinieku arī pa taisno nenogriezies, bet tikai pēc apgriešanās, kaŗoč, viss štokos un ments paliek bez pusdienām, a tu drusku laiku ietaupi..

130556. viesis 17.jūnijs 2004 10:59
0 0 Atbildēt

droshi vien, ka tas ir domaats, lai, kaa jau te teica, neparslogotu tramvaja sliedies, jo, cik atceros, no taam vareja griezties pa kreisi noteiktos laikos. ja ieliktu 511 ziimi par brauxanu joslaas un kreiso pagr. tikai no labaas joslas, tad viss Basteja bulvaaris buutu paarslogots un Vecriiga nosliiktu izpluudes gaazees :)

taa jau tas kreisais nevienam, iznjemot trambuuzi, netrauceetu :)

130557. viesis 17.jūnijs 2004 11:00
0 0 Atbildēt

esmu par to krutstu domajis, skatijies, ka tie zaļie stradā( katru darba dienu) tur biezie kreiso taisa rindām, a zalais ar moci krūmiņos gandrīz aiz kioska noslēpies!!! Notiekti ka nevajag atlaut tur taisīt kreiso!! Nav racionāli, ka visi tagad grieztos ara no turienes, beigas tiešām neplaiktu vieta tiem kas pa Valdemāreni ņem taisni..

130558. viesis 17.jūnijs 2004 11:00
0 0 Atbildēt

Par pagriezienu pa labi no sliedēm - aizmirsti. Tavi argumenti nav vērā ņemami. Zīmi var ~10- 25 m pirms krustojuma, attiecīgi var paspēt pārkārtoties...

Par pagriezienu pa kreisi - problēma elemantāra- pēc kreisā pagrieziena ir sarkanais pirms sliedēm (pie nec teātra) un tur nav vietas visiem gribētājiem. tāpēc laikam arī aizliegs tas kreisais pagrieziens.

Par krustojumu kopumā - Mani šis krusts besī cita iemesla dēļ. Proti tramvajs NEKAD nepaspēj izlocīties pie sava zaļā. Attiecīgi Pa Veldemāra ielu braucošajiem zaļās gaismas laiks samazinās vismaz uz pusi (nereti pat vispār nepaspēj pārbraukt neviens auto).

Jautājums: Vai nav iespējams pārregulēt luksaforu tā, lai tramvajs varētu paspēt izlocīties? man šķiet tas ir elementāri izdarāms - pagarināt zaļo gaismu tramvajam un attiecīgi pagarinot arī zaļo pa Valdemāra ielu. un vispār kurai instancei to vajadzētu ierosināt ?

130559. viesis 17.jūnijs 2004 11:03
0 0 Atbildēt

tur vajag iepraviit smadzenes tramvajniekiem, kuri krustojumaa lien kad zaljais jau mirgo :E

130560. viesis 17.jūnijs 2004 11:09
0 0 Atbildēt

Būtu oficiāli jāatļauj griezties no tramvaja sliedēm pa labi, jo ikdienā braucu tā un NEKAD nev bijis tā, ka tiktu nobleķēta tramvaja kustība pa sliedēm. NEKAD.

Vispār kreiso pagriezienu arī būtu jāatļauj, jo tagad sakarā ar Nacionālā teātra pārbuvi un palielināto noasfaltēto ceļu diezgan brīvi var sastāties 4-5 mašīnas, kas ir optimālākais skaits, kas griež pa kreisi vienā luksofārā. Un arī luksofors tur iemirgojas ātrāk nekā iepriekš, tapēc nekādas probkas tur neveidotos.

Es domāju, ka jāvirza šo kreiso pagrieziena atļauju izskatīšanai attiecīgajā iestādē, kas nodarbojas ar šo jautājumu! Bet šaubos, ka to akceptēs.:(

130563. viesis 17.jūnijs 2004 11:12
0 0 Atbildēt

2 Uldinjsh - nav paaslogots, jo tas ir aizliegts, liidzko buus atljauts, tad taa dariis vairaak cilveeku (kuriem Ls 5 atdot mentam negribas) un buus paarslogots !!!

130565. viesis 17.jūnijs 2004 11:17
0 0 Atbildēt

bija tak paaris gadus laba doma - laist tramvaju gar kanaalu arii paari valdemaara ielai, gar Biofakji. tad nebuutu jaalocaas tam tramvajniekam un visi buutu apmierinaati. zheel, ka neizdevaas :(

130570. viesis 17.jūnijs 2004 11:39
0 0 Atbildēt

jenny 17.06.2004 11:17

da tas ir daargi , bet luksaforu paarreguleet gan gandriiz neko nemaksaa...

130575. viesis 17.jūnijs 2004 12:02
0 0 Atbildēt

Wampirius: nu chambulim isteniibaa pietiek gan taa laika, man liekas, bet ja taisa veel garaaku signaalu vinjam, tad iedomajies, kaadi veel buus korkji uz Vantenieka no riitiem. neesmu redzejusi, ka tramvajs buutu iestreedzis krustojumaa, tieshi otraadi - tas nesaas uz Basteja bulvaari, triecot no kaajaam gaajejus, kas to shkjeerso uz zaljo gaismu :)

130579. viesis 17.jūnijs 2004 12:30
0 0 Atbildēt

2 jenny 17.06.2004 12:

Pavēro kārtīgi. 99% tramvaju (vismaz no riitiem) nočakarē zaļu tiem, kas dodas no pārdaugavas uz centru (pats tur braucu katru rītu, tāpēc tā varu apgalvot). Rezultātā zaļā gaisma autiņiem samazinā ~par pusi. Ja paildzina tramvaja zaļo, tad mašīnām zaļā gaisma būs nedaudz retāk (varbūt arī garāka) toties tā tiks izmantota pilnībā un korķis samazināsies.

130580. viesis 17.jūnijs 2004 12:31
0 0 Atbildēt

Tramvajs nereti nostājas tai krustā, jo visādi lohi no Vanšu tilta puses sabrauc un apstājas uz sliedēm pie otrā luksofora. Un tad gan ir vāks uz labu brīdi, jo uz priekšu lohi netiek - tramvajs jau priekšā, bet uz atpakaļu arī ne, jo tur pie nākamā zaļā jau piedzinušies klāt nākamā porcija braucēju.

130584. viesis 17.jūnijs 2004 12:39
0 0 Atbildēt

Risinājums kā apiet kreisā pagrieziena izdarīšanas aizliegumu šajā krustā ir braukt pa tramvaja sliedēm iekšā krustā un pārbaudīt CP klātbūtni - ja CP nav, droši griežamies pa kreisi un aidā uz Vanšu tiltu; ja CP stāv krustā, apgriežamies un braucam atpakaļ Basteja bulvārī. Nemaz tik bieži tie CP tur nav, lai būtu ekonomiski nepamatoti divreiz veikt pagriezienu uz Valdemāra ielu. :)

130586. viesis 17.jūnijs 2004 12:54
0 0 Atbildēt

viesis 17.06.2004 12:39

a kur paliek pilsoniskais pienākums un cieņa pret likumu ?

130587. viesis 17.jūnijs 2004 13:01
0 0 Atbildēt

Wmapirius: tad ar savu pamatotu ieteikumu veersies RDSD: varbuut lietas labaa kautko sanaaks izdariit. bet vispaar tas tramvajs tur ne pa teemu :(

130590. viesis 17.jūnijs 2004 13:08
0 0 Atbildēt

Manuprāt, pēdējā laikā, CP vispār ļoti reti redzami grozāmies pie krustojumiem un centrā. Arī motocikletisti pamanāmi reti. Gadu atpakaļ ,šķiet, ielās bija daudz CP rolleristi. Piekrītu, ka Nacionālā teātra krustojums pēdejā laikā tiek "vaktēts" retāk. Pieļauju, ka traucēklis ir arī slapjais un vēsais laiks - CP darbinieki (pēc mediķu teiktā) neizceļas ar labu veselību . Bet kur tad CP darbinieki ir palikuši ? A, varbūt turpat - Juglas DUS-ā gaida kampaņas: "glābsim Jāni" sākumu.....

130592. viesis 17.jūnijs 2004 13:50
0 0 Atbildēt

nu vienu CP zinu kur palicies

jau 3 ritus chaka un matisa sturii ar savu mociti dezjureee

izti neesmu sapratis ko vinjsh tur makskeree jo to krustu visi normali bez zaparam izbrauc bet nu lai jau vieksmiiga cope

130600. viesis 17.jūnijs 2004 14:34
0 0 Atbildēt

pagaidiet, pagaidiet, pēc 1. jūlija zaļie būs tā kā utes visur salīduši!

130602. viesis 17.jūnijs 2004 14:39
0 0 Atbildēt

Kādreiz man bija domstarpības ar CP. Brīvdienā, kad drīkst griezt pa kreisi, nogriezos nevis no sliedēm, bet no asfalta, jo aiz mani brauca tramvajs un nikni zvanīja. Es izskaidroju CP, kāpēc es tā rīkojos - lai neradītu sastrēgumu, es nebraucu pa sliedēm. CP mani atlaida bez soda.

Pats krustojums ir jocīgs, ja arī brīvdienā griezīšos no sliedēm, krustojumā pretī teātrim būs sarkanais, kur jau gaidīs dažas mašīnas, man būs jāpagaida uz sliedēm. Tad tramvajs, kurš iet aiz manis, zvanīs kā traks un ar saviem 2 vagoniem būs nosprostojis visu šo ielu mezglu. Šī vieta vispār ir ļoti nepārdomāta

130603. viesis 17.jūnijs 2004 14:46
0 0 Atbildēt

Pagaidaam kameer nav uzlikta ziime es grieziisos pa labi nosliedeem jo nekas to neaizliedz,pat brauktuve ir vienaa liimenii ar tramvaja sliedeem.Uzliec ziimi un tad arii domasu kaa savaadak izbraukt.

130606. viesis 17.jūnijs 2004 15:00
0 0 Atbildēt

JPSL 17.06.2004 14:46

papasi noteikumus, gudriniek... Pa labi ir jānogriežas no brauktuves labās malas vai labās joslas. precīzu citātu var atrast burvju grāmatiņā "ceļu satiksmes noteikumi"

130607. viesis 17.jūnijs 2004 15:12
0 0 Atbildēt

to JPSL brauc ja esi tik gudrs.es izpildīšu CSN prasības un braukšu taisni no brauktuves labās malas un tīšuprat ievilkšu tev sānos,lai sajustu savu gudrību.tikai pēc tam neņaudi ka tev ir taisnība, un avārijā tu neesi vainīgs!

130609. viesis 17.jūnijs 2004 15:23
0 0 Atbildēt

Teoreetiski ja bet reaali bet reaali tam krustam saadi braucot ir lielaaka caurpluude,protams ja kaads sausins uzreiz nestuuree 2 rindaa.Joslu tur nav un ja labajaa malaa ir skeerslis-masiina griezos no iespeejami tuvaakaas vietas labajai malai.

130610. viesis 17.jūnijs 2004 15:28
0 0 Atbildēt

2 viesis 15:12 izpildot CSN tu nekaadi nevari iebraukt man saanos jo tev ir jaanogriezas iespeejami tuvaak labajai malai un ja tu atradiisies tur kur nav tava josla tad vainiigs buusi tu.

130613. viesis 17.jūnijs 2004 15:50
0 0 Atbildēt

JPSL 17.06.2004 15:28

Izlasi vēlreiz CSN, īpaši sadaļu par braukšanu krustojumos. Tajā krustojumā NAV AILZIEGTS braukt taisni (reāli šo iespēju izmanto retais). Be taisni bruakt ir atļauts no brauktuves, attiecīgi no sliedēm griežoties pa labi tiek izraisīta sadursme..

par reālo - reāli var nopelnīt daudz vairāk naudas zogot, tirgojot narkotikas u.t.t. tikai tiesā tāds arguments būs pašvaks. Neredzu iemeslu CP attaisnot Tevi arī konkrētajā likumpārkāpumā. Vispār Tev vajadzētu žetonu par stulbumu...

130615. viesis 17.jūnijs 2004 15:52
0 0 Atbildēt

Jau pasen notiek arī kreisais pagrieziens no 1, joslas pie

Murjāņu Brīvības, Mežciema Brīvības, Pie kapiem uz Brasas tilta... u,c,

130617. viesis 17.jūnijs 2004 15:56
0 0 Atbildēt

JPSL 17.06.2004 15:28

p.s. es tajā krustojuma parasti griežoties pa labi ieņemu otro joslu uz Valdemāra ielas, lai ērtāk būt apgriezties pie ExRD. Kur paliksi Tu ?

130618. viesis 17.jūnijs 2004 16:02
0 0 Atbildēt

Nu re tu arii sanaak paarkaap CSN-uzreiz 2 joslaa.Kaada sadursme, ja tu griez palabi no malas maleejaa joslaa kas tev ir jaapilda un es griezu pa labi no aareejas malas 2 joslaa tad tikai speciaali grozot stuuri varam saskrieties.

130625. viesis 17.jūnijs 2004 16:40
0 0 Atbildēt

JPSL 17.06.2004 16:02

a kurā CSN puntā ir aizliegts uzreiz iegriesties 2. joslā ?

es neatadu ...

130626. viesis 17.jūnijs 2004 16:40
0 0 Atbildēt

neatradu .. :)

130632. viesis 17.jūnijs 2004 17:24
0 0 Atbildēt

Jebkurā gadījumā vislabākais arguments sarunā ar CP ir piecītis un tam tā vienmēr būt :-)

130635. viesis 17.jūnijs 2004 17:39
0 0 Atbildēt

paldies par izteiktajiem viedokļiem! Risinājums par braukšanu taisno no tramvaja sliedēm un pirms ķieģeļa pirms nac.t. būs jāpapēta...

sašs

130638. viesis 17.jūnijs 2004 18:20
0 0 Atbildēt

IELEJAM 17.06.2004 17:24

ir labāki argumenti - laba CSN zināšan un attiecīgo (korektu) tulkojumu piemērošana. Man ne reizi vien ir izdevies pierādīt CP, ka neesmu pārkāpis. ;) (Bez Tevis minētā argumenta)

130650. viesis 18.jūnijs 2004 8:32
0 0 Atbildēt

Štrunts par to griešanos! Galvenais, kad to tramvaju sāks "iztaisnot"? Par šo krustojumu un tēmu "tramvaja iztaisnošana" jau sen SatDepā (www.satdep.lv) bija VIŅU PAŠU uzdots jautājums tautai, un vairākums nobalsoja ka JĀIZTAISNO. Tad ni lūk, kad tas tiks paveikts, domājams arī šādi tādi aizliegumi šajā krustojumā varētu tikt noņemti....

130654. viesis 18.jūnijs 2004 9:15
0 0 Atbildēt

LABRIIT WMPIRIUSS turpinam teemu!

Papeetiiju maajass tadu zalu graamatinu ar CSN un sadalaa par trajektorijaam un krustojumiem ja nekluudos 24,29.53 lpp ir dazi uzskataami piemeeri kaa nedriikst paarvietoties no labaas malas uzreiz 2 joslaa labpraat sagaidiisu tevi savos saanos.

130656. viesis 18.jūnijs 2004 9:55
0 0 Atbildēt

To: JPSL

Vai Tu domāji šo:

53. Pirms nogriešanās pa labi, pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā

virzienā vadītājam uz brauktuves laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas

paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā, izņemot gadījumus, kad jānogriežas, lai

iebrauktu krustojumā, kurā jābrauc pa loku (409.ceļa zīme).

Jānogriežas tā, lai, izbraucot no brauktuvju krustošanās vietas, transportlīdzeklis

neatrastos pretējā braukšanas virziena pusē.

Ja brauktuves vidū vienā līmenī ar brauktuvi atrodas tramvaja sliežu ceļa klātne,

krustojumā jānogriežas pa kreisi vai jāapgriežas braukšanai pretējā virzienā no tā paša

virziena tramvaja sliežu ceļa klātnes.

Ja joslu skaitu un braukšanas virzienu tajās nosaka 512., 515. vai 517.ceļa zīme,

nogriezties pa kreisi vai apgriezties braukšanai pretējā virzienā no tramvaja sliežu ceļa

klātnes aizliegts.

Ja tramvaja sliežu ceļa klātne ir atdalīta no pārējās brauktuves vai neatrodas vienā

līmenī ar to, šķērsot tramvaja sliežu ceļa klātni atļauts tikai šim nolūkam paredzētās

vietās.

-----------------

Es te neredzu nevienu teikumu, kas ļautu Tev iebraukt krustojumā no otrās joslas vai aizliegtu Wampiriusam iebraukt uzreiz otrā joslā...

No krustojuma ir jāizbrauc pa labo malējo joslu, bet iebraukt var jebkurā (izņemot pretējo). Protams, ja nav ceļa zīmju vai apzīmējumu, kas noteiktu savādāk...

130657. viesis 18.jūnijs 2004 10:13
0 0 Atbildēt

Nu jaa, tas ir man ikdienas celjs no darba uz maajaam. Vakar izgriezos no Europark staavvietas un nevareeju iisti ienjemt labo maleejo staavokli, jo bija sastraagus. Taadeelj ilgi nedomaajot kaa jau ierasts braucu pa tramvaja sliedee, kas nav aizliegts. Tomeer vakar mani tieshi par grieshanos no tramvaja sliedeem uz valdemaara ielu arii apstaadinaaja un panjeema 5Ls. Liidz shim es pat neiedomaajos, ka paarkaapju noteikumus, jo ziimes nav un taisni tur vienkaarshi nav kur braukt. Bet policists izskaidroja, ka tomeer kaads var sadomaat braukt taisni iebrauktuvee, jo tur ir arii takshu pietura, tomeer peec pieredzes parasti tie, kas brauc taisni - to dara no tramvaja sliedeem. Policists bija ljoti laipns un izskaidroja man noteikumus, kur teikts ja nav attieciigas celja ziimes pa labi jaanogriezhas no labaa maleejaa staavoklja. Luuk taa.

Kika

130659. viesis 18.jūnijs 2004 10:27
0 0 Atbildēt

2 Raimondo

Sorry nav liidz "zalaas graamatinas" bet vienalga es nepiekriitu ka no maleejaas joslas var iebraukt jebkuraa joslaa,ari pakonsulteejoties ar maniem koleegiisiem kas sobriid liek tiesiibas ir pilniibaa parliecinaati un ar pierakstiem apstiprinaajusi ka nogriezoties ir jaaienem tuvaakaa-labaa mala.

Peec Juusu teorijas sanaak ka no Imantas izgriezoties uz juurmalas soseju var maukt uzreiz 3 joslaa un buusi bez vainas jaa kaads tevi nonesiis.Saubos.

Laikam muusu striidu var izskirt tikai kaads Jurists no csdd

130661. viesis 18.jūnijs 2004 10:29
0 0 Atbildēt

Uldinsh 17.06.2004 11:09

Cilvēk! Tas ka Tu brauc un nenobloķē tramvaju ir viena lieta, bet pavisam cita situācija būs, kad atļaus griezties no tram-sliedēm pa labi. Tad arī Tu vairs nespēsi NEbloķēt tramvaju.

130663. viesis 18.jūnijs 2004 10:33
0 0 Atbildēt

jenny 17.06.2004 11:17

Man arī ienāca doma, ka labi būtu likvidēt to dubulto tramvaja pagriezienu, vienīgi nezināju, ka kāds augšā bij domājis par to. Tešām, ja tramvajs brauktu taisni, tas būtu super.

130666. viesis 18.jūnijs 2004 10:41
0 0 Atbildēt

jenny 17.06.2004 13:01

Ne pa tēmu ir tas automašīnu daudzums, kas brauc iekšā Rīgā. Vajadzētu vispar aizliegt iebraukt centrā ar auto. Tad varētu kārtīgi noorganizēt sabiedrisko transportu pa centru utt... Un vispār ne pa tēmu ir tas, ka netiek nekas darīts vienas lietas labā: novirzīt šīs cilvēku masas ārpus Rīgas centra. Un vienalga tas ir strupceļš: spriežot pēc pagātnes, kad viss tiek darīts bez rezerves, mūs nekas labs negaida

130668. viesis 18.jūnijs 2004 10:48
0 0 Atbildēt

JPSL 18.06.2004 10:27

Klau, beidz muldēt. Viens te taisījās Tev iebraukt sānos nevis grižoties pa labi, bet gan braucot no labās joslas taisni. Kas te nav skaidrs? Vajag uzmanīgāk lasīt.

130672. viesis 18.jūnijs 2004 11:07
0 0 Atbildēt

JPSL 18.06.2004 10:27

Labrīt,

Nu NAV nekur rakstīts, ka jāieņem malējā labā josla. Parkasē, 99% tā dara, bet tas nav obligāti. Par Jūrmalas šoseju - var tā darīt, bet ja kāds man ieliks sānos (vai aizmugurē), vainīgs būšu es, bet nevis tāpēc, ka izbraucu 2. vai 3. joslā, bet tāpēc, ka nepalaidu auto, kas brauc pa galveno ceļu.

Ja Tu tiešām esi atradis punktu, kur ir skaidri rakstīts ka jāieņem labā (attiecīgā malējā) josla, lūdzu precīzi uzrādi to (man grāmatiņas nav, citādi pāršķirsītu Tevis minētās lpp.)

Redz, CSN ir tāda lieta - kas nav aizliegts vai noteikts sāvādāk, tas ir atļauts. Ja ir noteikts, ka nogriežoties ir jāieņem labā josla, tas ir jāizpilda, bet ja nav rakstīts, ka pēc tam ir jāiebrauc 1. joslā, tad to var nedarīt.

par konsultāciju ar tiem, kas tūlīt liks tiesības - autoskou instruktori mūsdenās māca tautai braukt maksimāli piesardzīgi, un iesaka ieņemt labo joslu, labāk pagaidīt u.t.t. Taču Ceļu satikmi organizē Ceļu satiksmes noteikumi, kur ir atrunātas (ir iespējams izskaidrot) visas iespējamās situācijas. Par braukšanu krustojumos ir vesala sadaļa, par braukšanu joslās otra sadaļa, kur nekur nav rakstīti Tevis piedāvātie noteikumi.

Pirmēram.

1) krustojums Brīvības/Vairogu (laikam), Braucot no tilta, pa kreisi var nogriezties no 2. un 3. joslas. Pēc Tavas teorijas visiem būtu jāieņem 3. josla uz Brīvības ielas ... .

2) Jebkurš apļveida krustojums.

p.s. a kā ta Tu pats no sliedēm ieņem pirmo joslu ?

Redaktors 18.jūnijs 2004 11:18
0 0 Atbildēt

CSN 53. Pirms nogriešanās pa labi, pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā vadītājam uz brauktuves laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā, izņemot gadījumus, kad jānogriežas, lai iebrauktu krustojumā, kurā jābrauc pa loku (409.ceļa zīme).

Jānogriežas tā, lai, izbraucot no brauktuvju krustošanās vietas, transportlīdzeklis neatrastos pretējā braukšanas virziena pusē.

Ja brauktuves vidū vienā līmenī ar brauktuvi atrodas tramvaja sliežu ceļa klātne, krustojumā jānogriežas pa kreisi vai jāapgriežas braukšanai pretējā virzienā no tā paša virziena tramvaja sliežu ceļa klātnes.

Ja joslu skaitu un braukšanas virzienu tajās nosaka 512., 515. vai 517.ceļa zīme, nogriezties pa kreisi vai apgriezties braukšanai pretējā virzienā no tramvaja sliežu ceļa klātnes aizliegts.

Ja tramvaja sliežu ceļa klātne ir atdalīta no pārējās brauktuves vai neatrodas vienā līmenī ar to, šķērsot tramvaja sliežu ceļa klātni atļauts tikai šim nolūkam paredzētās vietās.

130701. viesis 18.jūnijs 2004 11:41
0 0 Atbildēt

To: JPSL

"zaljo graamatinju" var paliisiit www.csdd.lv.

53. kas nosaka krustojumu izbraukšanu, es jau nocitēju...

Griezties uz Jūrmaleni Tu vari uz jebkuru joslu. Ja vien konkrētajā krustā (kuru no galvas nezinu) nav zīmes, kas nosaka savādāk. Ja Tevi nonesīs kāds kurš brauc pa galveno ceļu, vainīgs būsi Tu. Ja saskriesies ar to, kurš brauc pretīm un griežas pa kreisi, vainīgs būs viņš.

Te tika pieminēts Brīvības/ Vairoga krusts. Tur ir zīmes un šķiet, ka arī ceļu apzīmējums, kas nosaka braukšanu pa joslām.

130718. viesis 18.jūnijs 2004 12:18
0 0 Atbildēt

To: JPSL

Par Jūrmalas šoseju runājot, laikam Tur tomērt nedrīkst braukt uz trešo joslu (vairākumā gadījumu), jo tur ir ieskriešanās joslas. Ja tās nav, tad var griezt kaut uz 3. joslu

130768. viesis 18.jūnijs 2004 15:11
0 0 Atbildēt

csn ir 3.punkts kurš nosaka ka kustība LR notiek iespējami tuvāk labajai malai.

130772. viesis 18.jūnijs 2004 15:25
0 0 Atbildēt

viesis 18.06.2004 15:11

csn ir 3.punkts kurš nosaka ka kustība LR notiek iespējami tuvāk labajai malai.

============

Tu neuzmaniigi lasi...

;)

3. Transportlīdzekļu braukšana Latvijā ir noteikta pa ceļa labo pusi.

Tiesa, ir cits punkts, bet tas attiecas uc braukšanu ārpus apdzīvotām vietām...

63. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Ja braukšanai vienā virzienā ir divas vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai tad, ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas, kā arī lai nogrieztos pa kreisi

vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā.....

130926. viesis 21.jūnijs 2004 0:58
0 0 Atbildēt

jaa piekriitu, ka teoreetiski var arii no otraas joslas griezt pa labi uz Briiviibeni, jo to visu var saliidzinaat ar nogrieshanos uz apli pa 2 joslaam. es taa daru

131010. viesis 22.jūnijs 2004 14:30
0 0 Atbildēt

Vai tad vienīgā debīlība mūsu muļķu zemē ???

Tie, kas likumus pieņem, ar zilām bākugunīm aizbrauc no JEBKURAS joslas JEBKURĀ virzienā... un iepūt ! Lopiem jāzin sava vieta ! ! !

131015. viesis 22.jūnijs 2004 15:39
0 0 Atbildēt

Nedomāju, ka šajā Nacionālā teātra krustojumā kaut ko ir iespējams šobrīd uzlabot. Optimālākais risinājums bija pirms gadiem pieciem, kad bija projekts laist no Basteja bulvārā tramvaju PA taisno pāri, un tas apbrauktu nacionālo no otras puses. Bet, teātra kolektīvam kaut kā tā ideja nepatika, arī "zaļie" bija pret, un tas projekts "izbeidzās". Šobrīd, kad tur nestāv CP, katrs brauc pēc savas "revolucionārās" sirdsapziņas. Un tā no dienas dienā. Paši CP atklāti atdzīst, ka šamējiem "sitas krusts" noriebies līdz ve-lliņiem, jo neviens draiveris neko neņem galvā.... ar 10 latiem biezos mersistus nepāraudzināsi.......... Koa lai vēl tur ko saka ? paši redzam. Deputātu auto KREISO no Valdemāra uz jēkaba taisīt vairs neuzdrīkstas - šie rullē pāri pa taisno no Kronvalda bulvāra puses. Formāli it kā to nedrīkst, bet satiksmes drošība no tā vismaz nav apdraudēta.

Bet, cien. iauto lasītāji - centīsimies braukt pēc CSN prasībām. Visiem priecīgus Ligo svētkus !!!

131050. viesis 27.jūnijs 2004 12:49
0 0 Atbildēt

to IkdienasViesis:

...nu nezinu kā tur ar to projektu pirms gadiem 5 bija, bet tas jautājums SatDepā tika pacelts pirms pusotra gada - un ja aiziesi uz lapu www.satdep.lv/nobalsots.asp?x=1&ier=32, tad ieraudzīsi, ka uz jautājaumu 2002.10.02. vairākums tautas (apm 3x vairāk) ir atbildējuši jā - un tas nozīmē, ka ja šī jautājuma izšķiršana VIŅUS ir interesējusi, tad tas ir izšķirts, un būtu jāsāk kustināt kaut kas lietas labā.....

Nufis

132666. viesis 14.jūlijs 2004 12:05
0 0 Atbildēt

manuprat satiksmes organizesana sajos trijos krustojumos (valdemara/basteja/raina/kronvalda) ir pilnigi p****aa,jo ta ir vieniga vieta ,pie tam ap pasu exdomi,kas rada korki visa pilsetas apgabala noteiktas dienas stundas.zarumbam 5.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti